Показати схожі тендери

Закупівля Послуги зв’язку, а саме: передачі текстових та інтерактивних повідомлень (SMS-повідомлень) від Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-19-012965-a
Id Tender bcdb994266a449c8b2971392c3a20429
План UA-P-2025-09-19-015374-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 19.09.2025 19:31
Остання зміна 07.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
53 760 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.09.2025 19:25 до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.09.2025 19:25
до 24.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.09.2025 19:25
до 24.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.09.2025 00:00
до 01.10.2025 11:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.10.2025 11:01
до 07.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 01.10.2025 11:01
-
Період уточнень
з 19.09.2025 19:25 до 24.09.2025 00:00
Період оскарження
з 19.09.2025 19:25 до 24.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.09.2025 00:00 до 01.10.2025 11:01
Період кваліфікації
з 27.09.2025 00:00 до 01.10.2025 11:01
Основні параметри
Послуги зв’язку, а саме: передачі текстових та інтерактивних повідомлень (SMS-повідомлень)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
53 760 грн.
Послуги зв’язку, а саме: передачі текстових та інтерактивних повідомлень (SMS-повідомлень)
Назва предмета закупівлі
Послуги зв’язку, а саме: передачі текстових та інтерактивних повідомлень (SMS-повідомлень)
Очікувана вартість
53 760 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
268,8
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги зв’язку, а саме: передачі текстових та інтерактивних повідомлень (SMS-повідомлень)
Код ДК 021:2015
64210000-1 - Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Кількість
56 000
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється ЗАМОВНИКОМ щомісячно на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі послуг та рахунку ВИКОНАВЦЯ відповідно до ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України при наявності відповідних бюджетних призначень за фактично надані послуги протягом 10-ти банківських днів після прийняття Послуг на підставі Акту приймання-передачі послуг, шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПрАТ "КИЇВСТАР"
Пропозиція:
52 640 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валентина Магро
Електронна пошта
Телефон
+380962971440
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-informacijnih-tehnologij-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
40429588
Повна назва
Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги зв’язку, а саме: передачі текстових та інтерактивних повідомлень (SMS-повідомлень)
Період вимог/скарг з 01.10.2025 11:01 по 07.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.09.2025 00:00 по 04.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
01.10.2025 11:01
Повідомлення про рішення
27.09.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 19:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 19:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до п.1 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації та п.1 Додатку № 5 до Тендерної документації учасник для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» повинен був надати довідку визначеної (не довільної) форми. Крім того, учасник мав надати інформацію про наявність офісу учасника, адреса (-си) / контактні телефони офісу учасника. Учасником у складі тендерної пропозиції надана Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 26.09.2025 № 15 за формою, яка не відповідає п.1 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації та п.1 Додатку № 5 до Тендерної документації. Крім того, відсутня інформація про контактний телефон офісу учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою, яка відповідає п.1 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації та п.1 Додатку № 5 до Тендерної документації та надати інформацію про контактний телефон офісу учасника. 2. Відповідно до п.2 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації та п.2 Додатку № 5 до Тендерної документації Учасник для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» повинен був надати довідку визначеної (не довільної) форми. Крім того, учасник мав надати копію відповідного (-их) акту (-ів), що свідчить (-ать) про виконання договору. Учасником у складі тендерної пропозиції надана Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 26.09.2025 № 13 за формою, яка не відповідає п.2 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації та п.2 Додатку № 5 до Тендерної документації. Крім того, відсутні копії відповідного (-их) акту (-ів), що свідчить (-ать) про виконання договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою, яка відповідає п.2 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації та п.2 Додатку № 5 до Тендерної документації та надати копію відповідного (-их) акту (-ів), що свідчить (-ать) про виконання договору. 3. Відповідно до п.4 р.4 Додатку 1 до Тендерної документації та п.6 Додатку № 5 до Тендерної документації Учасник для підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді листа-гарантії наступного змісту: «Ми, зазначити найменування Учасника підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т. ч. Додатку 2 тендерної документації, а також підтверджуємо можливість надання послуг/поставки товару/виконання робіт, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації». Учасником у складі тендерної пропозиції наданий Лист-згода щодо відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам від 26.09.2025 № 21 за формою, яка не відповідає п.4 р.4 Додатку 1 до Тендерної документації та п.6 Додатку № 5 до Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати лист-гарантію наступного змісту: «Ми, зазначити найменування Учасника підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т. ч. Додатку 2 тендерної документації, а також підтверджуємо можливість надання послуг/поставки товару/виконання робіт, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації». 4. Відповідно до п.1 Загальних вимог до предмету закупівлі Додатку 2 до Тендерної документації та п.10 Додатку № 5 до Тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції подається порівняльна таблиця відповідності запропонованої послуги технічним вимогам Замовника, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано порівняльну таблицю відповідності запропонованої послуги технічним вимогам Замовника, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати порівняльну таблицю відповідності запропонованої послуги технічним вимогам Замовника, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації. 5. Відповідно до п.13 р.4 Додатку 1 до Тендерної документації та п.15 Додатку № 5 до Тендерної документації Учасник для підтвердження відповідності пропозиції Учасника Лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника, щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції», Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». Учасником у складі тендерної пропозиції не надано зазначений Лист-гарантію. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати Лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника, щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції», Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».
Створено
29.09.2025 15:30
Надати до
30.09.2025 15:30
Торги не відбулися
Очікувана вартість
53 760 грн.
Період подання пропозицій
до 27.09.2025 00:00
Замовник:
Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380962971440
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
53 760 грн.
Період подання пропозицій
до 27.09.2025 00:00
Замовник:
Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380962971440
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності