Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт приміщень 1 поверху блоку «А» і «Б» будівлі КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва за адресою: проспект Свободи, 22 від Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Подільського району м.Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-19-001753-a
Id Tender 680374db78f344a383923f4d59093d7f
План UA-P-2025-09-05-005370-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.09.2025 09:58
Остання зміна 13.10.2025 17:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 994 554 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.09.2025 09:58 до 29.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.09.2025 09:58
до 26.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.09.2025 09:58
до 26.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.09.2025 00:00
до 29.09.2025 16:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.09.2025 16:04
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.09.2025 16:04
до 13.10.2025 17:24
Період уточнень
з 19.09.2025 09:58 до 26.09.2025 00:00
Період оскарження
з 19.09.2025 09:58 до 26.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.09.2025 00:00 до 29.09.2025 16:04
Період кваліфікації
з 29.09.2025 00:00 до 29.09.2025 16:04
Основні параметри
Капітальний ремонт приміщень 1 поверху блоку «А» і «Б» будівлі КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва за адресою: проспект Свободи, 22
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 994 554 грн.
Капітальний ремонт приміщень 1 поверху блоку «А» і «Б» будівлі КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва за адресою: проспект Свободи, 22
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень 1 поверху блоку «А» і «Б» будівлі КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва за адресою: проспект Свободи, 22
Очікувана вартість
2 994 554 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14972,77
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень 1 поверху блоку «А» і «Б» будівлі КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва за адресою: проспект Свободи, 22
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
07.10.2025 00:00
Дата постачання по
07.11.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Капітальний ремонт приміщень 1 поверху блоку «А» і «Б» будівлі КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва за адресою: проспект Свободи, 22
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КНИШ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
2 678 268.07 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.09.2025 09:58
Оголошення про проведення закупівлі
19.09.2025 09:57
-
19.09.2025 09:57
-
Проект договору
19.09.2025 09:57
-
19.09.2025 09:57
-
19.09.2025 09:57
-
19.09.2025 09:57
-
19.09.2025 09:57
-
19.09.2025 09:57
-
19.09.2025 09:57
-
19.09.2025 09:57
Тендерна документація
19.09.2025 09:57
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Уповноважена-особа Олександр Васильович
Електронна пошта
Телефон
380444633420
Замовник
ЄДРПОУ
38946192
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Подільського району м.Києва
Поштовий індекс
04215
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
проспект Свободи,22
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт приміщень 1 поверху блоку «А» і «Б» будівлі КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва за адресою: проспект Свободи, 22
Період вимог/скарг з 29.09.2025 16:04 по 05.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.09.2025 00:00 по 07.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.09.2025 16:04
Довідка НАЗК
29.09.2025 16:02
Повідомлення про рішення
29.09.2025 16:01
Пропозиція, що перемогла
29.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-19-001753-a-a1
Підписаний і діє
Номер
13/10-25
2 678 268.07 грн.
2 678 268.07 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.10.2025
Строк дії договору з
13.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт приміщень 1 поверху блоку «А» і «Б» будівлі КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва за адресою: проспект Свободи, 22
Номенклатура
Капітальний ремонт приміщень 1 поверху блоку «А» і «Б» будівлі КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва за адресою: проспект Свободи, 22
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 7 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Подільського району м.Києва
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Подільського району м.Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38946192

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "КНИШ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "КНИШ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3111512110

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.10.2025 17:24
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-20-000045
Дата створення проекту
20.10.2025 14:07
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
20.10.2025 15:44
Дата завершення моніторингу
11.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 188-19-24
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 245-82-27
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.10.2025 № 348 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-09-19-001753-a 19.09.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.10.2025 00:00
Документи рішення
20.10.2025 15:44
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є «Капітальний ремонт приміщень 1 поверху блоку «А» і «Б» будівлі КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва за адресою: проспект Свободи, 22» за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-19-001753-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
21.10.2025 16:18
Орган перевірки
25.10.2025 00:00
Документи повідомлення
21.10.2025 16:24
-
Відповідь
У межах своїх повноважень та за погодженням директора КНП «ЦПМСД №2» Подільського району міста Києва - уповноважена особа КНП «ЦПМСД №2» Подільського району міста Києва надає відповідь на запит
У межах своїх повноважень та за погодженням директора КНП «ЦПМСД №2» Подільського району міста Києва - уповноважена особа КНП «ЦПМСД №2» Подільського району міста Києва надає відповідь на запит від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.10.2025 №348, Київ «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23» ОПУБЛІКОВАНИЙ НА ВЕБ-ПОРТАЛІ УПОВНОВАЖЕНОГО ОРГАНУ 21.10.2025 року , предметом якого є «Капітальний ремонт приміщень 1 поверху блоку «А» і «Б» будівлі КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва за адресою: проспект Свободи, 22» за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-19-001753-a). Перше питання запиту про надання інформації: «Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?» Відповідь на перше питання про надання інформації: 05 вересня 2025 року, керуючись вимогами: статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» {Із змінами та доповненнями} (далі – Закон); Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» {Із змінами та доповненнями} (далі - Постанова №1178); Положення про уповноважену особу {Із змінами} що затверджене Наказом КНП «ЦПМСД №2» Подільського району міста Києва від 01.04.2022 року №83 та з метою організації закупівлі, згідно з предметом закупівлі: «Капітальний ремонт приміщень 1 поверху блоку «А» і «Б» будівлі КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва за адресою: проспект Свободи, 22». Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи». Кількість: 1 робота. Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 2994554,00 грн. (два мільйони дев’ятсот дев’яносто чотири тисячі п’ятсот п’ятдесят чотири гривні 00 копійок) з урахуванням ПДВ, уповноваженою особою КНП «ЦПМСД №2» Подільського району міста Києва прийнято рішення про закупівлю відповідних робіт з капітального ремонту та публікацію визначених Законом та Постановою документів на веб-порталі Уповноваженого органу. Копія протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою КНП «ЦПМСД №2» Подільського району міста Києва про закупівлю робіт надається окремо на 1 арк. На виконання п.4.1. Розпорядження ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) від 11.09.2009 р. N 1036 {Із змінами та доповненнями} КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва за десять робочих днів до оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу (про проведення процедури закупівлі згідно з предметом закупівлі: «Капітальний ремонт приміщень 1 поверху блоку «А» і «Б» будівлі КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва за адресою: проспект Свободи, 22». Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи». Кількість: 1 робота. Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 2994554,00 грн. (два мільйони дев’ятсот дев’яносто чотири тисячі п’ятсот п’ятдесят чотири гривні 00 копійок) з урахуванням ПДВ) попередньо опублікувало обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик, допустимого рівня та очікуваної ціни, вартості закупівлі, тендерну документацію на визначеному Розпорядженням веб-порталі Київ-аудит. Посилання: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf Зауваження Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (до обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик, допустимого рівня та очікуваної ціни, вартості закупівлі, тендерної документації на проведення «Капітального ремонту приміщень 1 поверху блоку «А» і «Б» будівлі КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва за адресою: проспект Свободи, 22». Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи». Кількість: 1 робота. Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 2994554,00 грн. (два мільйони дев’ятсот дев’яносто чотири тисячі п’ятсот п’ятдесят чотири гривні 00 копійок) з урахуванням ПДВ) ) – не надходили. Копія Розпорядження ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) від 11.09.2009 р. N 1036 {Із змінами та доповненнями} надається окремо на 7 арк. Копія обґрунтування щодо проведення процедури закупівлі відкриті торги з особливостями. Предмет закупівлі: «Капітальний ремонт приміщень 1 поверху блоку «А» і «Б» будівлі КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва за адресою: проспект Свободи, 22». Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» надається окремо на 1 арк. Згідно з чинними нормативно-правовими актами України у будівельній галузі до проведення закупівлі робіт, згідно з предметом закупівлі: «Капітальний ремонт приміщень 1 поверху блоку «А» і «Б» будівлі КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва за адресою: проспект Свободи, 22» визначеними фахівцями нашого підприємства тривала ретельна підготовка необхідної документації, яка і висвітлює технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість, а саме: 1). Проведено процедуру закупівлі послуг з виготовлення проєктно-кошторисної документації на капітальний ремонт приміщень 1 поверху блоку «А» і «Б» будівлі КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва за адресою: проспект Свободи,22, номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-04-24-004091-a, посилання: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-04-24-004091-a Копія проєктно-кошторисної документації на капітальний ремонт приміщень 1 поверху блоку «А» і «Б» будівлі КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва за адресою: проспект Свободи,22, надається окремо 13 розділів на 57 арк. Копія наказу від 05.09.2025 року «Про затвердження проєктно-кошторисної документації за робочим проєктом Капітальний ремонт приміщень 1 поверху блоку «А» і «Б» будівлі КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва за адресою: проспект Свободи, 22 з отриманим експертним звітом та визначення виду будівельних робіт з капітального ремонту приміщень 1 поверху блоку «А» і «Б» будівлі КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва за адресою: проспект Свободи,22 згідно постанови КМУ від 7 червня 2017 року № 406» надається окремо на 2 арк. 2). Проведено закупівлю послуги з експертизи кошторисної частини проектної документації на будівництво. Назва проекту: "Капітальний ремонт приміщень 1 поверху блоку «А» і «Б» будівлі КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва за адресою: проспект Свободи, 22 номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-09-01-000782-a, посилання: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-01-000782-a Копія експертного звіту (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за РП «Капітальний ремонт приміщень 1 поверху блоку «А» і «Б» будівлі КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва за адресою: проспект Свободи, 22» надається окремо на 6 арк. ______________________________________________________________________ Друге питання запиту про надання інформації: «Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі». Відповідь на друге питання про надання інформації: Посилання на сайт КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва за адресою: проспект Свободи, 22: https://docpodol.kiev.ua Інформація про закупівлі, посилання: https://docpodol.kiev.ua/zakupivli Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://prozorro.gov.ua/uk/plan/UA-P-2025-09-05-005370-a (Враховуючи на те, що розмір бюджетного призначення не вказано, так як кошти заплановано з капітальних видатків виключно за рахунок власних надходжень КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва за адресою: проспект Свободи, 22). ______________________________________________________________________ Третє питання запиту про надання інформації: «Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК». Відповідь на третє питання про надання інформації: Згідно фінансового плану підприємства на 2025 рік (зі змінами) затвердженого розпорядженням Подільської районної в місті Києві державної адміністрації від 11.06.2025 № 375 КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва заплановано капітальні видатки виключно за рахунок власних надходжень. Центр отримує бюджетне фінансування з місцевого бюджету по КПКВ 0712111 та КПКВ 0222111 на оплату комунальних послуг, енергоносіїв та інших послуг. Планами використання бюджетних коштів на 2025 рік (зі змінами) бюджетне фінансування на оплату капітальних видатків передбачене не було. Копія фінансового плану КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва на 2025 рік надається окремо на 5 арк. ______________________________________________________________________ Четверте питання запиту про надання інформації: «Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility». Відповідь на четверте питання про надання інформації: Протягом 2025 року КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва не отримувало фінансування на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Роботи по запитуваному об’єкту заплановано виключно за рахунок власних надходжень.
Рішеня
23.10.2025 13:51
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. 1.Надати пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ФОП "КНИШ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ", з огляду на не надання Переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
28.10.2025 14:29
Орган перевірки
01.11.2025 00:00
Документи повідомлення
28.10.2025 14:29
-
Відповідь
Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі ua-2025-09-19-001753-a
Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі ua-2025-09-19-001753-a: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Подільського району м.Києва (далі – Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне. Замовник надає відповідь на запитувану інформацію, на підставі моніторингу процедури закупівлі Північним офісом Державною аудиторською службовою України (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: ua-2025-09-19-001753-a). Питання запиту про надання інформації: «Надати пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ФОП "КНИШ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ", з огляду на не надання Переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178». Відповідь на питання про надання інформації: Відповідно до пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі - Особливості № 1178), переможець процедури закупівлі зобов'язаний надати документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Водночас, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах з вільним доступом, або публічної інформації, доступної в електронній системі закупівель. Крім того, відповідно до пункту 42 Особливостей № 1178, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого підтвердження або отримання достовірної інформації про невідповідність, Замовник відхиляє пропозицію. У цій процедурі Замовник самостійно провів перевірку відсутності зазначених підстав шляхом аналізу інформації з публічних реєстрів та баз даних, а також через автоматично сформовані документи в електронній системі закупівель Prozorro. За результатами перевірки не виявлено жодних підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця. Нижче наведено детальний аналіз для кожного з підпунктів: Підпункт 3 пункту 47 Особливостей № 1178 (притягнення керівника учасника або фізичної особи-учасника до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією): Замовник самостійно перевірив інформацію в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (НАЗК). За результатами пошуку не знайдено жодної інформації про правопорушення стосовно ФОП "КНИШ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ". Довідка сформована автоматично в системі Prozorro 29 вересня 2025 року о 16:04 (дата оприлюднення повідомлення про намір укласти договір). Додається витяг з реєстру (файл "некорупція.pdf"). Підпункт 5 пункту 47 Особливостей № 1178 (засудження фізичної особи-учасника за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено): Замовник провів перевірку в доступних публічних джерелах, зокрема в Єдиному державному реєстрі судових рішень та інших відкритих базах даних. Не виявлено інформації про наявність судимості. Відповідно до пункту 42 Особливостей № 1178, Замовник звернувся за підтвердженням до компетентних органів (Міністерство внутрішніх справ України), і отримав підтвердження відсутності таких підстав. Оскільки інформація частково є публічною, а система Prozorro забезпечує інтеграцію з реєстрами, Замовник не вимагав додаткових документів від переможця, покладаючись на результати самостійної перевірки. Також Замовником перевірено інформацію реєстру виконавчих проваджень. Підпункт 6 пункту 47 Особливостей № 1178 (засудження керівника учасника за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено): Аналогічно до підпункту 5, Замовник самостійно перевірив інформацію в публічних реєстрах, включаючи Єдиний державний реєстр судових рішень. Не виявлено даних про судимість. Звернення до органів державної влади відповідно до пункту 42 Особливостей № 1178 підтвердило відсутність підстав. Документи, сформовані автоматично в системі, також не вказують на наявність порушень. Підпункт 12 пункту 47 Особливостей № 1178 (притягнення керівника учасника або фізичної особи-учасника до відповідальності за правопорушення, пов’язане з використанням дитячої праці чи формами торгівлі людьми): Замовник здійснив перевірку в доступних публічних джерелах, включаючи реєстри судових рішень та бази даних щодо адміністративних і кримінальних правопорушень. Не виявлено інформації про такі правопорушення. Підтвердження відсутності отримано шляхом звернення до компетентних органів відповідно до пункту 42 Особливостей № 1178. Автоматична інтеграція системи Prozorro з реєстрами не виявила підстав для відхилення. Додатково повідомляємо, що Замовником було здійснено перевірку відкритих даних Єдиного державного реєстру судових рішень щодо наявності судових проваджень, пов’язаних із ФОП «Книш Віталій Володимирович», які могли б свідчити про наявність підстав, передбачених пунктом 47 Особливостей №1178. За результатами пошуку інформації у відповідному державному реєстрі встановлено відсутність судових рішень, що містили б дані про притягнення зазначеної фізичної особи-підприємця до відповідальності, яка унеможливлює участь у закупівлях, або підтверджували б факти, що можуть свідчити про недоброчесну поведінку чи наявність заборон, передбачених законодавством України. Також Замовником було використано наявну офіційну інформацію щодо ФОП «Книш Віталій Володимирович», яка вже містилася у документальному складі інших процедур закупівель, у яких учасник брав участь протягом 2024–2025 років. У межах попередніх закупівель учасником подавалися довідки МВС України про відсутність судимості та незастосування до особи кримінальних покарань, не знятих та не погашених у встановленому законом порядку. Такі документи були чинними на момент участі у відповідних процедурах, і їх зміст не дає підстав вважати, що у ФОП «Книш Віталій Володимирович» існують обставини, які підпадають під підпункти 3 та 5 пункту 47 Особливостей №1178. Враховуючи положення пункту 42 Особливостей №1178, Замовник має право самостійно перевіряти відомості учасника через уповноважені державні бази, реєстри та доступні офіційні документи. Оскільки аналіз відкритих даних Єдиного державного реєстру судових рішень не виявив жодної інформації, що могла б бути підставою для відхилення пропозиції, а також з огляду на наявні підтвердження відсутності судимості учасника в поданих раніше довідках МВС, Замовник дійшов висновку про відсутність ризиків, передбачених підпунктами 3, 5 та 12 пункту 47 Особливостей. Таким чином, перевірка як через відкриті державні реєстри, так і шляхом аналізу офіційних документів, які учасник надавав у межах інших закупівель, підтвердила відсутність обставин, що унеможливлюють укладання договору з переможцем. Підстави для відхилення пропозиції за результатами проведеної перевірки відсутні. Крім того, у системі Prozorro автоматично були сформовані та доступні Замовнику дві офіційні довідки, що підтверджують відповідність ФОП «Книш Віталій Володимирович» вимогам законодавства. Перша — інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, яка підтверджує актуальний статус суб’єкта як зареєстрованого ФОП, коректність його ідентифікаційних даних, адресу місця проживання, а також види діяльності, серед яких основний — будівництво житлових і нежитлових будівель, що відповідає предмету закупівлі . Друга — довідка із Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, за результатами якої система відобразила позначку про відсутність інформації щодо вчинення ФОП «Книш Віталій Володимирович» таких правопорушень станом на дату формування документа (29 вересня 2025 року, 16:04). Вказані дані були отримані через електронну систему закупівель автоматично, без втручання учасника, та додатково підтвердили відсутність підстав, передбачених підпунктами 3 та 12 пункту 47 Особливостей №1178, що у свою чергу стало одним із елементів перевірки Замовника відповідно до пункту 42 Особливостей. Таким чином, сукупність перевірок, здійснених Замовником у межах повноважень, наданих пунктом 42 Особливостей, не виявила підстав для відмови в участі/відхилення пропозиції переможця за підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47. Наголошуємо, що вимога пункту 44 Особливостей щодо відхилення у разі «ненадання у спосіб, зазначений у тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47» застосовується тоді, коли такі документи були прямо передбачені тендерною документацією як обов’язкові до завантаження у чотириденний строк. У нашій процедурі підтвердження за підп. 5 і 6 відбулося через самодекларування в системі, а відсутність підстав за підп. 3 і 12 перевірена Замовником у державних реєстрах відповідно до п. 42; отже, вимога п. 44 про «ненадання» не порушена. Додатково зазначаємо, що за результатами аукціону пропозиція ФОП «КНИШ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ» була єдиною/найкращою та визначена переможцем 29.09.2025 о 16:04, що підтверджується відомостями на електронному майданчику щодо цієї закупівлі. (Довідкова інформація про процедуру та ідентифікатор доступні у відкритих джерелах про закупівлю UA-2025-09-19-001753-a). -ІІ- Крім того, звертаємо увагу, що предмет закупівлі — «Капітальний ремонт приміщень 1 поверху блоку «А» і «Б» будівлі КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва» за адресою проспект Свободи, 22 — безпосередньо стосується забезпечення безперебійної діяльності закладу охорони здоров’я, який є критичним об’єктом соціальної інфраструктури в умовах воєнного стану. Вказаний медичний заклад забезпечує надання первинної медичної допомоги населенню району, а отже своєчасність та оперативність виконання ремонтних робіт має прямий вплив на можливість закладу надавати медичні послуги, у тому числі пов’язані з невідкладними станами та лікуванням цивільного населення. У межах технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації) передбачено виконання демонтажних робіт, відновлення опоряджувальних шарів, ремонт внутрішніх сходів, облаштування пандусу, ремонт електроосвітлення, оновлення підлогових покриттів, встановлення огороджувальних конструкцій та інші види робіт, визначені робочими кресленнями, дефектними актами та відповідною кошторисною документацією. З огляду на це, будь-яке затягування процедури укладення договору або безпідставне відхилення пропозиції могло призвести до переривання вже розпочатих ремонтних заходів, що безпосередньо вплинуло б на функціонування лікарні — у тому числі на можливість безпечного пересування пацієнтів, доступність для маломобільних груп, роботу освітлення та безпечність приміщень. Роботи за вказаною адресою організовані поетапно, із врахуванням необхідності забезпечення безперервної роботи медичного закладу та мінімізації ризиків для пацієнтів і персоналу. Станом на дату подання пояснень частина підготовчих та демонтажних робіт уже розпочата уповноваженим балансоутримувачем, оскільки затримання із виконанням ремонту створює ризик виходу з ладу інженерних мереж, систем освітлення та внутрішніх комунікацій, що є недопустимим для об’єкту медичної інфраструктури в умовах воєнного стану. Замовник також виходив із того, що передбачені робочим проєктом конструктивні та електромонтажні роботи виконуються на першому поверсі, який забезпечує вхідні групи, приймальні та приміщення, пов’язані з щоденним прийомом пацієнтів. Невиконання такого обсягу робіт або їх затримка може поставити під загрозу нормальне функціонування приймальних зон, створити загрози безпеці пацієнтів та персоналу, у тому числі під час повітряних тривог та евакуації. Таким чином, рішення Замовника щодо визначення переможця та перевірки інформації за пунктом 42 Особливостей було спрямоване на забезпечення безперервності та безпечності роботи КНП «ЦПМСД №2» Подільського району м. Києва, як закладу охорони здоров’я та об’єкта критичної інфраструктури, що перебуває в експлуатації під час воєнного стану. Оскільки достовірних підстав для відхилення переможця не встановлено, а затягування процедури могло негативно вплинути на виконання будівельних робіт та забезпечення медичних послуг населенню, пропозиція ФОП «Книш Віталій Володимирович» була визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації та Особливостей №1178. На даний момент роботи розпочаті та тривають за укладеним договором в даній процедурі закупівлі. Пояснення надано Замовником через електронну систему закупівель у встановлені терміни — протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту, тобто в період з 29 по 31 жовтня 2025 року.
Рішеня
30.10.2025 13:49
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ФОП «Книш Віталій Володимирович» (далі – Учасник) вимогам пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації (далі –ТД), в частині надання у складі пропозиції копій виконаного договору/договорів, за предметом закупівлі, разом з видатковими накладними або іншими документами, які підтверджують виконання договору/договорів? 2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 3 розділу «Інші документи, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до ТД, в частині надання у складі пропозиції довідки про застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи»? 3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 5 розділу «Інші документи, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до ТД? 4. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 6 розділу «Інші документи, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до ТД? 5. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 1 Додатку 2 до ТД, в частині інформації про відповідність запропонованого предмета закупівлі технічному завданню, яка повинна бути підтверджена розрахунками, зокрема, наданням у складі тендерної пропозиції – «об'єктні кошториси»? 6. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 2 та пункту 3 Додатку 2 до ТД? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
31.10.2025 15:03
Орган перевірки
06.11.2025 00:00
Документи повідомлення
31.10.2025 15:04
-
Відповідь
Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі ua-2025-09-19-001753-a
Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі ua-2025-09-19-001753-a Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Подільського району м.Києва (далі – Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне. Питання: У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ФОП «Книш Віталій Володимирович» (далі – Учасник) вимогам пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації (далі –ТД), в частині надання у складі пропозиції копій виконаного договору/договорів, за предметом закупівлі, разом з видатковими накладними або іншими документами, які підтверджують виконання договору/договорів? 2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 3 розділу «Інші документи, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до ТД, в частині надання у складі пропозиції довідки про застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи»? 3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 5 розділу «Інші документи, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до ТД? 4. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 6 розділу «Інші документи, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до ТД? 5. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 1 Додатку 2 до ТД, в частині інформації про відповідність запропонованого предмета закупівлі технічному завданню, яка повинна бути підтверджена розрахунками, зокрема, наданням у складі тендерної пропозиції – «об'єктні кошториси»? 6. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 2 та пункту 3 Додатку 2 до ТД? Стосовно визначення відповідності тендерної пропозиції Учасника ФОП «Книш Віталій Володимирович» вимогам тендерної документації (далі – ТД). Визначення відповідності здійснювалося шляхом перевірки поданих Учасником документів у складі тендерної пропозиції на електронному майданчику Prozorro, з урахуванням вимог Додатка 1 та Додатка 2 до ТД. Учасник надав усі необхідні документи в електронному вигляді, підписані КЕП, що підтверджує їх достовірність та належне виконання вимог. Визначення відповідності здійснювалося Замовником відповідно до статей 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон про закупівлі), шляхом перевірки поданих Учасником документів у складі тендерної пропозиції на електронному майданчику Prozorro. Зокрема, відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону про закупівлі, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у ТД, з подальшою перевіркою відповідності кваліфікаційним критеріям (ст. 16 Закону про закупівлі) та іншим вимогам ТД (ст. 22 Закону про закупівлі). Учасник надав усі необхідні документи в електронному вигляді, підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП), що підтверджує їх достовірність та належне виконання вимог, без підстав для відхилення пропозиції відповідно до ст. 31 Закону про закупівлі. Відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 3 Додатка 1 до ТД (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів) визначено на підставі наданого документа «ФОП Книш ДОВІДКА договорів.pdf». Цей документ є довідкою у довільній формі, яка містить детальну інформацію про виконані аналогічні договори за предметом закупівлі (капітальний ремонт приміщень), зокрема: перелік договорів (наприклад, з ТОВ «ДНЕПРОКОМ» від 01.05.2025 на суму 194 680,00 грн; з ФОП «ДАРНИЦЯ» від 04.09.2022 на суму 126 099,60 грн; з ФОП «ВАРІКА» від 21.10.2024 на суму 140 599,80 грн), дати укладення та виконання, замовників, обсяги робіт та суми. Відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 3 розділу «Інші документи, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції» Додатка 1 до ТД (надання довідки про застосування заходів із захисту довкілля) визначено на підставі наданого документа «ФОП Книш інформ учасника.pdf»). Цей документ є довідкою у довільній формі, підписаною уповноваженою особою Учасника та завіреною печаткою, яка описує застосовані заходи із захисту довкілля відповідно до Законів України «Про охорону навколишнього природного середовища» та «Про відходи». Зокрема, довідка вказує: використання екологічно чистих матеріалів та інструментів; систему збору та утилізації відходів (сортування, передача на переробку); контроль за викидами та шумом під час робіт; технічний стан обладнання для мінімізації забруднення. Це повністю відповідає вимозі пункту. ). Зокрема, довідка вказує: Використання екологічно чистих матеріалів та інструментів, що мінімізують забруднення (відповідно до ст. 5 Закону про охорону середовища, яка визначає принципи охорони); Систему збору та утилізації відходів (сортування, передача на переробку спеціалізованим організаціям), що відповідає ст. 17 Закону про відходи (збір та сортування відходів); Контроль за викидами, шумом та іншими впливами під час робіт (ст. 32 Закону про охорону середовища, щодо запобігання забрудненню); Регулярне технічне обслуговування обладнання для зменшення негативного впливу на довкілля (ст. 9 Закону про відходи, щодо зменшення утворення відходів). Вимога ТД є додатковою відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону про закупівлі, яка дозволяє Замовнику встановлювати інші вимоги в ТД. Перевірка показала повну відповідність, без підстав для відхилення за п. 4 ч. 1 ст. 31 Закону про закупівлі (невідповідність вимогам ТД). Відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 5 розділу «Інші документи, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції» Додатка 1 до ТД (інформація про субпідрядників/співвиконавців) визначено на підставі наданого документа «ФОП Книш лист згода.pdf» (або відповідного файлу з інформацією про субпідрядників). У документі Учасник надав довідку у довільній формі, підписану уповноваженою особою та завірену печаткою, де вказано, що Учасник не планує залучати субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше 20% від вартості договору. Оскільки залучення субпідрядників не планується, додаткові документи (копії дозволів, ліцензій субпідрядників чи листи-згоди) не вимагалися. Це підтверджує відповідність вимозі пункту. Цей документ є листом-гарантією, підписаним посадовою особою Учасника та завіреним печаткою, де Учасник гарантує дотримання в своїй діяльності норм зазначених законів та постанов, зокрема: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (ст. 1-5 щодо застосування санкцій); Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...» від 06.12.2019 № 361-IX (ст. 6-7 щодо заходів протидії); Рішення РНБО від 01.07.2023, введеного Указом Президента № 364/2023; Постанов КМУ № 1035 від 16.12.2015, № 426 від 09.04.2022, № 187 від 03.03.2022; Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян...» від 15.04.2014 № 1207-VII (ст. 10-12 щодо режиму на окупованих територіях). Вимога є додатковою per ч. 2 ст. 22 Закону про закупівлі. Документ повністю охоплює всі норми, що підтверджує відповідність без підстав для відхилення. Відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 6 розділу «Інші документи, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції» Додатка 1 до ТД (лист-гарантія щодо дотримання норм законодавства) визначено на підставі наданого документа «ФОП Книш лист згода.pdf» (або відповідного файлу з гарантією). Цей документ є листом-гарантією, підписаним посадовою особою Учасника та завіреним печаткою, де Учасник гарантує дотримання в своїй діяльності норм зазначених законів та постанов, зокрема: Закону України «Про санкції», Закону України «Про запобігання та протидію легалізації доходів...», Рішення РНБО від 01.07.2023, Постанов КМУ №1035, №426, №187 та Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян...». Документ повністю охоплює всі перелічені норми, що підтверджує відповідність. Відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 1 Додатка 2 до ТД (інформація про відповідність запропонованого предмета закупівлі технічному завданню, підтверджена розрахунками, зокрема об'єктними кошторисами) визначено на підставі наданих документів «148_ДЦ_ДЦ_2.pdf», «148_ДЦ_ДЦ_3.pdf», «148_ДЦ_ЗКР_5.pdf», «148_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf», «148_ДЦ_ЛК1_02-01-02.pdf», «148_ДЦ_ПВР.pdf» та «ФОП_Книш_ДОВІДКА_цінова_пропозиція.pdf». Ці документи є об'єктними кошторисами та розрахунками, які детально описують відповідність запропонованих робіт технічному завданню (капітальний ремонт приміщень 1 поверху блоків «А» і «Б» за адресою проспект Свободи, 22). Кошториси містять розбивку за видами робіт, матеріалами, обсягами, цінами та загальною сумою, що підтверджує технічну та цінову відповідність. Перевірка показала повну відповідність розрахунків технічному завданню. Відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 2 та пункту 3 Додатка 2 до ТД визначено на підставі наданих документів «148_ДЦ_ДЦ_2.pdf», «148_ДЦ_ДЦ_3.pdf», «148_ДЦ_ЗКР_5.pdf», «148_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf», «148_ДЦ_ЛК1_02-01-02.pdf», «148_ДЦ_ПВР.pdf» та «ФОП_Книш_ДОВІДКА_цінова_пропозиція.pdf».), надані кошториси та цінова пропозиція містять детальні розрахунки, специфікації матеріалів, терміни та гарантії якості, що відповідають технічному завданню. Перевірка розрахунків та описів підтвердила відповідність, без відхилень від вимог.
Рішеня
05.11.2025 16:39
Замовник
Документи повідомлення
05.11.2025 16:39
-
05.11.2025 17:02
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 994 554 грн.
Період подання пропозицій
до 29.09.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Подільського району м.Києва
Контактний телефон:
380444633420
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 994 554 грн.
Період подання пропозицій
до 29.09.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Подільського району м.Києва
Контактний телефон:
380444633420
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності