Показати схожі тендери

Закупівля Митно-брокерське обслуговування товарів від Банкнотно-монетний двір Національного банку України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-19-005451-a
Id Tender 237078bcf478435ebcc288194c254cbd
План UA-P-2025-08-15-009816-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.09.2025 12:02
Остання зміна 17.10.2025 13:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
584 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.09.2025 12:01 до 29.09.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 19.09.2025 12:01
до 26.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.09.2025 12:01
до 26.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.09.2025 12:00
до 06.10.2025 15:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.10.2025 15:33
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.10.2025 15:33
до 17.10.2025 13:07
Період уточнень
з 19.09.2025 12:01 до 26.09.2025 00:00
Період оскарження
з 19.09.2025 12:01 до 26.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.09.2025 12:00 до 06.10.2025 15:33
Період кваліфікації
з 29.09.2025 12:00 до 06.10.2025 15:33
Основні параметри
Митно-брокерське обслуговування товарів
Гриценко Владислав Володимирович, телефон: (044) 531-11-23, електронна адреса: [email protected]
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
584 000 грн.
Митно-брокерське обслуговування товарів
Назва предмета закупівлі
Митно-брокерське обслуговування товарів
Очікувана вартість
584 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5000,0
0,86 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Митно-брокерське обслуговування товарів
Код ДК 021:2015
79220000-2 - Податкові послуги
Кількість
80
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється за фактично надані та прийняті послуги протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами сторін акта про приймання-передавання наданих послуг за відповідний календарний місяць
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛІСТЕП"
Пропозиція:
206 400 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.09.2025 12:02
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гриценко Владислав
Електронна пошта
Телефон
380445311123
Замовник
ЄДРПОУ
21575489
Повна назва
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Поштовий індекс
02222
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Кваліфікація
Лот № 1 Митно-брокерське обслуговування товарів
Період вимог/скарг з 06.10.2025 15:33 по 12.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.09.2025 12:00 по 07.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей та за результатами розгляду, визначити ТОВ “АЛІСТЕП” (ЄДРПОУ 45476894) з остаточною пропозицією – 206 400,00 грн з ПДВ, переможцем торгів щодо закупівлі “79220000-2 Податкові послуги (Митно-брокерське обслуговування товарів), очікувана вартість закупівлі – 584 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – вересень 2025 року”, та оприлюднити рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
06.10.2025 15:33
Довідка НАЗК
06.10.2025 15:33
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.09.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 12:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.09.2025 12:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “АЛІСТЕП”, ЄДРПОУ 45476894 (далі – Учасник) щодо закупівлі “79220000-2 Податкові послуги (Митно-брокерське обслуговування товарів), очікувана вартість закупівлі – 584 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – вересень 2025 року”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції не надано акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором від 27.12.2024 №24-81-466, укладеного з Національним банком України, що свідчать про виконання такого договору, зазначеного у Довідці про наявнiсть досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 29.09.2025 №6, наданої учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що суперечить вимогам пункту 2 додатку 1 до тендерної документації (учасник завантажив акти надання послуг на загальну вартість 403 761,23 грн з ПДВ, що не відповідає загальній вартості зазначеного договору у розмірі 465 884,38 грн з ПДВ). 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 2 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу подати учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: “1) Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є послуги з митно-брокерського обслуговування товарів) за 2024 та/або 2025 р. (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору в повному обсязі, відповідно до умов договору, а саме: … - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, … ”. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є послуги з митно-брокерського обслуговування товарів) за 2024 та/або 2025 р. (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору в повному обсязі, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - митні декларації у митних режимах “Ввезення” типів IM40, IM51, TS, та “Вивезення” типів ЕК10, EK11, що передбачені договором**, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 3) У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. *Виконаним вважається договір завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції, при цьому кожна сторона за договором виконали свої зобов’язання в повному обсязі, а сума фактичного виконання договору (зазначена в Довідці та підтверджена актом(-ами) (іншими документами, передбаченими договором) та платіжними документами) відповідає загальній вартості договору (зазначена в Довідці та в копії договору), крім випадків коли було укладено додатковий договір/угоду або інші документи (передбачені умовами договору) про зміну загальної вартості договору (в такому випадку сума фактичного виконання договору має відповідати загальній вартості зазначеній у Довідці та у відповідному додатковому договорі/угоді або іншому документі (передбаченому умовами договору)). **Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) достатньо надати по 1 (одній) копії митної декларації усіх типів митного режиму “Ввезення” (IM40, IM51 та TS), та усіх типів митного режиму “Вивезення” (ЕК10 та EK11), що передбачені договором. У разі відсутності в рамках одного аналогічного договору усіх зазначених вище типів митних декларацій, необхідно надати інші аналогічні виконані договори в яких наявні відповідні типи митних декларацій.
Створено
01.10.2025 13:58
Надати до
02.10.2025 13:58
Договір
UA-2025-09-19-005451-a-c1
Підписаний і діє
Номер
25-81-453
206 400 грн.
172 000 грн.
З ПДВ
Підписано
16.10.2025
Строк дії договору з
16.10.2025
по
30.01.2026
Номенклатура
80 (послуга)
Митно-брокерське обслуговування товарів
Номенклатура
Митно-брокерське обслуговування товарів
Кількість
80
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
2 580
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Повна назва
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21575489

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛІСТЕП"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛІСТЕП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45476894

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.10.2025 13:06
-
17.10.2025 13:02
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
584 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.09.2025 12:00
Замовник:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Контактний телефон:
380445311123
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
584 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.09.2025 12:00
Замовник:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Контактний телефон:
380445311123
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності