Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ДП "Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації" в участі у відкритих торгах по закупівлі: Послуги з технічного обслуговування обладнання (повірки засобів вимірювальної техніки (ЗВТ)), Код закупівлі згідно ДК 021-2015: 50410000-2 -Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів. Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому, без поділу на окремі частини (лоти), № UA-2025-09-19-012668-a, замовником виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме:
В порушення вимог п. 1.6. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутня довідка у довільній формі з інформацією про ненадання Учансиком документів що не передбачені законодавством для учасників юридичних осіб, у даному випадку про відсутність в тендерній пропозиції таких документів як: «документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (оригінал/копія протоколу зборів засновників підприємства/виписки з протоколу зборів засновників/рішення засновника)»
В порушення вимог п. 5.1. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, Учасником не підтверджено наявність досвіду повного та належного виконання аналогічного договору. Оскільки відповідно до наданого Учасником Договору № Д33.4/39 від 21 травня 2024 року на виконання метрологічних робіт (послуг), Стронами погоджено надання послуг з повірки тепло лічильників єдиних DN 15-20 мм, усіх типів у кількості 2 шт та повірки тепло лічильників єдиних DN 25-50 мм, усіх типів у кількості 209 шт. В свою чергу надані Учасником акти здачі-приймання виконаних робіт (послуг) за Договорм № Д33.4/39 від 21 травня 2024 року, підтверджують надання послуг з повірки тепло лічильників єдиних DN 15-20 мм, усіх типів у кількості 1 шт та повірки тепло лічильників єдиних DN 25-50 мм, усіх типів у кількості 209 шт.
Тому, відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов'язаних з виконанням рішення органу оскарження. В свою чергу, відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен:
- Надати довідку у довільній формі про відсутність у складі тендерної пропозиції документів, не передбачених законодавством таких як : (оригінал/копія протоколу зборів засновників підприємства/виписки з протоколу зборів засновників/рішення засновника)».
- Акти здачі-приймання виконаних робіт (послуг) за Договорм № Д33.4/39 від 21 травня 2024 року, підтверджують надання послуг з повірки тепло лічильників єдиних DN 15-20 мм, усіх типів у кількості 2 шт та повірки тепло лічильників єдиних DN 25-50 мм, усіх типів у кількості 209 шт, або інший аналогічний договір (або копія) (один або більше) з підтвердженням його (їх) виконання у вигляді копії акту виконаних робіт (наданих послуг). Аналогічним є договір про надання послуг аналогічних предмету закупівлі.