Показати схожі тендери

Закупівля Сталеві труби від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-18-012605-a
Id Tender caaba41954034005a7a750ce857fe46a
План UA-P-2025-09-18-014107-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.09.2025 16:56
Остання зміна 15.10.2025 09:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
581 275.82 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.09.2025 16:57 до 28.09.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 18.09.2025 16:57
до 25.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.09.2025 16:57
до 25.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.09.2025 09:00
до 29.09.2025 13:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.09.2025 13:01
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.09.2025 13:01
до 15.10.2025 09:47
Період уточнень
з 18.09.2025 16:57 до 25.09.2025 00:00
Період оскарження
з 18.09.2025 16:57 до 25.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.09.2025 09:00 до 29.09.2025 13:01
Період кваліфікації
з 28.09.2025 09:00 до 29.09.2025 13:01
Основні параметри
Сталеві труби
Закупівля згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р №1178
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
581 275.82 грн.
Сталеві труби
Назва предмета закупівлі
Сталеві труби
Очікувана вартість
581 275.82 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2906,38
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 12 (метри)
Труба d 530 х 9-11 мм (по 6 або 12 метрів)
Опис предмета закупівлі
Труба d 530 х 9-11 мм (по 6 або 12 метрів)
Код ДК 021:2015
44163140-3 - Паропровідні та водопровідні труби
Кількість
12
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
39623, Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Героїв Маріуполя, будинок 35А
Дата постачання з
09.10.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 12 (метри)
Труба d 630 х 9-11 мм (по 6 або 12 метрів)
Опис предмета закупівлі
Труба d 630 х 9-11 мм (по 6 або 12 метрів)
Код ДК 021:2015
44163140-3 - Паропровідні та водопровідні труби
Кількість
12
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
39623, Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Героїв Маріуполя, будинок 35А
Дата постачання з
09.10.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 12 (метри)
Труба d 820 х 9-11 мм (по 6 або 12 метрів)
Опис предмета закупівлі
Труба d 820 х 9-11 мм (по 6 або 12 метрів)
Код ДК 021:2015
44163140-3 - Паропровідні та водопровідні труби
Кількість
12
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
39623, Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Героїв Маріуполя, будинок 35А
Дата постачання з
09.10.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 12 (метри)
Труба d 820 х 4-6 мм (по 6 або 12 метрів)
Опис предмета закупівлі
Труба d 820 х 4-6 мм (по 6 або 12 метрів)
Код ДК 021:2015
44163140-3 - Паропровідні та водопровідні труби
Кількість
12
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
39623, Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Героїв Маріуполя, будинок 35А
Дата постачання з
09.10.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 3 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІДЕР"
Пропозиція:
478 240 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.09.2025 15:24
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Литвак Артем Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380985365443
Сайт:
http://kvk.pl.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03361655
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
39623
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Кременчук
Адреса
вулиця Героїв Маріуполя, будинок 35А
Кваліфікація
Лот № 1 Сталеві труби
Період вимог/скарг з 29.09.2025 13:01 по 05.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.09.2025 09:00 по 04.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Вирішено: Визначити учасника переможцем закупівлі. Прийняти та затвердити рішення про намір укласти. договір про закупівлю з переможцем та опублікувати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу. Оригінал електронного протоколу про визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю оприлюднений на веб-порталi уповноваженого органу.
Документи кваліфікації
29.09.2025 13:01
Довідка НАЗК
29.09.2025 13:01
Повідомлення про рішення
28.09.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-18-012605-a-b1
Підписаний і діє
Номер
16824
478 239.84 грн.
398 533.2 грн.
З ПДВ
Підписано
13.10.2025
Строк дії договору з
13.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
12 (метри)
Труба d 530 х 9-11 мм (по 6 або 12 метрів)
Номенклатура
Труба d 530 х 9-11 мм (по 6 або 12 метрів)
Кількість
12
Одиниця виміру
метри
Ціна за одиницю
8 500
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
12 (метри)
Труба d 630 х 9-11 мм (по 6 або 12 метрів)
Номенклатура
Труба d 630 х 9-11 мм (по 6 або 12 метрів)
Кількість
12
Одиниця виміру
метри
Ціна за одиницю
10 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
12 (метри)
Труба d 820 х 9-11 мм (по 6 або 12 метрів)
Номенклатура
Труба d 820 х 9-11 мм (по 6 або 12 метрів)
Кількість
12
Одиниця виміру
метри
Ціна за одиницю
13 500
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
12 (метри)
Труба d 820 х 4-6 мм (по 6 або 12 метрів)
Номенклатура
Труба d 820 х 4-6 мм (по 6 або 12 метрів)
Кількість
12
Одиниця виміру
метри
Ціна за одиницю
7 853.32
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03361655

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІДЕР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІДЕР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32887574

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.10.2025 09:47
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-06-000065
Дата створення проекту
06.10.2025 14:15
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
06.10.2025 14:51
Дата публікації висновку про результати
20.10.2025 15:23
Дата завершення усунення порушень
24.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
28.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 983-71-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 790-17-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.10.2025 № 104-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 06.10.2025 № 104-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-09-18-012605-a, 18.09.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.10.2025 00:00
Документи рішення
06.10.2025 14:51
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Кременчукводоканал» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі ? Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-09-18-014107-a; оголошення про проведення відкритих торгів UA- UA-2025-09-18-012605-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 18 вересня 2025 року № 4416/1л; тендерну документацію, із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 23 вересня 2025 року № 4416/2л; перелік змін до тендерної документації від 23 вересня 2025 року; тендерну документацію, із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 23 вересня 2025 року № 4416/3л; перелік змін до тендерної документації від 23 вересня 2025 року; запит до процедури потенційного учасника від 22 вересня 2025 року та відповідь замовника від 23 вересня 2025 року; реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-09-18-012605-a; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-09-18-012605-a; тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО КОНСТРУКТОРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІДЕР»; протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-09-18-012605-a від 29 вересня 2025 року; повідомлення про намір укласти договір від 29 вересня 2025 року; договір від 13 жовтня 2025 року № 16824 на суму 478239,84 грн, з ПДВ укладений з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО КОНСТРУКТОРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІДЕР»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 08 жовтня 2025 року в електронній системі закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
20.10.2025 00:00
Дата публікації
20.10.2025 15:23
Документи висновку
20.10.2025 15:23
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 581 275,82 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-18-012605-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: - Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
07.10.2025 15:22
Орган перевірки
11.10.2025 00:00
Документи повідомлення
07.10.2025 15:23
-
Відповідь
Відповідь на запит
1. Визначення потреби в товарах. Визначення потреби в товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснені з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. 2. Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик. До формування опису предмета закупівлі були залучені відповідні фахівці замовника, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені. 3. Аналіз ринку. Замовником використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій (документи додаються).
Рішеня
08.10.2025 11:14
Замовник
Документи повідомлення
08.10.2025 11:14
-
08.10.2025 11:14
-
08.10.2025 11:15
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
581 275.82 грн.
Період подання пропозицій
до 28.09.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380985365443
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
581 275.82 грн.
Період подання пропозицій
до 28.09.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380985365443
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності