Показати схожі тендери

Закупівля Мікроскопи (Код ДК 021:2015: 38510000-3 Мікроскопи) від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ВИННИКІВСЬКИЙ НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-20-000471-a
Id Tender 40d719e0d27a447eaa86e537fb504096
План UA-P-2025-09-20-000333-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.09.2025 19:25
Остання зміна 20.10.2025 16:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
210 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.09.2025 19:22 до 03.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.09.2025 19:22
до 30.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.09.2025 19:22
до 30.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.10.2025 00:00
до 13.10.2025 18:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.10.2025 18:07
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.10.2025 18:07
до 20.10.2025 16:27
Період уточнень
з 20.09.2025 19:22 до 30.09.2025 00:00
Період оскарження
з 20.09.2025 19:22 до 30.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.10.2025 00:00 до 13.10.2025 18:07
Період кваліфікації
з 03.10.2025 00:00 до 13.10.2025 18:07
Основні параметри
Мікроскопи (Код ДК 021:2015: 38510000-3 Мікроскопи)
Закупівля здійснюється в рамках Ukraine Faciliti за рахунок субвенції з державного бюджету місцевому. Зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу. Цей крок фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
210 000 грн.
Мікроскопи (Код ДК 021:2015: 38510000-3 Мікроскопи)
Назва предмета закупівлі
Мікроскопи (Код ДК 021:2015: 38510000-3 Мікроскопи)
Очікувана вартість
210 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1050,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 3 (штуки)
Бінокулярний мікроскоп
Опис предмета закупівлі
Бінокулярний мікроскоп
Код ДК 021:2015
38516000-5 - Монокулярні та/або бінокулярні світлові біологічні мікроскопи
Код НК 024:2023
35484 Мікроскоп світловий стандартний
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79495, Україна, Львівська область, місто Львів, місто Винники, вулиця Галицька, будинок 88 А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (комплект)
Тринокулярний мікроскоп з камерою
Опис предмета закупівлі
Тринокулярний мікроскоп з камерою
Код ДК 021:2015
38516000-5 - Монокулярні та/або бінокулярні світлові біологічні мікроскопи
Код НК 024:2023
35484 Мікроскоп світловий стандартний
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
79495, Україна, Львівська область, місто Львів, місто Винники, вулиця Галицька, будинок 88 А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МЕДІПРАЙМ"
Пропозиція:
207 720.9 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.09.2025 10:56
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
-
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
20.09.2025 19:16
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Козловський Андрій
Електронна пошта
Телефон
380672161493
Замовник
ЄДРПОУ
04545328
Назва (англійською мовою)
KOMUNALNII ZAKLAD LVIVSKOYi OBLASNOYi RADI "VINNIKIVSKII NAUKOVII LITsEI"
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ВИННИКІВСЬКИЙ НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ"
Повна назва (англійською мовою)
KOMUNALNII ZAKLAD LVIVSKOYi OBLASNOYi RADI "VINNIKIVSKII NAUKOVII LITsEI"
Поштовий індекс
79495
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів, місто Винники
Адреса
вулиця Галицька, будинок 88 А
Кваліфікація
Лот № 1 Мікроскопи (Код ДК 021:2015: 38510000-3 Мікроскопи)
Період вимог/скарг з 13.10.2025 18:07 по 19.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.10.2025 00:00 по 01.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.10.2025 18:08
Довідка НАЗК
13.10.2025 18:07
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.10.2025 14:18
Електроний протокол про продовження строку
03.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.09.2025 19:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.09.2025 19:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
за результатами оцінки учасника закупівлі виникла необхідність аналізу тендерної пропозиції фаховими спеціалістами замовника, необхідність додаткового юридичного аналізу стосовно окремих документів учасника, що подано учасником у складі тендерної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
10.10.2025 14:17
Дата кінця розгляду
01.11.2025 00:00
Договір
UA-2025-09-20-000471-a-a1
Підписаний і діє
Номер
77746/493
207 720.9 грн.
194 131.68 грн.
З ПДВ
Підписано
20.10.2025
Строк дії договору з
20.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (штуки)
Бінокулярний мікроскоп
Номенклатура
Бінокулярний мікроскоп
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
42 247.53
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
35484 Мікроскоп світловий стандартний
Номенклатура
1 (комплект)
Тринокулярний мікроскоп з камерою
Номенклатура
Тринокулярний мікроскоп з камерою
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
80 978.31
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
35484 Мікроскоп світловий стандартний

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ВИННИКІВСЬКИЙ НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ВИННИКІВСЬКИЙ НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04545328

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МЕДІПРАЙМ"
Повна назва
ТОВ "МЕДІПРАЙМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41530346

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.10.2025 16:27
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-21-000024
Дата створення проекту
21.10.2025 15:06
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
21.10.2025 16:55
Дата завершення моніторингу
12.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.10.2025 №237 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.10.2025 №237. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-09-20-000471-a, 20.09.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.10.2025 00:00
Документи рішення
21.10.2025 16:55
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-09-20-000471-a, яка проведена Комунальним закладом Львівської обласної ради «Винниківський науковий ліцей» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 3. Надати інформацію з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) стосовно джерел фінансування закупівлі із зазначенням відповідного КПКВК. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
24.10.2025 11:55
Орган перевірки
30.10.2025 00:00
Документи повідомлення
24.10.2025 11:56
-
Запит
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-09-20-000471-a, яка проведена Комунальним закладом Львівської обласної ради «Винниківський науковий ліцей» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. За нормою пункту 17 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Підпунктом 2.4 (Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками) пункту 2 (Інформація про замовника торгів) тендерної документації зазначено: З усіх питань, пов’язаних з організацією проведення процедури закупівлі, підготовкою та подачею тендерної пропозиції, отримання інформації щодо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик звертатися до уповноваженої особи, Козловського Андрія Володимировича, ел. ад. [email protected] та [email protected]. Тел.: 0672161493. Слід зазначити, що національним класифікатором України «Класифікатор професій» ДК 003:2010 (затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327) посади «уповноважена особа» не визначено, натомість зазначений Класифікатор містить посаду «фахівець з публічних закупівель» (код 2419.2, належить до класифікаційного розділу «Професіонали»). Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію щодо посади уповноваженої особи Козловського Андрія Володимировича, якого уповноважено здійснювати зв’язок з учасниками процедури закупівлі. 2. Пояснити причини не зазначення у тендерній документації посади уповноваженої особи. У пункті 5 Додатку 2 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі) до тендерної документації Замовника вказано, що товар повинен бути новим, таким, що не використовувався у якості демонстраційного зразка (надати гарантійний лист). Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Надати інформацію (з відповідним документальним підтвердженням та найменування файлу у складі тендерної пропозиції) про виконання учасником тендеру вимог пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації Замовника. У разі невиконання - чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕДІПРАЙМ» невиконання учасником вищевказаних вимог пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації Замовника? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
27.10.2025 15:21
Орган перевірки
31.10.2025 00:00
Документи повідомлення
27.10.2025 15:21
-
Відповідь
Пояснення
Стосовно надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 9 ЗУ «Про публічні закупівлі», основними функціями Уповноваженого органу є розроблення та затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Наказом № 275 від 18.02.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджено примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення потреби в товарі, що є предметом закупівлі, здійснювалося на підставі аналізу фактичної потреби у таких товарах та на підставі директорів навчальних закладів. Визначення очікуваної вартості відбувалося методом «порівняння ринкових цін», який передбачено пунктом 1 розділом III Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена вищезгаданим Наказом № 275. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. З метою визначення вартості товару було направлено запити до цінових пропозицій до постачальників аналогічних товарів. За результатами направлених запитів було отримано комерційні пропозиції, що додаються. У свою чергу, технічні характеристики предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії до учасників встановлювалися із урахуванням специфіки предмета закупівлі, з урахуванням положень Наказу № 574 від 29.04.2020 Міністерства освіти і науки України. Стосовно надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Посилання на сайт - http://intern-at.com/?page_id=1999 https://docs.google.com/document/d/1cet_AMChGCTc2H2wMElUhfwbGrpAurlC/edit Стосовно надання інформації з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) стосовно джерел фінансування закупівлі із зазначенням відповідного КПКВК. Повідомляємо, що фінансування було виділено згідно: постанови Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 р. № 1554; наказу департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації від 09.05.2025 №03-02/01/182; розпорядження начальника Львівської обласної військової адміністрації від 08.05.2025 № 513/0/5-25ВА по коду 0611184.
Рішеня
29.10.2025 14:23
Замовник
Відповідь
Пояснення
Стосовно надання інформації (з відповідним документальним підтвердженням та найменування файлу у складі тендерної пропозиції) про виконання учасником тендеру вимог пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації Замовника. У разі невиконання - чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕДІПРАЙМ» невиконання учасником вищевказаних вимог пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації Замовника? Додатком 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» Код ДК 021:2015 – 38510000-3 Мікроскопи, 38516000-5 Монокулярні та/або бінокулярні світлові біологічні мікроскопи» Замовником встановлено вимоги щодо надання учасником інформації на відповідність запропонованого товару вимогам закупівлі. Пунктом п.5 цього додатку встановлено, що товар має бути новим, таким що не використовувався у якості гарантійного зразка. На підтвердження цього учасник має надати гарантійний лист. Тобто учасник у складі пропозиції мав надати документ в якому гарантувати постачання товару необхідної якості. Учасник в складі пропозиції надав гарантійний лист (вих. № 422/09/25 від 25.09.2025) в якому зазначив: «ТОВ «МЕДІГРАН» гарантує поставку запропонованого медичного обладнання у необхідній кількості, необхідної якості, в потрібні терміни, визначені документацією та пропозицією ТОВ «МЕДІГРАН». Тим самим учасник гарантував, що запропонований товар буде відповідати вимогам по якості встановленим тендерною документацією та додатками до неї. Цей лист знаходиться завантажений учасником поряд з іншими документами пропозиції та знаходиться на сайті закупівлі.
Рішеня
29.10.2025 15:04
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення.
Стосовно надання інформації щодо посади уповноваженої особи Козловського Андрія Володимировича, якого уповноважено здійснювати зв’язок з учасниками процедури закупівлі. Повідомляємо, що Козловського Андрія Володимировича Наказом № 234 від 09.09.2020 призначено уповноваженою особою. Копія наказу додається. Додатково повідомляємо, що в обов’язки уповноваженої особи не входить перевірка найменування посади із Класифікатором професій. Стосовно надання пояснень щодо причин не зазначення у тендерній документації посади уповноваженої особи. У тендерній документації вказана посада згідно наказу № 234 від 09.09.2020. У пункті 5 Додатку 2 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі) до тендерної документації Замовника вказано, що товар повинен бути новим, таким, що не використовувався у якості демонстраційного зразка (надати гарантійний лист). Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: Стосовно надання інформації (з відповідним документальним підтвердженням та найменування файлу у складі тендерної пропозиції) про виконання учасником тендеру вимог пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації Замовника. У разі невиконання - чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕДІПРАЙМ» невиконання учасником вищевказаних вимог пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації Замовника? Додатком 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» Код ДК 021:2015 – 38510000-3 Мікроскопи, 38516000-5 Монокулярні та/або бінокулярні світлові біологічні мікроскопи» Замовником встановлено вимоги щодо надання учасником інформації на відповідність запропонованого товару вимогам закупівлі. Пунктом п.5 цього додатку встановлено, що товар має бути новим, таким що не використовувався у якості гарантійного зразка. На підтвердження цього учасник має надати гарантійний лист. Тобто учасник у складі пропозиції мав надати документ в якому гарантувати постачання товару необхідної якості. Учасник в складі пропозиції надав гарантійний лист (вих. № 422/09/25 від 25.09.2025) в якому зазначив: «ТОВ «МЕДІГРАН» гарантує поставку запропонованого медичного обладнання у необхідній кількості, необхідної якості, в потрібні терміни, визначені документацією та пропозицією ТОВ «МЕДІГРАН». Тим самим учасник гарантував, що запропонований товар буде відповідати вимогам по якості встановленим тендерною документацією та додатками до неї. Цей лист знаходиться завантажений учасником поряд з іншими документами пропозиції та знаходиться на сайті закупівлі. Стосовно надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 9 ЗУ «Про публічні закупівлі», основними функціями Уповноваженого органу є розроблення та затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Наказом № 275 від 18.02.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджено примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення потреби в товарі, що є предметом закупівлі, здійснювалося на підставі аналізу фактичної потреби у таких товарах та на підставі директорів навчальних закладів. Визначення очікуваної вартості відбувалося методом «порівняння ринкових цін», який передбачено пунктом 1 розділом III Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена вищезгаданим Наказом № 275. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. З метою визначення вартості товару було направлено запити до цінових пропозицій до постачальників аналогічних товарів. За результатами направлених запитів було отримано комерційні пропозиції, що додаються. У свою чергу, технічні характеристики предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії до учасників встановлювалися із урахуванням специфіки предмета закупівлі, з урахуванням положень Наказу № 574 від 29.04.2020 Міністерства освіти і науки України. Стосовно надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Посилання на сайт - http://intern-at.com/?page_id=1999 https://docs.google.com/document/d/1cet_AMChGCTc2H2wMElUhfwbGrpAurlC/edit Стосовно надання інформації з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) стосовно джерел фінансування закупівлі із зазначенням відповідного КПКВК. Повідомляємо, що фінансування було виділено згідно: постанови Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 р. № 1554; наказу департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації від 09.05.2025 №03-02/01/182; розпорядження начальника Львівської обласної військової адміністрації від 08.05.2025 № 513/0/5-25ВА по коду 0611184.
Рішеня
29.10.2025 15:11
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
210 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ВИННИКІВСЬКИЙ НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ"
Контактний телефон:
380672161493
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
210 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ВИННИКІВСЬКИЙ НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ"
Контактний телефон:
380672161493
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності