1. Найменування замовника: Харківський окружний адміністративний суд
2. Код згідно ЄДРПОУ замовника: 34390710
3. Місцезнаходження замовника: 61022, м. Харків, майдан Свободи, будинок 6
4. Розгляд вимоги до закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-22-012993-a - Комплект обладнання для фіксування судового засідання в режимі звукозапису, відеозапису та відеоконференцзв’язку (код ДК 021:2015 – 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу»)
Вимога.
Не правомірне відхилення пропозиції.
Шановний Замовник! Вимагаємо скасувати протокол відхилення нашої пропозиції, в зв'язку з тим, що завантажений документ 29.09.2025 року "Порівняльна таблиця.pdf" є зайвим документом, який не вимагався жодним пунктом тендерної документації та не може бути підставою для відхилення нашої пропозиції. Натомість вимагалась таблиця згідно додатку №1 тендерної документації, яка підпадала під виправлення помилок протягом 24 годин. Нами було завантажено документ "Порівняльна таблиця відповідно таблиці Замовника.pdf" та Ви не мали права його порівнювати з зайвим документом. В зв'язку з цим Ви мали розглядати виключно таблицю завантажену під час виправлення помилки 03.10.2025 року. В противному випадку 10.10.2025 року буде подана скарга на Ваше рішення.
Відповідь:
Шановний Учасник! На Вашу вимогу, щодо скасування протоколу відхилення Вашої пропозиції, повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі- Закон) Тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Тендерна документація щодо Закупівлі розроблена з дотриманням усіх вимог, установлених в статті 22 Закону, з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості). При розробленні цієї Тендерної документації розглянуто питання стосовно строків проведення процедури закупівлі, переліку кваліфікаційних критеріїв, строку дії тендерної пропозиції, методики оцінки пропозицій, проєкту договору про закупівлю, технічних вимог до предмета закупівлі, та інших положень з урахуванням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи викладене Замовником була розроблена та затверджена Тендерна документація, у котрій, з поміж інших вимог до учасників закупівлі на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі була вимога, що зазначена у підпункті 3.12. пункту 3 «Перелік документів та/або інформації, що подаються учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації, а саме:
«3.12. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з технічною специфікацією, а саме: Порівняльна таблиця щодо відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації Замовника. Учасник в своїй пропозиції повинен зазначити технічні та якісні характеристики, опис (технічну специфікацію), вимоги до функціональних характеристик запропонованого товару за формою нижченаведеної таблиці. Порівняльна таблиця щодо відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації Замовника…».
Виходячи зі змісту Вашої вимоги, якщо, як Ви стверджуєте, завантажений Вами документ 29.09.2025 року "Порівняльна таблиця.pdf" до електронної системи закупівель є зайвим документом у складі тендерної пропозиції, то, ми як Замовник, могли б відхилити Вашу тендерну пропозицію відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Проте, наданий Вами документ "Порівняльна таблиця.pdf" Вих. №230925-030 від «23» вересня 2025 року та завантажений до електронної системи закупівель 29.09.2025 року (з КЕП) у складі тендерної пропозиції розглядався Замовником, саме як документ, щодо відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації Замовника, вимоги до якого встановлені у п.п. 3.12. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації. Тому під час опрацювання даного документу, було встановлено, що форма порівняльної таблиці щодо відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації Замовника не відповідає формі таблиці наведеній у даній вимозі (п.п. 3.12. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації). Для забезпечення Вашого права, як учасника даної закупівлі, щодо можливості виправлення невідповідностей та на виконання пункту 43 Особливостей, Замовником, 02 жовтня 2025 року, було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей - під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається Тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно розміщеного в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, необхідно було привести (змінити) форму таблиці наданої Вами (документ "Порівняльна таблиця.pdf" Вих. №230925-030 від «23» вересня 2025 року), до форми таблиці, що наведена у п.п. 3.12. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації, та не змінювати при цьому технічні характеристики запропонованого товару. На виконання даної вимоги, Вами було завантажено документ під назвою «Порівняльна таблиця відповідно таблиці Замовника» Вих. №021025-002 від «02» жовтня 2025 року, у якому форма таблиці відповідає формі таблиці наведеній замовником, проте, разом з тим, поза межами вимог замовника, змінено певні характеристики запропонованого товару, що є складовими комплекту обладнання для фіксування судового засідання в режимі звукозапису, відеозапису та відеоконференцзв’язку.
Унаслідок внесення Вами змін до технічних характеристик запропонованого товару під час виправлення невідповідностей, Ваша тендерна пропозиція була відхилена відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи наведені обґрунтування, вимога ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРМАКС КОМПАНІ» від 8 жовтня 2025 року (ID: UA-2025-09-22-012993-a.a1) не підлягає задоволенню.
Разом з тим повідомляємо, що у разі незгоди з рішенням Замовника, Ви маєте право оскаржити його відповідно до чинного законодавства України.