Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічних випробувань та вимірів параметрів електрообладнання і апаратів від Ізмаїльська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-22-012670-a
Id Tender 89008764bedb45f3b98afe690d0e545f
План UA-P-2024-09-19-018285-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.09.2025 16:21
Остання зміна 16.10.2025 11:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
188 333 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.09.2025 16:20 до 30.09.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 22.09.2025 16:20
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.09.2025 16:20
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.10.2025 12:29
до 08.10.2025 10:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.10.2025 10:58
до 14.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.10.2025 10:58
до 16.10.2025 11:42
Період уточнень
з 22.09.2025 16:20 до 27.09.2025 00:00
Період оскарження
з 22.09.2025 16:20 до 27.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.10.2025 12:29 до 08.10.2025 10:58
Період кваліфікації
з 01.10.2025 12:29 до 08.10.2025 10:58
Основні параметри
Послуги з технічних випробувань та вимірів параметрів електрообладнання і апаратів
Послуги з технічного огляду та випробувань за кодом CPV за ДК 021:2015 – 71630000-3
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
188 333 грн.
Послуги з технічних випробувань та вимірів параметрів електрообладнання і апаратів
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічних випробувань та вимірів параметрів електрообладнання і апаратів
Очікувана вартість
188 333 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
941,67
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.10.2025 12:00
Закінчення аукціону
01.10.2025 12:29
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічних випробувань та вимірів параметрів електрообладнання і апаратів
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані Послуги здійснюються після отримання Замовником оригіналу виставленого Виконавцем та належним чином оформленого рахунку, на підставі підписаного з обох Сторін Акту приймання-передавання наданих послуг, в наступному порядку: - сума по рахунку, що є складовою вартості Послуг без ПДВ - протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання оригіналу рахунку, за умови наявності вказаних вище документів; - сума ПДВ по рахунку як складова вартості Послуг - протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня отримання від Виконавця достовірної інформації про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних або на третій робочий день після отримання Виконавцем вимоги про оплату штрафу в розмірі суми ПДВ по такому рахунку, – що настане раніше.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ЦЬОХ ГАЛИНА СТАНІСЛАВІВНА
Пропозиція:
94 390 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРАТ "Миколаївський експертно-технічний центр"
Пропозиція:
110 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРОМБЕЗПЕКА-ІЗМАЇЛ"
Пропозиція:
94 400 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.10.2025 12:00
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.09.2025 17:51
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сарлачан Наталя Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380672435338
Замовник
ЄДРПОУ
38728402
Повна назва
Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
68600
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Ізмаїл
Адреса
68600, Одеська обл., місто Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічних випробувань та вимірів параметрів електрообладнання і апаратів
Період вимог/скарг з 08.10.2025 10:58 по 14.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.10.2025 12:29 по 09.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити переможцем процедури відкритих торгів з особливостями на Закупівлю учасника – Фізичну особу – підприємця Цьох Галину Станіславівну, РНКОПП 2602706188, 22125, Вінницька обл., Хмельницький р-н, с. Вернигородок, вул. Перемоги, буд. 10. 2. Ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури Закупівлі. 3. Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити його через авторизований електронний майданчик в ЕСЗ у порядку, встановленому Законом та Особливостями.
Документи кваліфікації
08.10.2025 10:58
Довідка НАЗК
08.10.2025 10:58
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.10.2025 12:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
01.10.2025 12:29
Надати до
03.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (номер в електронній системі закупівель UA-2025-09-22-012670-a, далі - Закупівля) - ФОП ЦЬОХ Г.С. (далі – Учасник) виявлені невідповідності в інформації та документах, поданих Учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції. Згідно з вимогами п.1 Розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації Закупівлі (нова редакція), затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.09.2025 №3 (далі – Документація), для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору Учаснику необхідно надати, зокрема, Довідку за формою 1 (далі - Довідка), що містить інформацію про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору. Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 29.09.2025 №5 (файл ДОКУМЕНТИ ДО ПРОПОЗИЦІЇ.pdf, далі - Довідка) за встановленою формою. При оформленні Довідки Замовником виявлені невідповідності : - у стовбці «ID-номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності)» за обома договорами, що визначені Учасником як аналогічні, наведено лише ID-номери закупівель, при цьому ВІДСУТНІ ПОСИЛАННЯ НА зазначені ЗАКУПІВЛІ в ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ, що не відповідає вимогам Замовника; - у стовбці «Перелік первинних документів (назва документа, його номер та ДАТА), що підтверджують виконання аналогічного договору у повному обсязі» за договором Учасника з Національним центром "Мала академія наук України" від 01.08.2025 №694 Учасником наведено дані про акт приймання передачі наданих послуг №251 БЕЗ ДАТИ, що також не відповідає вказаним вимогам Замовника; - у стовбці «Контактні дані осіб замовника (контрагента) (телефон, електронна пошта тощо)» за договором Учасника з Національним центром Мала академія наук України» від 01.08.2025 №694 Учасником наведено неповний перелік контактних даних контрагента. Таким чином, з метою усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити до електронної системи закупівель виправлену Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із додатковим зазначенням у стовбці «ID-номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності)» посилання на закупівлі за аналогічними договорами відповідно до наведених у Довідці даних на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/uk. та наведенням за договором Учасника з "Національним центром Мала академія наук України» від 01.08.2025 №694 повної інформації щодо первинного документу, що підтверджує виконання договору, та контактних даних контрагента згідно з вимогами п.1 Розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації Закупівлі (нова редакція), затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.09.2025 №3. Керуючись пунктом 43 Особливостей, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, вищевказаних документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
06.10.2025 16:13
Надати до
07.10.2025 16:13
Договір
UA-2025-09-22-012670-a-a1
Підписаний і діє
Номер
66-В-ІЗФ-25
94 390 грн.
94 390 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.10.2025
Строк дії договору з
16.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з технічних випробувань та вимірів параметрів електрообладнання і апаратів
Номенклатура
Послуги з технічних випробувань та вимірів параметрів електрообладнання і апаратів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Повна назва
Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728402

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ЦЬОХ ГАЛИНА СТАНІСЛАВІВНА
Повна назва
ФОП ЦЬОХ ГАЛИНА СТАНІСЛАВІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2602706188

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.10.2025 11:42
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
188 333 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 16:00
Замовник:
Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380672435338
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
188 333 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 16:00
Замовник:
Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380672435338
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності