Закупівля «ДК 021:2015: 42930000-4 Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати» (Промислова центрифуга) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідка, складена учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідка, складена учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідка, складена учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідка, складена учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази.
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до п. 43 Постанови №1178 від 12.10.2022р.
Уповноваженою особою під час розгляду пропозиції ФОП "ДРАЧ ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА", ЄДРПОУ 2178912185 встановлено невідповідність в наданих документів в складі пропозиції, подання яких вимагалося умовами закупівлі, встановленим вимогам, а саме:
1) Відповідно до абз.2 розділу І «Загальні документи» Додатку №5 Тендерної документації, Учасник у складі власної пропозиції надає довідку, складену учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази.; Учасником в складі пропозиції надано довідку довільній формі без зазначення переліку наявних в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази.
На виправлення даної невідповідності Учасник повинен завантажити довідку, складену учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази.
2) Відповідно до пункту 3 розділу ІІ «Документи, що надаються учасниками для підтвердження технічних вимог до предмету закупівлі» Додатку №5 Тендерної документації, Учасник повинен надати лист у довільний формі в якому зазначити, що запропонований Товар є новим і таким, що не був у використанні і за допомогою цього Товару не проводились демонстраційні заходи. А також в цьому листі зазначити, інформацію про гарантійний термін (строк) експлуатації запропонованого Учасником Товару.
На виправлення даної невідповідності Учасник повинен завантажити лист у довільний формі в якому зазначити, що запропонований Товар є новим і таким, що не був у використанні і за допомогою цього Товару не проводились демонстраційні заходи. А також в цьому листі зазначити, інформацію про гарантійний термін (строк) експлуатації запропонованого Учасником Товару.
Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) звернутися до ФОП "ДРАЧ ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА", ЄДРПОУ 2178912185 з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції у передбачений Особливостями термін та спосіб.
Попередити учасника, що відповідно до абз.5 підп.1 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник порушив “правило 24 годин”. Він безпідставно розмістив вимогу про усунення невідповідностей, оскільки учасник торгів надав документ, що згідно пункту 3 розділу ІІ «Документи, що надаються учасниками для підтвердження технічних вимог до предмету закупівлі» не може бути прийнятий до розгляду являючись виключенням для усунення невідповідностей.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради» відхилити тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Драч Людмили Анатоліївни
Замовником під час розгляду тендерних пропозицій порушено пункт 5 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Не відхиливши тендерну пропозицію ФОП Драч Людмили Анатоліївни, Замовником порушено право ФОП Червінського Вячеслава Геннадійовича на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій.
Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення
Зобов’язати замовника надати фото товару переможця закупівлі з метою виконання ЗУ «Про санкції» та виключення закупівлі підсанкційної продукції з країни-агресора.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради» відхилити тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Драч Людмили Анатоліївни
Нами може бути надане обладнання, яке відповідає більшості встановленим у закупівлі вимогам, проте через надмірну деталізацію Замовником специфічних технічних вимог, які становлять предмет закупівлі, ми позбавлені можливості пропонувати наявну продукцію іншого виробника. До даної скарги додаються документи, що підтверджують технічні параметри наявного у нас товару та доводять неможливість виконати заявлені вимоги до предмета закупівлі у своїй сукупності.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Ухвалити рішення, яким встановити наявність порушень процедури закупівлі та зобов’язати замовника закупівлі усунути допущені порушення шляхом внесення змін до Додатку 3 до тендерної документації відповідно до вимог скаржника у редакції що додається до скарги
П О Я С Н Е Н Н Я
по суті скарги товариства з обмеженою відповідальністю «Трейдвест Лтд» (код ЄДРПОУ: 39367047) від 22 вересня 2025 № UA-2025-09-18-012423-a.b1
П О Я С Н Е Н Н Я по суті скарги товариства з обмеженою відповідальністю «Трейдвест Лтд» (код ЄДРПОУ: 39367047) від 22 вересня 2025 № UA-2025-09-18-012423-a.b1
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14579-р/пк-пз від 24.09.2025 Змовником надаються наступні пояснення по суті скарги товариства з обмеженою відповідальністю «Трейдвест Лтд» (код ЄДРПОУ: 39367047) від 22 вересня 2025 № UA-2025-09-18-012423-a.b1. Замовник вважає скаргу безпідставною, необґрунтованою та такою, що не відповідає фактичним обставинам справи та не ґрунтується на вимогах чинних нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель. Так, у своїй скарзі Скаржник заявляє про встановлення умов, які на його думку, обмежують його участь у закупівлі, тобто встановлено дискримінаційні вимоги, та просить їх виключити, або змінити, а саме: 1) «неврівноважена вага не менше 5 %» - просить виключити. Зазначений параметр прямо впливає на можливість завантаження білизни при горизонтальному типі сушильного барабану оскільки в такому випадку завантаження основна вага завантаженої білизни буде зосереджена в одній частині барабану та прямо вплине на можливість запуску процесу віджиму білизни. Тобто при занадто великій вазі і низькому параметрі неврівноваженої ваги ротор не запустить барабан – невистачить потужності електродвигуна. В такому випадку доведеться завантажувати сушильний барабан не в повній мірі, можливо навіть 20-40%. Тобто такий параметр прямо впливає на продуктивність обладнання, а його величина у 5% є оптимальною та дає можливість завантажувати барабан на близько 70-90 % від номінального об’єму. Слід відмітити що Скаржник не обґрунтовує жодним чином необхідність видалення такої вимоги з тендерної документації, навіть не наводить величину такого параметру запропонованого ним обладнання. За таких умов вважаємо, що скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до документації в цій частині, а також не підтвердив неможливість виконання вказаної умови документації та не довів, яким чином наведена вище умова документації порушує права та законні інтереси скаржника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
2) «Фактор поділу 1030» - просить виключити. Фактор поділу - це показник, що виражає відношення сили, яка діє на частинки в центрифузі, до сили тяжіння. Він залежить від кутової швидкості обертання ротора та його радіуса, а також від властивостей самого зразка. Чим вищий фактор поділу, тим ефективніше центрифуга розділяє компоненти з різною щільністю та розміром, забезпечуючи швидше й точніше відокремлення фракцій, а в даному випадку – вологи від білизни. Слід відмітити, що Скаржник не обґрунтовує жодним чином необхідність видалення такої вимоги з тендерної документації, навіть не наводить величину такого параметру запропонованого ним обладнання. За таких умов вважаємо, що скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до документації в цій частині, а також не підтвердив неможливість виконання вказаної умови документації та не довів, яким чином наведена вище умова документації порушує права та законні інтереси скаржника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
3) номінальна потужність електродвигуна не менше 5,0 кВт – просить змінити на 4кВт. Замовник установлюючи зазначений параметр виходить з того що двигун з такою потужністю є оптимальний по відношенню до наведених у вимогах параметрів.
4) «об’ємний модуль не більше 6,0 дм?/кг» - просить виключити. Скаржник жодним чином не обґрунтовує в чому полягає дискримінаційсть цієї вимоги по відношенню до нього, оскільки навіть не наводить величину зазначеного параметру обладнання що ним пропонується. За таких умов вважаємо, що скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до документації в цій частині, а також не підтвердив неможливість виконання вказаної умови документації та не довів, яким чином наведена вище умова документації порушує права та законні інтереси скаржника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
5) «габаритна площа не менше 1,85 м?» - просить виключити. Аналогічно попередньому пункту.
6) вага центрифуги не менше 900 кг – просить змінити на «не менше 650 кг». Обладнання, що закуповується Замовником має в своєму складі рухомі вузли та деталі. За таких умов вага центрифуги має критичне значення для її стабільності та безпеки, оскільки важкий корпус, що містить сталевий каркас, запобігає перекиданню чи зсуванню при сильних обертальних рухах ротора з додатковою вагою (мокрою білизною). Ця вага забезпечує надійне утримання пристрою на місці під дією потужних відцентрових сил, що є життєво важливим для точного та безпечного процесу розділення вологи і білизни. При цьому чим вища вага центрифуги за умов сталого розміру – ти надійнішою та безпечнішою в експлуатації є. Мінімальна вага в 900 кг – є мінімально оптимальною при зазначених габаритах у тендерній документації.
7) Питома витрата електроенергії не більше 0,012 кВт/год/кг - просить виключити. У п.3 цих пояснень скаржник просить параметр потужності двигуна зменшити з 5 кВт до 4 кВт. Менш потужніший двигун має меншу питому витрату електроенергії, отже обладнання Скаржника мало б відповідати цій вимогі. Проте Скаржник жодним чином не обґрунтовує в чому полягає дискримінаційність цієї вимоги по відношенню до нього, оскільки навіть не наводить величину зазначеного параметру обладнання що ним пропонується. За таких умов вважаємо, що скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до документації в цій частині, а також не підтвердив неможливість виконання вказаної умови документації та не довів, яким чином наведена вище умова документації порушує права та законні інтереси скаржника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
8) «Висота завантаження не менше 950 мм» – просить виключити. Заначений параметр встановлений виходячи з мінімальної висоти (яка становить ті ж 950 мм) візків для білизни що використовуються Замовником у його пральні. Проте Скаржник жодним чином не обґрунтовує в чому полягає дискримінаційсть цієї вимоги по відношенню до нього, оскільки навіть не наводить величину зазначеного параметру обладнання що ним пропонується. За таких умов вважаємо, що скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до документації в цій частині, а також не підтвердив неможливість виконання вказаної умови документації та не довів, яким чином наведена вище умова документації порушує права та законні інтереси скаржника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі. 9) параметри «Товщина зовнішнього барабану не менше 2 мм» та «Товщина внутрішнього барабану не менше 5 мм» - просить виключити. Чим вищі зазначені параметри – тим є більший можливий строк експлуатації обладнання, оскільки зазначене обладнання буде використовуватися інтенсивно, в умовах постійної підвищеної вологи та за умов використання речовин з високою поверхневою активністю які спричинюють часто корозію металу. В свою чергу Скаржник жодним чином не обґрунтовує в чому полягає дискримінаційність цієї вимоги по відношенню до нього, оскільки навіть не наводить величину зазначеного параметру обладнання що ним пропонується. За таких умов вважаємо, що скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до документації в цій частині, а також не підтвердив неможливість виконання вказаної умови документації та не довів, яким чином наведена вище умова документації порушує права та законні інтереси скаржника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
10) «В центрифузі використовується гідромуфта» - просить виключити. Переваги гідромуфти включають: плавний пуск, захист від перевантажень, згладжування крутильних коливань, підвищення надійності обладнання. Таким чином є важливим параметром що сприяє більш тривалій експлуатації при менших витратах на його обслуговування. В свою чергу Скаржник жодним чином не обґрунтовує в чому полягає дискримінаційність цієї вимоги по відношенню до нього, оскільки навіть не наводить величину зазначеного параметру обладнання що ним пропонується. За таких умов вважаємо, що скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до документації в цій частині, а також не підтвердив неможливість виконання вказаної умови документації та не довів, яким чином наведена вище умова документації порушує права та законні інтереси скаржника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
11) вимоги «блокуючий пристрій, що не допускає увімкнення двигунів при відкритій кришці зовнішнього барабану», «блокуючий пристрій, що перешкоджає відкриванню кришки кожуху при роторі, що обертається,» «блокуючий пристрій, що відключає електродвигун і включає гальмо у разі нерівномірного навантаження» - просить просто виключити . Слід відмітити Закон України «Про охорону праці» базується на конституційному праві всіх громадян України на належні, безпечні і здорові умови праці, гарантовані статтею 43 Конституції України. Закон України «Про охорону праці» визначає основні засади державної політики в галузі охорони праці, які базуються на принципах пріоритету життя і здоров'я працівників, повної відповідальності роботодавця за створення належних і безпечних умов праці, а також сприяння підприємствам у створенні безпечних та нешкідливих умов праці; Відповідно до ст. 25 Закону України «Про підприємства в Україні» підприємство зобов'язане забезпечити всім працюючим на ньому безпечні та нешкідливі умови праці і несе відповідальність за шкоду, заподіяну їх здоров'ю та працездатності. Машина для викручування (центрифуга) є обладнанням підвищеної небезпеки, оскільки відноситься до технологічних машин з високою швидкістю руху або рівнем шуму. Виходячи з вищевикладеного, КНП «ЧОЛ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСЕНОЇ РАДИ» дійшло висновку, що дане обладнання потенційно несе загрозу життю та здоров’ю працівника, для унеможливлення нанесення шкоди працівнику, зменшення ризиків травмування на робочому місці обладнання повинно бути укомплектоване засобами захисту працівників. При цьому Скаржник жодним чином не обґрунтовує в чому полягає дискримінаційність цієї вимоги по відношенню до нього, оскільки навіть не наводить величину зазначеного параметру обладнання що ним пропонується. За таких умов вважаємо, що скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до документації в цій частині, а також не підтвердив неможливість виконання вказаної умови документації та не довів, яким чином наведена вище умова документації порушує права та законні інтереси скаржника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Звертаємо увагу Колегії й на недотримання Скаржником вимог абз.3 ч.2, п.5 ч.5 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до яких Скаржник у скарзі повинен обґрунтувати наявність порушених прав, та не надав жодного документального підтвердження про не відповідність центрифуги параметрам зазначених у пунктах 1,2 4-10 цих пояснень.
Зі місту ч.1 ст.1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» випливає, що економічна конкуренція (конкуренція) є змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання. Така конкуренція (здорова конкуренція, вільна конкуренція) досягається шляхом покращення (!!!) якості продукції, впровадження сучасних підходів та стандартів до організації виробництва та якості продукції, балансуючи між якістю та доступністю його товару на певному сегменті ринку. Одні виробники досягають переваги за рахунок здешевлення продукції при цьому нехтуючи його експлуатаційними та якісними характеристиками, інші ж навпаки – за рахунок покращення якості та функціональності запропонованого обладнання.
Узагальнюючи вище викладене Скаржник просить виключити з тендерної документації ряд встановлених, дійсно значимих з точки зору експлуатаційних, якісних, безпечних можливостей обладнання, - тому що просто може подати скаргу та попросити про це Колегію АМКУ, навіть жодним чином не зазначаючи яким же параметрам і наскільки його обладнання не відповідає умовам закупівлі, - просто (!!!) виключити, не надаючи жодного підтвердження – просто виключить!!!.
Враховуючи вище викладене просимо пояснення взяти до уваги та відмовити Скаржнику у задоволенні скарги у повному обсязі.
Д О Д А Т К О В І П О Я С Н Е Н Н Я по суті скарги товариства з обмеженою відповідальністю «Трейдвест Лтд» (код ЄДРПОУ: 39367047) від 22 вересня 2025 № UA-2025-09-18-012423-a.b1
У зв’язку з наданням додаткових пояснень Скаржником по суті його скарги та пояснень Замовника, вважаємо за необхідне зазначити наступне.
1. Ні в своїй скарзі, ні в додаткових поясненнях Скаржник так і не навів величини наступних параметрів його обладнання: - неврівноважена вага; - фактор поділу; - об’ємний модуль; - габаритна площа (обладнання, що закуповується Замовником має в своєму складі рухомі вузли та деталі. За таких умов габаритна площа центрифуги має критичне значення для її стабільності та безпеки, оскільки значна площа по відношенню до висоти зміщує центр тяжкості до низу та відповідно запобігає перекиданню чи зсуванню при сильних обертальних рухах ротора з додатковою вагою (мокрою білизною); - питома витрата електроенергії; - висота завантаження; - товщина зовнішнього барабану; - товщина внутрішнього барабану; - в центрифузі використовується гідромуфта; - блокуючий пристрій, що не допускає увімкнення двигунів при відкритій кришці зовнішнього барабану; - блокуючий пристрій, що відключає електродвигун і включає гальмо у разі нерівномірного навантаження; - блокуючий пристрій, що перешкоджає відкриванню кришки кожуху при роторі, що обертається. Дані характеристики притаманні кожному такому товару будь-якого виробника, це як колесо в автомобілі, питання лише в тому якого діаметру і ширини – а Скаржник, не може пояснити якого діаметру і ширини колесо в його автомобілі. Виключити їх не можливо, проте Скаржник жодним чином не зазначає у скарзі які б величини зазначених параметрів відповідали його товару який він має намір запропонувати. Таким чином вважаємо що Комісія в даному випадку має або/або: - відмовити в задоволенні скарги; - встановити якісь власні параметри цих величин.
2. Щодо обладнання яке виробляється країною-агресором. Якщо Скаржник вивчав тендерну документацію даної закупівлі – мав би помітити, що дана документація містить, беззаперечну заборону на придбання товарів з походженням з країни-агресора, її союзників, її держав-сателітів тощо (детальніше наведено в п.5 Розділу 1 тендерної документації).
Підсумовуючи вище викладене, вважаємо за необхідне звернути увагу Комісії на наступне. Зі місту ч.1 ст.1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» випливає, що економічна конкуренція (конкуренція) є змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання. Така конкуренція (здорова конкуренція, вільна конкуренція) досягається шляхом покращення (!!!) якості продукції, впровадження сучасних підходів та стандартів до організації виробництва та якості продукції, балансуючи між якістю та доступністю його товару на певному сегменті ринку. Таким чином, під час розгляду даної скарги Комісії належить не просто винести рішення про задоволення/незадоволення скарги, а вирішити: чи є покращення якості, безпечності експлуатації виробником його продукції здоровою конкуренцією, чи все ж таки це дискримінація виробником інших учасників ринку.
Враховуючи вище викладене просимо пояснення взяти до уваги та відмовити Скаржнику у задоволенні скарги у повному обсязі.
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
На підставі рішення Постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15003-р/пк-пз від 02.10.2025р. Уповноваженою особою було прийнято рішення внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «ДК 021:2015: 42930000-4 Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати» (Промислова центрифуга)», UA-2025-09-18-012423-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
366 000
грн.
Період подання пропозицій
до
13.10.2025 16:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"