Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт покриття території початкової школи №18 м. Бердичева Житомирської області за адресою: м. Бердичів, вул. Михайла Грушевського, 27 від Управління освіти і науки Бердичівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-22-013423-a
Id Tender a29d996884e54e61b909bbd56c12c9e9
План UA-P-2025-09-22-015607-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.09.2025 16:45
Остання зміна 24.10.2025 08:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
994 549 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.09.2025 16:44 до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.09.2025 16:44
до 04.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.09.2025 16:44
до 04.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.10.2025 13:16
до 17.10.2025 14:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.10.2025 10:34
до 23.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.10.2025 14:37
до 24.10.2025 08:42
Період уточнень
з 22.09.2025 16:44 до 04.10.2025 00:00
Період оскарження
з 22.09.2025 16:44 до 04.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.10.2025 13:16 до 17.10.2025 14:37
Період кваліфікації
з 07.10.2025 13:16 до 17.10.2025 14:37
Основні параметри
Поточний ремонт покриття території початкової школи №18 м. Бердичева Житомирської області за адресою: м. Бердичів, вул. Михайла Грушевського, 27
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
994 549 грн.
Поточний ремонт покриття території початкової школи №18 м. Бердичева Житомирської області за адресою: м. Бердичів, вул. Михайла Грушевського, 27
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт покриття території початкової школи №18 м. Бердичева Житомирської області за адресою: м. Бердичів, вул. Михайла Грушевського, 27
Очікувана вартість
994 549 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4972,75
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.10.2025 12:47
Закінчення аукціону
07.10.2025 13:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт покриття території початкової школи №18 м. Бердичева Житомирської області за адресою: м. Бердичів, вул. Михайла Грушевського, 27
Код ДК 021:2015
45233251-3 - Відновлення покриття
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
13300, Україна, Житомирська область, місто Бердичів, вул. Михайла Грушевського, 27
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "АК-ІНВЕСТБУД"
Пропозиція:
910 094.46 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ " РЕМ БУД ЕКСПРЕС"
Пропозиція:
775 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ПОЛОНСЬКИЙ МИКОЛА ЮРІЙОВИЧ"
Пропозиція:
776 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.10.2025 12:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.09.2025 16:45
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Гондерук
Електронна пошта
Телефон
+380414340926
Замовник
ЄДРПОУ
02143206
Повна назва
Управління освіти і науки Бердичівської міської ради
Поштовий індекс
13300
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Бердичів
Адреса
пл. Центральна, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт покриття території початкової школи №18 м. Бердичева Житомирської області за адресою: м. Бердичів, вул. Михайла Грушевського, 27
Період вимог/скарг з 14.10.2025 10:34 по 20.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.10.2025 13:16 по 15.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
14.10.2025 10:34
Повідомлення про рішення
07.10.2025 13:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 16:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 16:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1) Відповідно до пп.1.2 п.1 Розділу 3 тендерної документації «2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням ім’я і прізвища, посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).» та пп.5.3. п.5 Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.» 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник засвідчив тендерну пропозицію в цілому Удосконаленим електронним підписом (УЕП). 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом накладення на неї в цілому Кваліфікованого електронного підпису (КЕП), який належить директору Товариства з обмеженою відповідальністю "Рем Буд Експрес" - Оксамитному Віктору Валентиновичу.
Створено
10.10.2025 11:21
Надати до
11.10.2025 11:21
Період вимог/скарг з 17.10.2025 14:37 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 10:34 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.10.2025 14:37
Довідка НАЗК
17.10.2025 14:37
Повідомлення про рішення
14.10.2025 10:34
Витяг з ЄДР
14.10.2025 10:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 16:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 16:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: 1) Відповідно до пп.5.1. п.5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.» та пп.1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (відповідно до п.5 розділу ІІІ тендерної документації) 1.1.1. *Аналогічний договір за предметом закупівлі – це договір за предметом закупівлі виконаний у повному обсязі. Під аналогічним розуміється договір який за змістом та характером видів послуг/робіт відповідає предмету закупівлі. 1.1.2. Учасник в складі пропозиції повинен надати Аналогічний договір з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід’ємною частиною даного аналогічного договору. 1.1.3. На підтвердження виконання наданого аналогічного договору учасник повинен надати Акт (акти) наданих послуг (Акт приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3), лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено та надано у складі тендерної пропозиції про належне та повне виконання цього договору. Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) повинен бути завірений підписом керівника Контрагента». 2) Відповідно до пп.4.2. п.4 Додатку 1 до тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції надає Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом), відповідно до пп.2.1 п.2 Додатку 2 до тендерної документації» та пп.5.4 п.5 Додатку 1 до тендерної документації «У разі, якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього». 2. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником в складі тендерної пропозиції було надано файли: - «Аналогічний договір.pdf», «Договірна ціна до аналогічного договору.pdf», «Додаткова угода до аналогічного договору.pdf» в складі яких містяться документи: Договір 246 від 05 листопада 2024 року (далі – Договір) укладений між Управлінням освіти і науки Бердичівської міської ради, в особі начальника Адаменко Валентини Василівни та Фізичною особою-підприємцем Полонським Миколою Юрійовичем на суму 688 383,25 грн., Договірна ціна та Додаткова угода, які є невід’ємною частиною Договору; - «Довідка вартість виконан роботи.pdf» та «Акт прийняття робіт аналогілний договір.pdf» в складі яких містяться документи: Акт приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В за листопад від 26.11.2024 року та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 за листопад від 26.11.2024 року на суму 454 816,26 грн., що не підтверджує виконання Договору в повному обсязі; - «Лист відгук .pdf» в складі якого міститься документ: ЛИСТ-ВІДГУК від 23.09.2025 № 170/01-14 про виконання Договору, який не підтверджує виконання Договору оскільки Директор гімназії № 2 м. Бердичева – Ірина ТОЛОЧКО не є керівником Контрагента. 2) Учасником в складі тендерної пропозиції було надано файл: «2025 Довідка про відс.Ліцензії 2.pdf» в складі якого міститься документ: Лист-пояснення про відсутність ліцензії від 06 жовтня 2025 р. №2, про те що наявність ліцензії та/або дозволу не обов’язкові, що не відповідає вимогам тендерної документації оскільки не містить зазначених законодавчих підстав щодо ненадання документів. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, привести у відповідність підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Аналогічний договір за предметом закупівлі – це договір за предметом закупівлі виконаний у повному обсязі. Під аналогічним розуміється договір який за змістом та характером видів послуг/робіт відповідає предмету закупівлі. 1.1.2. Учасник в складі пропозиції повинен надати Аналогічний договір з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід’ємною частиною даного аналогічного договору. 1.1.3. На підтвердження виконання наданого аналогічного договору учасник повинен надати Акт (акти) наданих послуг (Акт приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3), лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено та надано у складі тендерної пропозиції про належне та повне виконання цього договору. Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) повинен бути завірений підписом керівника Контрагента». 2) Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, привести у відповідність «Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом), відповідно до пп.2.1 п.2 Додатку 2 до тендерної документації» та пп.5.4 п.5 Додатку 1 до тендерної документації «У разі, якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього».
Створено
15.10.2025 10:15
Надати до
16.10.2025 10:15
Договір
UA-2025-09-22-013423-a-c1
Підписаний і діє
Номер
326
776 000 грн.
776 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
24.10.2025
Строк дії договору з
24.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт покриття території початкової школи №18 м. Бердичева Житомирської області за адресою: м. Бердичів, вул. Михайла Грушевського, 27
Номенклатура
Поточний ремонт покриття території початкової школи №18 м. Бердичева Житомирської області за адресою: м. Бердичів, вул. Михайла Грушевського, 27
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти і науки Бердичівської міської ради
Повна назва
Управління освіти і науки Бердичівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02143206

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ПОЛОНСЬКИЙ МИКОЛА ЮРІЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ПОЛОНСЬКИЙ МИКОЛА ЮРІЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3191719111

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
994 549 грн.
Період подання пропозицій
до 07.10.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти і науки Бердичівської міської ради
Контактний телефон:
+380414340926
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
994 549 грн.
Період подання пропозицій
до 07.10.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти і науки Бердичівської міської ради
Контактний телефон:
+380414340926
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності