Показати схожі тендери

Закупівля Мішки поліпропіленові від КУ "Закарпатський обласний центр цивільного захисту, матеріальних резервів та централізованого оповіщення" Закарпатської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-22-006623-a
Id Tender 009abf230c78423c94b67e8eb8ad1b35
План UA-P-2025-09-22-006267-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.09.2025 13:05
Остання зміна 17.10.2025 11:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
197 900 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.09.2025 13:04 до 30.09.2025 13:05
Завершено
Період уточнень
з 22.09.2025 13:04
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.09.2025 13:04
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.10.2025 12:09
до 06.10.2025 15:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.10.2025 15:59
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.10.2025 15:59
до 17.10.2025 11:54
Період уточнень
з 22.09.2025 13:04 до 27.09.2025 00:00
Період оскарження
з 22.09.2025 13:04 до 27.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.10.2025 12:09 до 06.10.2025 15:59
Період кваліфікації
з 01.10.2025 12:09 до 06.10.2025 15:59
Основні параметри
Мішки поліпропіленові
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
197 900 грн.
Мішки поліпропіленові
Назва предмета закупівлі
Мішки поліпропіленові
Очікувана вартість
197 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
989,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.10.2025 11:40
Закінчення аукціону
01.10.2025 12:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Мішки поліпропіленові
Код ДК 021:2015
18930000-7 - Мішки та пакети
Кількість
30 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.10.2025 13:05
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІДАС-ТРЕЙД"
Пропозиція:
197 640 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФОРПОСТ 17"
Пропозиція:
164 880 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФИНТРЕЙД"
Пропозиція:
165 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.10.2025 11:40
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Голубовська Галина Євгенівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380502132508
Замовник
ЄДРПОУ
43462984
Повна назва
КУ "Закарпатський обласний центр цивільного захисту, матеріальних резервів та централізованого оповіщення" Закарпатської обласної ради
Поштовий індекс
88008
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгород
Адреса
площа Народна, 4
Кваліфікація
Лот № 1 Мішки поліпропіленові
Період вимог/скарг з 06.10.2025 15:59 по 12.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.10.2025 12:09 по 09.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.10.2025 15:59
Довідка НАЗК
06.10.2025 15:59
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.10.2025 12:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 13:00
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 13:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно пп.13 п 1.1 розділу III до тендерної документації вимагається «13) довідка/лист Учасника у довільній формі про те, що предмет закупівлі відповідає нормам із захисту довкілля та не спричинить негативного впливу на навколишнє середовище)». п.5 розділу IV до тендерної документації вимагається «На підтвердження того, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, встановлених в складі тендерної пропозиції необхідно надати: 1) Гарантійний лист довільної форми яким підтверджено, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, встановлених: - Законом України від 3 березня 2022 року №2116-IX «Про основні засади примусового вилучення в Україні об’єктів права власності Російської Федерації та її резидентів» (зі змінами) (Російська Федерація – держава, яка рішенням Верховної Ради України відповідно до Резолюції Генеральної Асамблеї ООН 3314 «Визначення агресії» від 14 грудня 1974 року визнана державою-агресором і здійснює збройну агресію проти України); - Постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2022 року №187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (зі змінами) (згідно якої передбачено до прийняття та набрання чинності Законом України щодо врегулювання відносин за участю осіб, пов’язаних з державою-агресором, встановлено мораторій (заборону) на виконання дій, передбачених постановою); - Постановою Кабінету Міністрів України від 9 квітня 2022 року №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» (зі змінами) (згідно якої передбачено заборону ввезення на митну територію України товарів з Російської Федерації); - Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (зі змінами) (згідно якої передбачено заборону ввезення на митну території України товарів, що походять з Російської Федерації відповідно до встановленого переліку). 2) Гарантійний лист довільної форми яким підтверджено, що на Учасника не розповсюджується дія Постанови Національного банку України від 24 лютого 2022 року №18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» (згідно якої передбачено зупинення здійснення обслуговуючими банками видаткових операцій за рахунками резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за рахунками юридичних осіб (крім банків), кінцевими бенефіціарними власниками яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран).». П. 10 Додатку 2 до тендерної документації Товар повинен знаходитись на піддонах. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано гарантійні листи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями Надати гарантійні листи
Створено
03.10.2025 15:54
Надати до
04.10.2025 15:54
Договір
UA-2025-09-22-006623-a-a1
Підписаний і діє
Номер
01.2-15/57
164 880 грн.
137 400 грн.
З ПДВ
Підписано
17.10.2025
Строк дії договору з
17.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
30 000 (штуки)
Мішки поліпропіленові
Номенклатура
Мішки поліпропіленові
Кількість
30 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
4.58
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 25 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КУ "Закарпатський обласний центр цивільного захисту, матеріальних резервів та централізованого оповіщення" Закарпатської обласної ради
Повна назва
КУ "Закарпатський обласний центр цивільного захисту, матеріальних резервів та централізованого оповіщення" Закарпатської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43462984

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ФОРПОСТ 17"
Повна назва
ТОВ "ФОРПОСТ 17"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44779177

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.10.2025 11:53
Повідомлення про договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
197 900 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 13:05
Замовник:
КУ "Закарпатський обласний центр цивільного захисту, матеріальних резервів та централізованого оповіщення" Закарпатської обласної ради
Контактний телефон:
+380502132508
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
197 900 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 13:05
Замовник:
КУ "Закарпатський обласний центр цивільного захисту, матеріальних резервів та централізованого оповіщення" Закарпатської обласної ради
Контактний телефон:
+380502132508
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності