Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з утилізації списаного майна філії від Акціонерне товариство "Національна суспільна телерадіокомпанія України"(філія акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Вінницька регіональна дирекція").

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-19-008220-a
Id Tender d1fc6998451e44fbb9717212934dc72d
План UA-P-2025-09-15-001916-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.09.2025 14:08
Остання зміна 17.10.2025 15:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
53 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.09.2025 14:07 до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.09.2025 14:07
до 24.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.09.2025 14:07
до 24.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.09.2025 14:46
до 06.10.2025 11:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.10.2025 11:30
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.10.2025 11:49
до 17.10.2025 15:24
Період уточнень
з 19.09.2025 14:07 до 24.09.2025 00:00
Період оскарження
з 19.09.2025 14:07 до 24.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.09.2025 14:46 до 06.10.2025 11:49
Період кваліфікації
з 29.09.2025 14:46 до 06.10.2025 11:49
Основні параметри
Послуги з утилізації списаного майна філії
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
53 000 грн.
Послуги з утилізації списаного майна філії
Назва предмета закупівлі
Послуги з утилізації списаного майна філії
Очікувана вартість
53 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
265,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.09.2025 14:22
Закінчення аукціону
29.09.2025 14:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з утилізації списаного майна філії
Код ДК 021:2015
90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Театральна,15
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕТАЛ»
Пропозиція:
47 132.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АБМ РЕЦИКЛІНГ"
Пропозиція:
47 350 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.09.2025 14:22
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віктор Седлецький
Електронна пошта
Телефон
+380964179243
Замовник
ЄДРПОУ
40020525
Повна назва
Акціонерне товариство "Національна суспільна телерадіокомпанія України"(філія акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Вінницька регіональна дирекція")
Поштовий індекс
21100
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Вінниця
Адреса
вул. Театральна, буд. 15
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з утилізації списаного майна філії
Період вимог/скарг з 03.10.2025 11:30 по 09.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.09.2025 14:46 по 07.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
03.10.2025 11:30
Повідомлення про рішення
29.09.2025 14:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 14:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 14:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У складі пропозиції відсутні: 1) скан копія протокол/рішення зборів учасників про призначення директора . Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункти 3.1 розділу І Додатку № 4 до тендерної документації. 2)скан-копія чинного на момент подачі пропозиції сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ EN ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» . Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункти 2 розділу І Додатку № 4 до тендерної документації. 3) скан-копії первинних документів (актів надання послуг, тощо) до договору №106/04 від 07.04.2025 укладеного з АТ «Житомиробленерго».Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункти 5.1 розділу І Додатку № 4 до тендерної документації. 4)листи-відгуки від контрагентів (АТ «Житомиробленерго» та Дніпровська регіональна державна лабораторія Державної служби України з безпечності продуктів та захисту споживачів), з якими укладено договори зазначені у довідці, що підтверджує належне виконання зазначеного договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункти 5.1 розділу І Додатку № 4 до тендерної документації. 5) скановані посвідчення працівників, зазначених у довідці (не менше 2-х), про допущення до роботи в електроустановках. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункти 5.3 розділу І Додатку № 4 до тендерної документації. Виявлені неточності: 1)інформація зазначена в довідці щодо Дніпровська регіональна державна лабораторія Державної служби України з безпечності продуктів та захисту споживачів та надані Договір та акт не підтверджують належне виконання Договору, так як сума договору складає 1722 грн з ПДВ, а наданий акт на суму 2352 грн з ПДВ Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1)надати скан копія протокол/рішення зборів учасників про призначення директора 2) надати скан-копія чинного на момент подачі пропозиції сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ EN ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» 3)надати скан-копії первинних документів (актів надання послуг, тощо) до договору №106/04 від 07.04.2025 укладеного з АТ «Житомиробленерго» 4) надати листи-відгуки від контрагентів (АТ «Житомиробленерго» та Дніпровська регіональна державна лабораторія Державної служби України з безпечності продуктів та захисту споживачів) 5) надати скановані посвідчення працівників, зазначених у довідці (не менше 2-х), про допущення до роботи в електроустановках 6) надати скан-копії первинних документів (актів надання послуг, тощо) до договору укладеного з Дніпровська регіональна державна лабораторія Державної служби України з безпечності продуктів та захисту споживачів
Створено
01.10.2025 14:19
Надати до
02.10.2025 14:19
Період вимог/скарг з 06.10.2025 11:49 по 12.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.10.2025 11:30 по 11.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.10.2025 11:49
Довідка НАЗК
06.10.2025 11:49
Повідомлення про рішення
03.10.2025 11:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 14:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 14:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
у складі тендерної пропозиції відсутні первинні документи (акти виконаних послуг, тощо), що підтверджують повне виконання договору 01/03 від 01.03.2023 з Управління інспекції та контролю Броварської міської ради Броварського району Київської області Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункти 5.1 розділу І Додатку № 4 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надання первиних документів, що підтверджують повне виконання договору (скан копії всіх актів виконаних послуг, тощо)
Створено
03.10.2025 14:53
Надати до
04.10.2025 14:53
Договір
UA-2025-09-19-008220-a-c1
Підписаний і діє
Номер
14
47 350 грн.
39 458.33 грн.
З ПДВ
Підписано
17.10.2025
Строк дії договору з
17.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з утилізації списаного майна філії
Номенклатура
Послуги з утилізації списаного майна філії
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 15 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Акціонерне товариство "Національна суспільна телерадіокомпанія України"(філія акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Вінницька регіональна дирекція")
Повна назва
Акціонерне товариство "Національна суспільна телерадіокомпанія України"(філія акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Вінницька регіональна дирекція")
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40020525

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АБМ РЕЦИКЛІНГ"
Повна назва
ТОВ "АБМ РЕЦИКЛІНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40033691

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.10.2025 15:24
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
53 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.09.2025 00:00
Замовник:
Акціонерне товариство "Національна суспільна телерадіокомпанія України"(філія акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Вінницька регіональна дирекція")
Контактний телефон:
+380964179243
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
53 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.09.2025 00:00
Замовник:
Акціонерне товариство "Національна суспільна телерадіокомпанія України"(філія акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Вінницька регіональна дирекція")
Контактний телефон:
+380964179243
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності