Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з проведення обов’язкових періодичних медичних оглядів для шкільних/дошкільних/позашкільних працівників закладів освіти Любешівської селищної ради від УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-18-011989-a
Id Tender de6d630b728d45a8bf45601593ab5673
План UA-P-2025-09-18-006519-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 18.09.2025 15:53
Остання зміна 26.09.2025 17:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
474 171 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.09.2025 15:53 до 26.09.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 18.09.2025 15:53
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.09.2025 15:53
до 23.09.2025 00:00
Період уточнень
з 18.09.2025 15:53 до 23.09.2025 00:00
Період оскарження
з 18.09.2025 15:53 до 23.09.2025 00:00
Основні параметри
Послуги з проведення обов’язкових періодичних медичних оглядів для шкільних/дошкільних/позашкільних працівників закладів освіти Любешівської селищної ради
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
474 171 грн.
Послуги з проведення обов’язкових періодичних медичних оглядів для шкільних/дошкільних/позашкільних працівників закладів освіти Любешівської селищної ради
Назва предмета закупівлі
Послуги з проведення обов’язкових періодичних медичних оглядів для шкільних/дошкільних/позашкільних працівників закладів освіти Любешівської селищної ради
Очікувана вартість
474 171 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2370,86
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 79 (послуга)
Обов’язковий періодичний медичний огляд працівників дошкільних навчальних закладів (Завідувачі, вихователі, помічники вихователів, медичний персонал, інший педагогічний і технічний персонал
Опис предмета закупівлі
Обов’язковий періодичний медичний огляд працівників дошкільних навчальних закладів (Завідувачі, вихователі, помічники вихователів, медичний персонал, інший педагогічний і технічний персонал
Код ДК 021:2015
85111000-0 - Послуги лікувальних закладів
Кількість
79
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 15:54
Позиція : №2 13 (послуга)
Обов’язковий періодичний медичний огляд працівників дошкільних навчальних закладів: Працівники харчоблоків
Опис предмета закупівлі
Обов’язковий періодичний медичний огляд працівників дошкільних навчальних закладів: Працівники харчоблоків
Код ДК 021:2015
85111000-0 - Послуги лікувальних закладів
Кількість
13
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 15:54
Позиція : №3 40 (послуга)
Обов’язковий періодичний медичний огляд працівників позашкільних навчальних закладів: адміністрація, викладачі, інший педагогічний персонал БДЮТ-11посл;Музична школа-13 посл.; ДЮСШ-10 посл.;ІРЦ-6 посл
Опис предмета закупівлі
Обов’язковий періодичний медичний огляд працівників позашкільних навчальних закладів: адміністрація, викладачі, інший педагогічний персонал БДЮТ-11посл;Музична школа-13 посл.; ДЮСШ-10 посл.;ІРЦ-6 посл
Код ДК 021:2015
85111000-0 - Послуги лікувальних закладів
Кількість
40
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 15:54
Позиція : №4 370 (послуга)
Обов’язковий періодичний медичний огляд працівників загальноосвітніх навчальних закладів: адміністрація, учителі, медичний персонал, інший педагогічний і технічний персонал
Опис предмета закупівлі
Обов’язковий періодичний медичний огляд працівників загальноосвітніх навчальних закладів: адміністрація, учителі, медичний персонал, інший педагогічний і технічний персонал
Код ДК 021:2015
85111000-0 - Послуги лікувальних закладів
Кількість
370
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 15:54
Позиція : №5 5 (послуга)
Обов’язковий періодичний медичний огляд водіїв для отримання права керування транспортним засобом
Опис предмета закупівлі
Обов’язковий періодичний медичний огляд водіїв для отримання права керування транспортним засобом
Код ДК 021:2015
85111000-0 - Послуги лікувальних закладів
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 15:54
Позиція : №6 389 (послуга)
Медична довідка про проходження психіатричного огляду за формою № 100-2/о
Опис предмета закупівлі
Медична довідка про проходження психіатричного огляду за формою № 100-2/о
Код ДК 021:2015
85111000-0 - Послуги лікувальних закладів
Кількість
389
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 15:54
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих послуг здійснюється Замовником в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом трьох робочих днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.09.2025 15:53
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шумік Тетяна Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380967959467
Замовник
ЄДРПОУ
42043220
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
44200
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Любешів
Адреса
вул.Незалежності , 53
Торги не відбулися
Очікувана вартість
474 171 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 17:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380967959467
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
474 171 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 17:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380967959467
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності