Показати схожі тендери

Закупівля С_25Т- 885_39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Штори рулонні, жалюзі в асортименті) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-22-013048-a
Id Tender a27c5374772a492a911afa1ac52fdaee
План UA-P-2025-09-22-014156-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.09.2025 16:35
Остання зміна 15.12.2025 16:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
409 417.68 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.09.2025 16:32 до 15.10.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 22.09.2025 16:32
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.09.2025 16:32
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.10.2025 12:18
до 06.11.2025 11:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.11.2025 11:49
до 12.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.11.2025 11:49
до 15.12.2025 16:08
Період уточнень
з 22.09.2025 16:32 до 12.10.2025 00:00
Період оскарження
з 22.09.2025 16:32 до 12.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.10.2025 12:18 до 06.11.2025 11:49
Період кваліфікації
з 16.10.2025 12:18 до 06.11.2025 11:49
Основні параметри
С_25Т- 885_39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Штори рулонні, жалюзі в асортименті)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
409 417.68 грн.
39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Штори рулонні, жалюзі в асортименті)
Назва предмета закупівлі
39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Штори рулонні, жалюзі в асортименті)
Очікувана вартість
409 417.68 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6000,0
1,47 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.10.2025 11:37
Закінчення аукціону
16.10.2025 12:18
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 390.61 (метри квадратні)
Штори рулонні з монтажем тканина блекаут
Опис предмета закупівлі
Штори рулонні з монтажем тканина блекаут
Код ДК 021:2015
39515420-5 - Тканинні жалюзі
Кількість
390.61
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
61010, Україна, Харківська область, м.Харків
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 39.84 (метри квадратні)
Жалюзі вертикальні тканинні з монтажем
Опис предмета закупівлі
Жалюзі вертикальні тканинні з монтажем
Код ДК 021:2015
39515440-1 - Вертикальні жалюзі
Кількість
39.84
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
61010, Україна, Харківська область, м.Харків
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата протягом 30 календарних днів з дня підписання сторонами видаткової накладної на поставку товару та протягом 30 календарних днів з дня підписання сторонами акту приймання – передачі наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК ЗГОДА"
Пропозиція:
381 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВП Геліос"
Пропозиція:
399 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄСІН ГРУПП"
Пропозиція:
392 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ"
Пропозиція:
409 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Флагман-Трейд"
Пропозиція:
330 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.10.2025 11:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила ФАРАДЖУЛАЄВА
Електронна пошта
Телефон
+380675633858
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Штори рулонні, жалюзі в асортименті)
Період вимог/скарг з 06.11.2025 11:49 по 12.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.10.2025 12:18 по 14.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.11.2025 11:50
Довідка НАЗК
06.11.2025 11:49
Повідомлення про рішення
03.11.2025 15:45
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
23.10.2025 13:56
Електроний протокол про продовження строку
16.10.2025 12:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 16:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 16:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність проведення перевірки інформації та/або документів Учасника у разі розміщення в електронній системі закупівель після повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
23.10.2025 13:55
Дата кінця розгляду
14.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1 Перелік виявлених невідповідностей: Додаток №1 до тендерної документації. 1.Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель : Учасником не надано зазначені документи, що вимагаються. - Скановану копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) із додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). - Скановану копію відгуку(-ів)/рекомендації від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним(и) договором(ами). 1.2 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток №1до тендерної документації, Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 1. Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель: п.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен завантажити : - Скановану копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* із додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України “Про захист персональних даних”), які можуть бути належним чином заретушовані; * Аналогічним договором вважається договір з предмету закупівлі: Жалюзі та/або ролети та/або рулонні штори. та - Скановану копію відгуку(-ів)/рекомендації від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним(и) договором(ами). 2.1 Перелік виявлених невідповідностей: Учасником завантажено некоректно заповнений Опитувальник юридичної особи (далі - Опитувальник), наявність якого передбачена додатком № 5 до тендерної документації, а саме: пунктом 8.3. Опитувальника передбачено надання структури власності як обов’язкової для усіх Контрагентів/Учасників. Учасником не було завантажено структуру власності. 2.2 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ІІ. Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (надається учасниками-юридичними особами). У разі некоректного заповнення або заповнення не в повному обсязі Опитувальника Контрагента - юридичної особи (для учасників-юридичних осіб) відповідно до додатку №5 до тендерної документації, це не є підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників відповідно до п. 44 Особливостей. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати коректно заповнений Опитувальник Контрагента-юридичної особи. 3.1 Перелік виявлених невідповідностей: Вимогами Додатку №1.1 до тендерної документації передбачається: «Учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю або акціонерне товариство, для визначення застосовності / незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства», надає довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю), вартості своїх активів за даними останньої річної фінансової звітності (для акціонерного товариства) або сам звіт про фінансовий стан за цей період. Зазначену вимогу ТОВ "ФЛАГМАН-ТРЕЙД" не виконало, відповідні документи не завантажило. 3.2 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 1.1 до Тендерної документації, ЛИСТ щодо повноваження посадових осіб. Учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю або акціонерне товариство, для визначення застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства», надає довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю), вартості своїх активів за даними останньої річної фінансової звітності (для акціонерного товариства) або сам звіт про фінансовий стан за цей період. У випадку застосовності (якщо сума правочину перевищує ліміти встановлені в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства»), учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю або акціонерне товариство, надає рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину або довідку в довільній формі із посиланням на пункт статуту, яким передбачено порядок погодження правочину відмінний від встановленого в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства». Відповідальність за достовірність наданої інформації несе учасник процедури закупівлі. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику надати довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю), вартості своїх активів за даними останньої річної фінансової звітності (для акціонерного товариства) або сам звіт про фінансовий стан за цей період.
Створено
03.11.2025 15:44
Надати до
04.11.2025 15:44
Договір
UA-2025-09-22-013048-a-b1
Підписаний і діє
Номер
НДІ 25-885
329 999.56 грн.
274 999.63 грн.
З ПДВ
Підписано
12.12.2025
Строк дії договору з
12.12.2025
по
31.05.2026
Номенклатура
390.61 (метри квадратні)
Штори рулонні з монтажем тканина блекаут
Номенклатура
Штори рулонні з монтажем тканина блекаут
Кількість
390.61
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
39.84 (метри квадратні)
Жалюзі вертикальні тканинні з монтажем
Номенклатура
Жалюзі вертикальні тканинні з монтажем
Кількість
39.84
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Флагман-Трейд"
Повна назва
ТОВ "Флагман-Трейд"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37261104

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
409 417.68 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380675633858
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
409 417.68 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380675633858
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності