Показати схожі тендери

Закупівля Автоматизоване робоче місце (комплект) від Рахункова палата.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-22-006006-a
Id Tender 688aae60eb0144b488a6bb13c2b9d464
План UA-P-2025-09-22-006585-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.09.2025 12:35
Остання зміна 13.10.2025 15:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 183 900 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.09.2025 12:35 до 30.09.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 22.09.2025 12:35
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.09.2025 12:35
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.10.2025 12:11
до 03.10.2025 17:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.10.2025 15:22
до 09.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.10.2025 17:44
до 13.10.2025 15:49
Період уточнень
з 22.09.2025 12:35 до 27.09.2025 00:00
Період оскарження
з 22.09.2025 12:35 до 27.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.10.2025 12:11 до 03.10.2025 17:44
Період кваліфікації
з 01.10.2025 12:11 до 03.10.2025 17:44
Основні параметри
Автоматизоване робоче місце (комплект)
Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
9 183 900 грн.
Автоматизоване робоче місце (комплект)
Назва предмета закупівлі
Автоматизоване робоче місце (комплект)
Очікувана вартість
9 183 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
91839,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.10.2025 11:48
Закінчення аукціону
01.10.2025 12:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автоматизоване робоче місце (комплект)
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
200
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
01054, Україна, м. Київ, вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Дата постачання по
20.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється на підставі видаткової накладної, рахунку-фактури протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Покупцем Товару, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АЙТІ ПЛАНЕТ ГРУП"
Пропозиція:
9 180 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БЕЙКЕР ТЕЙЛ"
Пропозиція:
7 966 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.10.2025 11:48
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.09.2025 20:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
22.09.2025 12:34
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шпаченко Тетяна Василівна
Електронна пошта
Телефон
380442987506
Замовник
ЄДРПОУ
00013540
Назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Повна назва
Рахункова палата
Повна назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Поштовий індекс
01054
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Кваліфікація
Лот № 1 Автоматизоване робоче місце (комплект)
Період вимог/скарг з 02.10.2025 15:22 по 08.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.10.2025 12:11 по 09.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна документація Замовника містить вимогу надати на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (п.4.1. та п.4.3. Додатку 1 до Тендерної документації): таблицю відповідності запропонованого товару та інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника Технічним, якісним, кількісним характеристикам. На виконання зазначених вимог учасник надав «Таблицю щодо відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації замовника» (без номеру/без дати) та «Довідка інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (без номера/без дати). Вивчивши зазначені документи, були виявлені невідповідності технічної пропозиції учасника інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що зазначені в Додатку 2 до тендерної документації. Так, учасником запропоновані такі моделі ноутбука: B1503CVA-S72969, B1503CVA-S70491, B1503CVA-S74844. Ознайомившись з характеристиками запропонованих ноутбуків, на офіційному веб сайті виробника: https://www.asus.com/ua-ua/laptops/for-work/expertbook/asus-expertbook-b1-b1503/shop-b1503cva/ були виявлені наступні невідповідності: Учасник зазначив, що «операційна система в комплекті: ліцензована Windows 11 Pro встановлена постачальником обладнання». Згідно офіційного сайту виробника, ноутбуки постачаються без встановленої операційної системи. Відповідно до «Таблиці відповідності» Учасника, операційна система встановлена постачальником обладнання, що суперечить пункту1 та пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації: «Товар повинен бути запакований в індивідуальне оригінальне пакування, яке містить чітку вказівку найменування, типу, номеру (артикулу) і характеристику Товару. Пакування не може бути ушкодженим або заміненим на інше аналогічне та повинне забезпечувати зберігання і неушкодженість Товару під час його транспортування та зберігання» та «товар повинен бути новим, не модифікованим якимось чином». Встановлення операційної системи постачальником обладнання свідчить про те, що товар буде модифікований та не відповідатиме вимогі щодо пакування, оскільки постачальник за результатами цих дій перепакує товар. Крім того, немає жодного згадування, щодо передачі ліцензійного програмного забезпечення Windows 11 Pro в формі «Тендерна пропозиція». Пунктом 43 Особливостей визначено, що вимога про усунення невідповідностей розміщується щодо невідповідності, які були виявлені в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а її виправлення призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його тендерної пропозиції. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
02.10.2025 15:21
Повідомлення про рішення
01.10.2025 12:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 12:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 12:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1.) Перелік виявлених невідповідностей: У складі Тендерної пропозиції учасника надано «Довідку щодо виконання учасником аналогічних за предметом закупівлі договорів» (без номеру, без дати) за формою 1, яка не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Так, вимога щодо наявності досвіду визначена замовником у множині, а отже учасник повинен був надати довідку, в якій би зазначив інформацію про аналогічні договори кількістю не менше 2-х. Натомість учасник вказав у довідці інформацію по одному договору: № 856 від 26.05.2025. Відповідно, учасник не виконав і умову тендерної документації в частині надання підтвердних документів, оскільки надав такі підтвердні документи лише по одному договору, тоді як ця вимога також виписана замовником у множині. 1.2.) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ частина 1 Тендерної документації; Додаток 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.1.2.. 1.3.) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виконати умови тендерної документації та надати довідку з запитуваною інформацією та підтвердні документи до неї.
Створено
01.10.2025 15:02
Надати до
02.10.2025 15:02
Період вимог/скарг з 03.10.2025 17:44 по 09.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.10.2025 15:22 по 10.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.10.2025 17:44
Довідка НАЗК
03.10.2025 17:44
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.10.2025 15:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 12:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 12:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1.) Перелік виявлених невідповідностей: У складі Тендерної пропозиції учасника надано «Довідку щодо виконання учасником аналогічних за предметом закупівлі договорів» (вих.№ 29.09.25-2 від 29 вересня 2025 року) за формою 1, яка не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Так, вимога щодо наявності досвіду визначена замовником у множині, а отже учасник повинен був надати довідку, в якій би зазначив інформацію про аналогічні договори кількістю не менше 2-х. Натомість учасник вказав у довідці інформацію по одному договору: №с 2504/25 від 06.05.2025. Відповідно, учасник не виконав і умову тендерної документації в частині надання підтвердних документів, оскільки надав такі підтвердні документи лише по одному договору, тоді як ця вимога також виписана замовником у множині. Крім того, у довідці вказана не повна інформація, що запитувалася замовником. Так, учасник не вказав у графі 3 інформацію про строк дії договору та ціни договору. Примітку щодо визначення цих показників як комерційна таємниця учасником у довідці не зроблено. 1.2.) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ частина 1 Тендерної документації; Додаток 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.1.2.. 1.3.) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виконати умови тендерної документації та надати довідку з повною запитуваною інформацією та підтвердні документи до неї. 2.1.) Перелік виявлених невідповідностей: У складі Тендерної пропозиції учасника надано «Таблицю щодо відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації замовника» (вих. №29.09.25-5 від 29 вересні 2025 року), в якій зазначив не повну інформацію щодо маркування товару. Так, в таблиці учасника вказано всю інформацію окрім торгівельної марки пропонованого товару. 2.2.) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ частина 1 Тендерної документації; Додаток 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.4.3. 2.3.) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виконати умови тендерної документації та таблицю відповідності з повною інформацією.
Створено
02.10.2025 15:33
Надати до
03.10.2025 15:33
Договір
UA-2025-09-22-006006-a-b1
Підписаний і діє
Номер
175
9 180 000 грн.
7 650 000 грн.
З ПДВ
Підписано
13.10.2025
Строк дії договору з
13.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
200 (комплект)
Автоматизоване робоче місце (комплект)
Номенклатура
Автоматизоване робоче місце (комплект)
Кількість
200
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
38 250
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 20 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Рахункова палата
Повна назва
Рахункова палата
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00013540

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АЙТІ ПЛАНЕТ ГРУП"
Повна назва
ТОВ "АЙТІ ПЛАНЕТ ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43681980

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.10.2025 15:49
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 183 900 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 09:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442987506
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 183 900 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 09:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442987506
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності