Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного аварійного ремонту приміщення кухонної майстерні Полтавського навчально-виховного комплексу (ЗНЗ-ДНЗ) № 16 Полтавської міської ради Полтавської області, за адресою: м. Полтава, б-р Щепотьєва, 16 (Код ДК 021:2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи» від ПОЛТАВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС (ЗНЗ - ДНЗ) №16 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-22-002051-a
Id Tender 665a24ba06634ccca5d5e4959b305605
План UA-P-2025-09-20-000414-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.09.2025 10:19
Остання зміна 06.10.2025 09:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
489 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.09.2025 10:18 до 30.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.09.2025 10:18
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.09.2025 10:18
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.09.2025 00:00
до 30.09.2025 14:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.09.2025 14:33
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.09.2025 14:33
до 06.10.2025 09:04
Період уточнень
з 22.09.2025 10:18 до 27.09.2025 00:00
Період оскарження
з 22.09.2025 10:18 до 27.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.09.2025 00:00 до 30.09.2025 14:33
Період кваліфікації
з 30.09.2025 00:00 до 30.09.2025 14:33
Основні параметри
Послуги з поточного аварійного ремонту приміщення кухонної майстерні Полтавського навчально-виховного комплексу (ЗНЗ-ДНЗ) № 16 Полтавської міської ради Полтавської області, за адресою: м. Полтава, б-р Щепотьєва, 16 (Код ДК 021:2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
489 000 грн.
Послуги з поточного аварійного ремонту приміщення кухонної майстерні Полтавського навчально-виховного комплексу (ЗНЗ-ДНЗ) № 16 Полтавської міської ради Полтавської області, за адресою: м. Полтава, б-р Щепотьєва, 16 (Код ДК 021:2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи»
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного аварійного ремонту приміщення кухонної майстерні Полтавського навчально-виховного комплексу (ЗНЗ-ДНЗ) № 16 Полтавської міської ради Полтавської області, за адресою: м. Полтава, б-р Щепотьєва, 16 (Код ДК 021:2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи»
Очікувана вартість
489 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4890,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного аварійного ремонту приміщення кухонної майстерні Полтавського навчально-виховного комплексу (ЗНЗ-ДНЗ) № 16 Полтавської міської ради Полтавської області, за адресою: м. Полтава, б-р Щепотьєва, 16 (Код ДК 021:2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
36023, Україна, Полтавська область, Полтава, бульвар Щепотьєва,16
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих послуг здійснюється після фактичного надання послуг Виконавцем на підставі акта здачі-приймання наданих послуг протягом 90 календарних днів з дня отримання такого Акту Замовником
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Назаренко Тетяна Володимирівна
Пропозиція:
489 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.09.2025 10:19
Оголошення про проведення закупівлі
22.09.2025 10:18
-
22.09.2025 10:18
-
22.09.2025 10:18
-
22.09.2025 10:18
-
22.09.2025 10:18
-
22.09.2025 10:18
-
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Іщенко
Електронна пошта
Телефон
+380994874274
Сайт:
https://www.school16.poltava.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
26304973
Повна назва
ПОЛТАВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС (ЗНЗ - ДНЗ) №16 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
36023
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
місто Полтава
Адреса
БУЛЬВАР ЩЕПОТЬЄВА будинок 16
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного аварійного ремонту приміщення кухонної майстерні Полтавського навчально-виховного комплексу (ЗНЗ-ДНЗ) № 16 Полтавської міської ради Полтавської області, за адресою: м. Полтава, б-р Щепотьєва, 16 (Код ДК 021:2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи»
Період вимог/скарг з 30.09.2025 14:33 по 06.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.09.2025 00:00 по 08.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.09.2025 14:33
Довідка НАЗК
30.09.2025 14:33
Повідомлення про рішення
30.09.2025 06:45
Витяг з ЄДР
30.09.2025 06:45
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-22-002051-a-a1
Підписаний і діє
Номер
149
489 000 грн.
407 500 грн.
З ПДВ
Підписано
06.10.2025
Строк дії договору з
06.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного аварійного ремонту приміщення кухонної майстерні Полтавського навчально-виховного комплексу (ЗНЗ-ДНЗ) № 16 Полтавської міської ради Полтавської області, за адресою: м. Полтава, б-р Щепотьєва, 16 (Код ДК 021:2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи»
Номенклатура
Послуги з поточного аварійного ремонту приміщення кухонної майстерні Полтавського навчально-виховного комплексу (ЗНЗ-ДНЗ) № 16 Полтавської міської ради Полтавської області, за адресою: м. Полтава, б-р Щепотьєва, 16 (Код ДК 021:2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПОЛТАВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС (ЗНЗ - ДНЗ) №16 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ПОЛТАВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС (ЗНЗ - ДНЗ) №16 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26304973

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Назаренко Тетяна Володимирівна
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Назаренко Тетяна Володимирівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2693219165

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.10.2025 09:04
-
06.10.2025 09:02
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-06-000058
Дата створення проекту
06.10.2025 14:10
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
06.10.2025 14:51
Дата завершення моніторингу
28.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 983-71-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 790-17-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.10.2025 № 104-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 06.10.2025 № 104-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-09-22-002051-a, 22.09.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.10.2025 00:00
Документи рішення
06.10.2025 14:51
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 489 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-22-002051-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість - надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду; - зазначити джерела фінансування даної закупівлі (субвенція тощо) із зазначенням КПКВ, КЕКВ та назви бюджетної програми на виконання якої здійснюється придбання даного предмету закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
07.10.2025 15:35
Орган перевірки
11.10.2025 00:00
Документи повідомлення
07.10.2025 15:36
-
Відповідь
Відровідь за запит
Полтавський навчально-виховний комплекс (ЗНЗ-ДНЗ) № 16 Полтавської міської ради Полтавської області повідомляє, що інформацію на підставі якої було здійснено обгрунтування бюджетного призначення, та визнвчено його очікувану вартість було оприлюднено на власному вебсайті, а саме(https://school16.poltava.ua/%d0%b7%d0%b0%d0%ba%d1%83%d0%bf%d1%96%d0%b2%d0%bb%d1%96) і відповідного дефектного акту (додпється)
Рішеня
09.10.2025 13:34
Замовник
Документи повідомлення
09.10.2025 13:36
-
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 489 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-22-002051-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: 1. Яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП Назаренко Т.В. щодо виконання вимог підпункту 2.3. розділу 2 Додатку 4 до тендерної документації в частині надання актуальних/діючих договорів оренди/послуг/лізингу тощо, з усіма додатками, що є невід’ємною частиною такого договору, зокрема щодо підтвердження наявності офісу та складу. Так, у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Назаренко Т.В. надано договір суборенди нежилих приміщень від 01.01.2024 № 1/2024 без Додатку №1, який є невід’ємною частиною вказаного договору, на що вказує пункт 2.1 цього Договору. Поясніть вказане. 2. Підпункт 2 пункту 9.5. розділу 9 «ІНШІ УМОВИ» Проєкту Договору та, відповідно, укладеного договору надання послуг від 06.10.2025 № 149 містить випадок зміни істотних умов договору, що може змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, а саме щодо зміни ціни у бік збільшення. Водночас, до пункту 19 Постанови № 1178 (редакція від 04.09.2025) постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 01.09.2025 № 1067 внесені зміни до переліку випадків зміни істотних умов договору про закупівлю. Однак, замовником зазначені зміни не враховано. Поясніть вказане. 3. Яким чином замовником дотримано вимогу пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
13.10.2025 12:08
Орган перевірки
17.10.2025 00:00
Документи повідомлення
13.10.2025 12:08
-
Відповідь
Відповідь на запит
Замовник перевіряє актуальні договори учасника шляхом порівняння наданих документів із вимогами тендерної документації, зокрема щодо терміну дії та повноти інформації. Для цього Замовник аналізує надані учасником копії договорів на предмет відповідності вимогам тендерної документації. Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Назаренко Тетяна Володимирівна на підтвердження вимоги Замовника, згідно підпункту 2.3. розділу 2 Додатку 4 до тендерної документації, надає Договір суборенди нежилих приміщень від 01.01.2024 р. № 1/2024. У даному Договорі п. 6.1. : «Даний Договір набирає сили з моменту його підписання і діє до 31.12.2024 р., але у будь-якому випадку до повного виконання обов’язків по цьому договору. У випадку якщо по закінченню терміну дії даного Договору жодна із Сторін не зробила письмового повідомлення про його розірвання, Договір вважається автоматично продовжений на кожен наступний рік.». Отже, наданий Учасником Договір є актуальним (діючим) станом на дату подання пропозиції і не потребує підтвердження у вигляді Акту приймання-передачі. 2) Підпункт 2 пункту 9.5. розділу 9 «ІНШІ УМОВИ» Проєкту Договору та, відповідно, укладеного договору надання послуг від 06.10.2025 № 149 містить випадок зміни істотних умов договору, що може змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, а саме щодо зміни ціни у бік збільшення. Водночас, до пункту 19 Постанови № 1178 (редакція від 04.09.2025) постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 01.09.2025 № 1067 внесені зміни до переліку випадків зміни істотних умов договору про закупівлю. Замовник проаналізував чинну редакцію Особливостей та вніс відповідні зміни, уклавши Додаткову угоду № 1 до Договору № 149 від 06.10.2025 р. та виклавши п. 9.5. Договору в новій редакції. 3) Пунктом 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) оприлюднюються протягом трьох робочих днів з дня його укладення. У зв’язку зі складною ситуацією, викликаною повномаштабним вторгненням на територію України, постійними загрозами обстрілів, Замовник не мав можливості у втановлені Законом терміни розмістити на електронному майданчику Договір з додатками в машинозчитувальному форматі. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 та іншими нормативно-правовими актами, які регулюють сферу публічних закупівель, не визначено порядку або механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником, але такі дії не заборонено. Після оприлюднення відповідної інформації уповноважена особа може прийняти рішення про виправлення технічних (механічних) помилок, яке вона повинна оформити відповідним протоколом. 14.10.2025 р. Замовник розмістив на в електронній системі закупівель Договір з додатками в машинозчитувальному форматі, згідно Протоколу уповноваженої особи № 48 від 10.10.2025 р.
Рішеня
14.10.2025 12:37
Замовник
Документи повідомлення
14.10.2025 12:37
-
14.10.2025 12:55
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
489 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 00:00
Замовник:
ПОЛТАВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС (ЗНЗ - ДНЗ) №16 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380994874274
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
489 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 00:00
Замовник:
ПОЛТАВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС (ЗНЗ - ДНЗ) №16 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380994874274
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності