Показати схожі тендери

Закупівля Гідравлічний підйомник для людей з обмеженими можливостями від КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-18-013198-a
Id Tender b33094fd272d452585ab863704e5a538
План UA-P-2025-09-18-014940-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 18.09.2025 16:44
Остання зміна 10.10.2025 13:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
225 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.09.2025 16:45 до 26.09.2025 22:00
Завершено
Період уточнень
з 18.09.2025 16:45
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.09.2025 16:45
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.09.2025 13:41
до 09.10.2025 10:18
Залишилось 9 год. 33 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.10.2025 15:32
до 15.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.10.2025 10:18
-
Період уточнень
з 18.09.2025 16:45 до 23.09.2025 00:00
Період оскарження
з 18.09.2025 16:45 до 23.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.09.2025 13:41 до 09.10.2025 10:18
Період кваліфікації
з 29.09.2025 13:41 до 09.10.2025 10:18
Основні параметри
Гідравлічний підйомник для людей з обмеженими можливостями
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
225 000 грн.
Гідравлічний підйомник для людей з обмеженими можливостями
Назва предмета закупівлі
Гідравлічний підйомник для людей з обмеженими можливостями
Очікувана вартість
225 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2250,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.09.2025 13:18
Закінчення аукціону
29.09.2025 13:41
Позиція
Опис предмета закупівлі
Гідравлічний підйомник для людей з обмеженими можливостями
Код ДК 021:2015
42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:27
Значення, яке очікується
мін. 25,0
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:27
Значення, яке очікується

Австралія

Австрійська Республіка

Аруба

Велике Герцогство Люксембург

Грецька Республіка

Держава Ізраїль

Ірландія

Італійська Республіка

Канада

Князівство Ліхтенштейн

Королівство Бельгія

Королівство Данія

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Королівство Норвегія

Королівство Швеція

Латвійська Республіка

Литовська Республіка

Нова Зеландія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Португальська Республіка

Республіка Болгарія

Республіка Вірменія

Республіка Естонія

Республіка Ісландія

Республіка Кіпр

Республіка Корея

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Республіка Мальта

Республіка Молдова

Республіка Польща

Республіка Сингапур

Республіка Словенія

Республіка Фінляндія

Республіка Хорватія

Румунія

Словацька Республіка

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Угорщина

Федеративна Республіка Німеччина

Французька Республіка

Чеська Республіка

Чорногорія

Швейцарська Конфедерація

Японія

Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 50,0 %
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 50,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФОРСТОР ІНДАСТРІ"
Пропозиція:
214 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМЗАПЧАСТЬ"
Пропозиція:
213 250 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.09.2025 13:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.09.2025 16:42
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Грицак Мирослава Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380969082414
Замовник
ЄДРПОУ
03361833
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Гідравлічний підйомник для людей з обмеженими можливостями
Період вимог/скарг з 06.10.2025 15:32 по 12.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.09.2025 13:41 по 07.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Натомість Учасником подана ТП з підписом УЕП, що не відповідає п.1 Розділу 3 ТД 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.2.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), де зазначено найменування замовника, предмет договору, номер та дата укладання. 1.2.2. Копію(ї) договору(ів), зазначеного(их) у довідці в повному обсязі (з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору). 1.2.3. Копію(ї) видаткової(их) накладної(их) або акту виконаних робіт (наданих послуг) на підтвердження повного виконання договору(ів). Учасником надана Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із замовників: ТОВ «НВК «АСПАР ІНЖИНІРІНГ», ТОВ «КУЛ БУД», ТОВ «ВАЖМАШБУД». Учасником не надані документи по замовнику ТОВ «КУЛ БУД. 3. п. 3 Додатку 2 ТД вимагалось надати: документацію з експлуатації та монтажу. Проте Учасник не надав такий документ. Відповідно до п.3 Розділу 5 ТД та п.44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
06.10.2025 15:32
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.09.2025 13:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Натомість Учасником подана ТП з підписом УЕП. 2. п. 1 Додатку 1 ТД 1.1.1 Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Натомість в учасника Відсутня така довідка. 3. пп.1.2.2. п. 1.2. Додатку 1 ТД вимагалось надати: 1.2.2. Копію(ї) договору(ів), зазначеного(их) у довідці в повному обсязі (з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору). 1.2.3. Копію(ї) видаткової(их) накладної(их) або акту виконаних робіт (наданих послуг) на підтвердження повного виконання договору(ів). Натомість не наддав договори та видаткової(их) накладної(их) або акту виконаних робіт (наданих послуг) на підтвердження повного виконання договору(ів) зазначених в довідці: ТОВ «НВК «АСПАР ІНЖИНІРІНГ» ТОВ «КУЛ БУД» • 4. п. 1 Додатку 2 ТД вимагалось: Направляючі і платформа – нержавіюча сталь З наданої Учасником фото платформа не є з нержавіючої сталі що не відповідає вимогам ТД. • Вантажопідйомність: не менше 250 кг. З наданої технічного завдання вантажо підйомність не відповідає вимогам ТД. • Потужність двигуна: не менше 0,75 кВт; З наданої технічного завдання Потужність електродвигуна: не менше 0,65 кВт не відповідає вимогам ТД • Рівень шуму: не більше 63 дБ З наданої технічного завдання відсутня інформація про рівень шуму. 5. п.3 Додатку 2 ТД вимагалось надати: 3. Запропоноване Учасником обладнання повинно мати паспорт, сертифікати відповідності, а також документацію з експлуатації та монтажу (Учасник повинен надати перелічені документи у складі тендерної пропозиції). В складі пропозиції відсутня документація з з експлуатації та монтажу 6. п.4 Додатку 4 вимагалось надати: Заповнений проєкт договору відповідно до Додатку 3 ТД Учасником наданий проект договору, в якому не заповнені всі додатки .4 Додатку 4 вимагалось надати: Довідка, складена в довільній формі щодо погодження з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації Учасником не надана така довідка.
Створено
03.10.2025 10:30
Надати до
04.10.2025 10:30
Період вимог/скарг з 09.10.2025 10:18 по 15.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.10.2025 15:32 по 14.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати переможцем пропозицію учасника ТОВ "ФОРСТОР ІНДАСТРІ" в процедурі Відкриті торги з особливостями UA-2025-09-18-013198-a за предметом закупівлі, код ДК 021:2015 ЄЗС: 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Гідравлічний підйомник для людей з обмеженими можливостями)
Документи кваліфікації
09.10.2025 10:18
Довідка НАЗК
09.10.2025 10:18
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
06.10.2025 15:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до додатку 2 ТД в Учасника відсутня інформація про: гідравлічні шланги; тягові ланцюги в підйомному механізмі та відсутні документи з експлуатації та монтажу. Просимо надати таку інформацію та документи.
Створено
07.10.2025 14:57
Надати до
08.10.2025 14:57
Договір
UA-2025-09-18-013198-a-b1
Очікує підписання
214 500 грн.
214 500 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Гідравлічний підйомник для людей з обмеженими можливостями
Номенклатура
Гідравлічний підйомник для людей з обмеженими можливостями
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03361833

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ФОРСТОР ІНДАСТРІ"
Повна назва
ТОВ "ФОРСТОР ІНДАСТРІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41922252

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
225 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 22:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728
Контактний телефон:
380969082414
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
225 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 22:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728
Контактний телефон:
380969082414
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності