Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ:
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
1.1. П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
? інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Пп. 1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасниками у складі документів тендерної пропозиції надається:
«1.1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Довідка повинна містити інформацію про номер, дату, предмет і суму договору (-ів); найменування та код ЄДРПОУ (РНОКПП) контрагента (-ів), а також – прізвище та ім’я (без скорочень) і номер телефону контактної особи контрагента (-ів).
Аналогічним вважається договір на постачання канцелярських товарів та/або офісного паперу та/або паперу для друку.;
1.1.2. Скан-копії не менше одного виконаного аналогічного договору з переліку, зазначеного у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).».
2. Перелік виявлених невідповідностей:
2.1. На виконання зазначеної вимоги Учасником у складі документів тендерної пропозиції надана Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) №_352/09/25_від 24.09.2025 року (файл «1 Довідка аналогічний договір.pdf»), в якій Учасником зазначено інформацію про предмет аналогічного договору 155/07-23 від 19.07.2023 р., а саме: «ДК 021:2015:30190000- 7 Офісне устаткування та приладдя різне».
Крім того, Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано скан-копію вказаного аналогічного договору (файл «2 Договір.pdf»). Відповідно до п. 1.2. Договору, його предметом виступає – «Офісне устаткування та приладдя різне -за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30190000-7 (Канцелярське приладдя)».
3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
3.1. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, надати приведену у відповідність до вимог пп. 1.1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), шляхом зазначення у ній інформації про предмет вказаного аналогічного договору відповідно до наданої скан-копії.
Документи на усунення виявлених невідповідностей та згідно повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом окремого надання додаткових документів до раніше наданих / їх окремих частин, тощо.
Виправлення вказаних невідповідностей не повинно призводити до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.