Закупівля ДК 021:2015 (CPV): 38340000-0 «Прилади для вимірювання величин» (цифрове вимірювальне обладнання для кабінету фізики, цифрове вимірювальне обладнання для кабінету хімії, цифрове вимірювальне обладнання для кабінету біології, цифрове вимірювальне обладнання для кабінету географії) від Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради.
ДК 021:2015 (CPV): 38340000-0 «Прилади для вимірювання величин» (цифрове вимірювальне обладнання для кабінету фізики, цифрове вимірювальне обладнання для кабінету хімії, цифрове вимірювальне обладнання для кабінету біології, цифрове вимірювальне обладнання для кабінету географії)
Закупівля здійснюється відповідно до Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX, що співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility.Зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
ДК 021:2015 (CPV): 38340000-0 «Прилади для вимірювання величин» (цифрове вимірювальне обладнання для кабінету фізики, цифрове вимірювальне обладнання для кабінету хімії, цифрове вимірювальне обладнання для кабінету біології, цифрове вимірювальне обладнання для кабінету географії)
цифрове вимірювальне обладнання для кабінету географії
Код ДК 021:2015
38340000-0 -
Прилади для вимірювання величин
Кількість
13
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Дата постачання по
20.12.2025 19:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Товару шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару, за умови наявності відповідних бюджетних асигнувань та в їх межах, з урахуванням норм статті 23 та 48 Бюджетного Кодексу України. При відсутності на реєстраційному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату відповідного бюджетного зобов’язання, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту надходження коштів на відповідний рахунок Замовника.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за Формою 1 Додатку 1 до тендерної документації
На підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, учасник повинен надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за останній звітний період. Надана фінансова звітність повинна підтвердити обсяг річного доходу (виручки) учасника у розмірі не меншому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі.
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Довідка в довільній формі, в якій зазначається країна фактичної реєстрації учасника процедури закупівлі.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Спосіб підтвердження
Назва
Інформація
Опис
Для підтвердження інформації учасник процедури закупівлі надає файл у форматі «.pdf», який сформований за результатом пошуку відповідної інформації на вебсайті санкційної карти ЄС за посиланням: https://www.sanctionsmap.eu/#/main
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Спосіб підтвердження
Назва
Документ
Опис
Учасник надає, щодо кожного запропонованого до закупівлі товару, документи, що підтверджують його походження з Прийнятних країн, а саме: сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару, або декларація про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару, що видані уповноваженим державним органом країни походження товару.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Спосіб підтвердження
Назва
довідка
Опис
Довідка в довільній формі, в якій зазначається країна фактичної реєстрації учасника процедури закупівлі.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Суб?єкт господарювання чиї спроможності можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг зареєстрований у прийнятній країні
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Спосіб підтвердження
Назва
довідка
Опис
Довідка в довільній формі, в якій зазначається країна фактичної реєстрації учасника процедури закупівлі..
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Спосіб підтвердження
Назва
Інформація
Опис
Для підтвердження інформації учасник процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, надає файл у форматі «.pdf», який сформований за результатом пошуку відповідної інформації на вебсайті санкційної карти ЄС за посиланням: https://www.sanctionsmap.eu/#/main .
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг за умови, що кожний субпідрядник/співвиконавець особисто або його кінцеві бенефіціарні власники, члени або учасники (акціонери) юридичної особи – субпідрядника/співвиконавця є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Спосіб підтвердження
Назва
Інформація
Опис
Для підтвердження інформації учасник процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, надає файл у форматі «.pdf», який сформований за результатом пошуку відповідної інформації на вебсайті санкційної карти ЄС за посиланням: https://www.sanctionsmap.eu/#/main .
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Спосіб підтвердження
Назва
документ
Опис
Учасник надає, щодо кожного запропонованого до закупівлі товару, документи, що підтверджують його походження з Прийнятних країн, а саме: сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару, або декларація про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару, що видані уповноваженим державним органом країни походження товару.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за Формою 1 Додатку 1 до тендерної документації
На підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, учасник повинен надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за останній звітний період. Надана фінансова звітність повинна підтвердити обсяг річного доходу (виручки) учасника у розмірі не меншому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі.
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Довідка в довільній формі, в якій зазначається країна фактичної реєстрації учасника процедури закупівлі.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Спосіб підтвердження
Назва
Інформація
Опис
Для підтвердження інформації учасник процедури закупівлі надає файл у форматі «.pdf», який сформований за результатом пошуку відповідної інформації на вебсайті санкційної карти ЄС за посиланням: https://www.sanctionsmap.eu/#/main
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Спосіб підтвердження
Назва
Документ
Опис
Учасник надає, щодо кожного запропонованого до закупівлі товару, документи, що підтверджують його походження з Прийнятних країн, а саме: сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару, або декларація про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару, що видані уповноваженим державним органом країни походження товару.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Спосіб підтвердження
Назва
довідка
Опис
Довідка в довільній формі, в якій зазначається країна фактичної реєстрації учасника процедури закупівлі.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Суб?єкт господарювання чиї спроможності можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг зареєстрований у прийнятній країні
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Спосіб підтвердження
Назва
довідка
Опис
Довідка в довільній формі, в якій зазначається країна фактичної реєстрації учасника процедури закупівлі..
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Спосіб підтвердження
Назва
Інформація
Опис
Для підтвердження інформації учасник процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, надає файл у форматі «.pdf», який сформований за результатом пошуку відповідної інформації на вебсайті санкційної карти ЄС за посиланням: https://www.sanctionsmap.eu/#/main .
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг за умови, що кожний субпідрядник/співвиконавець особисто або його кінцеві бенефіціарні власники, члени або учасники (акціонери) юридичної особи – субпідрядника/співвиконавця є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Спосіб підтвердження
Назва
Інформація
Опис
Для підтвердження інформації учасник процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, надає файл у форматі «.pdf», який сформований за результатом пошуку відповідної інформації на вебсайті санкційної карти ЄС за посиланням: https://www.sanctionsmap.eu/#/main .
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Спосіб підтвердження
Назва
документ
Опис
Учасник надає, щодо кожного запропонованого до закупівлі товару, документи, що підтверджують його походження з Прийнятних країн, а саме: сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару, або декларація про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару, що видані уповноваженим державним органом країни походження товару.
Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради
Поштовий індекс
69065
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
місто Запоріжжя
Адреса
вулиця Щаслива,будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1
ДК 021:2015 (CPV): 38340000-0 «Прилади для вимірювання величин» (цифрове вимірювальне обладнання для кабінету фізики, цифрове вимірювальне обладнання для кабінету хімії, цифрове вимірювальне обладнання для кабінету біології, цифрове вимірювальне обладнання для кабінету географії)
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за Формою 1 Додатку 1 до тендерної документації
На підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, учасник повинен надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за останній звітний період. Надана фінансова звітність повинна підтвердити обсяг річного доходу (виручки) учасника у розмірі не меншому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі.
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Довідка в довільній формі, в якій зазначається країна фактичної реєстрації учасника процедури закупівлі.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Спосіб підтвердження
Назва
Інформація
Опис
Для підтвердження інформації учасник процедури закупівлі надає файл у форматі «.pdf», який сформований за результатом пошуку відповідної інформації на вебсайті санкційної карти ЄС за посиланням: https://www.sanctionsmap.eu/#/main
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Спосіб підтвердження
Назва
Документ
Опис
Учасник надає, щодо кожного запропонованого до закупівлі товару, документи, що підтверджують його походження з Прийнятних країн, а саме: сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару, або декларація про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару, що видані уповноваженим державним органом країни походження товару.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Спосіб підтвердження
Назва
довідка
Опис
Довідка в довільній формі, в якій зазначається країна фактичної реєстрації учасника процедури закупівлі.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Суб?єкт господарювання чиї спроможності можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг зареєстрований у прийнятній країні
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Спосіб підтвердження
Назва
довідка
Опис
Довідка в довільній формі, в якій зазначається країна фактичної реєстрації учасника процедури закупівлі..
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Спосіб підтвердження
Назва
Інформація
Опис
Для підтвердження інформації учасник процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, надає файл у форматі «.pdf», який сформований за результатом пошуку відповідної інформації на вебсайті санкційної карти ЄС за посиланням: https://www.sanctionsmap.eu/#/main .
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг за умови, що кожний субпідрядник/співвиконавець особисто або його кінцеві бенефіціарні власники, члени або учасники (акціонери) юридичної особи – субпідрядника/співвиконавця є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Спосіб підтвердження
Назва
Інформація
Опис
Для підтвердження інформації учасник процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, надає файл у форматі «.pdf», який сформований за результатом пошуку відповідної інформації на вебсайті санкційної карти ЄС за посиланням: https://www.sanctionsmap.eu/#/main .
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 18:56
Спосіб підтвердження
Назва
документ
Опис
Учасник надає, щодо кожного запропонованого до закупівлі товару, документи, що підтверджують його походження з Прийнятних країн, а саме: сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару, або декларація про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару, що видані уповноваженим державним органом країни походження товару.
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.10.2025 № 106-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 06.10.2025 №106-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
1) UA-2025-09-18-014786-a, яку проводить Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради;
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: «10» жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю відповідно умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Козацький ліцей»» Запорізької обласної ради (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, яка затверджена рішенням уповноваженої особи замовника (протокол від 18.09.2025) (далі - ТД); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАФІКАПРОМ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.09.2025 № 142; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.09.2025; відповідь Замовника від 09.10.2025 на запит від 07.10.2025.
Замовником 18 вересня 2025 року було оприлюднено в електронній системі закупівель ТД на закупівлю цифрового вимірювального обладнання для кабінетів фізики, хімії, біології та географії в рамках виконання заходів Плану України, з метою реалізації інструменту Ukraine Facility.
Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 14 частини 2 статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій
Проаналізувавши ТД було встановлено, що у пункті 1 Розділу IV «Подання тендерної пропозиції» Замовником не встановлено кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
У зв’язку з чим, Замовнику в ході моніторингу через електрону систему направлено запит щодо надання пояснення з цього приводу.
Замовником 09.10.2025 на запит від 07.10.2025 була надана відповідь, згідно якої він повідомив, що «… Під час завантаження файлу з Тендерною документацією технічну помилку недодрукувавши аналогічні дані (тендерна документація спочатку готується на паперовому носії і лише після цього затверджується та завантажується до електронної системи закупівель). Тобто можна вважати кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначеним…
…Слід зазначити, що така технічна помилка не призвела до будь-яких наслідків для відкритості та прозорості публічної закупівлі, не вплинула на проведення процедури торгів в цілому та не призвело до негативних наслідків вцілому.
Козацький ліцей в подальшому зобов’язується не допускати вказаних технічних помилок …».
Отже, враховуючи відсутність у пункті 1 Розділу IV «Подання тендерної пропозиції» ТД кінцевого строку подання тендерних пропозицій, Замовником було порушено вимоги пункту 14 частини 2 статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності ТД вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення пункту 14 частини 2 статті 22 Закону в частині не зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій у ТД.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом недопущення їх у подальшому при розробці тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
На висновок Східного офісу Держаудитслужби управління Східного офісу в Запорізькій області Запорізька школа-інтернат «Козацький ліцей» надає наступну інформацію, що за результатом Висновку органу державного фінансового контролю встановлено:«Відповідно до пункту 14 частини 2 статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій Проаналізувавши ТД встановлено, що у пункті 1 Розділу IV «Подання тендерної пропозиції» Замовником не встановлено кінцевого строку подання тендерних пропозицій.».
Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель на сьогоднішній день вжиті наступні заходи:
1.1 на постійному контролі питання складення тендерної документації та/або внесення змін до неї, проведення процедури закупівель з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178;
1.2 в подальшому зобов’язується не допускати вказаних зауважень у висновку Східного офісу Держаудитслужби управління Східного офісу у Запорізькій області, оприлюдненого 13.10.2025 року, технічних помилок;
1.3. посилена увага та постійний контроль за змінами в законодавстві у сфері публічних закупівель;
1.4 вжиті заходи щодо недопущення установлених зауважень у висновку Східного офісу Держаудитслужби управління Східного офісу у Запорізькій області, оприлюдненого 13.10.2025, в подальшій роботі.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-18-014786-a), яку проводить Комунальний заклад «Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Козацький ліцей»» Запорізької обласної ради (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Вимогами Розділу ІV «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником» Додатку № 1 до тендерної документації, яка затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 18.09.2025) (далі – Додаток № 1 до ТД) встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає підписану інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (специфікацію) за Формою 1, шляхом заповнення необхідних полів.
Згідно з Таблицею № 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики» Замовником встановлено вимогу відносно того, що учасник в колонці № 3 вказує конкретну марку та модель пропонуємого цифрового вимірювального обладнання.
У складі тендерної пропозиції учасника/переможця товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАФІКАПРОМ» (далі – учасник) для підтвердження встановлених вимог був наданий лист «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (специфікація)» від 24.09.2025 № 20, згідно з яким учасником в колонці № 3 не вказано конкретну марку та модель пропонуємого цифрового вимірювального обладнання.
Отже, прошу надати інформацію (пояснення) щодо встановлених невідповідностей між вимогами Замовника у Додатку № 1 до ТД та тендерною пропозицією відносно не зазначення учасником конкретної марки та моделі цифрового вимірювального обладнання?
2. Пунктом 14 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у тендерній документації зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Проаналізувавши тендерну документацію, яка затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 18.09.2025) (далі - ТД) було встановлено, що у пункті 1 Розділу IV «Подання тендерної пропозиції» Замовником не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Отже, прошу надати інформацію (пояснення) щодо не зазначення у ТД кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
3. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформація)
щодо запиту з моніторингу закупівлі UA-2025-09-18-014786-a за наказом управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 06.10.2025 №106-З
Наказом управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 06.10.2025 №106-З повідомлено про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі UA-2025-09-18-014786-a: ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин, яку проводить Комунальний заклад «Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Козацький ліцей»» Запорізької обласної ради (далі – Замовник або Козацький ліцей), 07.10.2025 року о 16:05:59 подано запит Замовнику на пояснення.
Козацьким ліцеєм на виконання запиту, в передбачений запитом строк, а саме, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, через електронну систему закупівель подаються відповідні пояснення (інформація) та необхідні підтверджуючі документи.
Так, пунктом першим запиту зазначено: «Вимогами Розділу ІV «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником» Додатку № 1 до тендерної документації, яка затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 18.09.2025) (далі – Додаток № 1 до ТД) встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає підписану інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (специфікацію) за Формою 1, шляхом заповнення необхідних полів. Згідно з Таблицею № 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики» Замовником встановлено вимогу відносно того, що учасник в колонці № 3 вказує конкретну марку та модель пропонуємого цифрового вимірювального обладнання.
У складі тендерної пропозиції учасника/переможця товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАФІКАПРОМ» (далі – учасник) для підтвердження встановлених вимог був наданий лист «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (специфікація)» від 24.09.2025 № 20, згідно з яким учасником в колонці № 3 не вказано конкретну марку та модель пропонуємого цифрового вимірювального обладнання.
Отже, прошу надати інформацію (пояснення) щодо встановлених невідповідностей між вимогами Замовника у Додатку № 1 до ТД та тендерною пропозицією відносно не зазначення учасником конкретної марки та моделі цифрового вимірювального обладнання?».
З приводу запитаного зазначаємо, що на виконання вимог, що встановлені Замовником у Розділі ІV Додатку №1 до тендерної документації, зокрема щодо надання підписаної інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (специфікацію) за Формою 1, шляхом заповнення необхідних полів, учасником ТОВ «ГРАФІКАПРОМ» було надано файл з назвою «7. Технічна частина.pdf», що містить лист «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (специфікація)» від 24.09.2025 № 20, в якому, в колонці №3 учасник ТОВ «ГРАФІКАПРОМ» вказав наступні марки та моделі цифрового вимірювального обладнання, що пропонується до постачання, а саме:
1. Для позиції «Цифрове вимірювальне обладнання для кабінету фізики» учасником ТОВ «ГРАФІКАПРОМ» запропоновано «Набір навчальний «Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс ЛабДиск Фізика»», що складається з 1-го пристрою вчителя та 12 пристроїв учнів;
2. Для позиції «Цифрове вимірювальне обладнання для кабінету хімії» учасником ТОВ «ГРАФІКАПРОМ» запропоновано «Набір навчальний «Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс ЛабДиск БіоХім»», що складається з 1-го пристрою вчителя та 12 пристроїв учнів;
3. Для позиції «Цифрове вимірювальне обладнання для кабінету біології» учасником ТОВ «ГРАФІКАПРОМ» запропоновано «Набір навчальний «Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс ЛабДиск БіоХім»», що складається з 1-го пристрою вчителя та 12 пристроїв учнів;
4. Для позиції «Цифрове вимірювальне обладнання для кабінету географії» учасником ТОВ «ГРАФІКАПРОМ» запропоновано «Набір навчальний «Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс ЛабДиск Метеостанція»»
Тобто, учасником запропоновано навчальні набори з маркою «Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс ЛабДиск» та моделями «Фізика», «БіоХім», «Метеостанція» відповідно.
Дана інформація підтверджується наданими учасником ТОВ «ГРАФІКАПРОМ» документами від виробника таких наборів та документами, що підтверджують їх якість та походження, які містяться у файлі з назвою «8. Технічні документи.pdf», зокрема:
1. Авторизаційний лист від виробника запропонованого товару ТОВ «Мультимедійне видавництво «Розумники» №24-09-2025/1453 від 24.09.2025 року;
2. Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству №2025/04/2865 від 11.07.2025 року;
3. Декларація про відповідність вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання та Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання № ТР 1905/1-25 від 19.05.2025 року;
4. Декларація про відповідність вимогам Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні № ТР 1905/11-25 від 19.05.2025 року;
5. Сертифікат відповідності № UA 1.PROM.000012-25 від 19.05.2025 року;
6. Сертифікат системи управління якістю № UA.QMS.20250526/01* від 26.05.2025 року;
7. Сертифікат системи екологічного управління № UA.EMS.20250526/02* від 26.05.2025 року;
8. Сертифікат походження товару за формою У-1 № UA53100U 637/1 від 01.07.2025 року.
Всі вищевказані документи підтверджують зазначені учасником ТОВ «ГРАФІКАПРОМ» марку та моделі запропонованих пристроїв.
Враховуючи вищезазначене, Замовником встановлено відповідність пропозиції учасника ТОВ «ГРАФІКАПРОМ» в цій частині.
Пунктом другим запиту зазначено: «Пунктом 14 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у тендерній документації зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Проаналізувавши тендерну документацію, яка затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 18.09.2025) (далі - ТД) було встановлено, що у пункті 1 Розділу IV «Подання тендерної пропозиції» Замовником не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже, прошу надати інформацію (пояснення) щодо не зазначення у ТД кінцевого строку подання тендерних пропозицій?».
З приводу запитаного зазначаємо, що дійсно пунктом 14 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у тендерній документації зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Разом з тим, відповідно до п.26 Особливостей, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно ж пункту 6 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів, також, повинно містити інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Замовником під час публікації оголошення про проведення закупівлі ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин, було зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а саме – «27 вересня 2025 17:00». Але під час завантаження файлу з Тендерною документацією технічну помилку недодрукувавши аналогічні дані (тендерна документація спочатку готується на паперовому носії і лише після цього затверджується та завантажується до електронної системи закупівель). Тобто можна вважати кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначеним.
Отже, усі учасник закупівлі чи потенціальні учасники закупівлі не могли не бути обізнані про кінцевий строк подання тендерних пропозицій, оскільки ознайомлення з тендерною документацією здійснюється в рамках ознайомлення з інформацією про відповідну публічну закупівлю.
Слід зазначити, що така технічна помилка не призвела до будь-яких наслідків для відкритості та прозорості публічної закупівлі, не вплинула на проведення процедури торгів в цілому та не призвело до негативних наслідків вцілому.
Козацький ліцей в подальшому зобов’язується не допускати вказаних технічних помилок.
Пунктом другим запиту зазначено: «Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі?».
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 затверджено Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема, розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін; розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель; розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів; розрахунок очікуваної вартості робіт.
Так, Козацьким ліцеєм, використавши перший метод, для визначення очікуваної вартості ДК 021:2015 (CPV): 38340000-0 «Прилади для вимірювання величин» (цифрове вимірювальне обладнання для кабінету фізики, цифрове вимірювальне обладнання для кабінету хімії, цифрове вимірювальне обладнання для кабінету біології, цифрове вимірювальне обладнання для кабінету географії) було направлено 3 (три) запити про надання комерційних пропозицій наступним потенційним учасникам: ФОП Гуменюк О.В., ТОВ «Графікапром», ТОВ «ЕМЕНС».
На запит було отримано 3 (три) комерційні пропозиції від:
- ФОП Гуменюк О.В зазначили, що ціна: за комплект цифрового вимірювальне обладнання для кабінету фізики (комплект вчителя+ 12 комплектів учня) складає 687000,00 грн; за комплект цифрового вимірювального обладнання для кабінету хімії (комплект вчителя+ 12 комплектів учня) складає 868000,00 грн; за комплект цифрове вимірювальне обладнання для кабінету біології (комплект вчителя+ 12 комплектів учня) складає 839000,00 грн; за комплект цифрове вимірювальне обладнання для кабінету географії (13 шт метеостанції) складає 598000,00 грн. Загальна вартість складає 2992000,00 грн;
- ТОВ «Графікапром» _ зазначили, що ціна: за комплект цифрового вимірювальне обладнання для кабінету фізики (комплект вчителя+ 12 комплектів учня) складає 668400,00 грн; за комплект цифрового вимірювального обладнання для кабінету хімії (комплект вчителя+ 12 комплектів учня) складає 816000,00 грн; за комплект цифрове вимірювальне обладнання для кабінету біології (комплект вчителя+ 12 комплектів учня) складає 816000,00 грн; за комплект цифрове вимірювальне обладнання для кабінету географії (13 шт метеостанції) складає 581100,00 грн. Загальна вартість складає 2881500,00 грн;
- ТОВ «ЕМЕНС» зазначили, що ціна: за комплект цифрового вимірювальне обладнання для кабінету фізики (комплект вчителя+ 12 комплектів учня) складає 725000,00 грн; за комплект цифрового вимірювального обладнання для кабінету хімії (комплект вчителя+ 12 комплектів учня) складає 815000,00 грн; за комплект цифрове вимірювальне обладнання для кабінету біології (комплект вчителя+ 12 комплектів учня) складає 815000,00 грн; за комплект цифрове вимірювальне обладнання для кабінету географії (13 шт метеостанції) складає 591500,00 грн. Загальна вартість складає 2946500,00 грн.
Обсяг необхідний для забезпечення потреб замовника складає цифрове вимірювальне обладнання для кабінету фізики – 1 комплект, цифрове вимірювальне обладнання для кабінету хімії – 1 комплект, цифрове вимірювальне обладнання для кабінету біології – 1 комплект, цифрове вимірювальне обладнання для кабінету географії – 13 комплектів), відповідно очікувана вартість складає:
(2992000,00 + 2881500,00 + 2946500,00) / 3 = 2940000,00 грн з ПДВ
Отже, очікувана вартість предмета закупівлі ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин визначена у відповідності до методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, та як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних комерційних пропозицій. Копії Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та комерційних пропозицію додаються до пояснення (інформації).
Додатково зазначаємо, що Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковане на сайті Козацького ліцею у розділі «Фінансова звітність» - «Дерджавні закупівлі» (посилання: http://inter4.zp.ua/document/view/derzhavni-zakupivli).
Додатки:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
2. Комерційна пропозиція ТОВ «ГРАФІКАПРОМ»;
3. Комерційна пропозиція Фізичної особи-підприємця Гуменюк Олександра Валентиновича;
4. Комерційна пропозиція ТОВ «ЕМЕНС».
Уповноважена особа,
Економіст Ганна Кіянова