Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт зовнішнього опорядження фасадів, покрівлі та заміна заповнень віконних прорізів будівлі майстерні під літ. «В» Львівського державного університету безпеки життєдіяльності за адресою: Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Івана Франка - бічна, 18 від ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-22-014677-a
Id Tender d067f981ce94449e994b0a13231dc133
План UA-P-2025-09-22-017888-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 22.09.2025 19:06
Остання зміна 14.10.2025 17:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
18 682 459.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.09.2025 19:06 до 07.10.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 22.09.2025 19:06
до 04.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.09.2025 19:06
до 04.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 07.10.2025 10:00
-
Період уточнень
з 22.09.2025 19:06 до 04.10.2025 00:00
Період оскарження
з 22.09.2025 19:06 до 04.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.10.2025 10:00
Основні параметри
Капітальний ремонт зовнішнього опорядження фасадів, покрівлі та заміна заповнень віконних прорізів будівлі майстерні під літ. «В» Львівського державного університету безпеки життєдіяльності за адресою: Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Івана Франка - бічна, 18
Мова тендерної пропозиції - українська
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
18 682 459.2 грн.
Капітальний ремонт зовнішнього опорядження фасадів, покрівлі та заміна заповнень віконних прорізів будівлі майстерні під літ. «В» Львівського державного університету безпеки життєдіяльності за адресою: Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Івана Франка - бічна, 18
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт зовнішнього опорядження фасадів, покрівлі та заміна заповнень віконних прорізів будівлі майстерні під літ. «В» Львівського державного університету безпеки життєдіяльності за адресою: Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Івана Франка - бічна, 18
Очікувана вартість
18 682 459.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
93412,3
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
93 400
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт зовнішнього опорядження фасадів, покрівлі та заміна заповнень віконних прорізів будівлі майстерні під літ. «В» Львівського державного університету безпеки життєдіяльності за адресою: Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Івана Франка - бічна, 18
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Івана Франка - бічна, 18
Дата постачання по
01.04.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов, на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 з використанням програмного комплексу _____________(АВК-5/або аналог), підписаних уповноваженими представниками сторін, проміжними платежами за фактично виконані роботи протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання Замовником актів та довідок, в межах наявних фінансових ресурсів на рахунку Замовника, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "БУДПРАЙМ"
Пропозиція:
18 415 440 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.09.2025 19:06
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рожанська Олеся Іванівна
Електронна пошта
Телефон
0322556300
Сайт:
https://ldubgd.edu.ua
Замовник
ЄДРПОУ
08571340
Повна назва
ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Поштовий індекс
79007
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт зовнішнього опорядження фасадів, покрівлі та заміна заповнень віконних прорізів будівлі майстерні під літ. «В» Львівського державного університету безпеки життєдіяльності за адресою: Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Івана Франка - бічна, 18
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.10.2025 10:00 по 05.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
07 жовтня 2025 о 10:00 год відбулось розкриття отриманих тендерних пропозицій щодо Закупівлі «Капітальний ремонт зовнішнього опорядження фасадів, покрівлі та заміна заповнень віконних прорізів будівлі майстерні під літ. «В» Львівського державного університету безпеки життєдіяльності за адресою: Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Івана Франка - бічна, 18» по коду ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» . Отримана одна тендерна пропозиція від Учасника ПП "БУДПРАЙМ", з остаточною пропозицією 18 415 440,00 грн з ПДВ. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації подано велику кількість документів. Станом на 14.10.2025 року (5-й день розгляду тендерної пропозиції) виявлено невідповідності. Відповідно пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до вищезазначеного, у замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, у зв’язку з тим, що є потреба у наданні повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, та не порушити строків для надання такого повідомлення. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження до 20 робочих днів строк розгляду тендерної пропозиції ПП "БУДПРАЙМ" до 04 листопада 2025 року.
Документи кваліфікації
14.10.2025 16:53
Електроний протокол про продовження строку
07.10.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 19:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 19:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
07 жовтня 2025 о 10:00 год відбулось розкриття отриманих тендерних пропозицій щодо Закупівлі «Капітальний ремонт зовнішнього опорядження фасадів, покрівлі та заміна заповнень віконних прорізів будівлі майстерні під літ. «В» Львівського державного університету безпеки життєдіяльності за адресою: Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Івана Франка - бічна, 18» по коду ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» . Отримана одна тендерна пропозиція від Учасника ПП "БУДПРАЙМ", з остаточною пропозицією 18 415 440,00 грн з ПДВ. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації подано велику кількість документів. Станом на 14.10.2025 року (5-й день розгляду тендерної пропозиції) виявлено невідповідності. Відповідно пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до вищезазначеного, у замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, у зв’язку з тим, що є потреба у наданні повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, та не порушити строків для надання такого повідомлення. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження до 20 робочих днів строк розгляду тендерної пропозиції ПП "БУДПРАЙМ" до 04 листопада 2025 року.
Дата продовження строку розгляду
14.10.2025 16:52
Дата кінця розгляду
05.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ПП "БУДПРАЙМ" на відповідність вимогам тендерної документації виявлено невідповідності, а саме: - наданий учасником Договір № 30091/25 від 30 вересня 2025 року про надання послуг обладнанням та механізмами (файл під назвою «Договір надання послуг транспорт.pdf») не містить підпису Замовника ПП«БУДПРАЙМ», що не відповідає вимогам пп.1.3 п.1 Таблиці 1 Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації; - у наданій учасником Додатковій угоді № 2 до аналогічного Договору № 2509/1 від 11 жовтня 2023 року (файл під назвою «Договір_акти фасад амулаторія Ралівка.pdf») відсутня Договірна ціна (Додаток № 1), що є невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам пп.3.2 п.3 Таблиці 1 Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації; - наданий учасником Лист-пояснення вих № 33 від 06.10.2025 щодо рахунку UA 52899998038512900000292470 (файл під назвою «Лист-пояснення.pdf») не Довідкою з обслуговуючого банку, що не відповідає вимогам пп.4 п.13 Таблиці 2 Розділу 2 Додатку № 1 до тендерної документації; - надана учасником Довідка вих.№889-331 від 06.10.2025р. файл під назвою («Довідка Ощадбанк.jpg») щодо рахунку UA153257960000026002302556227, не містить інформації про суму залишку коштів на рахунку, що не відповідає вимогам пп.4. п.13 Таблиці 2 Розділу 2 Додатку № 1 до тендерної документації; - надане учасником Повідомлення про відкриття рахунків (файл під назвою «Довідка про відкриття рахунку Казначейство.pdf») щодо рахунку UA368201720355929107000707643, не містить інформації про наявність/відсутність простроченої заборгованості та про суму залишку коштів на рахунку, що не відповідає вимогам пп.4. п.13 Таблиці 2 Розділу 2 Додатку № 1 до тендерної документації. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності зазначено у пп.1.3 п.1, пп.3.2 п.3 Таблиці 1 Розділу 1 та пп.4 п.13 Таблиці 2 Розділу 2 Додатку № 1 до тендерної документації. Учаснику потрібно надати: - підписаний сторонами Договір № 30091/25 від 30 вересня 2025 року про надання послуг обладнанням та механізмами; - Договірну ціну (Додаток № 1) Додаткової угоди № 2 до аналогічного Договору № 2509/1 від 11 жовтня 2023 року; - довідку з обслуговуючого банку, яка повинна бути видана не раніше січня 2025 року, що містить інформацію про відкритий рахунок IBAN UA52899998038512900000292470, та про наявність/відсутність простроченої заборгованості та про суму залишку коштів на цьому рахунку; - довідку, яка повинна бути видана АТ «Ощадбанк» не раніше січня 2025 року, з інформацією про суму залишку коштів на цьому рахунку IBAN UA 153257960000026002302556227; - довідку з установи, в якій відкрито рахунок UA 368201720355929107000707643, яка повинна бути видана не раніше січня 2025 року, з інформацію про наявність/відсутність простроченої заборгованості та про суму залишку коштів на цьому рахунку.
Створено
14.10.2025 17:09
Надати до
15.10.2025 17:09
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
18 682 459.2 грн.
Період подання пропозицій
до 07.10.2025 10:00
Замовник:
ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Контактний телефон:
0322556300
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
18 682 459.2 грн.
Період подання пропозицій
до 07.10.2025 10:00
Замовник:
ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Контактний телефон:
0322556300
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності