Показати схожі тендери

Закупівля Випробування вирубки (керна) асфальтобетонного покриття із гарячих асфальтобетонних сумішей від КП "ЕЛУАШ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-19-012042-a
Id Tender beeb8f43328e4037bc4f5539d07c87a6
План UA-P-2025-09-19-014132-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 19.09.2025 16:30
Остання зміна 28.10.2025 14:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
350 400 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.09.2025 16:30 до 28.09.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 19.09.2025 16:30
до 25.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.09.2025 16:30
до 25.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 29.09.2025 12:55
-
Період уточнень
з 19.09.2025 16:30 до 25.09.2025 00:00
Період оскарження
з 19.09.2025 16:30 до 25.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.09.2025 12:55
Основні параметри
Випробування вирубки (керна) асфальтобетонного покриття із гарячих асфальтобетонних сумішей
Відкриті торги проводяться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
350 400 грн.
Випробування вирубки (керна) асфальтобетонного покриття із гарячих асфальтобетонних сумішей
Назва предмета закупівлі
Випробування вирубки (керна) асфальтобетонного покриття із гарячих асфальтобетонних сумішей
Очікувана вартість
350 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1752,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
10 512
Аукціон
Cтарт аукціону
29.09.2025 12:32
Закінчення аукціону
29.09.2025 12:55
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 10 (послуга)
Випробування вирубки (керна) асфальтобетонного покриття із гарячих асфальтобетонних сумішей відповідно до вимог ДСТУ Б.В.2.7 – 119:2011
Опис предмета закупівлі
Випробування вирубки (керна) асфальтобетонного покриття із гарячих асфальтобетонних сумішей відповідно до вимог ДСТУ Б.В.2.7 – 119:2011
Код ДК 021:2015
71900000-7 - Лабораторні послуги
Кількість
10
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, За адресою Виконавця
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №2 10 (послуга)
Випробування вирубки (керна) асфальтобетонного покриття із гарячих асфальтобетонних сумішей приготованих на бітумах модифікованих полімерами відповідно до вимог ДСТУ 8959:2019
Опис предмета закупівлі
Випробування вирубки (керна) асфальтобетонного покриття із гарячих асфальтобетонних сумішей приготованих на бітумах модифікованих полімерами відповідно до вимог ДСТУ 8959:2019
Код ДК 021:2015
71900000-7 - Лабораторні послуги
Кількість
10
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, За адресою Виконавця
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту приймання-передачі наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками Сторін договору, протягом 30 календарних днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРРЕМ ТЕХНОЛОГІЇ"
Пропозиція:
315 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД"
Пропозиція:
314 496 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.09.2025 12:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.09.2025 16:30
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
06.10.2025 17:50
Замовником невірно визначено очікувану вартість предмета Закупівлі, що є порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель та принципів здійснення закупівель. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
06.10.2025 17:57
-
06.10.2025 17:50
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лиска Наталія Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
061 2314455
Замовник
ЄДРПОУ
03345018
Повна назва
КП "ЕЛУАШ"
Поштовий індекс
69035
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
ЗАПОРІЖЖЯ
Адреса
м.Запоріжжя, вул. Володимира Грищенка, 23
Кваліфікація
Лот № 1 Випробування вирубки (керна) асфальтобетонного покриття із гарячих асфальтобетонних сумішей
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.09.2025 12:55 по 07.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.09.2025 12:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 16:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 16:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано копію сертифіката калібрування від 10.09.2025 реєстраційний № 2-0649-25 не в повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, пп. 1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» п. 1 «Кваліфікаційні критерії» додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: сертифікат калібрування від 10.09.2025 реєстраційний № 2-0649-25 в повному обсязі. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 25.09.2025 №2, в якій повідомлено про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виробництва та поставки продукції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, пп. 2. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» п. 1 «Кваліфікаційні критерії» додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі. 3. Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасником надано довідку про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 25.09.2025р. №3, в якій зазначено договір №2025/06/25-1 від 25.06.2025р. та договір №27/06 від 27.06.2023р. До договору №27/06 від 27.06.2023р. не зазначено контактних телефонів особи контрагента, відповідальної за виконання договору. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасником надано копію договору на проведення випробувальних робіт від 27.06.2023р. №27/06, тобто дата укладення договору 27.06.2023р., тоді як строк дії договору до 31.12.2021р., специфікація №1 від 27.05.2023р., акт наданих послуг №1 від 27.05.2023р. Крім того, умови наданого договору на проведення випробувальних робіт від 27.06.2023р. №27/06 унеможливлюють підтвердження факту надання послуг в повному обсязі. Також Учасником надано договір на надання послуг випробувальної дорожньої лабораторії №2025/06/25-1 від 25.06.2025р., строком дії до 31.12.2025р., акт надання послуг №174 від 30.06.2025р. Умови наданого договору на надання послуг випробувальної дорожньої лабораторії №2025/06/25-1 від 25.06.2025р. унеможливлюють підтвердження факту надання послуг в повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, пп. 3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» п. 1 «Кваліфікаційні критерії» додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) (із зазначенням найменування предмета закупівлі, дати та номеру договору, назви та адреси підприємства, з яким укладено договір, контактних телефонів особи контрагента, відповідальної за виконання договору), договір за 2022 – 2025 роки з усіма додатками, а саме: копії актів прийому-передачі, видаткових накладних, специфікацій та інших документів, які є невід?ємною частиною договору, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі.
Створено
02.10.2025 18:12
Надати до
03.10.2025 18:12
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
350 400 грн.
Період подання пропозицій
до 28.09.2025 16:00
Замовник:
КП "ЕЛУАШ"
Контактний телефон:
061 2314455
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
350 400 грн.
Період подання пропозицій
до 28.09.2025 16:00
Замовник:
КП "ЕЛУАШ"
Контактний телефон:
061 2314455
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності