Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з проведення оцінки вартості основних засобів Замовника, код ДК 021:2015 – 79410000-1 – «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління» від Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-22-005262-a
Id Tender d644df277280416c979e4e8bae789091
План UA-P-2025-09-22-005638-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.09.2025 12:02
Остання зміна 30.10.2025 15:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 200 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.09.2025 11:59 до 30.09.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 22.09.2025 11:59
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.09.2025 11:59
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.10.2025 16:18
до 17.10.2025 10:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.10.2025 10:12
до 23.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.10.2025 10:12
до 30.10.2025 15:53
Період уточнень
з 22.09.2025 11:59 до 27.09.2025 00:00
Період оскарження
з 22.09.2025 11:59 до 27.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.10.2025 16:18 до 17.10.2025 10:12
Період кваліфікації
з 01.10.2025 16:18 до 17.10.2025 10:12
Основні параметри
Послуги з проведення оцінки вартості основних засобів Замовника, код ДК 021:2015 – 79410000-1 – «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 200 000 грн.
Послуги з проведення оцінки вартості основних засобів Замовника, код ДК 021:2015 – 79410000-1 – «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління»
Назва предмета закупівлі
Послуги з проведення оцінки вартості основних засобів Замовника, код ДК 021:2015 – 79410000-1 – «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління»
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.10.2025 15:43
Закінчення аукціону
01.10.2025 16:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення оцінки вартості основних засобів Замовника
Код ДК 021:2015
79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04119, Україна, Київська область, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
упродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами акта приймання-передачі наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕЗАЛЕЖНА ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА "ЕКСПЕРТ"
Пропозиція:
1 176 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Консалтингова компанія Увекон"
Пропозиція:
758 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ЦЕНТР КОНСАЛТИНГУ ТА ОЦІНКИ"
Пропозиція:
756 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Консалтингова компанія "Острів"
Пропозиція:
1 140 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.10.2025 15:43
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.09.2025 12:02
Оголошення про проведення закупівлі
-
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Георгій Нижник
Електронна пошта
Телефон
+380444810487
Сайт:
http://www.pk-ukraina.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
16286441
Повна назва
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Дегтярівська, 38-44
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з проведення оцінки вартості основних засобів Замовника, код ДК 021:2015 – 79410000-1 – «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління»
Період вимог/скарг з 17.10.2025 10:12 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.10.2025 16:18 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.10.2025 10:12
Довідка НАЗК
17.10.2025 10:12
Повідомлення про рішення
06.10.2025 17:14
Електроний протокол про продовження строку
01.10.2025 16:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі пункту 37 Постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжено термін розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю "ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ЦЕНТР КОНСАЛТИНГУ ТА ОЦІНКИ" (ідентифікаційний код в ЄДР 34530299), до 20 робочих днів у зв’язку з великим обсягом інформації що міститься в документах тендерної пропозиції учасника та необхідністю ретельно розглянути надані документи.
Дата продовження строку розгляду
06.10.2025 17:14
Дата кінця розгляду
30.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено: «Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify або за допомогою ресурсу https://sign.diia.gov.ua/verify, тощо. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище, ім’я, по-батькові або прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).». Пунктом 7.6 розділу 7 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 1 до тендерної документації встановлено: «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.». 2. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до тендерної документації. Підпунктом 1.2.1. пункту 1.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 до тендерної документації встановлено: «1.2.1. Довідка у довільній формі, з інформацією про виконання учасником аналогічних договорів не менше 3 (трьох) про надання послуг з оцінки справедливої вартості основних засобів та/або необоротних та/або нематеріальних активів, яка проводилась згідно з вимогами Міжнародних стандартів оцінки (із загальною кількістю не менше 4 (чотирьох) тисяч позицій майна/основних засобів) з метою відображення її результатів у фінансовій звітності, складеної за Міжнародними стандартами фінансової звітності, за останні 5 років, а саме: - не менше 3 (трьох) аналогічних договорів, укладених з підприємством, яке належить до підприємств, що становлять суспільний інтерес відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та/або з підприємством, у статутному капіталі якого державна частка становить 50% і більше.». Підпунктом 1.2.2. пункту 1.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 до тендерної документації встановлено: «1.2.2. Копії договорів, зазначених у довідці, згідно яких підтверджується інформація про аналогічність таких договорів, а саме про надання послуг з оцінки справедливої вартості основних засобів та/або необоротних та/або нематеріальних активів, яка проводилась згідно з вимогами Міжнародних стандартів оцінки (із загальною кількістю не менше 4 (чотирьох) тисяч позицій майна/основних засобів) з метою відображення її результатів у фінансовій звітності, складеної за Міжнародними стандартами фінансової звітності». Підпунктом 1.2.3. пункту 1.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 до тендерної документації встановлено: «1.2.3. Копії актів виконаних робіт/наданих послуг/видаткові накладні або інші документи, що підтверджують виконання зазначених у довідці аналогічних договорів (не менше трьох договорів)». Підпунктом 1.2.4. пункту 1.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 до тендерної документації встановлено: «1.2.4. Копії Листів-відгуків від контрагентів, зазначених у довідці, із зазначенням: - дати укладення і номеру договору, на який надано відгук; - стану належного виконання договору. Відгуки надаються щодо договорів, копії яких надані учасником у складі тендерної пропозиції.». Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано (завантажено) документи тендерної пропозиції але при цьому тендерна пропозиція підписана «удосконаленим», а не «кваліфікованим» електронним підписом (КЕП), що не відповідає вимогам пункту 1 Розділу 3 тендерної документації та пункту 7.6 розділу 7 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання підпункту 1.2.1. надано (завантажено) документ «ДОВІДКА про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. вих. №83/2 від 29.09.2025» (файл «1.2. Довідка про наявність досвіду виконання аналог. договорів.pdf») (далі – ДОВІДКА) в якому за позицією 3 зазначено «Приватне акціонерне товариство «Науково-виробниче об’єднання «Київський завод автоматики». У стовпчику 3 «Предмет договору/предмет закупівлі» зазначеного документу вказана кількість одиниць основних засобів. Також, Учасником на виконання підпункту 1.2.2. надано (завантажено) документ «ДОГОВІР №КЗА-2907 07.03.2024» (файл «1.2.3.1. Договір_ПРАТ НВО КЗА.pdf»), на виконання підпункту 1.2.3. надано (завантажено) документ «АКТ приймання-передачі наданих послуг №1 25 червня 2024 р.» (файл «1.2.3.2. АКТ_ПрАТ НВО КЗА.pdf»), а також на виконання підпункту 1.2.4. надано (завантажено) документ «РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ ЛИСТ. 21.05.2025 вих.№514/622» (файл «1.2.3.3. Рекомендацій лист ПРАТ НВО КЗА.pdf»), але при цьому у вищезазначених документах відсутня інформація щодо наявності кількості одиниць основних засобів вказаних в ДОВІДЦІ, у тому числі інформації про «не менше 4 (чотирьох) тисяч позицій майна/основних засобів», як вимагалося Додатком 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен виконати вимоги пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та вимоги пункту 7.6 розділу 7 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 1 до тендерної документації щодо змісту і способу подання тендерної пропозиції, зокрема підписання тендерної пропозиції кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 2. Учасник повинен відповідно до вимог пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації надати (завантажити) інформацію про виконання учасником аналогічних договорів не менше 3 (трьох) про надання послуг з оцінки справедливої вартості основних засобів та/або необоротних та/або нематеріальних активів, яка проводилась згідно з вимогами Міжнародних стандартів оцінки (із загальною кількістю не менше 4 (чотирьох) тисяч позицій майна/основних засобів) з метою відображення її результатів у фінансовій звітності, складеної за Міжнародними стандартами фінансової звітності, за останні 5 років.
Створено
15.10.2025 13:21
Надати до
16.10.2025 13:21
Договір
UA-2025-09-22-005262-a-c1
Підписаний і діє
Номер
264
756 000 грн.
630 000 грн.
З ПДВ
Підписано
30.10.2025
Строк дії договору з
30.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з проведення оцінки вартості основних засобів Замовника
Номенклатура
Послуги з проведення оцінки вартості основних засобів Замовника
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Повна назва
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
16286441

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ЦЕНТР КОНСАЛТИНГУ ТА ОЦІНКИ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ЦЕНТР КОНСАЛТИНГУ ТА ОЦІНКИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34530299

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.10.2025 15:53
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 01:00
Замовник:
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Контактний телефон:
+380444810487
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 01:00
Замовник:
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Контактний телефон:
+380444810487
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності