Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення комунальної власності, які несформовані та незареєстровані, сформовані та незареєстровані в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно на території Козинського старостинського округу № 9, Росавського старостинського округу № 16, Маслівського старостинського округу № 11 Миронівської міської територіальної громади від МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-18-015466-a
Id Tender da924da1977c4c18b972ab788f4bd62b
План UA-P-2025-09-16-013691-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.09.2025 23:33
Остання зміна 29.10.2025 16:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
300 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.09.2025 23:33 до 26.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.09.2025 23:33
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.09.2025 23:33
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.09.2025 15:59
до 17.10.2025 19:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.10.2025 23:05
до 23.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.10.2025 19:31
до 29.10.2025 16:59
Період уточнень
з 18.09.2025 23:33 до 23.09.2025 00:00
Період оскарження
з 18.09.2025 23:33 до 23.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.09.2025 15:59 до 17.10.2025 19:31
Період кваліфікації
з 26.09.2025 15:59 до 17.10.2025 19:31
Основні параметри
Послуги з проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення комунальної власності, які несформовані та незареєстровані, сформовані та незареєстровані в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно на території Козинського старостинського округу № 9, Росавського старостинського округу № 16, Маслівського старостинського округу № 11 Миронівської міської територіальної громади
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
300 000 грн.
Послуги з проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення комунальної власності, які несформовані та незареєстровані, сформовані та незареєстровані в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно на території Козинського старостинського округу № 9, Росавського старостинського округу № 16, Маслівського старостинського округу № 11 Миронівської міської територіальної громади
Назва предмета закупівлі
Послуги з проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення комунальної власності, які несформовані та незареєстровані, сформовані та незареєстровані в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно на території Козинського старостинського округу № 9, Росавського старостинського округу № 16, Маслівського старостинського округу № 11 Миронівської міської територіальної громади
Очікувана вартість
300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.09.2025 15:36
Закінчення аукціону
26.09.2025 15:59
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (послуга)
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок сільськогосподарського призначення комунальної власності, які несформовані та незареєстровані, сформовані та незареєстровані в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно на території Козинського старостинського округу № 9 Миронівської міської територіальної громади
Опис предмета закупівлі
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок сільськогосподарського призначення комунальної власності, які несформовані та незареєстровані, сформовані та незареєстровані в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно на території Козинського старостинського округу № 9 Миронівської міської територіальної громади
Код ДК 021:2015
71350000-6 - Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08851, Україна, Київська область, Обухівський район, Козинський старостинський округ № 9
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок сільськогосподарського призначення комунальної власності, які несформовані та незареєстровані, сформовані та незареєстровані в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно на території Росавського старостинського округу № 16 Миронівської міської територіальної громади
Опис предмета закупівлі
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок сільськогосподарського призначення комунальної власності, які несформовані та незареєстровані, сформовані та незареєстровані в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно на території Росавського старостинського округу № 16 Миронівської міської територіальної громади
Код ДК 021:2015
71350000-6 - Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08835, Україна, Київська область, Обухівський район, Росавський старостинський округ № 16
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок сільськогосподарського призначення комунальної власності, які несформовані та незареєстровані, сформовані та незареєстровані в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно на території Маслівського старостинського округу № 11 Миронівської міської територіальної громади
Опис предмета закупівлі
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок сільськогосподарського призначення комунальної власності, які несформовані та незареєстровані, сформовані та незареєстровані в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно на території Маслівського старостинського округу № 11 Миронівської міської територіальної громади
Код ДК 021:2015
71350000-6 - Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08850, Україна, Київська область, Обухівський район, Маслівський старостинський округ № 11
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги проводяться відповідно до Бюджетного кодексу України, в національній валюті України, в межах обсягу фінансування видатків Замовника, з урахуванням положень постанови КМУ від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Замовник здійснює попередню оплату (аванс) згідно п.1 Постанови КМУ від 04.12.2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» в розмірі 30% (тридцять відсотків) від ціни Договору протягом 7-ми (семи) робочих днів з дати виставлення рахунку Виконавцем. Виконавець зобов’язується надати послуги по отриманому авансу з дня його отримання на строк не більше трьох місяців, але в будь-якому випадку не пізніше 19.12.2025 включно. По закінченні вказаного терміну Виконавець повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата за надані послуги проводиться Замовником поетапно, згідно КАЛЕНДАРНОГО ПЛАНУ (Додаток 2 до Договору), протягом 7-ми (семи) робочих днів з моменту отримання акту приймання-передачі наданих послуг за фактично надані послуги та за наявності бюджетного фінансування. Кінцевий розрахунок за цим Договором проводиться Замовником не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування попередня оплата (аванс) та розрахунок за надані послуги здійснюються упродовж 5-ти (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли згоди, що відповідальність передбачена статтею 625 Цивільного кодексу України, не застосовується. При цьому затримка в фінансуванні не може слугувати підставою для недотримання строку надання послуг.
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги проводяться відповідно до Бюджетного кодексу України, в національній валюті України, в межах обсягу фінансування видатків Замовника, з урахуванням положень постанови КМУ від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Замовник здійснює попередню оплату (аванс) згідно п.1 Постанови КМУ від 04.12.2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» в розмірі 30% (тридцять відсотків) від ціни Договору протягом 7-ми (семи) робочих днів з дати виставлення рахунку Виконавцем. Виконавець зобов’язується надати послуги по отриманому авансу з дня його отримання на строк не більше трьох місяців, але в будь-якому випадку не пізніше 19.12.2025 включно. По закінченні вказаного терміну Виконавець повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата за надані послуги проводиться Замовником поетапно, згідно КАЛЕНДАРНОГО ПЛАНУ (Додаток 2 до Договору), протягом 7-ми (семи) робочих днів з моменту отримання акту приймання-передачі наданих послуг за фактично надані послуги та за наявності бюджетного фінансування. Кінцевий розрахунок за цим Договором проводиться Замовником не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування попередня оплата (аванс) та розрахунок за надані послуги здійснюються упродовж 5-ти (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли згоди, що відповідальність передбачена статтею 625 Цивільного кодексу України, не застосовується. При цьому затримка в фінансуванні не може слугувати підставою для недотримання строку надання послуг.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЗЕМПРИВАТЦЕНТР"
Пропозиція:
287 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НОРМАТИВ ПЛЮС"
Пропозиція:
180 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.09.2025 15:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.09.2025 23:33
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Околот Наталія Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380457451271
Замовник
ЄДРПОУ
04054984
Повна назва
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Поштовий індекс
08801
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Миронівка, Обухівський р-н
Адреса
вул. Соборності, будинок 48
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення комунальної власності, які несформовані та незареєстровані, сформовані та незареєстровані в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно на території Козинського старостинського округу № 9, Росавського старостинського округу № 16, Маслівського старостинського округу № 11 Миронівської міської територіальної громади
Період вимог/скарг з 08.10.2025 23:05 по 14.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.09.2025 15:59 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (надалі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до пункту 2 Особливостей у цих особливостях під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” (надалі – аномально низька ціна) розуміється ціна / приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни / приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни / приведеної ціни тендерної пропозиції. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Згідно з пунктом 37 Особливостей учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 45 Особливостей замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, якщо учасник не надав належного обґрунтування зазначеної в ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію в разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом п’ятим цього пункту. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: - досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; - сприятливі умови, за яких учасник процедури закупівлі може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальну цінову пропозицію (знижку) учасника процедури закупівлі; - отримання учасником процедури закупівлі державної допомоги згідно із законодавством. Учасник надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою. Тендерна пропозиція Учасника визначена найбільш економічно вигідною 26.09.2025. Учасник протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції, завантаживши, зокрема, файл (документ з інформацією) з назвою «Аномально низька ціна.pdf», датою та міткою часу «29 вересня 2025 09:53». Замовник має оцінити належність і достовірність цього обґрунтування – тобто, чи підтверджено воно документально (розрахунками, комерційними пропозиціями, довідками про ресурси, договорами тощо). При обґрунтуванні вартості послуг Учасник зазначає положення Господарського кодексу України (надалі – ГКУ), що втратив чинність 28.08.2025. Наведені положення (в частині посилання на ГКУ) не узгоджуються з чинним законодавством. Слід зазначити, що й саму Закупівлю оголошено після втрати чинності ГКУ. Учасник зазначає, що сертифіковані інженери-землевпорядники мають великий досвід у розробці землевпорядної і технічної документації. Проте, всупереч цим положенням щодо великого досвіду, варто зазначити, що Учасником в складі тендерної пропозиції надано файли (документи з інформацією), де вказано наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, зокрема інженер-землевпорядник зі стажем роботи 2 роки (кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника від 14.03.2025 року № 016194). Учасником вказано, що він має можливість залучати співпідрядників / співвласників, що дозволяє ефективно пришвидшувати виконання робіт та послуг. Проте, всупереч цим положенням, варто зазначити, що в складі тендерної пропозиції Учасником не надано жодного файлу (документу з інформацією) щодо залучення субпідрядників / співвиконавців, також не зазначено відповідної інформації й в електронних полях. Учасник вказує про ефективну систему контролю якості, впроваджену систему управління, про що є Сертифікат ISO 9001:2018 на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015). Разом з тим, варто звернути увагу, що Учасником не надано (не додано) цей сертифікат ні до обґрунтування вартості послуг, ні до його тендерної пропозиції, тому замовник не може впевнитись в достовірності зазначеної інформації. Надане Учасником обґрунтування містить загальні відомості про наявність кваліфікованого персоналу, власного обладнання, досвіду виконання аналогічних послуг та використання програмного забезпечення. Разом з тим, Учасником не надано документальних підтверджень, які б свідчили про економічні чинники, що обумовлюють можливість надання послуг за ціною, істотно нижчою від очікуваної вартості. Зокрема, у складі обґрунтування відсутні: • розрахунки собівартості послуг або їх окремих етапів; • комерційні пропозиції чи довідки, що підтверджують зниження вартості ресурсів; • інформація про економію завдяки технологічним процесам або особливим умовам діяльності. Враховуючи вищезазначене, надане обґрунтування є декларативним та не підтверджує реальність виконання послуг за запропонованою ціною без втрати якості. Таким чином, воно не відповідає вимогам частини 14 статті 29 Закону. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції не може вважатись належним щодо ціни або вартості відповідних послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою. Згідно з підпунктом 1 пункту 45 Особливостей замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
08.10.2025 22:59
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
03.10.2025 22:06
Електроний протокол про продовження строку
Скарги та рішення
26.09.2025 16:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 23:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 23:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
26.09.2025 15:59
Надати до
30.09.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (надалі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку з тим, що є необхідність детального аналізу та розгляду обґрунтування аномально низької ціни щодо вартості послуг, файлів (документів з інформацією), зокрема щодо кваліфікаційних критеріїв та інформації про спосіб їх підтвердження, наданих у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме: до 08.10.2025 включно.
Дата продовження строку розгляду
03.10.2025 22:06
Дата кінця розгляду
25.10.2025 00:00
Період вимог/скарг з 17.10.2025 19:31 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.10.2025 23:05 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.10.2025 19:31
Довідка НАЗК
17.10.2025 19:31
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
15.10.2025 17:39
Електроний протокол про продовження строку
Скарги та рішення
08.10.2025 23:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 23:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 23:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (надалі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до абзацу шостого пункту 49 Особливостей у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку з тим, що під час детального аналізу та розгляду значного обсягу файлів (документів з інформацією), зокрема щодо кваліфікаційних критеріїв та інформації про спосіб їх підтвердження, наданих у складі тендерної пропозиції Учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах та до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи вищевикладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме: до 21.10.2025 включно.
Дата продовження строку розгляду
15.10.2025 17:38
Дата кінця розгляду
06.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до положень підпункту 1.1.1 пункту 1 таблиці «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до тендерної документації зазначено, зокрема: «… Додатково учасник повинен надати підтвердження придатності застосованих технологій GPS-корекції супутникового геодезичного GPS (GNSS) приймача: 1) Учасник який застосовує технологію GPS-корекції RTK додатково надає Договір про надання послуг з доступу до отримання корегуючої поправки для GPS для визначення місцезнаходження на території України. …». Учасником на виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - файл (документ з інформацією) з назвою «13.Підтвердження придатності застосованих технологій GPS-корекції супутникового геодезичного GPS (GNSS) приймача.pdf», датою та міткою часу «24 вересня 2025 16:12» (надалі – Файл). Файл містить Договір про надання GNSS інформації від мережі референцних станцій ZAKPOS від «10» липня 2023 р. № 52 (стор. 5-6) (надалі – Договір) та ЗАМОВЛЕННЯ до Договору надання Послуг точного позиціювання в режимі реального часу від 11 ЖОВТНЯ 2024 року № ЗМ-1/1000546915 (стор. 2-4) (надалі – Замовлення). В умовах наданого Договору вказано, зокрема, що він діє 1 рік з моменту його підписання та може бути пролонговано за згодою сторін (пп. 6.1.-6.2.). Разом з тим, всупереч вимог тендерної документації, Учасником не надано документів та / або інформації про продовження строку дії (пролонгації) цього Договору. Учасником не надано до Замовлення договір надання послуг точного позиціювання в режимі реального часу. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно: Надати у строк, визначений Особливостями, відповідно до положень підпункту 1.1.1 пункту 1 таблиці «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до тендерної документації: «… Додатково учасник повинен надати підтвердження придатності застосованих технологій GPS-корекції супутникового геодезичного GPS (GNSS) приймача: 1) Учасник який застосовує технологію GPS-корекції RTK додатково надає Договір про надання послуг з доступу до отримання корегуючої поправки для GPS для визначення місцезнаходження на території України. …». Подається (-ються) уточнений (-і) або новий (-і) документ (-и) з інформацією.
Створено
16.10.2025 16:59
Надати до
17.10.2025 16:59
Договір
UA-2025-09-18-015466-a-a1
Підписаний і діє
Номер
307-ВС-ВТ
287 000 грн.
287 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.10.2025
Строк дії договору з
27.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок сільськогосподарського призначення комунальної власності, які несформовані та незареєстровані, сформовані та незареєстровані в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно на території Козинського старостинського округу № 9 Миронівської міської територіальної громади
Номенклатура
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок сільськогосподарського призначення комунальної власності, які несформовані та незареєстровані, сформовані та незареєстровані в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно на території Козинського старостинського округу № 9 Миронівської міської територіальної громади
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок сільськогосподарського призначення комунальної власності, які несформовані та незареєстровані, сформовані та незареєстровані в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно на території Росавського старостинського округу № 16 Миронівської міської територіальної громади
Номенклатура
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок сільськогосподарського призначення комунальної власності, які несформовані та незареєстровані, сформовані та незареєстровані в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно на території Росавського старостинського округу № 16 Миронівської міської територіальної громади
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок сільськогосподарського призначення комунальної власності, які несформовані та незареєстровані, сформовані та незареєстровані в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно на території Маслівського старостинського округу № 11 Миронівської міської територіальної громади
Номенклатура
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок сільськогосподарського призначення комунальної власності, які несформовані та незареєстровані, сформовані та незареєстровані в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно на території Маслівського старостинського округу № 11 Миронівської міської територіальної громади
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Повна назва
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04054984

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЗЕМПРИВАТЦЕНТР"
Повна назва
ТОВ "ЗЕМПРИВАТЦЕНТР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36287100

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.10.2025 16:58
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 00:00
Замовник:
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Контактний телефон:
380457451271
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 00:00
Замовник:
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Контактний телефон:
380457451271
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності