Показати схожі тендери

Закупівля Навчальні засоби для кабінету хімії (Навчальні засоби) від Середньоводянський ліцей імені академіка Василя Маріни Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-19-002756-a
Id Tender 4ca689b32e434e248adb1380a880ed7a
План UA-P-2025-09-19-002833-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.09.2025 10:30
Остання зміна 10.10.2025 08:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
446 150 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.09.2025 10:29 до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.09.2025 10:29
до 24.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.09.2025 10:29
до 24.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.09.2025 00:00
до 29.09.2025 13:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.09.2025 13:12
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.09.2025 13:12
до 10.10.2025 08:54
Період уточнень
з 19.09.2025 10:29 до 24.09.2025 00:00
Період оскарження
з 19.09.2025 10:29 до 24.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.09.2025 00:00 до 29.09.2025 13:12
Період кваліфікації
з 27.09.2025 00:00 до 29.09.2025 13:12
Основні параметри
Навчальні засоби для кабінету хімії (Навчальні засоби)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
446 150 грн.
Навчальні засоби для кабінету хімії (Навчальні засоби)
Назва предмета закупівлі
Навчальні засоби для кабінету хімії (Навчальні засоби)
Очікувана вартість
446 150 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2230,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Навчальні засоби для кабінету хімії (Навчальні засоби)
Код ДК 021:2015
80520000-5 - Навчальні засоби
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
90575, Україна, Закарпатська область, смт Солотвино, Європейська, 18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА ШКОЛА"
Пропозиція:
446 150 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.09.2025 10:30
Оголошення про проведення закупівлі
19.09.2025 10:29
-
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іванна Іванівна Футько
Електронна пошта
Телефон
+380971702968
Замовник
ЄДРПОУ
26326331
Повна назва
Середньоводянський ліцей імені академіка Василя Маріни Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області
Поштовий індекс
90575
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
смт Солотвино
Адреса
вул. Європейська, будинок 18
Кваліфікація
Лот № 1 Навчальні засоби для кабінету хімії (Навчальні засоби)
Період вимог/скарг з 29.09.2025 13:12 по 05.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.09.2025 00:00 по 04.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.09.2025 13:13
Довідка НАЗК
29.09.2025 13:12
Повідомлення про рішення
29.09.2025 13:12
-
27.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-19-002756-a-a1
Підписаний і діє
Номер
30
446 150 грн.
371 791.67 грн.
З ПДВ
Підписано
10.10.2025
Строк дії договору з
10.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Навчальні засоби для кабінету хімії (Навчальні засоби)
Номенклатура
Навчальні засоби для кабінету хімії (Навчальні засоби)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Середньоводянський ліцей імені академіка Василя Маріни Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області
Повна назва
Середньоводянський ліцей імені академіка Василя Маріни Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26326331

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА ШКОЛА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА ШКОЛА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44626673

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.10.2025 08:54
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-08-000100
Дата створення проекту
08.10.2025 14:19
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.10.2025 14:45
Дата публікації висновку про результати
28.10.2025 11:05
Дата завершення усунення порушень
12.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 192-36-82
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 323-16-91
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.10.2025 № 66-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 08.10.2025 № 66-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-09-19-002756-a 19.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.10.2025 00:00
Документи рішення
08.10.2025 14:45
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 04.09.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Середньоводянського ліцею імені академіка Василя Маріни Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 19.09.2025 № 3; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» (далі – ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» від 29.09.2025 № 7/9; повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» від 29.09.2025; договір від 10.10.2025 року № 30, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 09 та 21 жовтня 2025 року. Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації, джерелом фінансування закупівлі «Навчальні засоби для кабінету хімії (Навчальні засоби)» за ID: UA-2025-09-19-002756-a є кошти бюджету. Також, відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) та Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/26326331/profile) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. Згідно з пунктом 4-1 Постанови №710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки постановлено забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області та 09.10.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання зокрема, посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості, проте станом на час завершення моніторингу, Замовник відповіді (пояснень) по суті наданого питання не надав. Водночас, моніторингом встановлено, що на веб-сайті Замовника та головного розпорядника бюджетних коштів, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета «Навчальні засоби для кабінету хімії (Навчальні засоби)» за ID: UA-2025-09-19-002756-a станом на час завершення моніторингу відсутнє, чим недотримано вимоги Постанови № 710. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі та наданого Замовником пояснення встановлено, що в порушення пункту 4-1 Постанови № 710 Замовником, як розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів). Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону №922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За результатами аналізу питання визначення Замовником предмета закупівлі встановлено наступне. Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону визначено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/ пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 року № 1749 (далі - ДК 021:2015). Пункт 15 Особливостей визначає, що предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 року за № 500/34783 (далі – Порядок №708). Згідно пункту 3 розділу I Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником, зокрема, за показником четвертої цифри ДК 021:2015. Так, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та Додатку 2 до тендерної документації, які оприлюднено Замовником передбачено придбати товар: «Навчальні засоби для кабінету хімії (Навчальні засоби)», на який визначено код предмету закупівлі ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби, проте назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товару, що фактично закуповується Замовником в межах даної закупівлі відповідно до переліку таких засобів навчання та інформації про технічні характеристики предмета закупівлі. Так, при деталізації опису за кодом ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби розкриваються наступні його складові: 80521000-2 Послуги, пов’язані з навчальними програмами та 80522000-9 Навчальні семінари. Таким чином, проведеним аналізом дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі встановлено, що Замовником визначено предмет закупівель за кодом ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби, обсяг яких наведено у Додатку 2 до тендерної документації, з порушенням вимог пункту 3 розділу I Порядку № 708, а відтак з порушенням пункту 22 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII та пункту 15 Особливостей. Водночас, вимогами підпункту 5 пункту 21 Особливостей визначено, що договір про закупівлю є нікчемним, у разі, коли назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником, а отже укладений договір про закупівлю від 10.10.2025 № 30 відповідно до норм підпункту 5 пункту 21 Особливостей є нікчемним. З приводу вищеописаного, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 21.10.2025 (2025-10-21 13:57:51) під час здійснення моніторингу через електронну систему закупівель направлено запит про надання пояснень, проте, станом на час завершення моніторингу, Замовник не надав відповіді (пояснень) по суті наданого питання, що є порушенням абзацу першого частини п'ятої статті 8 Закону №922-VIII. Отже, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог пункту 22 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII, пункту 3 розділу I Порядку № 708 та пункту 15 Особливостей За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено наступне. За нормами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону № 922-VIII тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Пунктом 44 Особливостей передбачено виключний перелік підстав для відхилення, зокрема абзацом другим підпункту другого встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей. Так, відповідно до абзацу третього підпункту 11 пункту 47 Особливостей, Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. Проте, Замовником у пункті 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено «Відповідно до статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції". Окрім того, відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Однак, Замовником у пункті 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. Також, нормами абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей встановлено, що Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Проте, всупереч пункту 47 Особливостей, Замовником у Додатку 1 «Перелік документів що надаються учасником» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей зазначено наступне: «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту. Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.» Отже Замовником не враховано зміни, внесені до пунктів 44 та 47 Особливостей Постановою № 382 від 02.04.2024 року, що є чинними на момент оголошення Замовником закупівлі та, як наслідок, не дотримано вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей. Враховуючи викладене, тендерна документація складена Замовником не у відповідності до чинної редакції Особливостей (04.09.2025), чим недотримано вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей. В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» на відповідність умовам тендерної документації і вимогам законодавства та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено наступне. Замовником у додатку 1 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» визначені перелік документів та спосіб підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а саме: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), аналогічний договір та документальне підтвердження його виконання. Крім того Замовник зазначає, що аналогічним вважається договір про закупівлю товару згідно з кодом ДК який передбачений в умовах даної закупівлі. Так, Замовником визначено код предмету закупівлі ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби. В ході аналізу інформації та документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» встановлено, що учасником надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 25.09.2025 року № 20 (файл 22. довідка про досвід виконання аналогічного договору..pdf) та договір від 23.10.2025 № 250 з підтвердженням його виконання (файл 23. Аналогічний договір з додатками.pdf) а кодом ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі (номенклатурна позиція згідно ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання). З приводу вищеописаного, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 21.10.2025 (2025-10-21 13:57:51) під час здійснення моніторингу через електронну систему закупівель направлено запит про надання пояснень, проте, станом на час завершення моніторингу, Замовник не надав відповіді (пояснень) по суті наданого питання, чим порушено вимоги абзацу першого частини п'ятої статті 8 Закону № 922-VIII. Слід зазначити, що пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується. Проте, Замовником не застосовано механізм виправлення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА», чим не надано можливості вказаному учаснику виправити такі невідповідності, чим порушено вимоги пункту 43 Особливостей. Крім того, Замовником у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації встановлений перелік документів та інформації на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, зокрема в пункті 7 з метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції, зокрема, порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника із зазначенням країни походження товару. Також, Замовником в пункті 9 цього ж Додатку визначено наступне: «Учасник у складі пропозиції зазначає конкретні (чіткі) технічні характеристики запропонованого товару, не допускається зазначення висловів «не менше» та «не більше». Зазначення таких висловів буде вважатися таким, що не відповідає умовам технічної специфікації закупівлі.» Так, на вищеописану вимогу Замовника, учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» у складі своєї тендерної пропозиції подано порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника від 25.09.2025 Вих. № 1/09 (файл: «тех завда Середньоводянський ліцей Василя Маріни.rar» - «порівняльна таблиця.pdf), яка містить інформацію про технічні характеристики запропонованого товару. Проте, в ході проведення моніторингу встановлено, що у вищезазначеній завантаженій Учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» в електронну систему закупівель порівняльній таблиці, зокрема в розділі Колекція «Вапняки» зазначено наступне: «призначена для ознайомлення учнів з основними видами вапняків. Склад колекції, має бути: вапняки 1 од.; ракушняк 1 од.; кальцит 1од.; мармур зелений 1 од.; мармур білий 1 од.; мармур червоний 1 од.; крейда 1 од (можливий інший склад колекції). Кількість: не менше 7 зразків. Габаритні розміри: не більше 34х23х4 см», що не відповідає пункту 9 Додатку 2 тендерної документації, а саме не зазначено конкретні (чіткі) технічні характеристики запропонованого товару, позаяк Замовником не допускається зазначення висловів «не менше» та «не більше», та як наслідок не відповідає умовам технічної специфікації закупівлі. З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 21.10.2025 (2025-10-21 14:38:40) звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з приводу прийнятого рішення про відповідність учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте, надані Замовником пояснення не обґрунтовують прийняте рішення про відповідність учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, з огляду на наступне. Замовником у Додатку 2, відповідно до потреб Замовника та виходячи зі специфіки предмета закупівлі, визначено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі «Навчальні засоби для кабінету хімії», перелік таких засобів та умови (перелік інформації/документів) підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам Замовника, в тому числі надання учасником порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника із зазначенням країни походження товару. Водночас, вищеописані невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» підлягали виправленню згідно пункту 43 Особливостей оскільки їх виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» не застосовано механізм виправлення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА», як наслідок, не надано можливості вказаному учаснику виправити такі невідповідності, чим порушено вимоги пункту 43 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог пункту 22 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII, пункту 3 розділу I Порядку № 708 та пункту 15 Особливостей. За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення пункту 4-1 Постанови № 710 Замовником, як розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів). За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено, що тендерна документація складена з порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII (на запити від 09.10.2025 та 21.10.2025 (2025-10-21 13:57:51) установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що відповідно до норм підпункту 5 пункту 21 Особливостей договір, укладений за результатами проведеної процедури закупівлі є нікчемним. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 09 та 21 жовтня (2025-10-21 14:38:40) 2025 року – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА», зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) з ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» від 10.10.2025 року № 30, з дотриманням статті 651 Цивільного кодексу України, а також заходи, направлені на недопущення у подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
28.10.2025 00:00
Дата публікації
28.10.2025 11:05
Документи висновку
28.10.2025 11:05
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Навчальні засоби для кабінету хімії (Навчальні засоби)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-19-002756-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3) Просимо надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility та обсяг виділених коштів в розрізі місцевого та державного бюджету. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
09.10.2025 12:38
Орган перевірки
15.10.2025 00:00
Документи повідомлення
09.10.2025 12:40
-
Відповідь
Відповідь
Надання пояснень
Рішеня
14.10.2025 18:35
Замовник
Документи повідомлення
14.10.2025 18:35
-
14.10.2025 18:37
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Навчальні засоби для кабінету хімії (Навчальні засоби)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-19-002756-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Яким чином Уповноваженою особою Середньоводянського ліцею імені академіка Василя Маріни Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області (далі – Замовник) було встановлено код ДК до предмету закупівлі, якщо? Пункт 15 Особливостей визначає, що предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі – Порядок №708). Відповідно до пункту 3 Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Слід звернути увагу, що код Єдиного закупівельного словника, який застосовується, має точно описувати товар, роботу чи послугу, які замовник планує придбати та відповідати умовам тендерної документації та технічним вимогам, зазначеним у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмету закупівлі. Однак, Замовником передбачено придбати товар: «Навчальні засоби для кабінету хімії (Навчальні засоби)», зокрема, обладнання на який визначено код предмету закупівлі ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби, проте назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товару, що фактично закуповується Замовником в межах даної закупівлі відповідно до переліку таких засобів навчання та інформації про технічні характеристики предмета закупівлі. Так, при деталізації опису за кодом ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби розкриваються наступні його складові: 80521000-2 Послуги, пов’язані з навчальними програмами та 80522000-9 Навчальні семінари. 2) Яким чином Уповноваженою особою Замовника здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА», якого визначено переможцем процедури закупівлі, якщо: Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» визначені перелік документів та спосіб підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а саме: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), аналогічний договір та документальне підтвердження його виконання. Крім того Замовник зазначає, що аналогічним вважається договір про закупівлю товару згідно з кодом ДК який передбачений в умовах даної закупівлі. Замовником визначено код предмету закупівлі ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби. Однак, в ході моніторингу встановлено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» в складі тендерної пропозиції надано договір від 23.10.2023 № 250 за кодом ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі (номенклатурна позиція згідно ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
21.10.2025 13:57
Орган перевірки
25.10.2025 00:00
Документи повідомлення
21.10.2025 13:58
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Навчальні засоби для кабінету хімії (Навчальні засоби)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-19-002756-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Яким чином Уповноваженою особою Середньоводянського ліцею імені академіка Василя Маріни Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області (далі – Замовник) здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» (далі - ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА») та прийнято рішення про визначення її переможцем, тоді як: Замовником у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації встановлений перелік документів та інформації на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, зокрема в пункті 7 з метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції, зокрема, порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника із зазначенням країни походження товару. Окрім того, Замовником в пункті 9 цього ж Додатку визначено наступне: «Учасник у складі пропозиції зазначає конкретні (чіткі) технічні характеристики запропонованого товару, не допускається зазначення висловів «не менше» та «не більше». Зазначення таких висловів буде вважатися таким, що не відповідає умовам технічної специфікації закупівлі.» Так, на вищеописану вимогу Замовника, учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» у складі своєї тендерної пропозиції подано порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника від 25.09.2025 Вих. № 1/09 (файл: «тех завда Середньоводянський ліцей Василя Маріни.rar» - «порівняльна таблиця.pdf), яка містить інформацію про технічні характеристики запропонованого товару. Проте, в ході проведення моніторингу встановлено, що у вищезазначеній завантаженій Учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» в електронну систему закупівель порівняльній таблиці, зокрема в розділі Колекція «Вапняки» зазначено наступне: «призначена для ознайомлення учнів з основними видами вапняків. Склад колекції, має бути: вапняки 1 од.; ракушняк 1 од.; кальцит 1од.; мармур зелений 1 од.; мармур білий 1 од.; мармур червоний 1 од.; крейда 1 од (можливий інший склад колекції). Кількість: не менше 7 зразків. Габаритні розміри: не більше 34х23х4 см», що не відповідає пункту 9 Додатку 2 тендерної документації, а саме не зазначено конкретні (чіткі) технічні характеристики запропонованого товару, позаяк Замовником не допускається зазначення висловів «не менше» та «не більше», та як наслідок не відповідає умовам технічної специфікації закупівлі. З огляду на викладене, Замовник під час розгляду документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника повинен керуватися вимогами, визначеними ним у тендерній документації та у разі невідповідності поданих учасником документів (або їх відсутності) зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію такого учасника у відповідності до пункту 44 Особливостей, яким у складі тендерної пропозиції не зазначено конкретні (чіткі) технічні характеристики запропонованого товару, як вимагалося Замовником у Додатку 2. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
21.10.2025 14:38
Орган перевірки
25.10.2025 00:00
Документи повідомлення
21.10.2025 14:39
-
Відповідь
відповідь
відповідь на запит
Рішеня
24.10.2025 12:48
Замовник
Документи повідомлення
24.10.2025 12:48
-
24.10.2025 12:49
-
Відповідь
відповідь
відповідь на запит
Рішеня
24.10.2025 12:50
Замовник
Документи повідомлення
24.10.2025 12:50
-
27.10.2025 13:23
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
446 150 грн.
Період подання пропозицій
до 27.09.2025 00:00
Замовник:
Середньоводянський ліцей імені академіка Василя Маріни Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області
Контактний телефон:
+380971702968
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
446 150 грн.
Період подання пропозицій
до 27.09.2025 00:00
Замовник:
Середньоводянський ліцей імені академіка Василя Маріни Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області
Контактний телефон:
+380971702968
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності