Показати схожі тендери

Закупівля Камери відеоспостереження (ДК 021:2015:32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм) від Верхньодніпровська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-22-003441-a
Id Tender a011b5671fdb4612b63bf32f950023c0
План UA-P-2025-09-22-004176-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.09.2025 11:05
Остання зміна 13.10.2025 09:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
19 264 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.09.2025 11:03 до 30.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.09.2025 11:03
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.09.2025 11:03
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.09.2025 16:08
до 06.10.2025 09:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.10.2025 14:26
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.10.2025 09:05
до 13.10.2025 09:51
Період уточнень
з 22.09.2025 11:03 до 27.09.2025 00:00
Період оскарження
з 22.09.2025 11:03 до 27.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.09.2025 16:08 до 06.10.2025 09:05
Період кваліфікації
з 30.09.2025 16:08 до 06.10.2025 09:05
Основні параметри
Камери відеоспостереження (ДК 021:2015:32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
19 264 грн.
Камери відеоспостереження (ДК 021:2015:32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм)
Назва предмета закупівлі
Камери відеоспостереження (ДК 021:2015:32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм)
Очікувана вартість
19 264 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
192,64
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.09.2025 15:39
Закінчення аукціону
30.09.2025 16:08
Позиція
Опис предмета закупівлі
Камери відеоспостереження
Код ДК 021:2015
32234000-2 - Камери відеоспостереження
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51600, Україна, Дніпропетровська область, м. Верхньодніпровськ, проспект Шевченка, буд. 21
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за цим Договором здійснюються у національній валюті України – гривні, у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у реквізитах цього Договору. Покупець здійснює оплату за фактично поставлений Товар в межах отриманого бюджетного фінансування відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України та з урахуванням положень Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами). Розрахунки за Товар, здійснюються у розмірі 100% вартості Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дати постачання Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Затримка оплати за Товар з підстав, що враховують ресурсну забезпеченість єдиного казначейського рахунка в черговості зазначеній в пункті 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 не є порушенням умов цього Договору. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Товстик Наталія Василівна"
Пропозиція:
15 251 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДЖЕКТ ЮА"
Пропозиція:
15 815 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЗПЕКА ЮА"
Пропозиція:
14 312 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.09.2025 15:39
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Ворона
Електронна пошта
Телефон
+380673993215
Сайт:
http://vdn.otg.dp.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04052595
Повна назва
Верхньодніпровська міська рада
Поштовий індекс
51600
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Верхньодніпровськ
Адреса
проспект Шевченка, буд. 21
Кваліфікація
Лот № 1 Камери відеоспостереження (ДК 021:2015:32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм)
Період вимог/скарг з 01.10.2025 14:26 по 07.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.09.2025 16:08 по 08.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 11:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 11:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 06.10.2025 09:05 по 12.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.10.2025 14:26 по 09.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 11:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.09.2025 11:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником на свою тендерну пропозицію накладено електронний підпис (sign.p7s), під час перевірки якого на сайті Центрального засвідчувального органу (ЦЗО) за посиланням https://czo.gov.ua/verify Замовником виявлено, що пропозиція Учасника підписана не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), а удосконаленим електронним підписом (УЕП), що не відповідає вимогам Замовника встановленим у тендерній документації, а саме вказано: - «Тип носія особистого ключа: Незахищений»; - «Тип підпису: Удосконалений». Роздруківка «Протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису» прикладається. Враховуючи практику рішень Антимонопольного комітету України щодо надання можливості Учаснику змінити підпис, шляхом надання 24 години на виправлення даної помилки (рішенням АМКУ від 17.11.2022 № 6781-р/пк-пз в закупівлі за ідентифікатором UA-2022-10-21-010656-a додається) та лист Міністерство цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587 (додається) де, зокрема, сказано, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Враховуючи наведене, пропозиція Учасника не містить саме кваліфікований електронний підпис. Отже, підтверджується наявність невідповідностей у документах пропозиції Учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 розділу 3 тендерної документації, зокрема: «УВАГА!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify . Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Усі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель).» 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен здійснити підписання своєї тендерної пропозиції кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Створено
02.10.2025 16:33
Надати до
03.10.2025 16:33
Договір
UA-2025-09-22-003441-a-b1
Підписаний і діє
Номер
155
15 250.96 грн.
15 250.96 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.10.2025
Строк дії договору з
13.10.2025
по
30.11.2025
Номенклатура
8 (штуки)
Камери відеоспостереження
Номенклатура
Камери відеоспостереження
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Верхньодніпровська міська рада
Повна назва
Верхньодніпровська міська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04052595

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Товстик Наталія Василівна"
Повна назва
ФОП "Товстик Наталія Василівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3318305384

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.10.2025 09:51
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
19 264 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 00:00
Замовник:
Верхньодніпровська міська рада
Контактний телефон:
+380673993215
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
19 264 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 00:00
Замовник:
Верхньодніпровська міська рада
Контактний телефон:
+380673993215
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності