Показати схожі тендери

Закупівля "Капітальний ремонт з утеплення фасаду Ліцею №3 Підгородненської міської ради Дніпропетровської області за адресою: 52001, Дніпропетровська область, Дніпровський район, м.Підгородне, вул.Каштанова,1". Коригування від Підгородненська міська рада Дніпровського району Дніпропетровської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-18-013859-a
Id Tender 64ec944b501a432fb81504c3eeb7e55a
План UA-P-2025-09-18-015842-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.09.2025 16:55
Остання зміна 12.11.2025 14:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
38 132 851 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.09.2025 16:53 до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.09.2025 16:53
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.09.2025 16:53
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.10.2025 16:17
до 31.10.2025 15:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.10.2025 10:22
до 06.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.10.2025 15:55
до 12.11.2025 14:38
Період уточнень
з 18.09.2025 16:53 до 07.10.2025 00:00
Період оскарження
з 18.09.2025 16:53 до 07.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.10.2025 16:17 до 31.10.2025 15:55
Період кваліфікації
з 10.10.2025 16:17 до 31.10.2025 15:55
Основні параметри
"Капітальний ремонт з утеплення фасаду Ліцею №3 Підгородненської міської ради Дніпропетровської області за адресою: 52001, Дніпропетровська область, Дніпровський район, м.Підгородне, вул.Каштанова,1". Коригування
Мова тендерної пропозиції – українська (пункт 8 частина друга, Стаття 21 Закону). Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
38 132 851 грн.
"Капітальний ремонт з утеплення фасаду Ліцею №3 Підгородненської міської ради Дніпропетровської області за адресою: 52001, Дніпропетровська область, Дніпровський район, м.Підгородне, вул.Каштанова,1". Коригування
Назва предмета закупівлі
"Капітальний ремонт з утеплення фасаду Ліцею №3 Підгородненської міської ради Дніпропетровської області за адресою: 52001, Дніпропетровська область, Дніпровський район, м.Підгородне, вул.Каштанова,1". Коригування
Очікувана вартість
38 132 851 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
190664,26
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
190 000
Аукціон
Cтарт аукціону
10.10.2025 15:54
Закінчення аукціону
10.10.2025 16:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Капітальний ремонт з утеплення фасаду Ліцею №3 Підгородненської міської ради Дніпропетровської області за адресою: 52001, Дніпропетровська область, Дніпровський район, м.Підгородне, вул.Каштанова,1". Коригування
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
52001, Україна, Дніпропетровська область, місто Підгородне, вул. Каштанова, 1
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ"
Пропозиція:
37 836 156.26 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДВН""
Пропозиція:
34 819 897.49 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.10.2025 15:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.09.2025 16:55
Оголошення про проведення закупівлі
18.09.2025 16:53
-
18.09.2025 16:53
Проект договору
18.09.2025 16:53
-
18.09.2025 16:53
-
18.09.2025 16:53
-
18.09.2025 16:53
-
18.09.2025 16:53
-
18.09.2025 16:53
-
18.09.2025 16:53
-
18.09.2025 16:53
-
18.09.2025 16:53
-
18.09.2025 16:53
-
18.09.2025 16:53
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Тимошенко
Електронна пошта
Телефон
+380976861956
Сайт:
https://pidgorodne.otg.dp.gov.ua/ua#
Замовник
ЄДРПОУ
05520750
Повна назва
Підгородненська міська рада Дніпровського району Дніпропетровської області
Поштовий індекс
52001
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Підгородне
Адреса
вул.Центральна буд.46
Кваліфікація
Лот № 1 "Капітальний ремонт з утеплення фасаду Ліцею №3 Підгородненської міської ради Дніпропетровської області за адресою: 52001, Дніпропетровська область, Дніпровський район, м.Підгородне, вул.Каштанова,1". Коригування
Період вимог/скарг з 24.10.2025 10:22 по 30.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 16:17 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
24.10.2025 10:22
Повідомлення про рішення
17.10.2025 10:24
Електроний протокол про продовження строку
10.10.2025 16:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись ч. 10, 15 ст. 29 Закону, у зв’язку з необхідністю опрацювання великого обсягу документації тендерної пропозиції учасника закупівлі "Капітальний ремонт з утеплення фасаду Ліцею №3 Підгородненської міської ради Дніпропетровської області за адресою: 52001, Дніпропетровська область, Дніпровський район, м.Підгородне, вул.Каштанова,1". Коригування, Ідентифікатор закупівлі – UA-2025-09-18-013859-a, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
17.10.2025 10:24
Дата кінця розгляду
08.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Враховуючи п. 43 Особливостей, розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДВН"" процедури закупівлі "Капітальний ремонт з утеплення фасаду Ліцею №3 Підгородненської міської ради Дніпропетровської області за адресою: 52001, Дніпропетровська область, Дніпровський район, м.Підгородне, вул.Каштанова,1". Коригування, Ідентифікатор закупівлі – UA-2025-09-18-013859-a у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: • згідно з п. 2.1 Додатку 10 ТД учасник має надати документи щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, оформлені згідно вимог пункту 5.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 5 даної тендерної документації. Відповідно до п. 5.1 Розділу ІІІ ТД на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надає довідку за формою Додатку 5 ТД, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), що можуть бути використані при виконанні робіт. Відповідно до вимог Додатку 5 ТД на підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці, -- на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів або інші зазначені документи. Учасником зазначено наявність Автомобіль JAC HFC1020KR, однак надано технічний паспорт на автомобіль JAC HFC1020K. • згідно з п. 2.1 Додатку 10 ТД учасник має надати документи щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оформлені згідно вимог пункту 5.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 6 даної тендерної документації. Відповідно до п. 5.2 Розділу ІІІ ТД на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник надає довідку за формою Додатку 6 ТД, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Відповідно до вимог Додатку 6 ТД на підтвердження інформації щодо кваліфікації працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою Додатком 6 до ТД довідкою Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії зазначених у довідці чинних (не призупинених, не анульованих, тощо) кваліфікаційних сертифікатів відповідних працівників Учасником зазначено наявність інженера-кошторисника Логвінової І.В. та зазначено сертифікат АР009832, однак не надано скан-копію сертифікату. • згідно з п. 2.3 Додатку 10 ТД учасник має надати документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, оформлені згідно вимог пункту 5.3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 7 даної тендерної документації. Відповідно до п. 5.3.1 та 5.3.2 Розділу ІІІ ТД на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі учасник надає довідку за формою Додатку 7 ТД та скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3). Учасником надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, де зазначено аналогічний договір № 1-05/2024 від 09.05.2024, однак надано скан-копію та додаткову угоду договору № 1-10/2024 від 04.10.2024. Учасником також надано акти Форма КБ-2в та Форма КБ-3 до договору 1-05/2024 від 09.05.2024, однак відповідно до Довідки КБ-3 від 24.02.2025 за лютий 2025 року вартість виконаних робіт та витрати становить 3 102,03032 тис. грн., а відповідно до Акту № 3 від 24.02.2025 – 5 284 655,68 грн. • згідно з п. 2.3 Додатку 10 ТД учасник має надати документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, оформлені згідно вимог пункту 5.3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 7 даної тендерної документації. Відповідно до п. 5.3.3 Розділу ІІІ ТД учасник має надати скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. Учасником надано лист-відгук до договору № 1-05/2024 від 09.05.2024, однак він не адресований замовнику даної закупівлі. Також не надані підтверджуючі документи про прийняття в експлуатацію закінченого об’єкту будівництва. • згідно з п. 2.3 Додатку 10 ТД учасник має надати документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, оформлені згідно вимог пункту 5.3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 7 даної тендерної документації. Відповідно до п. 5.3.1 та 5.3.2 Розділу ІІІ ТД на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі учасник надає довідку за формою Додатку 7 ТД та скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3). Учасником надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання договору № 83 від 10.03.2023 та його скан-копію. Відповідно до п. 1.2 вказаного договору «Склад, обсяг робіт, їх вартість визначаються кошторисною документацією, яка є невід’ємною частиною договору», однак скан-копію кошторисної документації не надано. • згідно з п. 2.3 Додатку 10 ТД учасник має надати документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, оформлені згідно вимог пункту 5.3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 7 даної тендерної документації. Відповідно до п. 5.3.3 Розділу ІІІ ТД учасник має надати скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. Учасником надано лист-відгук до договору № 83 від 10.03.2023, однак він не адресований замовнику даної закупівлі. Також не надані підтверджуючі документи про прийняття в експлуатацію закінченого об’єкту будівництва. • згідно з п. 2.4 Додатку 10 ТД учасник має надати документи, які підтверджують наявність фінансової спроможності учасника, оформлені згідно вимог підпункту пункту 5.4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Відповідно до п. 5.4 Розділу ІІІ ТД наявність фінансової спроможності підтверджується наданням фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника) протягом 5 останніх календарних років. Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років (загальний досвід роботи не менше 4 років) становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Учасником надано фінансову звітність лише за один рік. • згідно з п. 2.6 Додатку 10 ТД учасник має надати документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, які надаються при поданні тендерної пропозиції -- згідно вимог пункту 5.5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», зокрема спеціальні довідки у довільній формі згідно вимог підпункту 5.5.3 та Витяг ЄДР/Виписку ЄДР згідно вимог підпункту 5.5.4. У відповідності до до п.п. 5.5.4 Розділу ІІІ ТД та відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону з урахуванням абзацу 10 пункту 3 Особливостей та Фінансової Угоди для закупівель за ПВУ учаснику буде відмовлено в участі у тендері та його пропозиція відхилена, якщо учасником НЕ буде надано у складі його пропозиції Витяг ЄДР/Виписку ЄДР, в якому міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію (крім випадків, коли учасником є фізична особа-підприємець або учасником є нерезидентом). Учасником надано Виписку ЄДР, однак вона не містить інформацію, передбачену пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". • згідно з п. 3.1 Додатку 10 ТД учасник має надати документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно вимог пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 3 даної тендерної документації. Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ ТД учасник має надати проект календарного графіку виконання робіт. Учасником не надано проект календарного графіку виконання робіт.
Створено
22.10.2025 14:59
Надати до
23.10.2025 14:59
Період вимог/скарг з 31.10.2025 15:55 по 06.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.10.2025 10:22 по 22.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.10.2025 15:55
Довідка НАЗК
31.10.2025 15:55
Повідомлення про рішення
31.10.2025 15:15
documentType.award.deviationReport
30.10.2025 15:51
Електроний протокол про продовження строку
24.10.2025 10:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись ч. 10, 15 ст. 29 Закону, у зв’язку з необхідністю опрацювання великого обсягу документації тендерної пропозиції учасника закупівлі "Капітальний ремонт з утеплення фасаду Ліцею №3 Підгородненської міської ради Дніпропетровської області за адресою: 52001, Дніпропетровська область, Дніпровський район, м.Підгородне, вул.Каштанова,1". Коригування, Ідентифікатор закупівлі – UA-2025-09-18-013859-a, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
30.10.2025 15:51
Дата кінця розгляду
22.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Враховуючи п. 43 Особливостей, розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ" процедури закупівлі "Капітальний ремонт з утеплення фасаду Ліцею №3 Підгородненської міської ради Дніпропетровської області за адресою: 52001, Дніпропетровська область, Дніпровський район, м.Підгородне, вул.Каштанова,1". Коригування, Ідентифікатор закупівлі – UA-2025-09-18-013859-a у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: • згідно з п. 1.2 Додатку 10 ТД учасник має надати Статут або інший установчий документ – згідно вимог пункту 1.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» даної тендерної документації. Відповідно до п. 1.2 Розділу ІІІ ТД у випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення Учасника (для юридичних осіб). Учасником не надано рішення про створення Учасника. • згідно з п. 2.3 Додатку 10 ТД учасник має надати документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, оформлені згідно вимог пункту 5.3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 7 даної тендерної документації. Відповідно п. 5.3 ТД учасник має надати інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 ТД, підтверджуючі укладення та виконання договорів документи, скан-копії листів-відгуків від контрагентів з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. Учасником не вказано посаду контактної особи замовника в інформаційній довідці про виконання аналогічних договорів. Учасником не надано підтверджуючі документи про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва за договором № 14-07/20 від 14.07.2020 р. Учасником не надано локальні кошториси з додатками, котрі є невід’ємною частиною договору № В-4545-4/1 від 06.06.2022 р. Учасником не надано додаткову угоду № 2 до договору № В-4545-4/2 від 16.06.2022 р. Учасником не надано підтверджуючі документи про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва за договором № В-4545-4/3 від 16.06.2022 р. Учасником не надано підтверджуючі документи про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва за договором № РО-UKR-005883 від 12.07.2024 р. Учасником не надано скан-копію листа-відгуку від контрагента з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінченого об’єкта будівництва за договором № ВТО-КР-1 від 12.02.2024 р. Вказаний Учасником в довідці договір № GZK-3 від 24/09/2024 р. не є аналогічним в розумінні Закону. За ним також не надано скан-копію листа-відгуку від контрагента з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінченого об’єкта будівництва.
Створено
30.10.2025 15:53
Надати до
31.10.2025 15:53
Договір
UA-2025-09-18-013859-a-c1
Підписаний і діє
Номер
DP06A_02_W
37 836 156.26 грн.
31 530 130.22 грн.
З ПДВ
Підписано
12.11.2025
Строк дії договору з
12.11.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
"Капітальний ремонт з утеплення фасаду Ліцею №3 Підгородненської міської ради Дніпропетровської області за адресою: 52001, Дніпропетровська область, Дніпровський район, м.Підгородне, вул.Каштанова,1". Коригування
Номенклатура
"Капітальний ремонт з утеплення фасаду Ліцею №3 Підгородненської міської ради Дніпропетровської області за адресою: 52001, Дніпропетровська область, Дніпровський район, м.Підгородне, вул.Каштанова,1". Коригування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Підгородненська міська рада Дніпровського району Дніпропетровської області
Повна назва
Підгородненська міська рада Дніпровського району Дніпропетровської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05520750

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ"
Повна назва
ТОВ "УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42449356

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.11.2025 14:38
-
12.11.2025 14:37
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-05-000003
Дата створення проекту
05.11.2025 11:37
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
11.11.2025 17:52
Дата завершення моніторингу
03.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 288-26-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 020-65-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 10.11.2025 № 294 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 10.11.2025 № 294 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 12 UA-2025-09-18-013859-a 18.09.2025 Підгородненська міська рада Дніпровського району Дніпропетровської області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.11.2025 00:00
Документи рішення
11.11.2025 17:52
-
Повідомлення
Запит
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт, а саме: "Капітальний ремонт з утеплення фасаду Ліцею №3 Підгородненської міської ради Дніпропетровської області за адресою: 52001, Дніпропетровська область, Дніпровський район, м.Підгородне, вул.Каштанова,1". Коригування, 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-18-013859-a), яку проведено Підгородненською міською радою Дніпровського району Дніпропетровської області (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкт управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Відповідно до додатку №3 «Технічне завдання» до тендерної документації, а саме у пояснювальній записці Замовником визначено, що середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 171,75 люд.год та розрядi робiт 3,8) – 26 000,00 грн. У тендерній пропозиції Учасник ТОВ "УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ" у пояснювальній записці також зазначає середньомiсячну заробiтну плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi у розмірі – 26 000,00 грн. Проте, показник витрат відповідно до пункту 1 рішення ПІДГОРОДНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 26 квітня 2024 року № 2857-36/8 «Про встановлення на 2024 - 2025 роки розміру кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва», встановлений розмір кошторисної заробітної плати на 2024 - 2025 роки, при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального та поточного ремонту, технічного переоснащення) об’єктів що споруджуються із залученням коштів бюджету Підгородненської міської територіальної громади, становить 20 500,00 грн., що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8. Надайте пояснення щодо вищезазначеної невідповідності. Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
12.11.2025 13:15
Орган перевірки
18.11.2025 00:00
Документи повідомлення
12.11.2025 13:16
-
Відповідь
Відповідь на звернення
У відповідь на запит від 12.11.2025 року повідомляємо, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, очікувана вартість визначено згідно з затвердженою проектно-кошторисною документацією та експертним звітом "Капітальний ремонт з утеплення фасаду Ліцею №3 Підгородненської міської ради Дніпропетровської області за адресою: 52001, Дніпропетровська область, Дніпровський район, м.Підгородне, вул.Каштанова,1". Коригування. При визначенні очікуваної вартості використано зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва. Очікувана вартість робіт з будівництва складає 38 132 851 грн. з ПДВ Бюджетні призначення визначено відповідно до Угоди про передачу коштів позики № 13110-05/1 від 03 січня 2024 року між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури та Підгородненською міською радою Дніпровського району Дніпропетровської області та рішення сесії Підгородненської міської ради від 12.02.2025 року № 3422-48/8. Посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://pidgorodne.otg.dp.gov.ua/rishennya-gromadi/obgruntuvannia-ua-2025-09-18-013859-a-kapitalnyi-remont-z-uteplennia-fasadu-litseiu-3-pidhorodnenskoi-miskoi-rady-dnipropetrovskoi-oblasti-za-adresoiu-52001-dnipropetrovska-oblast-dniprovskyi. Відповідно до пункту 1 рішення Підгородненської міської ради від 11 квітня 2025 року № 3562-50/8 «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва на 2025-2026 роки», встановлений розмір кошторисної заробітної плати на 2025 - 2026 роки при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального та поточного ремонту, технічного переоснащення) об’єктів що споруджуються із залученням коштів бюджету Підгородненської міської територіальної громади, становить 26 000,00 грн. Таким чином, виготовлена проектно-кошторисна документація "Капітальний ремонт з утеплення фасаду Ліцею №3 Підгородненської міської ради Дніпропетровської області за адресою: 52001, Дніпропетровська область, Дніпровський район, м.Підгородне, вул.Каштанова,1". Коригування та пропозиція учасника ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ» відповідають вказаному рішенню. Додатки: ? копія Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом "Капітальний ремонт з утеплення фасаду Ліцею №3 Підгородненської міської ради Дніпропетровської області за адресою: 52001, Дніпропетровська область, Дніпровський район, м.Підгородне, вул.Каштанова,1". Коригування; ? копія Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва "Капітальний ремонт з утеплення фасаду Ліцею №3 Підгородненської міської ради Дніпропетровської області за адресою: 52001, Дніпропетровська область, Дніпровський район, м.Підгородне, вул.Каштанова,1". Коригування; ? копія рішення Підгородненської міської ради від 11 квітня 2025 року № 3562-50/8.
Рішеня
17.11.2025 13:36
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
38 132 851 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:00
Замовник:
Підгородненська міська рада Дніпровського району Дніпропетровської області
Контактний телефон:
+380976861956
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
38 132 851 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:00
Замовник:
Підгородненська міська рада Дніпровського району Дніпропетровської області
Контактний телефон:
+380976861956
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності