Показати схожі тендери

Закупівля Комплект обладнання для фіксування судового засідання в режимі звукозапису, відеозапису та відеоконференцзв’язку (код ДК 021:2015 – 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу») від Харківський окружний адміністративний суд.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-22-012993-a
Id Tender c76c49ad012b45a199a4a4060647b2b9
План UA-P-2025-09-22-014064-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.09.2025 16:33
Остання зміна 23.10.2025 11:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 471 900 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.09.2025 16:30 до 30.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.09.2025 16:30
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.09.2025 16:30
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.09.2025 13:08
до 13.10.2025 13:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.10.2025 16:20
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.10.2025 13:09
до 23.10.2025 11:49
Період уточнень
з 22.09.2025 16:30 до 27.09.2025 00:00
Період оскарження
з 22.09.2025 16:30 до 27.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.09.2025 13:08 до 13.10.2025 13:09
Період кваліфікації
з 30.09.2025 13:08 до 13.10.2025 13:09
Основні параметри
Комплект обладнання для фіксування судового засідання в режимі звукозапису, відеозапису та відеоконференцзв’язку (код ДК 021:2015 – 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу»)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 471 900 грн.
Комплект обладнання для фіксування судового засідання в режимі звукозапису, відеозапису та відеоконференцзв’язку (код ДК 021:2015 – 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу»)
Назва предмета закупівлі
Комплект обладнання для фіксування судового засідання в режимі звукозапису, відеозапису та відеоконференцзв’язку (код ДК 021:2015 – 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу»)
Очікувана вартість
1 471 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7359,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.09.2025 12:45
Закінчення аукціону
30.09.2025 13:08
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект обладнання для фіксування судового засідання в режимі звукозапису, відеозапису та відеоконференцзв’язку (код ДК 021:2015 – 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу»)
Код ДК 021:2015
32330000-5 - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Кількість
8
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
61022, Україна, Харківська область, м.Харків, майдан Свободи, 6
Дата постачання по
26.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРМАКС КОМПАНІ»
Пропозиція:
1 199 998 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНІ РЕЄСТРУЮЧІ СИСТЕМИ"
Пропозиція:
1 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.09.2025 12:45
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Роман Зламанець
Електронна пошта
Телефон
+380577304253
Сайт:
https://adm.hr.court.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
34390710
Повна назва
Харківський окружний адміністративний суд
Поштовий індекс
61022
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
майдан Свободи, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 Комплект обладнання для фіксування судового засідання в режимі звукозапису, відеозапису та відеоконференцзв’язку (код ДК 021:2015 – 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу»)
Період вимог/скарг з 06.10.2025 16:20 по 12.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.09.2025 13:08 по 08.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
06.10.2025 16:20
Повідомлення про рішення
30.09.2025 13:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 16:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 16:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду документів тендерної пропозиції Учасника, що оприлюднена на веб-порталі Prozorro.gov.ua, було встановлено, що у відповідності до вимог окремих пунктів тендерної документації Учасник повинен був надати наступні інформацію або документи у складі своєї тендерної пропозиції, а саме: 1) згідно п.п. 3.12. п. 3. «Перелік документів та/або інформації, що подаються учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації документами, що вимагаються замовником є зокрема: «3.12. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з технічною специфікацією, а саме: Порівняльна таблиця щодо відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації Замовника. Учасник в своїй пропозиції повинен зазначити технічні та якісні характеристики, опис (технічну специфікацію), вимоги до функціональних характеристик запропонованого товару за формою нижченаведеної таблиці…» У складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРМАКС КОМПАНІ» надано документ під назвою «Порівняльна таблиця» Вих. №230925-030 від «23» вересня 2025 року, проте складений не у відповідності до форми, що наведена у п.п. 3.12. ДОДАТКУ 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей Учасник повинен усунути невідповідності в електронній системі закупівель шляхом: 1) надання порівняльної таблиці щодо відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації за формою, що наведена у п.п. 3.12. п. 3. «Перелік документів та/або інформації, що подаються учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції» ДОДАТКУ 1 до Тендерної документації.
Створено
02.10.2025 16:46
Надати до
03.10.2025 16:46
Період вимог/скарг з 13.10.2025 13:09 по 19.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.10.2025 16:20 по 14.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.10.2025 13:09
Довідка НАЗК
13.10.2025 13:09
Повідомлення про рішення
06.10.2025 16:21
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-22-012993-a-a1
Підписаний і діє
Номер
13
1 200 000 грн.
1 000 000 грн.
З ПДВ
Підписано
23.10.2025
Строк дії договору з
23.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
8 (комплект)
Комплект обладнання для фіксування судового засідання в режимі звукозапису, відеозапису та відеоконференцзв’язку (код ДК 021:2015 – 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу»)
Номенклатура
Комплект обладнання для фіксування судового засідання в режимі звукозапису, відеозапису та відеоконференцзв’язку (код ДК 021:2015 – 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу»)
Кількість
8
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 26 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Харківський окружний адміністративний суд
Повна назва
Харківський окружний адміністративний суд
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34390710

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНІ РЕЄСТРУЮЧІ СИСТЕМИ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНІ РЕЄСТРУЮЧІ СИСТЕМИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25300921

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.10.2025 11:49
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-24-000030
Дата створення проекту
24.10.2025 15:39
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
24.10.2025 16:58
Дата публікації висновку про результати
04.11.2025 18:32
Дата завершення усунення порушень
08.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 982-71-49
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 343-55-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.10.2025 № 294 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 24.10.2025 року. В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.10.2025 № 294 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 8 UA-2025-09-22-012993-a 22.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.10.2025 00:00
Документи рішення
24.10.2025 16:58
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710); розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Харківського окружного адміністративного суду (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2025-09-22-012993-a; тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 22.09.2025 № 45 (далі – Тендерна документація); реєстр пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «МАРМАКС КОМПАНІ», вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції від 06.10.2025 №48 учасника ТОВ «МАРМАКС КОМПАНІ», тендерну пропозицію ТОВ «СПЕЦІАЛЬНІ РЕЄСТРУЮЧІ СИСТЕМИ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.10.2025 № 50 про визначення ТОВ «СПЕЦІАЛЬНІ РЕЄСТРУЮЧІ СИСТЕМИ» переможцем, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 13.10.2025; договір від 23.10.2025 №13 на загальну суму 1 200 000,00 грн (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане 31.10.2025 через електронну систему закупівель на запити Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; дотримання вимог постанови № 710; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «МАРМАКС КОМПАНІ» та ТОВ «СПЕЦІАЛЬНІ РЕЄСТРУЮЧІ СИСТЕМИ»; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
04.11.2025 00:00
Дата публікації
04.11.2025 18:32
Документи висновку
04.11.2025 18:32
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Комплект обладнання для фіксування судового засідання в режимі звукозапису, відеозапису та відеоконференцзв’язку (код ДК 021:2015 – 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-22-012993-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Підпунктом 3.12 Додатку №1 до тендерної документації обумовлено надання учасником порівняльної таблиці щодо відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації Замовника. Учасником ТОВ «СПЕЦІАЛЬНІ РЕЄСТРУЮЧІ СИСТЕМИ» в тендерній пропозиції надано порівняльну таблицю, при цьому є невідповідність технічним вимогам Замовника, а саме: п.3 «Джерело безперебійного живлення до персонального комп’ютера» необхідно Діапазон регулювання вхідної напруги не менше 180-260В., проте надано 140-300 В; п.4 «Відеокамери для аудіо-, відеофіксації судового засідання»: Розмір матриці необхідно не менше 1/3, проте надано 1/2.7; «Об`єктив» необхідно Варіфокальний (ручний або моторизований) з діапазоном фокусної відстані не менше 2.8 – 12 мм, проте надано Варіфокальний (моторизований) з діапазоном фокусної відстані 2.7 – 12 мм. Надати пояснення щодо причин не виявлення зазначеної невідповідності. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
28.10.2025 09:14
Орган перевірки
01.11.2025 00:00
Документи повідомлення
28.10.2025 09:15
-
Відповідь
Відповідь на запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Комплект обладнання для фіксування судового засідання в режимі звукозапису, відеозапису та відеоконференцзв’язку (код ДК 021:2015 – 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-22-012993-a) надаємо наступну інформацію: 1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? Для забезпечення належної роботи Харківського окружного адміністративного суду та задля ефективного, результативного та цільового використання бюджетних коштів, з урахуванням реальних потреб та оптимального співвідношення ціни та якості, визначено потребу у проведенні закупівлі з придбання комплекту обладнання для фіксування судового засідання в режимі звукозапису, відеозапису та відеоконференцзв’язку (код ДК 021:2015 – 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу») для облаштування залів судових засідань. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати чинним нормативним актам, зокрема, рекомендованим технічним вимогам для засобів інформатизації, які мають забезпечувати працездатність підсистем та модулів Єдиної судової інформаційно-комунікаційної системи відповідно до Концепції Єдиної судової інформаційно-комунікаційної системи, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 30.04.2025 № 178 «Про затвердження Концепції ЄСІКС». На підставі листа Державної судової адміністрації України (головного розпорядника коштів) від 14.07.2025 №15-13927/25 «Про актуалізовані рекомендовані технічні вимоги для засобів інформатизації» (копія додається) надісланого до Харківського окружного адміністративного суду, було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Довідкою № 60 від 01.07.2025 про зміни до кошторису, затвердженою Державною судовою адміністрацією України (копія довідки про зміни до кошторису додається) було виділено 1569000,00грн на придбання обладнання і предметів довгострокового користування, з яких 1471900,00 грн, з урахуванням змін до розрахунків, які обгрунтовують показники видатків бюджету, що включаються до кошторису на 2025 рік (витяг додається), передбачено для закупівлі обладнання для облаштування залів судового засідання для здійснення аудіо-, відеофіксування та відеоконференцзв’язку. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Харківським окружним адміністративним судом було надіслано чотири листи-запити до організацій та підприємств, з описом необхідних технічних характеристик обладнання, з метою отримання комерційних пропозицій, але у результаті отримано лише одну відповідь (комерційну пропозицію) від Товариства з обмеженою відповідальністю «Спеціальні реєструючі системи» листом від 07.08.2025р. вих. №320 (додається). Додатково взято до уваги результат аукціону за закупівлею UA-2025-07-31-004032-a, що відбувся 11.08.2025 (знімок екрану додається). Здійснивши пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну даного товару в мережі Інтернет, зокрема в електронній системі державних закупівель «Prozorro», з урахуванням порівнянних технічних характеристик та вимог до предмету закупівлі та взявши до уваги наведену вище інформацію, розмір витрат та очікувану вартість залишено незмінною. Отже, зважаючи на вищезазначене Харківський окружний адміністративний суд здійснював обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення розміру витрат і його очікуваної вартості з урахуванням листів головного розпорядника бюджетних коштів (Державної судової адміністрації України), отриманої комерційної пропозиції, результату аукціону та з дотриманням вимог щодо ефективного, результативного та цільового використання бюджетних коштів відповідно до ст. 22 Бюджетного кодексу України. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Харківського окружного адміністративного суду за посиланням: https://adm.hr.court.gov.ua/sud2070/inshe/derz/ 3. Підпунктом 3.12 Додатку №1 до тендерної документації обумовлено надання учасником порівняльної таблиці щодо відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації Замовника. Учасником ТОВ «СПЕЦІАЛЬНІ РЕЄСТРУЮЧІ СИСТЕМИ» в тендерній пропозиції надано порівняльну таблицю, при цьому є невідповідність технічним вимогам Замовника, а саме: п.3 «Джерело безперебійного живлення до персонального комп’ютера» необхідно Діапазон регулювання вхідної напруги не менше 180-260В., проте надано 140-300 В; п.4 «Відеокамери для аудіо-, відеофіксації судового засідання»: Розмір матриці необхідно не менше 1/3, проте надано 1/2.7; «Об`єктив» необхідно Варіфокальний (ручний або моторизований) з діапазоном фокусної відстані не менше 2.8 – 12 мм, проте надано Варіфокальний (моторизований) з діапазоном фокусної відстані 2.7 – 12 мм. Надати пояснення щодо причин не виявлення зазначеної невідповідності. Відповідно до вимог підпункту 3.12. Додатку 1 до тендерної документації Учасником ТОВ «СПЕЦІАЛЬНІ РЕЄСТРУЮЧІ СИСТЕМИ» в тендерній пропозиції надано порівняльну таблицю Вих. № 414 Від 29.09.2025 р. (файл з назвою «3.12) Порівняльна таблиця ТОВ СРС.pdf»), щодо відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації, у якій деякі технічні характеристики частково відрізняються від вимог, зазначених у технічній специфікації. Водночас усі наведені відмінності є покращеними у порівнянні з встановленими вимогами замовника та забезпечують вищі функціональні показники та розширені можливості експлуатації. Зокрема: - п.3 «Джерело безперебійного живлення до персонального комп’ютера» необхідно Діапазон регулювання вхідної напруги не менше 180-260В., проте надано 140-300 В; Пояснення: Запропоноване джерело безперебійного живлення (ДБЖ) з діапазоном регулювання вхідної напруги 140–300 В є кращим (ширшим) порівняно з діапазоном 180–260 В, оскільки воно може стабільно працювати при значно ширших коливаннях і перепадах напруги в електромережі. Отже, ДБЖ рідше переходить на живлення від батареї, завдяки чому зменшується її зношення та продовжується термін служби пристрою. Крім того, така модель забезпечує кращий захист підключеного обладнання у разі низької або підвищеної напруги, що особливо важливо при нестабільній роботі електромережі та є перевагою (покращенням); - п.4 «Відеокамери для аудіо-, відеофіксації судового засідання»: Розмір матриці необхідно не менше 1/3, проте надано 1/2.7; «Об`єктив» необхідно Варіфокальний (ручний або моторизований) з діапазоном фокусної відстані не менше 2.8 – 12 мм, проте надано Варіфокальний (моторизований) з діапазоном фокусної відстані 2.7 – 12 мм. Пояснення щодо розміру матриці: Запропонований розмір матриці 1/2.7 в порівнянні з розміром матриці 1/3 є більшим, що покращує якість зображення в умовах слабкого освітлення, знижує цифровий шум та забезпечує ширший динамічний діапазон, що є перевагою (покращенням). Пояснення щодо діапазону фокусної відстані об’єктива: Запропонований Варіфокальний (моторизований) об’єктив з діапазоном фокусної відстані 2.7 – 12 мм є кращим в порівнянні з 2.8 – 12 мм, тому що дозволяє отримати ширший кут огляду, що є перевагою для покриття більшої площі зали судового засідання без втрати якості зображення. Також слід зауважити, що на підтвердження вищевикладеного, Учасником ТОВ «СПЕЦІАЛЬНІ РЕЄСТРУЮЧІ СИСТЕМИ», на етапі подання документів було надано лист-пояснення Вих. № 415 Від 29.09.2025 р. (файл з назвою «3.12.1) Лист-пояснення технічної специфікації.pdf»). Крім цього, Замовником, у Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що: «Замовник закупівлі не переслідує обрання конкретної торгової марки. У разі наявності у даному документі посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання, слід вважати в наявності вираз "або еквівалент". Параметри запропонованої продукції зазначені мінімальними, Учасник може пропонувати товар з кращими параметрами.» Враховуючи викладене, Замовник вважає, що запропоновані Учасником технічні характеристики повністю відповідають вимогам тендерної документації, оскільки в усіх випадках мають покращені або розширені параметри, що перевищують мінімально встановлені вимоги. Це відповідає принципу "не гірше ніж та/або не менше", який допускається під час закупівель, якщо це не обмежує функціональність чи сумісність. Таким чином, надані Учасником характеристики вважаються кращими та такими, що відповідають вимогам тендерної документації, а тендерна пропозиція в цій частині є такою, що відповідає умовам закупівлі.
Рішеня
31.10.2025 15:26
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 471 900 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 00:00
Замовник:
Харківський окружний адміністративний суд
Контактний телефон:
+380577304253
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 471 900 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 00:00
Замовник:
Харківський окружний адміністративний суд
Контактний телефон:
+380577304253
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності