Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ "ТЕХ КОНТРОЛЬ" 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Суднове обладнання за кодом ДК 021:2015 34930000-5 (Система контролю (моніторингу) за витратою палива на плавзасобі). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2025-09-18-009650-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТЕХ КОНТРОЛЬ" виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю послуг: Суднове обладнання за кодом ДК 021:2015 34930000-5 (Система контролю (моніторингу) за витратою палива на плавзасобі) від 26 вересня 2025 року (далі - Тендерна документація від 26.09.2025). 4.1. Згідно умов п.1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації від 26.09.2025 визначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП) шляхом: - заповнення електронних полів, визначених адміністратором (в розумінні наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 “Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі”) і реалізованих в електронній системі закупівель; - завантаження документів, що вимагаються замовником в Додатку 3 до цієї Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ). … Учасник накладає на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (з врахуванням змін) (далі – електронний підпис). Замовник перевіряє електронний підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.». Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 26.09.2025 визначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП)…». Замовником при перевірці електронного підпису учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "ТЕХ КОНТРОЛЬ" подана в електронному вигляді через електронну систему закупівель із накладенням учасником удосконаленого електронного підпису уповноваженої особи учасника Новицького Дмитра, зокрема, згідно сформованого ПРОТОКОЛУ створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису, встановлено наступне: « … Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено … Тип підпису: Удосконалений...». Таким чином учасник підписав тендерну пропозицію удосконаленим електронним підписом, що не відповідає вище зазначеним умовам Тендерної документації від 26.09.2025, так як умовами закупівлі вимагається подання тендерної пропозиції учасником із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису. 4.2. Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 26.09.2025 на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагається надати: довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна містити наступну інформацію: найменування та адресу замовника аналогічного товару, інформацію про предмет договору або найменування товару, що поставлявся за таким договором. (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 2, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації). Обов’язковим додатком до вказаної довідки надати: - не менше 1 договору, інформація про який наведена у довідці в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) поставки та - не менше 1 видаткової накладної щодо поставки товару за цим договором. *Під аналогічним договором розуміється договір, за умовами якого здійснена поставка суднового обладнання, зокрема, але не виключно: система контролю (моніторингу) за витратою палива на плавзасобі. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ТЕХ КОНТРОЛЬ" надано довідку «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від 22.09.2025 р. (далі - Довідка), скановану копію договору з компанією NAVIO LIMITED від 03 квітня 2025р №1376/1, договору з ТОВ «СЕРВІС ТРАНС БАЛК» від 03 серпня 2020 р. №190/1 разом з документами, що підтверджують їх виконання, за результатом розгляду яких встановлено наступне. 4.2.1. Наведена в Довідці інформація про адресу замовника аналогічного товару компанії NAVIO LIMITED викладена іншою ніж українська мова та не містить перекладу на українську мову, що не відповідає умовам п.7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» РОЗДІЛУ І «Загальні положення» Тендерної документації від 26.09.2025. 4.2.2. У Довідці зазначена інформація про замовника аналогічного товару компанію NAVIO LIMITED та інформація про предмет договору або найменування товару, що поставлявся за договором - «Встановлення системи моніторингу та обліку палива». В якості документального підтвердження надано неповну скановану копію договору від 03 квітня 2025р №1376/1, яка не містить всіх сторінок та Додатку 1 зазначеного договору, в якому серед іншого зазначено про товари та послуги, що були поставлені та надані за цим договором. Також надано скановану копію видаткової накладної №1438 від 06 травня 2025р. неналежної якості (текст надто дрібний, нечитабельний, наявна інформація нерозбірлива), що не дає можливості встановити які саме товари та послуги були поставлені та надані відповідно до даної накладної. 4.2.3. У Довідці зазначена інформація про замовника аналогічного товару ТОВ «САПСАН ТРАНСШИП» та встановлення системи моніторингу та обліку палива, проте копії договору та видаткової накладної в якості документального підтвердження досвіду виконання зазначеного аналогічного договору до Довідки у складі тендерної пропозиції ТОВ "ТЕХ КОНТРОЛЬ" не надано. 4.2.4. Надана сканована копія договору з ТОВ «СЕРВІС ТРАНС БАЛК» від 03 серпня 2020 р. №190/1 на поставку технологічного обладнання є неповною, оскільки не містить всіх сторінок (в тому числі, але не виключно, Специфікації та реквізити підписів Сторін). Інформація про ТОВ «СЕРВІС ТРАНС БАЛК» в якості замовника аналогічного товару не зазначена у Довідці, що не відповідає умовам Тендерної документації від 26.09.2025. 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 5.1. Учасник ТОВ "ТЕХ КОНТРОЛЬ" для усунення виявлених невідповідностей повинен виконати вимоги п.1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації від 26.09.2025 та Додатку 3 до Тендерної документації від 26.09.2025 - накладення учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на подану ним тендерну пропозицію. 5.2. Надати Довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та обов’язкові додатки до неї у відповідності до вимог Тендерної документації від 26.09.2025 з врахуванням пункту 4.2. цього Повідомлення. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.