Показати схожі тендери

Закупівля Виготовлення поліграфічної продукції від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ МІСТА "ЄДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-22-014495-a
Id Tender 0b5765cb282841e0a18f6b4a440e3210
План UA-P-2025-09-22-017890-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.09.2025 18:15
Остання зміна 17.10.2025 15:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
17 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.09.2025 18:14 до 30.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.09.2025 18:14
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.09.2025 18:14
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.09.2025 00:00
до 02.10.2025 17:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.10.2025 17:02
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.10.2025 17:02
до 17.10.2025 15:17
Період уточнень
з 22.09.2025 18:14 до 27.09.2025 00:00
Період оскарження
з 22.09.2025 18:14 до 27.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.09.2025 00:00 до 02.10.2025 17:02
Період кваліфікації
з 30.09.2025 00:00 до 02.10.2025 17:02
Основні параметри
Виготовлення поліграфічної продукції
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
17 000 грн.
Виготовлення поліграфічної продукції
Назва предмета закупівлі
Виготовлення поліграфічної продукції
Очікувана вартість
17 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
85,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виготовлення поліграфічної продукції
Код ДК 021:2015
22450000-9 - Друкована продукція з елементами захисту
Кількість
1 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЛАНДПРЕСС"
Пропозиція:
16 875 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.09.2025 18:15
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Ткаченко
Електронна пошта
Телефон
+380954163767
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-socialno-analitichnij-centr-spriyannya-rozvitku-mista-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
19092648
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ МІСТА "ЄДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
проспект Дмитра Яворницького, будинок 75
Кваліфікація
Лот № 1 Виготовлення поліграфічної продукції
Період вимог/скарг з 02.10.2025 17:02 по 08.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.09.2025 00:00 по 08.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.10.2025 17:02
Довідка НАЗК
02.10.2025 17:02
Повідомлення про рішення
02.10.2025 17:01
-
30.09.2025 07:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 18:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 18:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ландпресс» Замовником були виявлені наступні невідповідності у поданих зазначеним Учасником документах. 1. На виконання вимоги пп 2.3. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати Гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною. Подані у складі тендерної пропозиції документи, не містять зазначеного листа. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про необхідність виправлення наведених невідповідностей та подання листа з інформацією у відповідності з вимогою пп 2.3. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі закупівель. 2. На виконання вимоги пп 2.5. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати Лист-згоду учасника з Проєктом договору та його істотними умовами. Подані у складі тендерної пропозиції документи, не містять зазначеного листа. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про необхідність виправлення наведених невідповідностей та подання листа з інформацією у відповідності з вимогою пп 2.5. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі закупівель. 3. На виконання вимоги пп 2.7. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах тендерної документації / скасування процедури закупівлі. Подані у складі тендерної пропозиції документи, не містять зазначеного листа. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про необхідність виправлення наведених невідповідностей та подання листа з інформацією у відповідності з вимогою пп 2.7. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі закупівель. 4. Підпунктом 2.9. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) встановлено, що у складі тендерної пропозиції Учасник мав надати інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядників / співвиконавців. Подані у складі тендерної пропозиції документи, не містять зазначеної інформації щодо суб’єктів господарювання, яких Учасник планує залучити як субпідрядників / співвиконавців або довідки у довільній формі про незалучення субпідрядників / співвиконавців. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про необхідність виправлення наведених невідповідностей та подання інформації/довідки у відповідності з вимогою пп. 2.9. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі закупівель. 5. На виконання вимоги пп 2.11. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати довідку, складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Подані у складі тендерної пропозиції документи, не містять зазначеної довідки. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про необхідність виправлення наведених невідповідностей та подання довідки з інформацією у відповідності з вимогою пп 2.9. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі закупівель. 6. На виконання вимоги пп 2.12. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до чинного законодавства, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції. Подані у складі тендерної пропозиції документи, не містять зазначеної довідки, а також копії рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або іншого документу згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, у випадку наявності Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про необхідність виправлення наведених невідповідностей та подання довідки з інформацією, а також, за наявності вищезазначених підстав, і відповідного рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства у відповідності з вимогою пп 2.12. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі закупівель. 7. На виконання вимоги пп. 2.15. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) Учасник мав надати Гарантійний лист, яким Учасник гарантує, що він протягом 1-го дня з моменту отримання замовлення, надасть Замовнику лист про підтвердження отримання замовлення з вказанням термінів виготовлення та поставки товару, але не пізніше термінів, визначених в абз. 4 Додатку 3 до Тендерної документації. Подані у складі тендерної пропозиції документи, не містять зазначеного листа. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про необхідність виправлення наведених невідповідностей та подання листа з інформацією у відповідності з вимогою пп. 2.15. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі закупівель. 8. На виконання вимоги пп 2.16. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати Гарантійний лист, яким Учасник гарантує, що у випадку звернень Замовника до Учасника з питань невідповідності Товару (його частини) вимогам, встановленим Тендерною документацією та Проєктом договору, Учасник (Постачальник) усуне виявлені Замовником недоліки та здійснить поставку Товару, який відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією та Проєктом договору протягом 3 (трьох) календарних днів з дня отримання ним звернення (листа) Замовника. Подані у складі тендерної пропозиції документи, не містять зазначеного листа. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про необхідність виправлення наведених невідповідностей та подання листа з інформацією у відповідності з вимогою пп 2.16. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі закупівель. 9. На виконання вимоги пп 2.17. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати Гарантійний лист, яким Учасник гарантує нерозголошення конфіденційної інформації про яку йому стало відомо під час виконання договору. Подані у складі тендерної пропозиції документи, не містять зазначеного листа. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про необхідність виправлення наведених невідповідностей та подання листа з інформацією у відповідності з вимогою пп 2.17. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі закупівель. 10. На виконання вимоги пп 2.20. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати лист, у якому Учасник зазначає, що самостійно відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів та ліцензій, пов’язаних з предметом закупівлі, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів та ліцензій, а також несе будь-які інші витрати пов’язані з даною закупівлею. Подані у складі тендерної пропозиції документи, не містять зазначеного листа. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про необхідність виправлення наведених невідповідностей та подання листа з інформацією у відповідності з вимогою пп 2.20. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі закупівель.
Створено
01.10.2025 15:05
Надати до
02.10.2025 15:05
Договір
UA-2025-09-22-014495-a-b1
Підписаний і діє
Номер
50-01/25
16 875 грн.
14 062.5 грн.
З ПДВ
Підписано
10.10.2025
Строк дії договору з
10.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 500 (штуки)
Виготовлення поліграфічної продукції
Номенклатура
Виготовлення поліграфічної продукції
Кількість
1 500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ МІСТА "ЄДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ МІСТА "ЄДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19092648

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЛАНДПРЕСС"
Повна назва
ТОВ "ЛАНДПРЕСС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39762329

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.10.2025 15:17
-
17.10.2025 15:16
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ МІСТА "ЄДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380954163767
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ МІСТА "ЄДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380954163767
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності