Показати схожі тендери

Закупівля Сумка транспортна індивідуальна (тип 1), 18920000-4 Сумки від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-09-19-013164-a
Id Tender cff4a00b73874d6e94b1ff7864a2db9c
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.09.2025 21:29
Остання зміна 21.10.2025 15:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
280 340 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.09.2025 13:00 до 30.09.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 19.09.2025 21:28
до 25.09.2025 08:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.10.2025 14:38
до 06.10.2025 15:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.10.2025 15:50
до 09.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.10.2025 15:50
до 21.10.2025 15:26
Період уточнень
з 19.09.2025 21:28 до 25.09.2025 08:00
Період кваліфікації
з 01.10.2025 14:38 до 06.10.2025 15:50
Період кваліфікації
з 01.10.2025 14:38 до 06.10.2025 15:50
Основні параметри
Сумка транспортна індивідуальна (тип 1), 18920000-4 Сумки
Закупівля проводиться в порядку спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, виходячи з вартісних меж, встановлених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
280 340 грн.
Сумка транспортна індивідуальна (тип 1)
Назва предмета закупівлі
Сумка транспортна індивідуальна (тип 1)
Очікувана вартість
280 340 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1401,7
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.10.2025 14:15
Закінчення аукціону
01.10.2025 14:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сумка транспортна індивідуальна (тип 1)
Код ДК 021:2015
18920000-4 - Сумки
Кількість
189
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДВЄ"
Пропозиція:
274 053.78 грн.
Учасник:
ТОВ "ПРОМДЕТАЛЬСЕРВІС"
Пропозиція:
277 625.88 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.10.2025 14:15
Документи закупівлі
19.09.2025 21:29
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
documentType.tender.billOfQuantity
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Повар
Електронна пошта
Телефон
+380966448361
Замовник
ЄДРПОУ
33111325
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Поштовий індекс
14017
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
м. Чернігів
Адреса
вул. Івана Мазепи, 18
Кваліфікація
Лот № 1 Сумка транспортна індивідуальна (тип 1)
Період вимог/скарг з 06.10.2025 15:50 по 09.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.10.2025 14:38 по 09.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
06.10.2025 15:50
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Відповідно до умов Оголошення, а саме щодо вимог до учасників та способу їх підтвердження, учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та/або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 9). Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження відповідності цьому критерію: учасник спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції надає Довідку у довільній формі або за прикладом* цього підпункту, скріплену підписом та завірену печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі офісних, складських та / або виробничих приміщень, транспорту тощо**) з підтверджуючими документами про право власності або право на користування, інше, яка має підтвердити спроможність учасника здійснити поставку товару за предметом закупівлі. Обов’язково підтвердити наявність серед обладнання джерела безперебійного живлення (генератора)* для забезпечення постійної роботи підприємства та уникнення затримки поставок через відсутність електроенергії. * У разі відсутності генератора надати гарантійний лист про те, що відключення електроенергії, яке можливо буде відбуватись під час виконання договору жодним чином не буде впливати на терміни поставки та якість предмета закупівлі. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази та технологій, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном: - документальне підтвердження наявності власного обладнання, матеріально-технічної бази учасник надає: свідоцтва про право власності / чи договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна / чи витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності / чи інвентаризаційні описи / чи копію із зазначенням дати, підписану особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірену печаткою (в разі використання) оборотно-сальдової відомості основних засобів або довідку (виписку) за рахунками обліку основних засобів та сканкопії оригіналу свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або сканкопією оригіналу(ів) договору(ів) оренди транспортних засобів, які будуть задіяні учасником для поставки товару за предметом закупівлі. У складі пропозиції Учасником надано файл: 13. Наявність обладнання_ мат.-тех.бази.pdf, в якому міститься Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій Вих. 290925-11/з від 29 вересня 2025 року щодо обладнання та на підтвердження надано видаткові накладні на обладнання, що не відповідає вимогам Замовника, а саме вимогами Замовника чітко встановлено вичерпний перелік документів, які надаються Учасником на підтвердження права власності, зокрема, такими документами є: свідоцтва про право власності / чи договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна / чи витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності / чи інвентаризаційні описи / чи копію із зазначенням дати, підписану особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірену печаткою (в разі використання) оборотно-сальдової відомості основних засобів або довідку (виписку) за рахунками обліку основних засобів. Документи, надані Учасником у зазначеному файлі, не містять жодного з перелічених вище підтверджуючих документів на обладнання. Таким чином, було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати документи, що підтверджують наявність обладнання відповідно до вимог пункту 9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Створено
02.10.2025 21:38
Надати до
03.10.2025 21:38
Договір
UA-2025-09-19-013164-a-c1
Підписаний і діє
Номер
466
274 053.78 грн.
228 378.15 грн.
З ПДВ
Підписано
21.10.2025
Строк дії договору з
21.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
189 (штуки)
Сумка транспортна індивідуальна (тип 1)
Номенклатура
Сумка транспортна індивідуальна (тип 1)
Кількість
189
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 208.35
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33111325

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДВЄ"
Повна назва
ТОВ "ДВЄ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37269061

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.10.2025 15:26
-
21.10.2025 15:25
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
280 340 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 13:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Контактний телефон:
+380966448361
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
280 340 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 13:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Контактний телефон:
+380966448361
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності