Показати схожі тендери

Закупівля «ДК 021:2015: 42930000-4 Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати» (Промислова центрифуга) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-18-012423-a
Id Tender d9ec7deac0ce4069a4c57c2ccbe49a0e
План UA-P-2025-09-18-015282-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 18.09.2025 16:03
Остання зміна 30.10.2025 17:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
366 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.09.2025 16:02 до 13.10.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 18.09.2025 16:02
до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.09.2025 16:02
до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.10.2025 12:51
до 16.10.2025 15:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.10.2025 15:28
до 22.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.10.2025 15:28
-
Період уточнень
з 18.09.2025 16:02 до 10.10.2025 00:00
Період оскарження
з 18.09.2025 16:02 до 10.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.10.2025 12:51 до 16.10.2025 15:28
Період кваліфікації
з 14.10.2025 12:51 до 16.10.2025 15:28
Основні параметри
«ДК 021:2015: 42930000-4 Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати» (Промислова центрифуга)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
366 000 грн.
«ДК 021:2015: 42930000-4 Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати» (Промислова центрифуга)
Назва предмета закупівлі
«ДК 021:2015: 42930000-4 Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати» (Промислова центрифуга)
Очікувана вартість
366 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3660,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.10.2025 12:28
Закінчення аукціону
14.10.2025 12:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Промислова центрифуга
Код ДК 021:2015
42931000-1 - Центрифуги
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Святителя -хірурга Луки,3
Дата постачання по
28.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ДРАЧ ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА"
Пропозиція:
365 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Червінський Вячеслав Геннадійович"
Пропозиція:
366 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.10.2025 12:28
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.10.2025 14:25
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Марук
Електронна пошта
Телефон
+380472544493
Замовник
ЄДРПОУ
02005585
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
18009
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
м. Черкаси
Адреса
вул. Луки святителя-хірурга, буд.3
Кваліфікація
Лот № 1 «ДК 021:2015: 42930000-4 Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати» (Промислова центрифуга)
Період вимог/скарг з 16.10.2025 15:28 по 22.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 12:51 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.10.2025 15:28
Довідка НАЗК
16.10.2025 15:28
Повідомлення про рішення
14.10.2025 12:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до п. 43 Постанови №1178 від 12.10.2022р. Уповноваженою особою під час розгляду пропозиції ФОП "ДРАЧ ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА", ЄДРПОУ 2178912185 встановлено невідповідність в наданих документів в складі пропозиції, подання яких вимагалося умовами закупівлі, встановленим вимогам, а саме: 1) Відповідно до абз.2 розділу І «Загальні документи» Додатку №5 Тендерної документації, Учасник у складі власної пропозиції надає довідку, складену учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази.; Учасником в складі пропозиції надано довідку довільній формі без зазначення переліку наявних в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази. На виправлення даної невідповідності Учасник повинен завантажити довідку, складену учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази. 2) Відповідно до пункту 3 розділу ІІ «Документи, що надаються учасниками для підтвердження технічних вимог до предмету закупівлі» Додатку №5 Тендерної документації, Учасник повинен надати лист у довільний формі в якому зазначити, що запропонований Товар є новим і таким, що не був у використанні і за допомогою цього Товару не проводились демонстраційні заходи. А також в цьому листі зазначити, інформацію про гарантійний термін (строк) експлуатації запропонованого Учасником Товару. На виправлення даної невідповідності Учасник повинен завантажити лист у довільний формі в якому зазначити, що запропонований Товар є новим і таким, що не був у використанні і за допомогою цього Товару не проводились демонстраційні заходи. А також в цьому листі зазначити, інформацію про гарантійний термін (строк) експлуатації запропонованого Учасником Товару. Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) звернутися до ФОП "ДРАЧ ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА", ЄДРПОУ 2178912185 з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції у передбачений Особливостями термін та спосіб. Попередити учасника, що відповідно до абз.5 підп.1 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
15.10.2025 14:38
Надати до
16.10.2025 14:38
Договір
UA-2025-09-18-012423-a-c1
Очікує підписання
365 000 грн.
365 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Промислова центрифуга
Номенклатура
Промислова центрифуга
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 28 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02005585

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ДРАЧ ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА"
Повна назва
ФОП "ДРАЧ ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2178912185

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
366 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.10.2025 16:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380472544493
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
366 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.10.2025 16:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380472544493
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності