Показати схожі тендери

Закупівля Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 8 клас (Код ДК 021:2015 48190000-6- Пакети освітнього програмного забезпечення) від Відділ освіти виконавчого комітету Рудківської міської ради Самбірського району Львівської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-19-005306-a
Id Tender 87748093ce6847bb8058e9def849b0f4
План UA-P-2025-09-18-007646-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.09.2025 12:53
Остання зміна 10.10.2025 10:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
764 586 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.09.2025 12:52 до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.09.2025 12:52
до 25.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.09.2025 12:52
до 25.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.09.2025 00:00
до 30.09.2025 16:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.09.2025 16:35
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.09.2025 16:35
до 10.10.2025 10:10
Період уточнень
з 19.09.2025 12:52 до 25.09.2025 00:00
Період оскарження
з 19.09.2025 12:52 до 25.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.09.2025 00:00 до 30.09.2025 16:35
Період кваліфікації
з 28.09.2025 00:00 до 30.09.2025 16:35
Основні параметри
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 8 клас (Код ДК 021:2015 48190000-6- Пакети освітнього програмного забезпечення)
Зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.. Закупівля фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility». Крок 7.12. Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
764 586 грн.
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 8 клас (Код ДК 021:2015 48190000-6- Пакети освітнього програмного забезпечення)
Назва предмета закупівлі
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 8 клас (Код ДК 021:2015 48190000-6- Пакети освітнього програмного забезпечення)
Очікувана вартість
764 586 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3823,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 8 клас (Код ДК 021:2015 48190000-6- Пакети освітнього програмного забезпечення)
Код ДК 021:2015
48190000-6 - Пакети освітнього програмного забезпечення
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81440, Україна, Львівська область, м. Рудки,, пл. Відродження 1,
Дата постачання по
31.10.2025 11:59
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Гребенюк Алла Миколаївна
Пропозиція:
764 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.09.2025 16:56
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
23.09.2025 16:40
-
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гнип Святослав Романович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380983687495
Замовник
ЄДРПОУ
41859757
Повна назва
Відділ освіти виконавчого комітету Рудківської міської ради Самбірського району Львівської області
Поштовий індекс
81440
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Рудки
Адреса
м. Рудки, пл. Відродження 1
Кваліфікація
Лот № 1 Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 8 клас (Код ДК 021:2015 48190000-6- Пакети освітнього програмного забезпечення)
Період вимог/скарг з 30.09.2025 16:35 по 06.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.09.2025 00:00 по 04.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.09.2025 16:35
Довідка НАЗК
30.09.2025 16:35
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
28.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-19-005306-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№161
764 000 грн.
764 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
10.10.2025
Строк дії договору з
10.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
8 (штуки)
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 8 клас (Код ДК 021:2015 48190000-6- Пакети освітнього програмного забезпечення)
Номенклатура
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 8 клас (Код ДК 021:2015 48190000-6- Пакети освітнього програмного забезпечення)
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти виконавчого комітету Рудківської міської ради Самбірського району Львівської області
Повна назва
Відділ освіти виконавчого комітету Рудківської міської ради Самбірського району Львівської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41859757

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Гребенюк Алла Миколаївна
Повна назва
ФОП Гребенюк Алла Миколаївна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2376203748

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.10.2025 10:10
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-07-000007
Дата створення проекту
07.10.2025 14:33
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
07.10.2025 15:17
Дата завершення моніторингу
29.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.10.2025 № 226 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.10.2025 № 226. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-09-19-005306-a, 19.09.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.10.2025 00:00
Документи рішення
07.10.2025 15:17
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-09-19-005306-a, яка проводилася Відділом освіти виконавчого комітету Рудківської міської ради Самбірського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВ. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.10.2025 16:26
Орган перевірки
16.10.2025 00:00
Документи повідомлення
10.10.2025 16:26
-
Відповідь
Пояснення назапит
По першому питанні: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої Наказом Міністерства Інфраструктури України від 07.10.2022 № 753. Зокрема, визначення очікуваної вартості обумовлено аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі, враховуючи динаміку цін на непродовольчі товари, доставку, належну якість товару. Замовник керувався методом порівняння ринкових цін на аналогічні за технічними характеристиками товари. Розмір бюджетного призначення обумовлений очікуваною вартістю. Технічні характеристики сформовані з огляду на наявний технічний прогрес та наявні пропозиції на ринку. Замовник мав на меті закупити сучасне ПЗ, яке зараз є популярне та використовується у багатьох навчальних процесах. По другому питанні: Посилання на сторінку сайту: https://rudkivska-osvita.department.org.ua/ua/plugins/userPages/159 По третьому питанні: Інформацію щодо джерела фінансування закупівлі: кошти по субвенції Ukraine facility. КПКВ 1184. Додатково надаємо лист ЛОДА «Щодо маркування закупівель» та Кошторис відділу освіти виконавчого комітету Рудківської міської ради Самбірського району Львівської області на 2025 рік.
Рішеня
14.10.2025 16:44
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
764 586 грн.
Період подання пропозицій
до 28.09.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти виконавчого комітету Рудківської міської ради Самбірського району Львівської області
Контактний телефон:
+380983687495
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
764 586 грн.
Період подання пропозицій
до 28.09.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти виконавчого комітету Рудківської міської ради Самбірського району Львівської області
Контактний телефон:
+380983687495
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності