Показати схожі тендери

Закупівля КОД ДК 021:2015 71630000-3 - ПОСЛУГИ З ТЕХНІЧНОГО ОГЛЯДУ ТА ВИПРОБОВУВАНЬ (ПОСЛУГИ З ЕКСПЕРТНОГО ОБСТЕЖЕННЯ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ БУДІВЕЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ БУДІВЛІ З ПОДАЛЬШИМ ВИГОТОВЛЕННЯМ ПАСПОРТА ОБ'ЄКТА БУДІВНИЦТВА) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-19-008024-a
Id Tender 6895f650c7004dfe8330186d2c277a33
План UA-P-2025-09-19-009601-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 19.09.2025 14:03
Остання зміна 27.10.2025 14:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
253 200 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.09.2025 14:00 до 27.09.2025 20:00
Завершено
Період уточнень
з 19.09.2025 14:00
до 24.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.09.2025 14:00
до 24.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.09.2025 16:04
до 23.10.2025 10:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.10.2025 15:57
до 29.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 23.10.2025 10:22
-
Період уточнень
з 19.09.2025 14:00 до 24.09.2025 00:00
Період оскарження
з 19.09.2025 14:00 до 24.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.09.2025 16:04 до 23.10.2025 10:22
Період кваліфікації
з 29.09.2025 16:04 до 23.10.2025 10:22
Основні параметри
КОД ДК 021:2015 71630000-3 - ПОСЛУГИ З ТЕХНІЧНОГО ОГЛЯДУ ТА ВИПРОБОВУВАНЬ (ПОСЛУГИ З ЕКСПЕРТНОГО ОБСТЕЖЕННЯ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ БУДІВЕЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ БУДІВЛІ З ПОДАЛЬШИМ ВИГОТОВЛЕННЯМ ПАСПОРТА ОБ'ЄКТА БУДІВНИЦТВА)
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
253 200 грн.
КОД ДК 021:2015 71630000-3 - ПОСЛУГИ З ТЕХНІЧНОГО ОГЛЯДУ ТА ВИПРОБОВУВАНЬ (ПОСЛУГИ З ЕКСПЕРТНОГО ОБСТЕЖЕННЯ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ БУДІВЕЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ БУДІВЛІ З ПОДАЛЬШИМ ВИГОТОВЛЕННЯМ ПАСПОРТА ОБ'ЄКТА БУДІВНИЦТВА)
Назва предмета закупівлі
КОД ДК 021:2015 71630000-3 - ПОСЛУГИ З ТЕХНІЧНОГО ОГЛЯДУ ТА ВИПРОБОВУВАНЬ (ПОСЛУГИ З ЕКСПЕРТНОГО ОБСТЕЖЕННЯ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ БУДІВЕЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ БУДІВЛІ З ПОДАЛЬШИМ ВИГОТОВЛЕННЯМ ПАСПОРТА ОБ'ЄКТА БУДІВНИЦТВА)
Примітки
Предмет даної закупівлі не ділиться на лоти. Учасник подає тендерну пропозицію до предмета закупівлі в цілому
Очікувана вартість
253 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1266,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.09.2025 15:23
Закінчення аукціону
29.09.2025 16:04
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 (послуга)
Експертне обстеження технічного стану будівельних конструкцій будівлі з подальшим виготовленням паспорта об'єкта будівництва (об'єкт № 1)
Опис предмета закупівлі
Експертне обстеження технічного стану будівельних конструкцій будівлі з подальшим виготовленням паспорта об'єкта будівництва (об'єкт № 1)
Код ДК 021:2015
71631300-3 - Послуги з технічного огляду будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Експертне обстеження технічного стану будівельних конструкцій будівлі з подальшим виготовленням паспорта об'єкта будівництва (об'єкт № 2)
Опис предмета закупівлі
Експертне обстеження технічного стану будівельних конструкцій будівлі з подальшим виготовленням паспорта об'єкта будівництва (об'єкт № 2)
Код ДК 021:2015
71631300-3 - Послуги з технічного огляду будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Експертне обстеження технічного стану будівельних конструкцій будівлі з подальшим виготовленням паспорта об'єкта будівництва (об'єкт № 3)
Опис предмета закупівлі
Експертне обстеження технічного стану будівельних конструкцій будівлі з подальшим виготовленням паспорта об'єкта будівництва (об'єкт № 3)
Код ДК 021:2015
71631300-3 - Послуги з технічного огляду будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №4 1 (послуга)
Експертне обстеження технічного стану будівельних конструкцій будівлі з подальшим виготовленням паспорта об'єкта будівництва (об'єкт № 4)
Опис предмета закупівлі
Експертне обстеження технічного стану будівельних конструкцій будівлі з подальшим виготовленням паспорта об'єкта будівництва (об'єкт № 4)
Код ДК 021:2015
71631300-3 - Послуги з технічного огляду будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання Акту приймання-передачі наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АЗОВ-ГАРРЕТ"
Пропозиція:
148 480 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХБУДЗЕМ"
Пропозиція:
148 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "БУЗОВСЬКА ІРИНА СЕРГІЇВНА"
Пропозиція:
148 490 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НАУКОВО-ІНЖИНІРИНГОВИЙ ЦЕНТР АРСЕКО"
Пропозиція:
148 539.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Проектно-конструкторське бюро "Проектстальконструкція"
Пропозиція:
251 932 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.09.2025 15:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.09.2025 14:03
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Геннадій Михайлович Деменін
Електронна пошта
Телефон
+380567199376
Сайт:
http://vodokanal.dp.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03341305
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49001
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Троїцька, 21 А
Кваліфікація
Лот № 1 КОД ДК 021:2015 71630000-3 - ПОСЛУГИ З ТЕХНІЧНОГО ОГЛЯДУ ТА ВИПРОБОВУВАНЬ (ПОСЛУГИ З ЕКСПЕРТНОГО ОБСТЕЖЕННЯ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ БУДІВЕЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ БУДІВЛІ З ПОДАЛЬШИМ ВИГОТОВЛЕННЯМ ПАСПОРТА ОБ'ЄКТА БУДІВНИЦТВА)
Період вимог/скарг з 13.10.2025 15:57 по 19.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.09.2025 16:04 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
13.10.2025 15:57
Повідомлення про рішення
03.10.2025 12:28
Електроний протокол про продовження строку
29.09.2025 16:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 14:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 14:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 03.10.2025 м. Дніпро Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – ТОВ "АЗОВ-ГАРРЕТ" (далі - Учасник) поданої для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі КОД ДК 021:2015 71630000-3 - ПОСЛУГИ З ТЕХНІЧНОГО ОГЛЯДУ ТА ВИПРОБОВУВАНЬ (ПОСЛУГИ З ЕКСПЕРТНОГО ОБСТЕЖЕННЯ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ БУДІВЕЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ БУДІВЛІ З ПОДАЛЬШИМ ВИГОТОВЛЕННЯМ ПАСПОРТА ОБ'ЄКТА БУДІВНИЦТВА) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-09-19-008024-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, та зважаючи на великий обсяг документів та інформації у складі тендерної пропозиції Учасника, для можливості оприлюднення переліку усіх невідповідностей необхідних для подання на виправлення (у разі, якщо такі будуть виявлені після розгляду всього пакету документів тендерної пропозиції Учасника), виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа ________________ підпис Геннадій ДЕМЕНІН
Дата продовження строку розгляду
03.10.2025 12:28
Дата кінця розгляду
28.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: Учасник відповідно до вимог тендерної документації мав надати: - Заповнену та підписану Тендерну пропозицію учасника за формою, наведеною у п.1 Додатку 1 до Тендерної документації. Тендерні пропозиції оформлюються та подаються за встановленою замовником формою. Учасник не повинен відступати від даної форми. На виконання зазначеної вимоги Учасником надано заповнену Тендерну пропозицію (файл «1. Тендерна пропозиція.pdf»), в якій найменування Учасника зазначено не у відповідності до вимог замовника. - Довідку, складену учасником в довільній формі, яка свідчить про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, з інформацією про наявність приборів та засобів вимірювальної техніки із зазначенням дати їх повірок або калібровки. Також, на підтвердження зазначеної в довідці інформації надаються документи, що підтверджують проведення повірки або калібровки засобів вимірювальної техніки. Учасником надана Довідка (файл «3.1 Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази тощо.pdf»), в якій Учасник вказує, що за необхідності, передбачається залучення обладнання будівельної лабораторії, в обсязі менше 20% від вартості договору по результатам закупівлі, на підставі договору про надання послуг від 13.05.2025 року № ДГ-130525-1385, а також інформацію про прибори та засоби вимірювальної техніки із зазначенням номеру та дати сертифікатів калібрування. На підтвердження проведення калібровки приборів та засобів вимірювальної техніки, зазначених в довідці, Учасником надано сертифікати калібрування (файли «3.1.1.1 Калібрування 56.pdf», «3.1.1.2 Калібрування 79.pdf», «3.1.1.3 Калібрування 80.pdf»). Разом з тим, інформація про залучення обладнання будівельної лабораторії, в обсязі менше 20% від вартості договору по результатам закупівлі, не підтверджує наявність саме в учасника обладнання, необхідного для надання послуг за предметом закупівлі, а саме приборів та засобів вимірювальної техніки. У сертифікатах калібрування, наданих Учасником на підтвердження зазначеної в довідці (файл «3.1 Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази тощо.pdf») інформації, по позиції 2 - Лінійка вимірювальна металева 1000Д DNIPRO M 1 (файл «3.1.1.3 Калібрування 80.pdf») та позиції 3 - Штангельциркуль KING TONY 77131-06 (файл «3.1.1.2 Калібрування 79.pdf») вказано дату калібрування 28.11.2023 (в обох сертифікатах калібрування), що перевищує строки міжповірочного інтервалу (1; 1,5 роки) для відповідної категорії законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. - довідку в довільній формі про відсутність/наявність* статутних** обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб); *у разі наявності вищевказаних обмежень Учасник повинен надати копію рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства(юридичної особи) або копію іншого документа, який встановлено чинним законодавством України для учасника як суб'єкта господарювання, яке(-ий) дає право уповноваженій особі Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції, завірене(-ий) належним чином. **або іншого установчого документа обмежень. Учасником надано документ (сторінка 1, файл «5.1 Установчі документи право підпису та представництва.pdf»), в якому зазначено, що статутом товариства передбачено: у п. 13.1 відповідно до ст. 65 Господарського кодексу України функції управління товариством безпосередньо покладаються на учасника товариства Баранова Валерія Валентиновича, без укладання з ним трудового договору і виплати винагороди за його діяльність, а у п. 13.2 статуту на учасника товариства Баранова Валерія Валентиновича покладаються обов’язки з ведення обліку, подання звітності до контролюючих органів, укладання від імені товариства необхідних угод без довіреності та виконання цих угод, тощо. Також Учасником надається рішення учасника товариства від 12.08.2019 р. (сторінка 2, файл «5.1 Установчі документи право підпису та представництва.pdf»). Разом з тим, пунктом 12.5.2 (с) статуту товариства (файл «5.2 Статут та опис від 2019р.pdf») визначено, що до компетенції загальних зборів учасників належить надання згоди на укладання угод, сума яких перевищує розмір статутного капіталу, а також угод з нерухомим майном, віднесених до основних фондів товариства. За даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР) розмір статутного капіталу товариства становить 9375,00 грн. і свідчить про те, що сума наданої тендерної пропозиції Учасника перевищує розмір статутного капіталу товариства. - Довідку в довільній формі (для юридичних осіб) про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). Учасником надана Довідка - файл «11. Довідка про реєстрацію в рф.pdf», яка не відповідає редакції вимоги замовника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.1 «Переліку документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», зазначеного в Додатку 1 до Тендерної документації; - п.3 «Переліку документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», зазначеного в Додатку 1 до Тендерної документації (Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально - технічної бази та технологій); - п.5 «Переліку документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», зазначеного в Додатку 1 до Тендерної документації; - п.11 «Переліку документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», зазначеного в Додатку 1 до Тендерної документації; Перелік документів та/або інформації, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати оновлену форму «Тендерна пропозиція». - Надати оновлену Довідку, яка свідчить про наявність саме в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, з інформацією про наявність приборів та засобів вимірювальної техніки із зазначенням дати їх повірок або калібровки. Також, на підтвердження зазначеної в довідці інформації надати документи, що підтверджують проведення повірки або калібровки засобів вимірювальної техніки. - Надати копію рішення загальних зборів учасників товариства, яке дає право уповноваженій особі Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції, завірене належним чином. - Надати оновлену Довідку - файл «11. Довідка про реєстрацію в рф.pdf».
Створено
09.10.2025 10:34
Надати до
10.10.2025 10:34
Період вимог/скарг з 20.10.2025 10:14 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 15:57 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
20.10.2025 10:14
Повідомлення про рішення
13.10.2025 15:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 14:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 14:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: Учасник відповідно до вимог тендерної документації мав надати: - Довідку, складену учасником в довільній формі, яка свідчить про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, з інформацією про наявність приборів та засобів вимірювальної техніки із зазначенням дати їх повірок або калібровки. Також, на підтвердження зазначеної в довідці інформації надаються документи, що підтверджують проведення повірки або калібровки засобів вимірювальної техніки. На підтвердження зазначеної вимоги Учасником надана Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «3Довідка про наявність обладнання.pdf»), в якій серед іншого зазначена інформація про наявність в Учасника приборів та засобів вимірювальної техніки та датою їх повірки. На підтвердження інформації, зазначеній в довідці, Учасником надано документи (файл «4Обладнення.pdf») у складі яких присутні сертифікати калібрування засобів вимірювальної техніки. Разом з тим, в Довідці (файл «3Довідка про наявність обладнання.pdf») про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в позиціях 11 (Рулетка Р20), 12 (Лінійка металева), 13 (Штангенциркуль 150 мм), 14 (Електронний далекомір BOSCH) Учасником зазначено засоби вимірювальної техніки, але за якими не зазначена дата їх повірок або калібровки. В складі документів (файл «4Обладнення.pdf»), наданих Учасником на підтвердження проведення повірки або калібровки засобів вимірювальної техніки, відсутні документи, що підтверджують проведення повірки або калібровки засобів вимірювальної техніки саме за позиціями 11 (Рулетка Р20), 12 (Лінійка металева), 13 (Штангенциркуль 150 мм), 14 (Електронний далекомір BOSCH). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.3 «Переліку документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», зазначеного в Додатку 1 до Тендерної документації (Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально - технічної бази та технологій); Перелік документів та/або інформації, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати оновлену Довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, із зазначенням дати повірок або калібровки засобів вимірювальної техніки по тим позиціям, за якими вона відсутня. Також, надати документи, що підтверджують проведення повірки або калібровки цих засобів вимірювальної техніки.
Створено
16.10.2025 15:43
Надати до
17.10.2025 15:43
Період вимог/скарг з 23.10.2025 10:22 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 10:14 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.10.2025 10:22
Довідка НАЗК
23.10.2025 10:22
Повідомлення про рішення
20.10.2025 10:14
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-19-008024-a-a1
Очікує підписання
148 500 грн.
148 500 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Експертне обстеження технічного стану будівельних конструкцій будівлі з подальшим виготовленням паспорта об'єкта будівництва (об'єкт № 1)
Номенклатура
Експертне обстеження технічного стану будівельних конструкцій будівлі з подальшим виготовленням паспорта об'єкта будівництва (об'єкт № 1)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Експертне обстеження технічного стану будівельних конструкцій будівлі з подальшим виготовленням паспорта об'єкта будівництва (об'єкт № 2)
Номенклатура
Експертне обстеження технічного стану будівельних конструкцій будівлі з подальшим виготовленням паспорта об'єкта будівництва (об'єкт № 2)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Експертне обстеження технічного стану будівельних конструкцій будівлі з подальшим виготовленням паспорта об'єкта будівництва (об'єкт № 3)
Номенклатура
Експертне обстеження технічного стану будівельних конструкцій будівлі з подальшим виготовленням паспорта об'єкта будівництва (об'єкт № 3)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Експертне обстеження технічного стану будівельних конструкцій будівлі з подальшим виготовленням паспорта об'єкта будівництва (об'єкт № 4)
Номенклатура
Експертне обстеження технічного стану будівельних конструкцій будівлі з подальшим виготовленням паспорта об'єкта будівництва (об'єкт № 4)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03341305

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХБУДЗЕМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХБУДЗЕМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43735762

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
253 200 грн.
Період подання пропозицій
до 27.09.2025 20:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380567199376
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
253 200 грн.
Період подання пропозицій
до 27.09.2025 20:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380567199376
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності