Звернення:
За тендером : Капітальний ремонт будівлі електропідстанції із заміною обладнання ЗРУ-6 кВ ПС 110/6 кВ ЛВДС "Сколе" с. Козьова, Козівська ТГ, Стрийський район, Львівська область (код 45220000-5 за ДК 021:2015, інженерні та будівельні роботи)
Тема:
ЩОДО УМОВ ОПЛАТИ
Зміст:
Шановний замовнику!
Наша компанія є професійним учасником ринку будівельної діяльності і спеціалізується на виконанні електромонтажних робіт. Ми плануємо взяти участь у даній закупівлі та здійснили ретельний аналіз Тендерної документації (далі по тексту - ТД), та встановили наявність в проекті значної кількості обладнання іноземного виробництва, вартість якого складає значний відсоток вартості об'єкту, а безпосередньо його виготовлення та поставка на межи митної території України потребує тривалого часу.
Оскільки договірні зобов’язання мають довготривалий характер, встановлення еквіваленту в іноземній валюті коливання курсу валют може значно вплинути на вартість імпортного Обладнання. Це допомагає зберегти реальну вартість грошового зобов'язання, уникнувши втрат Підрядника через девальвацію гривні (зменшення її офіційного курсу).
Встановлення грошового еквіваленту в іноземній валюті – це дієвий механізм захисту від курсових коливань, що забезпечує стабільність ціни та захист інтересів сторін договору в умовах нестабільного валютного ринку.
Враховуючи викладене, просимо Вас розглянути питання щодо внесення змін до ТД та до проекту договору і передбачити можливість встановлення грошового еквіваленту в іноземній валюті для імпортного обладнання, передбачити перегляд ціни імпортного обладнання у випадку зміни курсу, та переглянути умови оплати, а саме :
1) встановити можливість визначення учасником у комерційній частині тендерної пропозиції (Додаток 4 до тендерної документації) шляхом зазначення ним інформацію про те, що: «запропоноване обладнання іноземного виробництва та імпортна складова у структурі ціни в тендерній пропозиції розрахована за курсом української гривні по відношенню до Євро (EUR) за офіційним курсом, встановленим Національним банком України на дату проведення електронного аукціону».
Перерахунок ціни імпортного обладнання здійснюється у випадку зміни курсу іноземної валюти від базового, зазначеного у тендерній пропозиції учасника. Всі випадки перерахунку, мають супроводжуватись укладенням додаткової угоди до договору, якою встановлюється нова ціна у гривні. Курсова залежність встановлюється виключно за офіційним курсом НБУ, (www.bank.gov.ua).
2) встановити можливість визначення грошового еквіваленту в іноземній валюті для обладнання, яке є предметом імпорту та доповнити пункт 2.1. проекту Договору підпунктами 2.1.1 та 2.1.2 наступного змісту (як приклад):
2.1.1. У зв’язку з тим, що частина Обладнання є предметом імпорту, з метою виконання даного Договору, Сторони застосовують для розрахунків офіційний курс Національного банку України (НБУ) гривні до Євро), надалі іменується – «офіційний курс», визначений за посиланням - www.bank.gov.ua, відповідно до визначеного даним Договором порядку зміни ціни залежно від зміни такого курсу.
2.1.2. Імпортна складова даного Договору становить _______________ грн. (_________ грн. _____ коп.) без ПДВ (20 %) і є еквівалентною ________ Євро (__________Євро) і встановлена з урахуванням офіційного курсу станом на ___.___.202__, що становив __________грн. за 100 Євро (курс на дату розкриття тендерної пропозиції Підрядника).*
*Зазначені умови застосовуються сторонами виключно у випадках, якщо у структурі ціни тендерної пропозиції є імпортна складова.
3) встановити Порядок зміни (перерахунок) ціни Товару залежно від зміни курсу іноземної валюти, у зв’язку з чим доповнити пункт 2.6. проекту Договору підпунктами 2.6.1 та 2.6.2 наступного змісту (як приклад) :
2.6.1. Оплата вартості імпортного обладнання протягом __ (_________) календарних днів з моменту отримання від Підрядника рахунку-фактури, розрахованого наступним чином:
А = С2*70%*К1,
де:
С2 – загальна ціна Обладнання в Євро, визначена п.2.1.2. цього Договору;
К1 – курс гривні до Євро, встановлений Національним Банком України на дату виписки Підрядником рахунку-фактури на отримання авансу;
2.6.2. Сторони домовилися, що при зміні офіційного курсу гривні, встановленого Національним Банком України (далі – НБУ) по відношенню до євро на дату проведення митного оформлення такого обладнання, ціна за одиницю обладнання / залишок ціни за одиницю обладнання у разі сплати авансового платежу, змінюється пропорційно зміні такого курсу. При цьому, ціна за одиницю обладнання що імпортується, розраховується в такому порядку:
Ц = А + С2*30%*К2
де:
А – сума авансового платежу, яка підлягає сплаті згідно пункту 2.6.1. цього Договору;
С2 – загальна ціна обладнання в євро, визначена п.2.1.2. цього Договору;
К2 – офіційний курс гривні до євро, встановлений Національним банком України на дату митного оформлення поставки обладнання.
У такому випадку Підрядник надсилає Замовнику письмовий запит з відповідними розрахунками, підтверджуючими зміну ціни документами та двома примірниками підписаної Підрядником додаткової угоди. Замовник розглядає вищезазначені документи протягом 10 (десяти) календарних днів та, у випадку відсутності зауважень, підписує відповідну додаткову угоду. Перегляд ціни вівдбувається до поставки обладнання.
4) переглянути умови оплати Обладнання та передбачити, що оплата обладнання здійснюються на умовах авансу в розмірі 70%, а решта вартості 30%
5) передбачити договором, що сплата коштів за поставлене обладнання здійснюється після його передачі Замовнику, а не по факту завершення будівельно-монтажних робіт в цілому, у зв’язку з чим доповнити проект договору підпунктом 2.4.1 наступного змісту (як приклад):
2.4.1 Сплата коштів за поставлене обладнання здійснюється протягом ___ (______) календарних днів з дати підписання сторонами Актів приймання-передачі обладнання, в порядку, передбаченому розділом 6 Договору.
6) відповідно до розділу 6 проекту договору поставка (умови та строки) Обладнання на Об’єкт Замовника здійснюється на підставі Специфікацій. При цьому, в тендерній документації відсутні зразки специфікацій та перелік Обладнання. Просимо визначити в ТД перелік обладнання, яке підлягає поставці за розділом 6 Договору.
З повагою
Дата оприлюднення звернення:
25.09.2025 17:26
Дякуємо за Ваше звернення!
Розрахунок очікуваної вартості цієї закупівлі здійснювався в межах затвердженого бюджету будівництва на підставі інвесторської кошторисної документації, складеної в поточних цінах станом на 01 серпня 2025 року.
При цьому, відповідно до інвесторського кошторису вартості робіт, у розрахунку очікуваної вартості закупівлі для відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів передбачені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Усі переліки обладнання, постачання якого для виконання робіт за умовами закупівлі забезпечує підрядник у порядку, визначеному розділом 6 Договору, зазначені в Тендерної документації (далі по тексту - ТД) у Додатку 1 «Технічна специфікація. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме:
- у Технічній документації (додатки 1.1 та 1.2), перелік файлів (у форматі .pdf) якої наведено у Таблиці 1 Додатку 1 до ТД, кожен том проєктної документації містить специфікації обладнання, необхідного для виконання відповідних видів робіт;
- у Відомості об’ємів робіт (додаток 1.3), представленій у вигляді обнуленої кошторисної документації, перелік файлів (у форматі .pdf) якої наведено у Таблиці 2 Додатку 1 до ТД, повна номенклатура та кількість необхідного для виконання робіт обладнання міститься в обнулених локальних кошторисах на придбання устаткування, меблів та інвентарю №№ 02-01-06, 04-01-02, 04-01-05, 05-01-02, 05-02-02.
Дата оприлюднення відповіді:
26.09.2025 15:21