Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з охорони об’єкту від ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА ТА ДИЗАЙНУ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-18-013464-a
Id Tender ae5698be9c3a4d4780169536b6c7194c
План UA-P-2025-09-18-015574-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.09.2025 16:40
Остання зміна 13.10.2025 14:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
339 440.64 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.09.2025 16:40 до 26.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.09.2025 16:40
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.09.2025 16:40
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.09.2025 00:00
до 02.10.2025 14:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.10.2025 14:39
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.10.2025 14:39
до 13.10.2025 14:28
Період уточнень
з 18.09.2025 16:40 до 23.09.2025 00:00
Період оскарження
з 18.09.2025 16:40 до 23.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.09.2025 00:00 до 02.10.2025 14:39
Період кваліфікації
з 26.09.2025 00:00 до 02.10.2025 14:39
Основні параметри
Послуги з охорони об’єкту
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
339 440.64 грн.
Послуги з охорони об’єкту
Назва предмета закупівлі
Послуги з охорони об’єкту
Очікувана вартість
339 440.64 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1697,2
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з охорони об’єкту
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79052, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Гніздовського 4а , вул. Широка,79
Дата постачання по
31.12.2025 16:41
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг Охоронної фірми здійснюється Замовником на підставі Актів фактично наданих послуг (згідно фактично виставлених постів (нарядів) та часу несення служби) впродовж 90 (дев’яносто) календарних днів з дня отримання від Виконавця рахунку-фактури, після підписання обома Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-3"
Пропозиція:
339 440.64 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.09.2025 16:40
Оголошення про проведення закупівлі
18.09.2025 16:37
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Турчиняк Наталія Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380322675611
Факс
+380322675631
Замовник
ЄДРПОУ
02545548
Повна назва
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА ТА ДИЗАЙНУ
Поштовий індекс
79052
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Широка, 79
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з охорони об’єкту
Період вимог/скарг з 02.10.2025 14:39 по 08.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.09.2025 00:00 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.10.2025 14:39
Довідка НАЗК
02.10.2025 14:39
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.09.2025 16:25
Електроний протокол про продовження строку
26.09.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:37
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:37
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з необхідністю дотримання вимог Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» було прийнято рішення продовжити строку розгляду тендерної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
30.09.2025 14:54
Дата кінця розгляду
25.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: НЕВІДПОВІДНІСТЬ 1 1) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) учасники повинні надати довідку про наявність у учасника кваліфікованого персоналу (в кількості не менше 16 охоронників), які відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 для забезпечення фізичної охорони об’єктів, з числа громадян України віком від 18 років за формою – 4 охоронника на 1 пост, та 2 охоронника на кожну групу швидкого реагування (таблиця «А» Додатку №1 даної Тендерної документації), копія наказу про затвердження керівника служби з охорони праці та копія діючого посвідчення керівника служби з охорони праці. 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учасником на виконання цієї вимоги надано дві різні довідки про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, де зазначено різних працівників. 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями уточнити та виправити довідку та подати єдину узгоджену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації з актуальним переліком, що відповідає вимогам тендерної документації, зокрема із врахуванням п. 2.2, п. 2.3 ч. 2 Додатку № 1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) . НЕВІДПОВІДНІСТЬ 2 1. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог пп. 3.2 п. 3 Розділу 1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) учасники повинні надати копії не менше двох аналогічних договорів (аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника). 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ У складі пропозиції учасником не надано скан копій двох аналогічних договорів, які зазначено у довідці про виконання аналогічних договорів, а саме договорів № 64-05/23Л від 15.05.2023р. та № 65-06/23Л від 12.06.2023р. 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати скан копії зазначених у довідці про виконання аналогічних договорів, а саме договорів № 64-05/23Л від 15.05.2023р. та № 65-06/23Л від 12.06.2023р., або надати нову довідку, із зазначенням інших договорів та відповідно надати скан копії таких. . НЕВІДПОВІДНІСТЬ 3 1) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог пп.1. п. 1 Додатку 1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) учасники повинні надати документальне підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», зокрема: - наявність на балансі пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії калібру 9 мм., та набоїв до них (надати підтверджуючі документи про наявність таких пристроїв), в кількості необхідному для забезпечення груп швидкого реагування, які будуть задіяні за умовами даного договору (не менше 4 –ох одиниць);. 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учасником на виконання цієї вимоги не надано довідки про наявність на балансі наявність пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії калібру 9 мм., та набоїв до них, в кількості необхідному для забезпечення груп швидкого реагування, які будуть задіяні за умовами даного договору (не менше 4 –ох одиниць). 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати інформацію про наявність пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії калібру 9 мм., та набоїв до них, в кількості необхідному для забезпечення груп швидкого реагування, які будуть задіяні за умовами даного договору (не менше 4 –ох одиниць). НЕВІДПОВІДНІСТЬ 4 1. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) учасники повинні надати копію наказу про затвердження керівника служби з охорони праці та копія діючого посвідчення керівника служби з охорони праці. 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учасником на виконання цієї вимоги не надано копії наказу про затвердження керівника служби з охорони праці та копія діючого посвідчення керівника служби з охорони праці. 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати копію наказу про затвердження керівника служби з охорони праці та копію діючого посвідчення керівника служби з охорони праці. НЕВІДПОВІДНІСТЬ 5 1. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 1. ч. 1 Додатку № 1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) учасники повинні довідка в довільній формі про наявність в учасника необхідного обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов Договору, а саме: - наявність діючого підрозділу охорони (місцезнаходження контактні номери телефонів, дані про керівника); - відомості про спеціальні засоби та засоби зв’язку для оснащення кожного поста охорони на об’єктах замовника (гумові кийки, газові балончики, пристрої для відстрілу патронів – калібром до 9 мм., ручні металодетектори) радіостанція і бронежилет - при необхідності); - перелік найменувань форменого одягу персоналу охорони учасника (з наданням фотографій форменого одягу учасника); - наявність на балансі пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії калібру 9 мм., та набоїв до них (надати підтверджуючі документи про наявність таких пристроїв), в кількості необхідному для забезпечення груп швидкого реагування, які будуть задіяні за умовами даного договору (не менше 4 –ох одиниць); 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ У складі пропозиції учасником не надано підтвердження на право володіння, користування радіостанціями, а надано лише видаткову накладну на радіостанції, власником яких є стороння особа. 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями підтвердити наявність в учасника необхідного обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов Договору, а саме радіостанцій.
Створено
30.09.2025 16:28
Надати до
01.10.2025 16:28
Договір
UA-2025-09-18-013464-a-c1
Підписаний і діє
Номер
76-10/25 Л
339 440.64 грн.
339 440.64 грн.
Без ПДВ
Підписано
08.10.2025
Строк дії договору з
08.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з охорони об’єкту
Номенклатура
Послуги з охорони об’єкту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА ТА ДИЗАЙНУ
Повна назва
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА ТА ДИЗАЙНУ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02545548

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-3"
Повна назва
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-3"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34857604

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.10.2025 14:27
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
339 440.64 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 00:00
Замовник:
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА ТА ДИЗАЙНУ
Контактний телефон:
+380322675611
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
339 440.64 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 00:00
Замовник:
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА ТА ДИЗАЙНУ
Контактний телефон:
+380322675611
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності