Показати схожі тендери

Закупівля 48820000-2 «Сервери» (Сервери для АЦСК РЕЕ) від АТ ОПЕРАТОР РИНКУ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-22-008528-a
Id Tender 3e067e91b0c74e7b9db330018a0553bd
План UA-P-2025-09-22-007284-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 22.09.2025 14:25
Остання зміна 17.10.2025 15:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 970 842.13 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.09.2025 14:25 до 30.09.2025 14:25
Завершено
Період уточнень
з 22.09.2025 14:25
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.09.2025 14:25
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.10.2025 13:56
до 17.10.2025 15:34
Залишилось 4 днів 20 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.10.2025 15:34
до 23.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 17.10.2025 15:34
-
Період уточнень
з 22.09.2025 14:25 до 27.09.2025 00:00
Період оскарження
з 22.09.2025 14:25 до 27.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.10.2025 13:56 до 17.10.2025 15:34
Період кваліфікації
з 01.10.2025 13:56 до 17.10.2025 15:34
Основні параметри
48820000-2 «Сервери» (Сервери для АЦСК РЕЕ)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 970 842.13 грн.
Сервери для АЦСК РЕЕ
Назва предмета закупівлі
Сервери для АЦСК РЕЕ
Очікувана вартість
1 970 842.13 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
19708,42
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.10.2025 13:27
Закінчення аукціону
01.10.2025 13:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сервери для АЦСК РЕЕ
Код ДК 021:2015
48822000-6 - Комп’ютерні сервери
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
00000, Україна, Київська область, м. Київ, 0000000
Дата постачання по
25.12.2025 14:25
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Покупець здійснює попередню оплату у розмірі 30 (тридцяти) відсотків від загальної вартості цього Договору протягом 7 (семи) робочих днів з дня отримання Покупцем від Постачальника рахунка-фактури, який надається Постачальником на наступний робочий день після підписання цього Договору.
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Решта оплати у розмірі 70 (сімдесяти) відсотків від загальної вартості цього Договору сплачується протягом 7 (семи) робочих днів після підписання Акта, але не не пізніше 25.12.2025, на підставі рахунка-фактури, що надається Постачальником Покупцю в день підписання Акта.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АЙТІ ПЛАНЕТ ГРУП"
Пропозиція:
1 892 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР"
Пропозиція:
1 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Інтеграційні Системи"
Пропозиція:
1 060 926.1 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.10.2025 13:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.09.2025 12:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Швець Лариса Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380442050186
Замовник
ЄДРПОУ
43064445
Повна назва
АТ ОПЕРАТОР РИНКУ
Поштовий індекс
01032
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Київ
Адреса
вулиця Симона Петлюри, будинок 27
Кваліфікація
Лот № 1 Сервери для АЦСК РЕЕ
Період вимог/скарг з 17.10.2025 15:34 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.10.2025 13:56 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.10.2025 15:34
Довідка НАЗК
17.10.2025 15:34
Повідомлення про рішення
17.10.2025 15:31
Пропозиція, що перемогла
17.10.2025 15:21
Електроний протокол про продовження строку
01.10.2025 13:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 14:20
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 14:20
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Для підтвердження інформації та отримання роз’яснень щодо конфігурації запропонованого обладнання, яка зазначена у тендерній пропозиції Учасника, виникає необхідність у зверненні до офіційного представництва виробника запропонованого обладнання. Оскільки, відповідно до інформації з технічної документації виробника, зазначеної на офіційному веб-сайті виробника, запропонованого Учасником обладнання, конфігурація обладнання, яка зазначена в тендерній пропозиції Учасника, не може бути реалізована. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
06.10.2025 16:28
Дата кінця розгляду
30.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Згідно із пунктом 9 таблиці 2 додатку 2 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції мав надати скан-копію довідки, складеної за Формою №1, за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, про відповідність характеристик Обладнання вимогам з таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації з підтвердженням для кожного пункту таких вимог у вигляді інформації, оприлюдненої на веб-сайті виробника Обладнання (виробника складової частини Обладнання) в мережі Інтернет. Такою інформацією (далі – Технічна документація виробника) може бути одне з наступного: - веб-сторінка з офіційного веб-сайту виробника Обладнання (виробника складової частини Обладнання) в мережі Інтернет; - відповідна сторінка (сторінки) з офіційної документації виробника Обладнання (виробника складової частини Обладнання), оприлюдненої на веб-сайті виробника Обладнання (виробника складової частини Обладнання) в мережі Інтернет. У таблиці довідки за Формою № 1 Учасник навпроти кожної з вимог має навести інформацію, яка підтверджує відповідність запропонованого Обладнання цій вимозі, а саме: - назва файлу, включеного до складу тендерної пропозиції, в якому наведена Технічна документація виробника Обладнання (виробника складової частини Обладнання), яка підтверджує відповідність Обладнання вимозі; - назва файлу, включеного до складу тендерної пропозиції, в якому наведено переклад Технічної документації виробника Обладнання (виробника складової частини Обладнання) українською мовою (у випадку, коли така документація або веб-сторінка викладені не українською мовою); - посилання (URL) на вищезазначену Технічну документацію виробника Обладнання на офіційному веб-сайті виробника Обладнання (виробника складової частини Обладнання); номер сторінки та/або назва розділу/пункту тощо у вищевказаному файлі (у випадку наявності у файлі декількох сторінок), що містять інформацію, яка підтверджує відповідність Обладнання вимозі. 1. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник у файлі «Довідка про відповідність характеристик обладнання Форма 1.pdf» надав довідку за формою № 1. Але зазначена довідка у пункті 12 не містить необхідної інформації для підтвердження відповідності запропонованого Обладнання вимогам Тендерної документації, а саме - відсутня інформація щодо можливості віддаленого монтування через ІР мережу фізичних пристроїв USB до Обладнання. Технічна документація виробника Обладнання (файли «SR630 v3 product guide.pdf» та «SR630 v3 інструкція користувача.pdf») та посилання (URL), які Учасник навів у Довідці за формою №1 (файл «Довідка про відповідність характеристик обладнання Форма 1.pdf») не містять підтвердження наявності такої функції. Таким чином Учасник не підтвердив відповідність запропонованого обладнання вимогам пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації на Закупівлю. 2. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник у файлі «Довідка про відповідність характеристик обладнання Форма 1.pdf» надав довідку за формою № 1. Але зазначена довідка у пункті 19 не містить необхідної інформації для підтвердження відповідності запропонованого Обладнання вимогам Тендерної документації, а саме - відсутня інформація щодо кабелю SFP28 to SFP28, 25GbE, Passive Copper Twinax Direct Attach Cable, довжиною не менше 2 метрів. Учасник не навів технічної документації виробника Обладнання для підтвердження відповідності функціоналу зазначеного кабелю вимогам тендерної документації. Таким чином Учасник не підтвердив відповідність запропонованого обладнання вимогам пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації на Закупівлю. Учасник для усунення виявлених невідповідностей має надати у складі своєї тендерної пропозиції, скан-копію довідки, складеної за Формою №1, за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, про відповідність всіх характеристик Обладнання вимогам тендерної документації, в якій, зокрема у пункті 12 має бути наявне підтвердження щодо можливості віддаленого монтування через ІР мережу фізичних пристроїв USB до Обладнання та у пункті 19 має бути наявне підтвердження відповідності функціоналу зазначеного кабелю вимогам тендерної документації а саме: - назва файлу, включеного до складу тендерної пропозиції, в якому наведена Технічна документація виробника Обладнання (виробника складової частини Обладнання), яка підтверджує відповідність Обладнання вимозі; - назва файлу, включеного до складу тендерної пропозиції, в якому наведено переклад Технічної документації виробника Обладнання (виробника складової частини Обладнання) українською мовою (у випадку, коли така документація або веб-сторінка викладені не українською мовою); - посилання (URL) на вищезазначену Технічну документацію виробника Обладнання на офіційному веб-сайті виробника Обладнання (виробника складової частини Обладнання); - номер сторінки та/або назва розділу/пункту тощо у вищевказаному файлі (у випадку наявності у файлі декількох сторінок), що містять інформацію, яка підтверджує відповідність Обладнання вимозі.
Створено
14.10.2025 15:47
Надати до
15.10.2025 15:47
Договір
UA-2025-09-22-008528-a-c1
Очікує підписання
1 060 926.1 грн.
1 060 926.1 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
2 (штуки)
Сервери для АЦСК РЕЕ
Номенклатура
Сервери для АЦСК РЕЕ
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ ОПЕРАТОР РИНКУ
Повна назва
АТ ОПЕРАТОР РИНКУ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43064445

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Інтеграційні Системи"
Повна назва
ТОВ "Інтеграційні Системи"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35431019

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 970 842.13 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 14:25
Замовник:
АТ ОПЕРАТОР РИНКУ
Контактний телефон:
+380442050186
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 970 842.13 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 14:25
Замовник:
АТ ОПЕРАТОР РИНКУ
Контактний телефон:
+380442050186
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності