Показати схожі тендери

Закупівля «Комплект навчального обладнання для навчального кабінету хімії», Деталізований CPV код та його назва ДК 021:2015 - 39162100-6 - Навчальне обладнання, Основний CPV код (для визначення предмета закупівлі) та його назва ДК 021:2015 код 39160000-1 - Шкільні меблі від НИЖНЬОАПШАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "АПША" СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-18-014837-a
Id Tender f5f812f7b47041e4b60bd4e514c94be6
План UA-P-2025-09-18-018133-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.09.2025 19:28
Остання зміна 15.10.2025 18:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
535 380 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.09.2025 19:21 до 26.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.09.2025 19:21
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.09.2025 19:21
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.09.2025 00:00
до 01.10.2025 21:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.10.2025 21:32
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.10.2025 21:32
до 15.10.2025 18:22
Період уточнень
з 18.09.2025 19:21 до 23.09.2025 00:00
Період оскарження
з 18.09.2025 19:21 до 23.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.09.2025 00:00 до 01.10.2025 21:32
Період кваліфікації
з 26.09.2025 00:00 до 01.10.2025 21:32
Основні параметри
«Комплект навчального обладнання для навчального кабінету хімії», Деталізований CPV код та його назва ДК 021:2015 - 39162100-6 - Навчальне обладнання, Основний CPV код (для визначення предмета закупівлі) та його назва ДК 021:2015 код 39160000-1 - Шкільні меблі
Закупівля здійснюється за потребою Замовника у мультимедійному обладнанні відповідно до Постанови КМУ №1554 від 31.12.2024 р. Про деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році за кошти субвенції та місцевого бюджету, у тому числі заходу (кроку) Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. № 244 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 32, ст. 2035)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
535 380 грн.
«Комплект навчального обладнання для навчального кабінету хімії», Деталізований CPV код та його назва ДК 021:2015 - 39162100-6 - Навчальне обладнання, Основний CPV код (для визначення предмета закупівлі) та його назва ДК 021:2015 код 39160000-1 - Шкільні меблі
Назва предмета закупівлі
«Комплект навчального обладнання для навчального кабінету хімії», Деталізований CPV код та його назва ДК 021:2015 - 39162100-6 - Навчальне обладнання, Основний CPV код (для визначення предмета закупівлі) та його назва ДК 021:2015 код 39160000-1 - Шкільні меблі
Очікувана вартість
535 380 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2676,9
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект навчального обладнання для навчального кабінету хімії
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА ШКОЛА"
Пропозиція:
446 150 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.09.2025 19:28
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Дан
Електронна пошта
Телефон
+380977000854
Замовник
ЄДРПОУ
25452499
Повна назва
НИЖНЬОАПШАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "АПША" СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
90571
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Тячівський район село Нижня Апша
Адреса
ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА будинок 18
Кваліфікація
Лот № 1 «Комплект навчального обладнання для навчального кабінету хімії», Деталізований CPV код та його назва ДК 021:2015 - 39162100-6 - Навчальне обладнання, Основний CPV код (для визначення предмета закупівлі) та його назва ДК 021:2015 код 39160000-1 - Шкільні меблі
Період вимог/скарг з 01.10.2025 21:32 по 07.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.09.2025 00:00 по 04.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.10.2025 21:32
Довідка НАЗК
01.10.2025 21:32
Повідомлення про рішення
01.10.2025 21:30
-
26.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-18-014837-a-a1
Підписаний і діє
Номер
86
446 150 грн.
371 791.67 грн.
З ПДВ
Підписано
14.10.2025
Строк дії договору з
14.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект навчального обладнання для навчального кабінету хімії
Номенклатура
Комплект навчального обладнання для навчального кабінету хімії
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
НИЖНЬОАПШАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "АПША" СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
НИЖНЬОАПШАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "АПША" СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25452499

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА ШКОЛА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА ШКОЛА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44626673

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.10.2025 18:22
-
15.10.2025 18:20
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-08-000107
Дата створення проекту
08.10.2025 14:21
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
08.10.2025 14:44
Дата завершення моніторингу
30.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 192-36-82
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 948-00-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.10.2025 № 66-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 08.10.2025 № 66-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2025-09-18-014837-a 18.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.10.2025 00:00
Документи рішення
08.10.2025 14:44
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Комплект навчального обладнання для навчального кабінету хімії», Деталізований CPV код та його назва ДК 021:2015 - 39162100-6 - Навчальне обладнання, Основний CPV код (для визначення предмета закупівлі) та його назва ДК 021:2015 код 39160000-1 - Шкільні меблі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-18-014837-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3) Просимо надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility та обсяг виділених коштів в розрізі місцевого та державного бюджету. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
09.10.2025 12:36
Орган перевірки
15.10.2025 00:00
Документи повідомлення
09.10.2025 12:38
-
Відповідь
Відповідь на запитання
На виконання наказу №66-з від 08.10.2025 року та у відповідь на Ваш запит в межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі товару «Комплект навчального обладнання для навчального кабінету хімії», Деталізований CPV код та його назва ДК 021:2015 - 39162100-6 - Навчальне обладнання, Основний CPV код (для визначення предмета закупівлі) та його назва ДК 021:2015 код 39160000-1 - Шкільні меблі (інформацію про який опубліковано на порталі Уповноваженого органу за номером ID: UA-2025-09-18-014837-a, Олена Дан, як Уповноважена особа може пояснити наступне на запитання №: 1: 1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? - Обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі визначалось замовником у наявній потребі у товарі, що є предметом закупівлі, та здійснювалося на підставі аналізу фактичної потреби за результатом запитів від вчителів-предметників у таких товарах та на підставі рішення головного розпорядника про виділення коштів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось відповідно до пункту 11 частини 1 статті 9 ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням Наказу № 275 від 18.02.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджено примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, за яким Уповноважена особа визначала очікувану вартість методом «порівняння ринкових цін», який передбачено пунктом 1 розділом IІI Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена вищезгаданим Наказом № 275, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку, моніторинг великих торгових мереж. У свою чергу, технічні характеристики предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії до учасників встановлювалися із урахуванням специфіки предмета закупівлі, з урахуванням положень Наказу №574 від 29.04.2020 Міністерства освіти і науки України. 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. - Оскільки підпункт 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) носить рекомендаційний характер, однак Замовник виконав в строк що не перевищує п’яти робочих днів дану рекомендацію та оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, яку можна переглянути за посиланням: https://napsha.school.org.ua/news/ . 3) Просимо надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility та обсяг виділених коштів в розрізі місцевого та державного бюджету. - Так, закупівля здійснювалась за рахунок класифікації видатків 0611184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» за рахунок спеціального фонду КЕКВ 3110 та за рахунок класифікації видатків 0611183 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок спеціального фонду КЕКВ 3110.
Рішеня
13.10.2025 21:26
Замовник
Документи повідомлення
13.10.2025 21:28
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
Запит замовнику на пояснення У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Комплект навчального обладнання для навчального кабінету хімії», Деталізований CPV код та його назва ДК 021:2015 - 39162100-6 - Навчальне обладнання, Основний CPV код (для визначення предмета закупівлі) та його назва ДК 021:2015 код 39160000-1 - Шкільні меблі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-18-014837-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: Яким чином Уповноваженою особою НИЖНЬОАПШАНСЬКОГО ЛІЦЕЮ "АПША" СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» (далі - ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА») та прийнято рішення про визначення її переможцем, тоді як: Замовником у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації встановлений перелік документів та інформації на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, зокрема в пункті 7 з метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції, зокрема, порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника із зазначенням країни походження товару. Окрім того, Замовником в пункті 9 цього ж Додатку визначено наступне: «Учасник у складі пропозиції зазначає конкретні (чіткі) технічні характеристики запропонованого товару, не допускається зазначення висловів «не менше» та «не більше». Зазначення таких висловів буде вважатися таким, що не відповідає умовам технічної специфікації закупівлі.» Так, на вищеописану вимогу Замовника, учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» у складі своєї тендерної пропозиції подано порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника від 25.09.2025 Вих. № 1/09 (файл: «АПША.rar - «порівняльна таблиця.pdf), яка містить інформацію про технічні характеристики запропонованого товару. Проте, в ході проведення моніторингу встановлено, що у вищезазначеній завантаженій Учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» в електронну систему закупівель порівняльній таблиці, зокрема в розділі Колекція «Вапняки» зазначено наступне: «призначена для ознайомлення учнів з основними видами вапняків. Склад колекції, має бути: вапняки 1 од.; ракушняк 1 од.; кальцит 1од.; мармур зелений 1 од.; мармур білий 1 од.; мармур червоний 1 од.; крейда 1 од (можливий інший склад колекції). Кількість: не менше 7 зразків. Габаритні розміри: не більше 34х23х4 см», що не відповідає пункту 9 Додатку 2 тендерної документації, а саме не зазначено конкретні (чіткі) технічні характеристики запропонованого товару, позаяк Замовником не допускається зазначення висловів «не менше» та «не більше», та як наслідок не відповідає умовам технічної специфікації закупівлі. З огляду на викладене, Замовник під час розгляду документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника повинен керуватися вимогами, визначеними ним у тендерній документації та у разі невідповідності поданих учасником документів (або їх відсутності) зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію такого учасника у відповідності до пункту 44 Особливостей, яким у складі тендерної пропозиції не зазначено конкретні (чіткі) технічні характеристики запропонованого товару, як вимагалося Замовником у Додатку 2. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
21.10.2025 14:54
Орган перевірки
25.10.2025 00:00
Документи повідомлення
21.10.2025 14:55
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
535 380 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 00:00
Замовник:
НИЖНЬОАПШАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "АПША" СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380977000854
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
535 380 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 00:00
Замовник:
НИЖНЬОАПШАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "АПША" СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380977000854
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності