Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту приміщень підвалу (найпростіше укриття) коридор, сходова клітина та кім. 5 навчально-бібліотечного корпусу ХНЕУ ім. С. Кузнеця, розташованого за адресою: м. Харків, провулок Інженерний, 1-А від Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-18-012825-a
Id Tender f3bd241c13c54f46a4b291c30d31af06
План UA-P-2025-09-18-015051-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.09.2025 16:17
Остання зміна 20.10.2025 17:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
786 320 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.09.2025 16:15 до 26.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.09.2025 16:15
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.09.2025 16:15
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.09.2025 00:00
до 02.10.2025 09:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.10.2025 09:56
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.10.2025 09:56
до 20.10.2025 17:05
Період уточнень
з 18.09.2025 16:15 до 23.09.2025 00:00
Період оскарження
з 18.09.2025 16:15 до 23.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.09.2025 00:00 до 02.10.2025 09:56
Період кваліфікації
з 26.09.2025 00:00 до 02.10.2025 09:56
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту приміщень підвалу (найпростіше укриття) коридор, сходова клітина та кім. 5 навчально-бібліотечного корпусу ХНЕУ ім. С. Кузнеця, розташованого за адресою: м. Харків, провулок Інженерний, 1-А
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
786 320 грн.
Послуги з поточного ремонту приміщень підвалу (найпростіше укриття) коридор, сходова клітина та кім. 5 навчально-бібліотечного корпусу ХНЕУ ім. С. Кузнеця, розташованого за адресою: м. Харків, провулок Інженерний, 1-А
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту приміщень підвалу (найпростіше укриття) коридор, сходова клітина та кім. 5 навчально-бібліотечного корпусу ХНЕУ ім. С. Кузнеця, розташованого за адресою: м. Харків, провулок Інженерний, 1-А
Очікувана вартість
786 320 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3931,6
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
23 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту приміщень підвалу (найпростіше укриття) коридор, сходова клітина та кім. 5 навчально-бібліотечного корпусу ХНЕУ ім. С. Кузнеця, розташованого за адресою: м. Харків, провулок Інженерний, 1-А
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61165, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Інженерний, 1-А
Дата постачання по
11.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за наданий обсяг послуг здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного Сторонами акту приймання передачі наданих послуг за формою № КБ-2в та довідки про вартість наданих послуг за формою № КБ-3 протягом 10 (десяти) банківських днів з дня їх підписання. Фінансові зобов’язання Замовника за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Договором за фактично наданий обсяг послуг здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування для оплати послуг на свій реєстраційний рахунок. У випадку затримки оплати, пов’язаної з відсутністю реального фінансування, почерговістю здійснення Казначейством та органами Казначейства платежів за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, визначеною Порядком виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590, у випадку затримки бюджетного фінансування, зменшення бюджетних асигнувань, неприйняття органами державної влади рішень або невчинення дій, необхідних для здійснення оплати, передбаченої Договором (або прийняття відповідних рішень чи вчинення дій із затримкою), прийняття органами державної влади рішень, які унеможливлюють виконання Замовником своїх зобов’язань за Договором, - Замовник не несе жодної майнової та фінансової відповідальності перед Виконавцем, штрафні санкції не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ПАНТЕОН"
Пропозиція:
749 186.23 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.09.2025 16:17
Оголошення про проведення закупівлі
18.09.2025 16:15
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Барановська
Електронна пошта
Телефон
+380577021076
Сайт:
https://www.hneu.edu.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02071211
Повна назва
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Поштовий індекс
61165
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
проспект Науки, 9-А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту приміщень підвалу (найпростіше укриття) коридор, сходова клітина та кім. 5 навчально-бібліотечного корпусу ХНЕУ ім. С. Кузнеця, розташованого за адресою: м. Харків, провулок Інженерний, 1-А
Період вимог/скарг з 02.10.2025 09:56 по 08.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.09.2025 00:00 по 04.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.10.2025 09:56
Довідка НАЗК
02.10.2025 09:56
Повідомлення про рішення
26.09.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ПАНТЕОН" (ідентифікаційний код учасника в ЄДР – 43440096) (далі – ТОВ "СК ПАНТЕОН"), відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.3.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Враховуючи підпункт 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, викладений у додатку 1 до тендерної документації. ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.2 ПУНКТУ 1 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для документального підтвердження наявності обладнання, машин, механізмів та інструментів, вказаних учасником у таблиці форми І, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або оренди, або залучення тощо: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу, та/або договору про співпрацю, договору користування чи надання послуг тощо (вказаний (вказані) договір (договори) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу/про співпрацю/ користування/надання послуг, у разі подання учасником, повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Тендерна пропозиція учасника ТОВ "СК ПАНТЕОН" містить Форму І «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази» Вих.№ 1 від 25.09.2025 р у файлі: «Форма І щодо МТБ.pdf» (далі – Форма І), де зазначає наявне обладнання (машини, механізми, інструменти), із зазначенням назв, типу (марки) або моделі. Для документального підтвердження наявності обладнання, машин, механізмів та інструментів, вказаних учасником у таблиці за № з/п 1-17 Форми І, учасник ТОВ "СК ПАНТЕОН" надав у складі своєї тендерної пропозиції оборотно-сальдову відомість по рахунку 112 від 3 червня 2025 року (файл: «ОСВ 112.pdf») та оборотно-сальдову відомість по рахунку 10 від 13 червня 2025 року (файл: «ОСВ 10.pdf»), що не в повному обсязі підтверджує вимогу підпункту 1.2 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. Учасник ТОВ "СК ПАНТЕОН" зазначив за № з/п 19 Форми І – Вантажний автомобіль-самоскид КрАЗ 6510 (кількість – 1, орендоване), за № з/п 20 Форми І – Вантажний автомобіль-самоскид КрАЗ 65055 (кількість – 1, орендоване), за № з/п 21 Форми І – Вантажний автомобіль-самоскид МАЗ 555102 (кількість – 1, орендоване), однак тендерна пропозиція учасника ТОВ "СК ПАНТЕОН" не містить документального підтвердження наявності зазначених вище машин, вказаних учасником у таблиці форми І, відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику – ТОВ "СК ПАНТЕОН" відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, – надати документ(ти) відповідно до вимог підпункту 1.2 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 8 ПУНКТУ 6 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ інші документи, які необхідно також подати учаснику у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам відповідно до законодавства (документи, які повинні бути завантажені учасником через електронну систему закупівель), а саме: гарантійний лист про те, що учасник процедури закупівлі для надання послуг, що є предметом закупівлі, не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». У складі тендерної пропозиції ТОВ "СК ПАНТЕОН" завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Гарантійний лист щодо пп.8 п.6 Додатку 1 до ТД.pdf» – Гарантійний лист Вих.№ 20 від 25.09.2025 р., де зазначається цитата: «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ПАНТЕОН" підтверджує, що учасник процедури закупівлі для виконання робіт, що є предметом закупівлі», але предметом закупівлі є послуги. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику – ТОВ "СК ПАНТЕОН" відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, – надати документ(ти) відповідно до вимог підпункту 8 пункту 6 додатку 1 до тендерної документації. 3) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 9 ПУНКТУ 6 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ інші документи, які необхідно також подати учаснику у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам відповідно до законодавства (документи, які повинні бути завантажені учасником через електронну систему закупівель), а саме: відповідно до вимог частини 2 статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Правочин, стороною якого є суб’єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним. На такі правочини не поширюється дія положення абзацу другого частини другої статті 215 Цивільного кодексу України. У зв’язку з цим, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації. Тендерна пропозиція учасника ТОВ "СК ПАНТЕОН" містить Гарантійний лист Вих.№ 21 від 25.09.2025 р. у файлі: «Гарантійний лист щодо пп.9 п.6 Додатку 1 до ТД.pdf», де зазначає, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ПАНТЕОН" гарантує, що місцезнаходженням суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації (згідно Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Мінреінтеграції від 22.12.2022 р. № 309). Однак наказ Мінреінтеграції від 22.12.2022 р. № 309 втратив чинність від 20.03.2025, перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, визначається наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 28 лютого 2025 року № 376 (зі змінами). ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику – ТОВ "СК ПАНТЕОН" відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, – надати документ(ти) відповідно до вимог підпункту 9 пункту 6 додатку 1 до тендерної документації.
Створено
30.09.2025 14:08
Надати до
01.10.2025 14:08
Договір
UA-2025-09-18-012825-a-a1
Підписаний і діє
Номер
326-66
749 186.23 грн.
624 321.86 грн.
З ПДВ
Підписано
16.10.2025
Строк дії договору з
16.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту приміщень підвалу (найпростіше укриття) коридор, сходова клітина та кім. 5 навчально-бібліотечного корпусу ХНЕУ ім. С. Кузнеця, розташованого за адресою: м. Харків, провулок Інженерний, 1-А
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту приміщень підвалу (найпростіше укриття) коридор, сходова клітина та кім. 5 навчально-бібліотечного корпусу ХНЕУ ім. С. Кузнеця, розташованого за адресою: м. Харків, провулок Інженерний, 1-А
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 11 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Повна назва
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02071211

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ПАНТЕОН"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ПАНТЕОН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43440096

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
786 320 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 00:00
Замовник:
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Контактний телефон:
+380577021076
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
786 320 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 00:00
Замовник:
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Контактний телефон:
+380577021076
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності