Показати схожі тендери

Закупівля «Ноутбуки» (ДК 021:2015: (CPV) 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) / Номенклатура: 30213100-6 - Портативні комп’ютери) від ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-22-004335-a
Id Tender 3376f4dc28564964b8b031454f8de6ef
План UA-P-2025-09-22-004414-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 22.09.2025 11:31
Остання зміна 03.11.2025 14:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
160 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.09.2025 11:30 до 30.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.09.2025 11:30
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.09.2025 11:30
до 27.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 30.09.2025 15:32
-
Залишилось 4 днів 21 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.10.2025 21:56
до 09.11.2025 00:00
Період уточнень
з 22.09.2025 11:30 до 27.09.2025 00:00
Період оскарження
з 22.09.2025 11:30 до 27.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.09.2025 15:32
Основні параметри
«Ноутбуки» (ДК 021:2015: (CPV) 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) / Номенклатура: 30213100-6 - Портативні комп’ютери)
«Ноутбуки» (ДК 021:2015: (CPV) 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) / Номенклатура: 30213100-6 - Портативні комп’ютери) - Кількість та обсяг визначені Замовником у Додатку №1 до тендерної документації. - 79008, м. Львів, площа Ринок, 1 Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: - до 15 листопада (включно) 2025 року або швидше Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: - Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція учасника та всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою*. *Примітки: - документи, видані органами державної влади/ підприємствами/ установами/організаціями іноземних держав подаються з перекладом українською мовою. українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. - стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, найменування торговельної марки, знаків для товарів та послуг, загальноприйняті міжнародні терміни викладаються мовою їх загально прийнятого застосування та перекладу на українську мову не потребують. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): - Не вимагається. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: - Положення частини третьої статті 10 Закону до відкритих торгів, оголошених замовником згідно з Особливостями, не застосовується. Замовники можуть здійснювати публічні закупівлі товарів, послуг, робіт незалежно від їх вартості шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Законом для відкритих торгів, оголошення про проведення яких оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, та з урахуванням положень абзацу другого пункту 4, пунктів 19, 27, 43, абзацу дев’ятого пункту 44 та пункту 47 Особливостей. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 0,5 % Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): - Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою (п. 37 Особливостей). Критеріями оцінки є: – «Ціна» (вказується для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників – «без ПДВ») Питома вага критерію «Ціна» становить 100%.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
160 000 грн.
«Ноутбуки» (ДК 021:2015: (CPV) 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) / Номенклатура: 30213100-6 - Портативні комп’ютери)
Назва предмета закупівлі
«Ноутбуки» (ДК 021:2015: (CPV) 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) / Номенклатура: 30213100-6 - Портативні комп’ютери)
Очікувана вартість
160 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
800,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.09.2025 15:03
Закінчення аукціону
30.09.2025 15:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Ноутбуки» (ДК 021:2015: (CPV) 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) / Номенклатура: 30213100-6 - Портативні комп’ютери)
Код ДК 021:2015
30213100-6 - Портативні комп’ютери
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, м.Львів, площа Ринок 1
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно умов договору про закупівлю. На період дії в Україні воєнного стану оплата здійснюється з урахуванням обмежень та особливостей, встановлених відповідним законодавством України, зокрема постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення платежів з незалежних від Замовника причин, строк виконання платіжних зобов’язань Замовника відстрочується до усунення зазначених обставин, а оплата за поставлений Товар здійснюється згідно з цим пунктом після отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФІРМА "КАБ""
Пропозиція:
159 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
130 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
154 704 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.09.2025 15:03
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.09.2025 11:31
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Назар Марія
Електронна пошта
Телефон
+380322546031
Факс
+380322546031
Замовник
ЄДРПОУ
34814859
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
ПЛОЩА РИНОК, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 «Ноутбуки» (ДК 021:2015: (CPV) 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) / Номенклатура: 30213100-6 - Портативні комп’ютери)
Період вимог/скарг з 20.10.2025 21:56 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.09.2025 15:32 по 29.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
ч.1 п.44 Особливостей не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
20.10.2025 21:56
Повідомлення про рішення
06.10.2025 07:34
Електроний протокол про продовження строку
30.09.2025 15:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 11:30
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 11:30
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Для додаткового вивчення документів учасника у тендерній пропозиції у зв’язку із значним обсягом замовнику необхідно якісно вивчити тендерну пропозицію. Враховуючи це, з метою дотримання строків передбачених Особливостями та Законом, виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
06.10.2025 07:33
Дата кінця розгляду
29.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В тендерній пропозиції учасника торгів Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ" (45596933) виявлено такі невідповідності: 1. Опис невідповідностей: Відповідно до пункту 1 частини 2 додатку №2 до тендерної документації учасником подано Рішення №1 Засновника про створення ТОВ "КОМПАКОМ" від 09 травня 2024 року. Проте в даному рішенні не розглянуто питання про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Вимога тендерної документації: ПЕРЕЛІК ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 1. Документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника представляти його інтереси під час проведення процедури за предметом закупівлі, підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції) за предметом закупівлі: Для юридичної особи: - рішення про призначення керівника (протокол або виписка/витяг з протоколу або інший розпорядчий документ органу підприємства/установи/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення – за наявності та необхідності такого) або наказ на призначення керівника (у випадку підписання тендерної пропозиції (документів тендерної пропозиції) керівником), або протокол або виписка/витяг з протоколу учасників та/або установчих документів та/або довіреність та/або доручення, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи учасника підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції) за предметом закупівлі (у випадку підписання тендерної пропозиції (документів тендерної пропозиції) уповноваженою особою учасника). *Для учасників, що мають форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, надати скановане рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності – надати лист довільної форми, у якому це зазначається (на виконання вимоги ч.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»). Вимога щодо усунення невідповідностей: Враховуючи дану невідповідність просимо надати скановане рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності – надати лист довільної форми, у якому це зазначається (на виконання вимоги ч.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»). 2.Опис невідповідностей: Відповідно до пункту 3.2 (ФОРМА таблиці зазначена нижче ) частини 2 додатку №2 до тендерної документації учасником подано ТАБЛИЦі ВІДПОВІДНОСТІ запропонованого учасником Товару технічним, якісним та кількісним вимогам замовником №9 від 29.09.2025 5 колонка (Назва виробника запропонованого Товару, торгівельна марка, країна походження) – не зазначено країни походження товару. Вимога тендерної документації: 3.2. На підтвердження відповідності запропонованого учасником товару вимогам замовника, учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати відповідне підтвердження згідно ТАБЛИЦІ ВІДПОВІДНОСТІ запропонованого учасником Товару технічним, якісним та кількісним вимогам замовником (ФОРМА таблиці зазначена нижче).- 5 колонка (Назва виробника запропонованого Товару, торгівельна марка, країна походження). Вимога щодо усунення невідповідностей: Враховуючи дану невідповідність просимо надати інформацію вказану у таблиці та зазначити країну походження товару. 3. Опис невідповідностей: Відповідно до пункту 3.3 частини 2 додатку №2 до тендерної документації учасник повинен надати посилання на офіційний сайт виробника, українською чи англійською мовами, де вказано характеристики запропонованої моделі товару для можливості перевірки достовірності наданої учасником пропозиції. Однак дане посилання у тендерній пропозиції відсутнє. Вимога тендерної документації: 3.3. Учасник повинен надати посилання на офіційний сайт виробника, українською чи англійською мовами, де вказано характеристики запропонованої моделі товару для можливості перевірки достовірності наданої учасником пропозиції. Вимога щодо усунення невідповідностей: Враховуючи відсутність посилання на офіційний сайт виробника, українською чи англійською мовами, де вказано характеристики запропонованої моделі товару для можливості перевірки достовірності наданої учасником пропозиції, просимо надати відповідну інформацію. 4. Опис невідповідностей: Відповідно до пункту 3.4 частини 2 додатку №2 до тендерної документації учасник повинен надати копію авторизаційного листа від компанії виробника ноутбуків або його офіційного представництва в Україні, який підтверджує наявність в Учасника статусу офіційного партнера від компанії виробника Товару або офіційного представництва в України, і що учаснику надано повноваження щодо постачання товару у необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення по даних торгах, опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua. Учасником подано Лист №9 про авторизацію довільної форми про те що компанія ТОВ «Компаком-2000», є виробником персональних комп’ютерів (Фаховий, Хижак та Міцний), проте запропонований товар у таблиці відповідності запропонованого учасником Товару технічним, якісним та кількісним вимогам замовником №9 від 29.09.2025 5 колонка (Назва виробника запропонованого Товару, торгівельна марка, країна походження) зазначено ноутбук Lenovo V15 G4 IRU Business Black (83A100X3RA). Отже є невідповідність у запропонованому товарі у таблиці відповідності та авторизаційному листі, а також не надано інформації щодо його офіційного представництва в Україні, який підтверджує наявність в Учасника статусу офіційного партнера від компанії виробника Товару повноваження щодо постачання товару у необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення по даних торгах, опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі “Prozorro” в результаті замовник не може достовірно здійснити перевірку тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації. Вимога тендерної документації: 3.4. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій від виробника, про те що замовник може здійснювати гарантійні сервісні послуги в авторизованому сервісному центрі виробника, Учасник має надати копію авторизаційного листа від компанії виробника ноутбуків або його офіційного представництва в Україні, який підтверджує наявність в Учасника статусу офіційного партнера від компанії виробника Товару або офіційного представництва в України, і що учаснику надано повноваження щодо постачання товару у необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення по даних торгах, опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua. Замовник залишає за собою право звернутися до виробника або його офіційного представництва в Україні задля підтвердження достовірності наданої інформації. В разі, якщо виробник товару або його офіційне представництво в Україні не підтвердить достовірності наданої інформації, Замовник відхиляє дану пропозицію. Вимога щодо усунення невідповідностей: Враховуючи дану невідповідність просимо надати копію авторизаційного листа від компанії виробника ноутбуків або його офіційного представництва в Україні, який підтверджує наявність в Учасника статусу офіційного партнера від компанії виробника Товару або офіційного представництва в України, і що учаснику надано повноваження щодо постачання товару у необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення по даних торгах, опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, у якому буде чіткіше (або зрозуміліше) визначено інформацію щодо аторизації. 5. Опис невідповідностей: Відповідно до пункту 3.5 частини 2 додатку №2 до тендерної документації учасник повинен надати лист в довільній формі з інформацією про сервісний центр, розташований у м. Львів, що буде проводити гарантійне обслуговування запропонованого Товару, із зазначенням конкретної інформації (назва, точна адреса, кабінет, офіс, приміщення сервісного центру, контактний номер телефону самого сервісного центру, ін.), а також скан-копію діючого на момент подачі тендерної пропозиції договору з сервісним центром, у разі якщо обслуговування буде відбуватися не сервісним центром власне Учасника відкритих торгів. Учасником подано лист №14 де зазначено сервісний центр. Однак скан-копія діючого договору з сервісним центром відсутня. Вимога тендерної документації: 3.5. Учасник повинен надати лист в довільній формі з інформацією про сервісний центр, розташований у м. Львів, що буде проводити гарантійне обслуговування запропонованого Товару, із зазначенням конкретної інформації (назва, точна адреса, кабінет, офіс, приміщення сервісного центру, контактний номер телефону самого сервісного центру, ін.), а також скан-копію діючого на момент подачі тендерної пропозиції договору з сервісним центром, у разі якщо обслуговування буде відбуватися не сервісним центром власне Учасника відкритих торгів. Така вимога необхідна у зв`язку з військовим станом на території України і бойовими діями на окремих її територіях, що передбачає затримку або повну відсутність надання зазначених послуг з обслуговування, у разі необхідності. Вимога щодо усунення невідповідностей: Враховуючи наведене, просимо надати скан-копію діючого на момент подачі тендерної пропозиції договору з сервісним центром
Створено
17.10.2025 22:01
Надати до
18.10.2025 22:01
Період вимог/скарг з 03.11.2025 14:56 по 09.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 21:56 по 18.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. За результатами проведеного аналізу виявлено низку невідповідностей між технічним завданням тендерної документації та характеристиками ноутбуків, запропонованих ТОВ «ПБГ19» (45701274). Зокрема, це стосується параметрів процесора, обсягу оперативної пам’яті, типу Wi-Fi, версії операційної системи та її ліцензування. Продукт не відповідає вказаним в технічному завданні параметрам, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
03.11.2025 14:54
Повідомлення про рішення
27.10.2025 11:08
Електроний протокол про продовження строку
20.10.2025 21:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 11:30
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 11:30
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В тендерній пропозиції учасника торгів ТОВ «ПБГ19» (45701274) виявлено такі невідповідності: 1. Опис невідповідностей: Відповідно до пункту 3.4 частини 2 додатку №2 до тендерної документації учасником не подано копію авторизаційного листа від компанії виробника ноутбуків або його офіційного представництва в Україні, який підтверджує наявність в Учасника статусу офіційного партнера від компанії виробника Товару або офіційного представництва в України, і що учаснику надано повноваження щодо постачання товару у необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення по даних торгах, опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua. Вимога тендерної документації: 3.4. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій від виробника, про те що замовник може здійснювати гарантійні сервісні послуги в авторизованому сервісному центрі виробника, Учасник має надати копію авторизаційного листа від компанії виробника ноутбуків або його офіційного представництва в Україні, який підтверджує наявність в Учасника статусу офіційного партнера від компанії виробника Товару або офіційного представництва в України, і що учаснику надано повноваження щодо постачання товару у необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення по даних торгах, опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua. Замовник залишає за собою право звернутися до виробника або його офіційного представництва в Україні задля підтвердження достовірності наданої інформації. В разі, якщо виробник товару або його офіційне представництво в Україні не підтвердить достовірності наданої інформації, Замовник відхиляє дану пропозицію. Вимога щодо усунення невідповідностей: Враховуючи відсутність у тендерній пропозиції Учасника вище зазначених документів, просимо надати копію авторизаційного листа від компанії виробника ноутбуків або його офіційного представництва в Україні, який підтверджує наявність в Учасника статусу офіційного партнера від компанії виробника Товару або офіційного представництва в України, і що учаснику надано повноваження щодо постачання товару у необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення по даних торгах, опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua 2. Опис невідповідностей: Відповідно до пункту 3.5 частини 2 додатку №2 до тендерної документації учасником подано гарантійний лист щодо наявності сервісного центру, розташованого у м. Львів. Однак з вказаної інформації в листі є не незрозумілим чи цей сервісний цент належить учаснику чи ні. А також відсутня інформації щодо скан-копії діючого на момент подачі тендерної пропозиції договору з сервісним центром, Вимога тендерної документації: 3.5. Учасник повинен надати лист в довільній формі з інформацією про сервісний центр, розташований у м. Львів, що буде проводити гарантійне обслуговування запропонованого Товару, із зазначенням конкретної інформації (назва, точна адреса, кабінет, офіс, приміщення сервісного центру, контактний номер телефону самого сервісного центру, ін.), а також скан-копію діючого на момент подачі тендерної пропозиції договору з сервісним центром, у разі якщо обслуговування буде відбуватися не сервісним центром власне Учасника відкритих торгів. Така вимога необхідна у зв`язку з військовим станом на території України і бойовими діями на окремих її територіях, що передбачає затримку або повну відсутність надання зазначених послуг з обслуговування, у разі необхідності. Вимога щодо усунення невідповідностей: Відповідно до вказаних невідповідностей просимо надати лист уточнення в довільній формі з інформацією про сервісний центр, розташований у м. Львів, що буде проводити гарантійне обслуговування запропонованого Товару, із зазначенням конкретної інформації (назва, точна адреса, кабінет, офіс, приміщення сервісного центру, контактний номер телефону самого сервісного центру, ін.), а також скан-копію діючого договору з сервісним центром.
Створено
23.10.2025 13:57
Надати до
24.10.2025 13:57
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно пункту 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Для додаткового вивчення документів учасника у тендерній пропозиції у зв’язку із значним обсягом замовнику необхідно якісно вивчити тендерну пропозицію. Враховуючи це, з метою дотримання строків передбачених Особливостями та Законом, виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
27.10.2025 11:06
Дата кінця розгляду
18.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.11.2025 14:56 по 11.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.11.2025 14:56
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
160 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380322546031
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
160 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380322546031
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності