Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт ділянки вулиці Шелестівська (від буд.№43 до перехрестя з вулицею Шкільна) в селищі Кольчино, Мукачівського району від Кольчинська селищна рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-19-006365-a
Id Tender 05db1e45450649ef9fe50c2528d05ca6
План UA-P-2025-09-19-007796-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.09.2025 12:46
Остання зміна 31.10.2025 08:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 630 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.09.2025 12:45 до 06.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.09.2025 12:45
до 03.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.09.2025 12:45
до 03.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.10.2025 12:09
до 23.10.2025 10:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.10.2025 15:11
до 29.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.10.2025 10:43
до 31.10.2025 08:47
Період уточнень
з 19.09.2025 12:45 до 03.10.2025 00:00
Період оскарження
з 19.09.2025 12:45 до 03.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.10.2025 12:09 до 23.10.2025 10:43
Період кваліфікації
з 13.10.2025 12:09 до 23.10.2025 10:43
Основні параметри
Капітальний ремонт ділянки вулиці Шелестівська (від буд.№43 до перехрестя з вулицею Шкільна) в селищі Кольчино, Мукачівського району
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 630 000 грн.
Капітальний ремонт ділянки вулиці Шелестівська (від буд.№43 до перехрестя з вулицею Шкільна) в селищі Кольчино, Мукачівського району
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт ділянки вулиці Шелестівська (від буд.№43 до перехрестя з вулицею Шкільна) в селищі Кольчино, Мукачівського району
Очікувана вартість
1 630 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16300,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.10.2025 11:46
Закінчення аукціону
13.10.2025 12:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт ділянки вулиці Шелестівська (від буд.№43 до перехрестя з вулицею Шкільна) в селищі Кольчино, Мукачівського району
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД "ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ"
Пропозиція:
1 534 473.65 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРТРАНСБУДСТРОЙ"
Пропозиція:
1 612 797.36 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.10.2025 11:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.10.2025 14:13
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
19.09.2025 12:45
-
19.09.2025 12:45
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Попович
Електронна пошта
Телефон
+380509161914
Замовник
ЄДРПОУ
04350524
Повна назва
Кольчинська селищна рада
Поштовий індекс
89636
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
смт. Кольчино
Адреса
вул. Корятовича, 13
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт ділянки вулиці Шелестівська (від буд.№43 до перехрестя з вулицею Шкільна) в селищі Кольчино, Мукачівського району
Період вимог/скарг з 20.10.2025 15:11 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 12:09 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
20.10.2025 15:11
Повідомлення про рішення
13.10.2025 12:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 12:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 12:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно частини «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної документації повинен надати «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційному критерію, визначеному у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: 1.1. Для документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник у складі тендерної документації повинен надати: Довідка за нижченаведеною формою на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності), яка повинна містити інформацію про наявність в Учасника обладнання (машин/механізмів). (надана форма) * якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). Учасник надає тільки ті невід’ємні частини договору лізингу, які безпосередньо стосуються техніки, що зазначена в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування); ** зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 таблиці. *** Тип /марка/модель транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування (відповідно реєстраційних документів). Мінімальний (рекомендований) склад придатної до експлуатації (справної) техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування), яку Учасник повинен мати у власності або планує залучити, у кількості достатній для виконання предмету закупівлі відповідно до Технічної специфікації (Технічного завдання) з дотриманням діючих норм і правил, що відповідатиме технологічним особливостям та забезпечить безперебійне виконання робіт: 1.Автомобілі самоскиди – 1 шт. 2.Автомобілі бортові – 1 шт. 3.Навантажувач одноковшевий – 1 шт. 4.Коток дорожній самохідний – 1 шт. 5. Трактор – 1 шт. 6. Екскаватор одноковшевий – 1 шт. 7. Автогрейдер – 1 шт. 8. Асфальтоукладальник – 1 шт. 9. Машина поливально-мийна 1 шт. - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути належно оформлені, та бути чинними на момент їх подання у складі тендерної пропозиції. - належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника). 2. Для підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасник може залучати спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для наявності обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та/або працівників, які мають необхідні знання та досвід. 3.Учасник також в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку нижченаведеною формою на фірмовому бланку (у разі наявності) Учасника про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) з наступним документальним підтвердженням. Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, про що Учасником надається гарантійний лист. (надана форма) * якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України, або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо). ** Зазначається назва, номер та дата документа щодо належності В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи – підприємця. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі пропозиції надає: – копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт); – копію(ї) акту(ів) приймання – передачі Учаснику такого(их) асфальтобетоного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); – оригінал листа – підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт, що є предметом закупівлі. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі пропозиції надати довідку згідно форми. В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Учасник надає: – копію договору (договір поставки асфальтобетонних сумішей або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетонних сумішей тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі; – гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетонних сумішей, адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетонних сумішей протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі з обов’язковим зазначенням у цьому листі предмета закупівлі та його номера в електронній системі закупівель, номеру та дати договору на підставі якого буде здійснюватися така поставка. Асфальтобетонний(ні) завод(і) повинен (ні) бути атестований (ні) на виготовлення асфальтобетонних сумішей, про що учасником надаються підтверджуючі документи, а саме: сканована копія з оригіналу атестата виробництва. А також мати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, копія якого надається Учасником у складі тендерної пропозиції. Учасником у складі документації не надано відповідної інформації. 1.2. Для документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник у складі тендерної документації повинен надати: Довідка за нижченаведеною формою на фірмовому бланку (у разі наявності) Учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. (надана форма) До переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількості необхідній для виконання робіт (згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) по предмету закупівлі) відносяться: - інженер з охорони праці (1 особа); - виконавець робіт або начальник дільниці (1 особа); - дорожні робітники (5 осіб); - оператори машин та механізмів. Крім того, обов`язковою вимогою є наявність у штаті Учасника інженера з охорони праці. Для підтвердження даної вимоги Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати на інженера з охорони праці наступні документи: 1. Копію наказу про прийняття на роботу та/або переведення (за потреби), тощо. 2. Копії посвідчень (в яких в графі «місце роботи» має бути зазначена назва Учасника), що засвідчують проходження навчань з питань охорони праці. На підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, у складі тендерної пропозиції потрібно надати: копії документів, що підтверджують наявність трудових або договірних відносин між учасником та працівниками, зазначеними в довідці, а саме: витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу (достатньо першої та останньої сторінок), або накази про прийняття на роботу таких працівників, або цивільно правові угоди, або трудові угоди, тощо (окрім працівників, залучених на умовах договору надання послуг технікою, оскільки на них надаються підтверджуючі документи про наявність трудових або договірних відносин між надавачем послуг технікою та працівником). Для підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасник може залучати спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для наявності обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та/або працівників, які мають необхідні знання та досвід. Учасником у складі документації не надано відповідної інформації. 1.3. Для документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник у складі тендерної документації повинен надати: ДОВІДКА про досвід виконання аналогічного договору (надана форма) Додатково у складі пропозиції потрібно надати копію такого договору з всіма додатками та додатковими угодами до нього. * Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір з будівництва/реконструкції/капітального ремонту вулиці в населеному пункті протягом останніх 5-ти років. Для підтвердження факту виконання такого договору потрібно надати звіт про виконання договору про закупівлю (опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу) або надати усі акти виконаних робіт. Учасником у складі документації не надано відповідної інформації. 2. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі документації надає заповнену та підписану тендерну пропозицію учасника закупівлі, за встановленою формою, при цьому у складі документації надано тендерну пропозицію №23194/1 від 03.10.2025 року, де учасником не зазначено назву Учасника, який надає пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю Капітальний ремонт ділянки вулиці Л.Українки в селі Верхня Визниця, Мукачівського району (ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Створено
15.10.2025 15:16
Надати до
16.10.2025 15:16
Період вимог/скарг з 23.10.2025 10:43 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 15:11 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.10.2025 10:43
Довідка НАЗК
23.10.2025 10:43
Повідомлення про рішення
20.10.2025 15:12
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-19-006365-a-b1
Підписаний і діє
Номер
29
1 612 797.36 грн.
1 343 997.8 грн.
З ПДВ
Підписано
29.10.2025
Строк дії договору з
29.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт ділянки вулиці Шелестівська (від буд.№43 до перехрестя з вулицею Шкільна) в селищі Кольчино, Мукачівського району
Номенклатура
Капітальний ремонт ділянки вулиці Шелестівська (від буд.№43 до перехрестя з вулицею Шкільна) в селищі Кольчино, Мукачівського району
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Кольчинська селищна рада
Повна назва
Кольчинська селищна рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04350524

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "УКРТРАНСБУДСТРОЙ"
Повна назва
ТОВ "УКРТРАНСБУДСТРОЙ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42501739

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 630 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.10.2025 00:00
Замовник:
Кольчинська селищна рада
Контактний телефон:
+380509161914
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 630 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.10.2025 00:00
Замовник:
Кольчинська селищна рада
Контактний телефон:
+380509161914
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності