Показати схожі тендери
Закупівля Улаштування системи пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостерігання та системи керуванням евакуюванням людей Овруцького ліцею №1 Овруцької міської ради за адресою: Україна, Коростенський р-н, Житомирська обл., місто Овруч, вулиця Франка, будинок 33, ДК 021:2015 45310000-3: Електромонтажні роботи від ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-19-008757-a
Id Tender 6382d5356d09405386f9c0fbdab1dad1
План UA-P-2025-09-19-010542-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.09.2025 14:26
Остання зміна 16.10.2025 14:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 698 326 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.09.2025 14:25 до 30.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.09.2025 14:25
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.09.2025 14:25
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.09.2025 11:43
до 10.10.2025 16:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.10.2025 20:02
до 16.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.10.2025 16:32
до 16.10.2025 14:58
Період уточнень
з 19.09.2025 14:25 до 27.09.2025 00:00
Період оскарження
з 19.09.2025 14:25 до 27.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.09.2025 11:43 до 10.10.2025 16:32
Період кваліфікації
з 30.09.2025 11:43 до 10.10.2025 16:32
Основні параметри
Улаштування системи пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостерігання та системи керуванням евакуюванням людей Овруцького ліцею №1 Овруцької міської ради за адресою: Україна, Коростенський р-н, Житомирська обл., місто Овруч, вулиця Франка, будинок 33, ДК 021:2015 45310000-3: Електромонтажні роботи
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 698 326 грн.
Улаштування системи пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостерігання та системи керуванням евакуюванням людей Овруцького ліцею №1 Овруцької міської ради за адресою: Україна, Коростенський р-н, Житомирська обл., місто Овруч, вулиця Франка, будинок 33, ДК 021:2015 45310000-3: Електромонтажні роботи
Назва предмета закупівлі
Улаштування системи пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостерігання та системи керуванням евакуюванням людей Овруцького ліцею №1 Овруцької міської ради за адресою: Україна, Коростенський р-н, Житомирська обл., місто Овруч, вулиця Франка, будинок 33, ДК 021:2015 45310000-3: Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
2 698 326 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13491,63
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.09.2025 11:08
Закінчення аукціону
30.09.2025 11:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Улаштування системи пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостерігання та системи керуванням евакуюванням людей Овруцького ліцею №1 Овруцької міської ради за адресою: Україна, Коростенський р-н, Житомирська обл., місто Овруч, вулиця Франка, будинок 33, ДК 021:2015 45310000-3: Електромонтажні роботи
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ЗАЙОНЧКІВСЬКИЙ ВІКТОР ЦЕЗАРОВИЧ
Пропозиція:
1 649 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Пропозиція:
1 648 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА"
Пропозиція:
1 233 240 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Ільченко Ірина Леонідівна
Пропозиція:
1 650 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.09.2025 11:08
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.09.2025 18:01
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Критерії прийнятності
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Безкоровайна Злата
Електронна пошта
Телефон
+380412421401
Замовник
ЄДРПОУ
02142974
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
місто Житомир
Адреса
МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, будинок 12
Кваліфікація
Лот № 1 Улаштування системи пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостерігання та системи керуванням евакуюванням людей Овруцького ліцею №1 Овруцької міської ради за адресою: Україна, Коростенський р-н, Житомирська обл., місто Овруч, вулиця Франка, будинок 33, ДК 021:2015 45310000-3: Електромонтажні роботи
Період вимог/скарг з 07.10.2025 20:02 по 13.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.09.2025 11:43 по 08.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Зміст
Згідно вимог пункту 23 Додатку 7 до ТД Учасник має подати вичерпний перелік сертифікатів/декларацій щодо походження товару з прийнятних країн. Протоколом Уповноваженої особи від 03.10.2025 № 29 Учаснику було запропоновано внести до системи вичерпний перелік сертифікатів/декларацій, які підтверджують погодження матеріалів/обладнання (виробники ВЕЛЕС, Тірас, Артон, СКБ Електронмаш») та огнестійких кабелів), які будуть використовуватися під час надання послуг, передбачених тендерною документацією. Під час перевірки документації виявлено, що сертифікати та декларації, завантажені Учасником, належать іншій фірмі, яка не є субпідрядником для надання послуг, зазначеній у тендерній пропозиції Учасника. Враховуючи викладене, Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів Закупівлі. Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури Закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів з Особливостями, яку Замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
07.10.2025 20:00
Повідомлення про рішення
30.09.2025 11:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 14:25
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 14:25
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
30.09.2025 11:43
Надати до
02.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА у процедурі закупівлі № UA-2025-09-19-008757-a виявлено наступні невідповідності. 1. Учасник торгів не надав інформацію щодо складський приміщень та автотранспорту для перевезення працівників (Згідно вимог Додатку 1 до ТД). 2. Згідно Додатку 5 до ТД, невід’ємною частиною договору є кошторисна документація. У систему необхідно завантажити проєкт договору, який включає такі документи: договірна ціна, локальний кошторисний розрахунок, зведений кошторисний розрахунок, розрахунок загальновиробничий витрат, підсумкову відомість ресурсів з посиланням на постачальника обладнання; 3. Згідно вимог пункту 23 Додатку 7 до ТД Учасник має подати вичерпний перелік сертифікатів/декларацій щодо походження товару з прийнятних країн. Просимо довантажити відповідні документи виробників ВЕЛЕС, Тірас, Артон, СКБ Електронмаш» та огнестійких кабелів, згідно документів, які будуть додані у оновлений проєкт Договору. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
03.10.2025 19:03
Надати до
04.10.2025 19:03
Період вимог/скарг з 09.10.2025 15:37 по 15.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.10.2025 20:02 по 15.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
У встановлений строк Учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Відповідно до підпункту 1 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
09.10.2025 15:36
Повідомлення про рішення
07.10.2025 20:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 14:25
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 14:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» у процедурі закупівлі виявлено наступні невідповідності. 1. Відповідно до договору оренди приміщення що зазначені в довідці (Орендоване, договір оренди приміщення від 22.10.2024 року з гр. Совік Лідією Сергіївною ІПН: 1750600906. Приміщення під офіс та склад, загальною площею 63,3 м2 ) не являються нежитловими (офісні та складські приміщення) , а є квартирою. Надайте підтвердження, що ці приміщення (квартира 4 будинку 76 по вул. Лип Івана та Юрія, м. Одеса) є нежитловими. (Згідно вимог Додатку 1 до ТД). 2. Згідно Додатку 5 до ТД, невід’ємною частиною договору є кошторисна документація. У систему необхідно завантажити проєкт договору, який включає такі документи: договірна ціна, локальний кошторисний розрахунок, зведений кошторисний розрахунок, розрахунок загальновиробничий витрат, підсумкову відомість ресурсів з посиланням на постачальника обладнання; 3. Згідно вимог пункту 23 Додатку 7 до ТД Учасник має подати вичерпний перелік сертифікатів/декларацій щодо походження товару з прийнятних країн. Просимо довантажити відповідні документи виробників ВЕЛЕС, Артон, СКБ Електронмаш» та огнестійких кабелів, згідно документів, які будуть додані у оновлений проєкт Договору. 4. Відповідно до довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника зазначено, що є у учасника є: поз. 1.Комплект тестових приладів КТП – 1 – ТДМ (імітатор тепла та диму) -1 шт.поз. 2. Мегаомметр ЕС0202/2-Г; поз. 3 Омметр ЭС 0212. В документах що надані до тендерної документації підтвердження відсутні. Надайте відповідне підтвердження. 5. По керівнику робіт Штеренберг Ю.М. необхідне підтвердження, що спеціальність «Автоматика і телемеханіка» відноситься до галузі знань зазначених тендерною документацією. Зокрема це у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”. Відповідно до наданого диплому він "інженер-електрик". Надайте відповідне підтвердження. Перелік є вичерпним. 6. Відповідно до "Інформація про субпідрядника/субпідрядників"ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» планують залучати в якості субпідрядника Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ», місцезнаходження: 08700, Київська область, м. Обухів, вул. Київська, буд. 127 в обсязі 2 відсотки від вартості договору про закупівлю на монтаж системи передачі тривожних сповіщень із залученням обладнання, матеріально – технічної бази та технологій. Надайте копію ліцензії ТОВ «ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ» для виконання відповідних робіт, лист згоду на використання вищезаначеного ТОВ як субпідрядника та оформлені документи по субпідряднику, відповідно до вимог Додатка 1 до ТД.
Створено
07.10.2025 20:10
Надати до
08.10.2025 20:10
Період вимог/скарг з 10.10.2025 16:32 по 16.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.10.2025 15:37 по 17.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.10.2025 16:32
Довідка НАЗК
10.10.2025 16:31
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.10.2025 15:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 14:25
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 14:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП ЗАЙОНЧКІВСЬКИЙ ВІКТОР ЦЕЗАРОВИЧ у процедурі закупівлі № UA-2025-09-19-008757-a виявлено наступні невідповідності. 1. Привести у відповідність заявлену матеріальну технічну базу та обладнання , яке заявлено Субпідрядником у відповідність до обладнання заявленого учасником( Додаток 1 до ТД). 2. Згідно Додатку 5 до ТД, невід’ємною частиною договору є кошторисна документація. У систему необхідно завантажити проєкт договору, який включає такі документи: договірна ціна, локальний кошторисний розрахунок, зведений кошторисний розрахунок, розрахунок загальновиробничий витрат, підсумкову відомість ресурсів з посиланням на постачальника обладнання; 3. Згідно вимог пункту 23 Додатку 7 до ТД Учасник має подати вичерпний перелік сертифікатів/декларацій щодо походження товару з прийнятних країн. Просимо довантажити відповідні документи виробників ВЕЛЕС та огнестійких кабелів, згідно документів, які будуть додані у оновлений проєкт Договору. 4. Чітко розмежувати хто є керівником, хто є виконавцем робіт та додати документи щодо проходження навчань з пожежної безпеки та виконання пожежно-технічного мінімуму. В документах що надані до тендерної документації підтвердження відсутні. Надайте відповідне підтвердження. 5. Відповідно до "Інформація про субпідрядника/субпідрядників планують залучити субпідрядника. Надайте копію ліцензії субпідрядника для виконання відповідних робіт, лист згоду на використання вищезаначеного ТОВ як субпідрядника та оформлені документи по субпідряднику, відповідно до вимог Додатка 1 до ТД. 6. Вказати у довідці про прийняття керівника та виконавців робіт на роботу № та дату наказу та надати відповідні накази.
Створено
09.10.2025 16:05
Надати до
10.10.2025 16:05
Договір
UA-2025-09-19-008757-a-c1
Підписаний і діє
Номер
36
1 649 000 грн.
1 649 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.10.2025
Строк дії договору з
16.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Улаштування системи пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостерігання та системи керуванням евакуюванням людей Овруцького ліцею №1 Овруцької міської ради за адресою: Україна, Коростенський р-н, Житомирська обл., місто Овруч, вулиця Франка, будинок 33, ДК 021:2015 45310000-3: Електромонтажні роботи
Номенклатура
Улаштування системи пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостерігання та системи керуванням евакуюванням людей Овруцького ліцею №1 Овруцької міської ради за адресою: Україна, Коростенський р-н, Житомирська обл., місто Овруч, вулиця Франка, будинок 33, ДК 021:2015 45310000-3: Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
1 649 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02142974

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ЗАЙОНЧКІВСЬКИЙ ВІКТОР ЦЕЗАРОВИЧ
Повна назва
ФОП ЗАЙОНЧКІВСЬКИЙ ВІКТОР ЦЕЗАРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2390613314

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-27-000013
Дата створення проекту
27.10.2025 11:55
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
27.10.2025 13:03
Дата завершення моніторингу
18.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 27.10.2025 № 95-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Алла БЕХ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.10.2025 № 95-з Витяг з переліку процедур закупівель. № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2025-09-19-008757-a. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.10.2025 00:00
Документи рішення
27.10.2025 13:03
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 30.10.2025 № 1
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Департаментом освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) по предмету «Улаштування системи пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостерігання та системи керуванням евакуюванням людей Овруцького ліцею №1 Овруцької міської ради за адресою: Україна, Коростенський р-н, Житомирська обл., м. Овруч, вул. Франка, буд. 33» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-19-008757-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів). 1. Прошу надати інформацію та копії відповідних документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (головного розпорядника) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Зайончківський В.Ц. на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення). 4. Прошу надати пояснення чому: - в порушення вимог передбачених пунктом 17 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить посади посадової особи Замовника, уповноваженої на здійснення зв’язку з учасниками; - в порушення вимог передбачених абзацом першим пункту 28 Особливостей та абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація Замовника (пункт 4 розділу VI тендерної документації) містить підстави щодо внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, що не передбачені для даного виду предмета закупівлі (робіт); - в порушення вимог, передбачених пунктами 17 та 83 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 668 (далі – Постанова № 668), проект договору (Додаток № 5 до тендерної документації) не містить невід'ємних частин до договору - плану фінансування та календарного графіку. 5. Відповідно до пункту 5.5 розділу 5 проекту договору (Додаток № 5 до тендерної документації) передбачено, що: «розмір вказаної кошторисної заробітної плати, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт в звичайних умовах не може перевищувати 10464,0 гривень. Середньомісячна тривалість робочого часу приймається на рівні 171,75 люд. годин». Разом з тим, пунктом 5 «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.11.2016 за № 1469/29599 (далі – Порядок № 281) передбачено, що визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва. Окремо зауважуємо, що пунктом 4 Порядку № 281 передбачено, що розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. При цьому, інвесторська кошторисна документація - сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва або його черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації, що передбачено пунктом 1.2 розділу І Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», які затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова), та не може стосуватись розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, наданого у складі тендерної пропозиції учасника торгів. Отже, встановлення у тендерній документації обмежень щодо визначення граничного розміру кошторисної заробітної плати суперечить нормам пункту 5 Порядку № 281. Слід зазначити, що аналогічна правова позиція з даного приводу зазначена постанові Верховного Суду від 11.07.2024у справі за № 580/8757/23, в якій суд зазначає: «Колегія суддів Верховного Суду звертає увагу на те, що методи обчислення адміністративних витрат, передбачені пунктом 4.39 Настанови та пунктом 5.17 Настанови є різними та встановлені для конкретних цілей - у першому випадкудля складання інвесторської кошторисної документації на підставі рекомендованих показників, виражених у гривнях в розрахунку на одну людино-годину загальної кошторисної трудомісткості, які наведені у додатку №27 Настанови», в іншому -для складання ціни пропозиції учасника за показниками, що визначені саме розрахунково - аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку». Вищевказане також підтверджується в постанові Восьмого апеляційного адміністративного суду від 26.06.2024 у справі № 260/8542/23. Крім того, відповідно до пункту 1.1 розділу I Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова) передбачено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Згідно з пунктом 5.3 розділу V Настанови визначено, що вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу. Слід відмітити, що у період дії воєнного стану в Україні не застосовуються норми законодавства про працю у частині відносин, врегульованих Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 № 2136-IX (далі - Закон № 2136), яким визначено особливості трудових відносин у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 № 389. На період дії воєнного стану норми передбачені Законом № 2136 мають пріоритет над Кодексом законів про працю України. Згідно із положеннями частини 6 статті 6 Закону № 2136 на період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частин 3 - 5 статті 67 (перенесення вихідного дня, що збігається зі святковим чи неробочим днем), статтей 71 - 73 (святкові і неробочі дні) Кодексу законів про працю України. Отже, з урахуванням Указу Президента України від 14.07.2025 № 478/2025, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 4524-ІХ від 15.07.2025, яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 7 серпня 2025 року строком на 90 діб, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2025 рік складає 173,17 люд. год., інформацію про який оприлюднено в документі Ціноутворення у будівництві, серпень 2025 (Інформаційна довідкова система БУДСТАНДАРТ) 29.08.2025. Проте, Замовником у Додатку № 5 до тендерної документації передбачено, що «середньомісячна тривалість робочого часу приймається на рівні 171,75 люд. годин», що суперечить вимогам 5.3 розділу V Настанови, як наслідокв ідображення у тендерній документації таких умов не відповідає абзацу першому частини третьої статті 22 Закону та абзацу першому пункту 28 Особливостей, в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Прошу надати пояснення щодо встановлення вищевиказаних вимог, передбачених пунктом 5.5 розділу 5 проекту договору (Додаток № 5 до тендерної документації), які суперечать нормам чинного законодавства? 6. Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону встановлено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. При цьому, відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону встановлено, що у документах, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися інформація, зокрема, про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Предметом закупівлі є технічне переоснащення (вид реконструкції), що підтверджується інформацією, зазначеною Замовником в електронній системі закупівель у розділі «Інформація про предмет закупівлі». Моніторингом встановлено, що невід’ємною частиною договору від 16.10.2025 № 36 є підсумкова відомість ресурсів з посиланням на постачальника обладнання, що містить інформацію про найменування матеріальних ресурсів, одиниці їх виміру, кількість, відпускні ціни, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати. Проте, в порушення вимог передбачених абзацом четвертим частини першої статті 41 Закону, відсутня інформація про країни походження товару (матеріалів) щодо кожної номенклатурної позиції. Поясніть, чому Замовником при укладенні та оприлюдненні договору 16.10.2025 № 36 та додатків до нього не дотримано вимоги абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
30.10.2025 17:37
Орган перевірки
05.11.2025 00:00
Документи повідомлення
30.10.2025 17:38
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 03.11.2025 № 2
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Департаментом освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) по предмету «Улаштування системи пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостерігання та системи керуванням евакуюванням людей Овруцького ліцею №1 Овруцької міської ради за адресою: Україна, Коростенський р-н, Житомирська обл., м. Овруч, вул. Франка, буд. 33» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-19-008757-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів). 1. Відповідно до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виявлених Замовником у складі тендерної пропозиції поданої ФОП Зайончківський В.Ц., яке розміщено в електронній системі закупівель 09.10.2025, від вказаного учасника вимагалося привести у відповідність заявлену матеріальну технічну базу та обладнання, яке заявлено субпідрядником у відповідність до обладнання заявленого учасником (додаток № 1 до тендерної документації). Слід зазначити, що відповідно до підпункту 1.1 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник процедури закупівлі має надати довідку встановленої форми. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, визначені у довідці. Крім того, вищевказаними вимогами тендерної документації Замовника передбачено, що під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. Відтак, на виконання вищевказаних вимог тендерної документації (підпункт 1.1 Додатку № 1 до тендерної документації) та на усунення невідповідностей у складі тендерної пропозиції, учасником ФОП Зайончківський В.Ц. оприлюднено в електронній системі закупівель 10.10.2025 довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 09.10.2025 № 01 (далі – Довідка № 01), в якій зазначено, зокрема, про обладнання субпідрядника ПП «Страж-В» (договір оренди № 18/08 від 18.08.2024, укладений із ПП «ЕНЕРГОПУСК»): мегаомметр, вимірювач опору заземлення, прилад електровимірювальний багатофункціональний цифровий, мультиметр, вимірювач опору заземлення, вольтметр, омметр, амперметр, тестер/багатофункціональний вимірювальний пристрій,імітатор тепла та диму. Разом з тим, у складі пропозиції вищевказаного учасника надано договір оренди обладнання від 18.08.2024 № 18/08, який не містить інформації щодо оренди мультиметра, інформацію про якого зазначено учасником у Довідці № 01. Інших документів, які підтверджували би наявність у користуванні мультиметра, у складі тендерної пропозиції ФОП Зайончківський В.Ц. не надано, чим не дотримано вимоги передбачені підпунктом 1.1 Додатку № 1 до тендерної документації, та як наслідок не усунуто невідповідності у поданій тендерній пропозиції вказаного учасника. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Зайончківський В.Ц., як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищевикладене, прошу пояснити чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Зайончківський В.Ц., яким не виправлено невідповідності, виявлені Замовником та зазначені у повідомленні від 09.10.2025? 2. Відповідно до пункту 7 Додатку № 7 до тендерної документації Замовника визначено, що учасником у складі тендерної пропозиції необхідно надати: скан-копію оригіналу паспорту-(ів) та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду посадової(их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору за результатами торгів (для фізичних осіб-підприємців). Проте, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Зайончківський В.Ц. надано паспорт не в повному обсязі, зокрема відсутні сторінки 8-9, 12-16, чим не дотримано вимоги передбачені пунктом 7 Додатку № 7 до тендерної документації Замовника. Крім того, відповідно до пункту 1.1 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учасник процедури закупівлі має надати довідку встановленої форми. Серед працівників, яких буде залучено учасником, обов’язково підтвердити наявність: - керівника робіт, який має вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія» (на підтвердження надати диплом або атестат, або свідоцтво або інші документи про освіту державного зразка). Відтак, на виправлення невідповідностей зазначених Замовником у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей від 09.10.2025, учасником ФОП Зайончківський В.Ц. оприлюднено в електронній системі закупівель довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 09.10.2025 № 02, в т.ч.: керівник робіт Голованов Володимир Володимирович (штатний працівник субпідрядника, наказ про прийняття на роботу № 18 від 15.10.2024). Разом з тим, у складі пропозиції учасника ФОП Зайончківський В.Ц. надано диплом про вищу освіту МО № 13597362, виданий Голованову Володимиру Володимировичу 21.06.2003, за спеціальністю «Радіоелектронні комплекси, системи та засоби озброєння і військової техніки» (здобув кваліфікацію інженера з радіоелектроніки, офіцера військового управління тактичного управління). Проте, не надано диплом про вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія», чим не дотримано вимоги пункту 1.1 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника. Разом з тим, пунктом 43 Особливостей імперативно передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищевикладене, Замовник на підставі пункту 43 Особливостей мав змогу звернутися з повідомленням про усунення невідповідностей у складі тендерної пропозиції поданої учасником ФОП Зайончківський В.Ц.. Прошу пояснити, чому Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у складі тендерної пропозиції поданої учасником ФОП Зайончківський В.Ц.? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.11.2025 17:30
Орган перевірки
07.11.2025 00:00
Документи повідомлення
03.11.2025 17:31
-
Відповідь
Відповідь на запит
Уповноважена особа Департаменту освіти і науки Житомирської ОВА Безкоровайна З.В., яка займалась даною закупівлею та визначала переможця торгів звільнена з 24.10.2025, тому надати змістовне пояснення з поставлених питань щодо ії дій, під час проведення закупівлі та визначення переможця не є можливим.
Рішеня
08.11.2025 16:50
Замовник
Документи повідомлення
08.11.2025 16:53
-
Відповідь
Відповідь на запит
Уповноважена особа Департаменту освіти і науки Житомирської ОВА Безкоровайна З.В., яка займалась даною закупівлею та визначала переможця торгів звільнена з 24.10.2025, тому надати змістовне пояснення з поставлених питань щодо ії дій, під час проведення закупівлі та визначення переможця не є можливим.
Рішеня
08.11.2025 16:54
Замовник
Документи повідомлення
08.11.2025 16:55
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 698 326 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380412421401
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 698 326 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380412421401
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності