Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного обслуговування обладнання (повірки засобів вимірювальної техніки (ЗВТ)) від Восьмий воєнізований гірничорятувальний загін.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-19-012668-a
Id Tender 0b82e5fa9c944144bf9ba60fc0a9db4d
План UA-P-2025-09-19-014731-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 19.09.2025 17:56
Остання зміна 13.10.2025 15:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 760 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.09.2025 17:56 до 29.09.2025 17:59
Завершено
Період уточнень
з 19.09.2025 17:56
до 26.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.09.2025 17:56
до 26.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.09.2025 17:59
до 13.10.2025 15:56
Залишилось 15 год. 56 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.10.2025 10:56
до 19.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.10.2025 15:56
-
Період уточнень
з 19.09.2025 17:56 до 26.09.2025 00:00
Період оскарження
з 19.09.2025 17:56 до 26.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.09.2025 17:59 до 13.10.2025 15:56
Період кваліфікації
з 29.09.2025 17:59 до 13.10.2025 15:56
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування обладнання (повірки засобів вимірювальної техніки (ЗВТ))
Послуги з технічного обслуговування обладнання (повірки засобів вимірювальної техніки (ЗВТ),код закупівлі згідно ДК 021:2015 - 50410000-2 -Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів. Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому, без поділу на окремі частини (лоти).),
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
11 760 грн.
Послуги з технічного обслуговування обладнання (повірки засобів вимірювальної техніки (ЗВТ))
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування обладнання (повірки засобів вимірювальної техніки (ЗВТ))
Очікувана вартість
11 760 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
58,8
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Газоаналізатор Ventis MX4 на 3 гази з датчиками CH4 0 - 5% об. CO 0 - 2000 ppm О2 0 - 25% об Послуги з технічного обслуговування обладнання (повірки засобів вимірювальної техніки (ЗВТ))
Код ДК 021:2015
50411000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, За місцем знаходження відповідних для надання послуг виробничих потужностей Виконавця, адреса зазначена в Специфікації (Додаток 1 Договору)
Дата постачання по
10.12.2025 17:59
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги Замовник здійснює протягом 20 (двадцяти) робочих днів з моменту підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг. Оплата послуг здійснюється за рахунок наявних бюджетних коштів, що передбачені Планом використання бюджетних коштів на 2025 рік Замовника
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП "Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації"
Пропозиція:
11 644.42 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шемеліна Ганна Сергіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380563268347
Факс
+380500597161
Замовник
ЄДРПОУ
00159427
Повна назва
Восьмий воєнізований гірничорятувальний загін
Поштовий індекс
51400
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Павлоград
Адреса
вулиця Дніпровська, 597
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування обладнання (повірки засобів вимірювальної техніки (ЗВТ))
Період вимог/скарг з 06.10.2025 10:56 по 12.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.09.2025 17:59 по 07.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.10.2025 10:56
Довідка НАЗК
06.10.2025 10:56
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.09.2025 17:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 17:54
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 17:54
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ДП "Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації" в участі у відкритих торгах по закупівлі: Послуги з технічного обслуговування обладнання (повірки засобів вимірювальної техніки (ЗВТ)), Код закупівлі згідно ДК 021-2015: 50410000-2 -Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів. Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому, без поділу на окремі частини (лоти), № UA-2025-09-19-012668-a, замовником виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: В порушення вимог п. 1.6. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутня довідка у довільній формі з інформацією про ненадання Учансиком документів що не передбачені законодавством для учасників юридичних осіб, у даному випадку про відсутність в тендерній пропозиції таких документів як: «документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (оригінал/копія протоколу зборів засновників підприємства/виписки з протоколу зборів засновників/рішення засновника)» В порушення вимог п. 5.1. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, Учасником не підтверджено наявність досвіду повного та належного виконання аналогічного договору. Оскільки відповідно до наданого Учасником Договору № Д33.4/39 від 21 травня 2024 року на виконання метрологічних робіт (послуг), Стронами погоджено надання послуг з повірки тепло лічильників єдиних DN 15-20 мм, усіх типів у кількості 2 шт та повірки тепло лічильників єдиних DN 25-50 мм, усіх типів у кількості 209 шт. В свою чергу надані Учасником акти здачі-приймання виконаних робіт (послуг) за Договорм № Д33.4/39 від 21 травня 2024 року, підтверджують надання послуг з повірки тепло лічильників єдиних DN 15-20 мм, усіх типів у кількості 1 шт та повірки тепло лічильників єдиних DN 25-50 мм, усіх типів у кількості 209 шт. Тому, відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов'язаних з виконанням рішення органу оскарження. В свою чергу, відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен: - Надати довідку у довільній формі про відсутність у складі тендерної пропозиції документів, не передбачених законодавством таких як : (оригінал/копія протоколу зборів засновників підприємства/виписки з протоколу зборів засновників/рішення засновника)». - Акти здачі-приймання виконаних робіт (послуг) за Договорм № Д33.4/39 від 21 травня 2024 року, підтверджують надання послуг з повірки тепло лічильників єдиних DN 15-20 мм, усіх типів у кількості 2 шт та повірки тепло лічильників єдиних DN 25-50 мм, усіх типів у кількості 209 шт, або інший аналогічний договір (або копія) (один або більше) з підтвердженням його (їх) виконання у вигляді копії акту виконаних робіт (наданих послуг). Аналогічним є договір про надання послуг аналогічних предмету закупівлі.
Створено
02.10.2025 15:17
Надати до
03.10.2025 15:17
Період вимог/скарг з 13.10.2025 15:56 по 19.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 15:52 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
Переможець процедури закупівлі ДП "Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації" не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, встановлених підпунктами 3, 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей. Отже, відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей Керуючись абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ДП "Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації
Документи кваліфікації
13.10.2025 15:56
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
13.10.2025 15:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 17:54
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 17:54
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
11 760 грн.
Період подання пропозицій
до 29.09.2025 17:59
Замовник:
Восьмий воєнізований гірничорятувальний загін
Контактний телефон:
+380563268347
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
11 760 грн.
Період подання пропозицій
до 29.09.2025 17:59
Замовник:
Восьмий воєнізований гірничорятувальний загін
Контактний телефон:
+380563268347
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності