Показати схожі тендери

Закупівля Ц_25Т-677_42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Підіймально-транспортувальне обладнання) (Лот № 1 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Стяжні пристрої та скоби такелажні); Лот № 2 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Страхувальний пристрій)) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-18-009072-a
Id Tender f80817170c8740649f649ede9109c7f7
План UA-P-2025-09-18-010460-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 18.09.2025 14:28
Остання зміна 29.10.2025 08:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
351 600 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
1 020 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.09.2025 14:27 до 30.09.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 18.09.2025 14:27
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.09.2025 14:27
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.10.2025 14:57
до 14.10.2025 10:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.10.2025 17:08
до 20.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 14.10.2025 10:40
-
Період уточнень
з 18.09.2025 14:27 до 27.09.2025 00:00
Період оскарження
з 18.09.2025 14:27 до 27.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.10.2025 14:57 до 14.10.2025 10:40
Період кваліфікації
з 01.10.2025 14:57 до 14.10.2025 10:40
Основні параметри
Ц_25Т-677_42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Підіймально-транспортувальне обладнання) (Лот № 1 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Стяжні пристрої та скоби такелажні); Лот № 2 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Страхувальний пристрій))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
113 580 грн.
Лот № 1 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Стяжні пристрої та скоби такелажні)
Назва предмета закупівлі
Лот № 1 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Стяжні пристрої та скоби такелажні)
Очікувана вартість
113 580 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2830,0
2,49 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.10.2025 14:34
Закінчення аукціону
01.10.2025 14:57
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 20 (штуки)
Скоба такелажна
Опис предмета закупівлі
Скоба такелажна
Код ДК 021:2015
42411000-0 - Талі та підіймачі
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39420, Україна, Полтавська область, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Базилівщина
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 20 (штуки)
Скоба такелажна
Опис предмета закупівлі
Скоба такелажна
Код ДК 021:2015
42411000-0 - Талі та підіймачі
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39420, Україна, Полтавська область, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Базилівщина
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 10 (штуки)
Скоба такелажна
Опис предмета закупівлі
Скоба такелажна
Код ДК 021:2015
42411000-0 - Талі та підіймачі
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39420, Україна, Полтавська область, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Базилівщина
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 30 (штуки)
Скоба такелажна
Опис предмета закупівлі
Скоба такелажна
Код ДК 021:2015
42411000-0 - Талі та підіймачі
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39420, Україна, Полтавська область, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Базилівщина
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 20 (штуки)
Стяжний пристрій (талреп, ретчет)
Опис предмета закупівлі
Стяжний пристрій (талреп, ретчет)
Код ДК 021:2015
42411000-0 - Талі та підіймачі
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39420, Україна, Полтавська область, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Базилівщина
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 20 (штуки)
Стяжний пристрій (талреп, ретчет)
Опис предмета закупівлі
Стяжний пристрій (талреп, ретчет)
Код ДК 021:2015
42411000-0 - Талі та підіймачі
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39420, Україна, Полтавська область, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Базилівщина
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за фактом поставки впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної або акту приймання – передачі товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "СКІФ ІНВЕСТ"
Пропозиція:
83 520 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОАД-ТЕХ"
Пропозиція:
84 888 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.10.2025 14:34
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
238 020 грн.
Лот № 2 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Страхувальний пристрій)
Назва предмета закупівлі
Лот № 2 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Страхувальний пристрій)
Очікувана вартість
238 020 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5950,0
2,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Страхувальний пристрій
Код ДК 021:2015
42411000-0 - Талі та підіймачі
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39420, Україна, Полтавська область, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Базилівщина
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за фактом поставки впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної або акту приймання – передачі товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙФЕТІ"
Пропозиція:
205 150 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Алла Раскопіна
Електронна пошта
Телефон
+380509460790
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 Лот № 1 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Стяжні пристрої та скоби такелажні)
Період вимог/скарг з 06.10.2025 17:08 по 12.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.10.2025 14:57 по 09.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до пункту 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації (надалі - ТД): «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у додатку №3 до тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи (у разі встановлення вимоги щодо подання таких документів відповідно до вимог додатків до цієї тендерної документації), які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.». Пунктом 4 розділу ІІ. «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» додатку №1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено, що учасником надається: «4. Інформація та документи (у разі встановлення вимоги щодо подання таких документів згідно з додатками до цієї тендерної документації), що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 до цієї тендерної документації. На підтвердження відповідності запропонованого товару заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, УЧАСНИК НАДАЄ ЗАПОВНЕНУ НИМ ЧАСТИНУ І ДОДАТКУ №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі ЗА ФОРМОЮ ЦІЄЇ ЧАСТИНИ ЗІ ВСІМА ЇЇ СКЛАДОВИМИ та надає документи відповідно до вимог частини ІІ додатку №3 до тендерної документації (у разі наявності цієї частини в додатку №3 до тендерної документації та встановлення вимоги до подання відповідних документів в цій частині). Звертаємо увагу учасників на обов’язкове дотримання усіх вимог додатку №3 до тендерної документації та вимог п. 10 розділу І тендерної документації.». 1. Учасником надано файл «додаток № 3.pdf» - Вих. №266 від 19.09.2025р., що містить заповнену учасником І ЧАСТИНУ додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Лот № 1 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Стяжні пристрої та скоби такелажні)», з інформацією про запропонований ним товар, що не відповідає у повній мірі вимогам тендерної документації, а саме: - за номенклатурною позицією № 5 за параметром/назвою вимоги «5) Коефіцієнт запасу міцності, не менше», учасником зазначено «2:1», що не відповідає вимогам замовника «3:1»; - за номенклатурною позицією № 6 за параметром/назвою вимоги «5) Коефіцієнт запасу міцності, не менше», учасником зазначено «2:1», що не відповідає вимогам замовника «3:1». 2. Відповідно до вимог частини ІІ додатку №3 до ТД для Лота № 1 учасники подають наступні документи в складі тендерної пропозиції: Вимоги щодо подання документів, що підтверджують відповідність запропонованого учасником товару встановленим вимогам Замовника 1). Технічний паспорт та/або сертифікат якості, та/або інший аналогічний за змістом документ від фактичного Виробника та/або Постачальника на запропонований товар (предмет закупівлі), який/які містить/містять інформацію про такі технічні характеристики: за номенклатурними позиціями № № 1 - 4: - тип скоби; - робоче навантаження; - розмір; - коефіцієнт запасу міцності; - стандарт виготовлення. за номенклатурними позиціями № № 5, 6: - розмір; - калібр ланцюга; - робоче навантаження; -коефіцієнт запасу міцності; - стандарт виготовлення. Примітка: враховуючи, що документи про якість на продукцію оформляються за фактом виготовлення Товару, допускається надання сертифікатів та/або паспортів на запропонований товар, партія якого була поставлена Учасником/виготовлена Виробником раніше. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКІФ ІНВЕСТ" не виконано у повному обсязі зазначених вище вимог ТД, а саме: 1) На підтвердження відповідності запропонованого товару встановленим вимогам замовника, учасником надано файл «ПАСПОРТА.pdf», що містить паспорти на запропонований товар. На сторінці номер 5 наявний «ПАСПОРТ» на «Стяжний пристрій для ланцюгів G80 EN 12195-3 (#8, 40 kN)». В наданому паспорті відсутнє підтвердження параметра «Коефіцієнт запасу міцності, не менше» із значенням відповідно до встановлених до вимог замовника; 2) На підтвердження відповідності запропонованого товару встановленим вимогам замовника, учасником надано файл «ПАСПОРТА.pdf», що містить паспорти на запропонований товар. На сторінці номер 6 наявний «ПАСПОРТ» на «Стяжний пристрій для ланцюгів G80 EN 12195-3 (#13, 100 kN)». В наданому паспорті відсутнє підтвердження параметра «Коефіцієнт запасу міцності, не менше» із значенням відповідно до встановлених до вимог замовника. Отже, учасником не підтверджено відповідність запропонованого товару встановленим вимогам замовника за номенклатурними позиціями №№ 5, 6. Зазначене не підпадає під дію пункту 43 Особливостей стосовно виправлення невідповідностей, адже, стосується відсутності та невідповідності інформації саме про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. З урахуванням означеного, пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та підлягає відхиленню відповідно до: - підпункту 2 пункту 44 Особливостей ? тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
06.10.2025 17:08
Повідомлення про рішення
01.10.2025 14:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 14.10.2025 10:40 по 20.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.10.2025 17:08 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.10.2025 10:40
Довідка НАЗК
14.10.2025 10:40
Повідомлення про рішення
13.10.2025 09:03
Електроний протокол про продовження строку
06.10.2025 17:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей та частини десятої статті 29 Закону, у зв’язку з великим об’ємом технічної та іншої інформації для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника, та враховуючи можливу необхідність оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей у матеріалах пропозиції, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОАД-ТЕХ" за процедурою закупівлі Ц_25Т-677_42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Підіймально-транспортувальне обладнання) (Лот № 1 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Стяжні пристрої та скоби такелажні); Лот № 2 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Страхувальний пристрій)) за ЛОТОМ № 1 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Стяжні пристрої та скоби такелажні), до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною.
Дата продовження строку розгляду
13.10.2025 09:03
Дата кінця розгляду
04.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника: На підтвердження відсутності перебування виробника(ів) під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції, учасник надав Гарантійний лист (файл «8. Гарантійний лист щодо санкцій ЛОТ 1.pdf», дата розміщення 30 вересня 2025, 11:54) у якому інформація про виробників товару не співпадає з інформацією про виробників товару, що вказана учасником у заповненій ним частині І додатку №3 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Відповідні посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності (відповідно до нумерації виявлених невідповідностей): Вимога п. 5 розділу ІІ. «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку №1 до ТД. Примітка «*» до гарантійного листа: *Товар (Учасник ЗАЗНАЧАЄ ВСІХ ЗАПРОПОНОВАНИХ НИМ ВИРОБНИКІВ товару та країну походження): 1. Країна походження:___________________________________________________ Виробник:____________________________________________________________ (організаційно-правова форма, назва, ідентифікаційний код (у разі наявності)). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей (відповідно до нумерації виявлених невідповідностей та посилань на вимоги ТД): На підтвердження відсутності перебування виробника(ів) під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції, надати оновлений гарантійний лист за наведеною в ТД формою, у т.ч. з обов’язковим зазначенням інформації про всіх виробників товару, вказаних учасником у заповненій ним частині І додатку №3 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Створено
13.10.2025 09:55
Надати до
14.10.2025 09:55
Лот № 2 Лот № 2 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Страхувальний пристрій)
Період вимог/скарг з 08.10.2025 14:25 по 14.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.10.2025 14:57 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.10.2025 14:25
Довідка НАЗК
08.10.2025 14:25
Повідомлення про рішення
06.10.2025 11:02
Електроний протокол про продовження строку
01.10.2025 14:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 36 Особливостей та частини десятої статті 29 Закону, у зв’язку з великим об’ємом технічної та іншої інформації для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника, та враховуючи можливу необхідність оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей у матеріалах пропозиції, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції єдиного учасника ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙФЕТІ" за процедурою закупівлі Ц_25Т-677_42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Підіймально-транспортувальне обладнання) (Лот № 1 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Стяжні пристрої та скоби такелажні); Лот № 2 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Страхувальний пристрій)) за ЛОТОМ № 2 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Страхувальний пристрій)), до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною.
Дата продовження строку розгляду
06.10.2025 11:02
Дата кінця розгляду
30.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі своєї пропозиції надано файл «Додаток №5 до ТД (Опитувальник юридичної особи).pdf», що містить Опитувальник Контрагента - юридичної особи (далі – Опитувальник), форма якого передбачена додатком № 5 до ТД. Учасником завантажено не в повному обсязі заповнений Опитувальник, а саме: у розділі 7 Опитувальника не зазначено відомості щодо часток володіння (%). Також пунктом 8.3. Опитувальника вимагається обов’язкове надання структури власності для усіх Контрагентів. В пропозиції Учасника відсутня структура власності. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 частини ІІ «ІІ. Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» додатку №1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: «1. Додаток №5 «Опитувальник Контрагента ? юридичної особи» (заповнюється та надається учасниками-юридичними особами). У додатку до Опитувальника надається Інформація щодо структури власності Контрагента ? юридичної особи (згідно із другою вкладкою Додатку №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи»). Надання структури власності є обов'язковим для усіх Контрагентів.». 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції коректно заповнений Опитувальник юридичної особи з інформацією у розділі 7 та інформацію щодо структури власності відповідно до додатку до Опитувальника (згідно із другою вкладкою Додатку №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи»). 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції учасника завантажена некоректно оформлена довідка №2909/4 Від 29.09.2025р (файл «довідка7.pdf») про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, а саме – довідка не містить всієї необхідної інформації, що передбачена тендерною документацією. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 7 розділ ІІ. «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додаток № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, яким вимагається надання довідки про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції оновлену довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран у відповідності до вимог ТД.
Створено
06.10.2025 12:23
Надати до
07.10.2025 12:23
Угоди
UA-2025-09-18-009072-a-c1
Підписаний і діє
Номер
2015/УГВС/25
205 149.96 грн.
170 958.3 грн.
З ПДВ
Підписано
27.10.2025
Строк дії договору з
27.10.2025
по
28.02.2026
Номенклатура
10 (штуки)
Страхувальний пристрій
Номенклатура
Страхувальний пристрій
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙФЕТІ"
Повна назва
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙФЕТІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39525901

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
UA-2025-09-18-009072-a-c2
Очікує підписання
84 888 грн.
84 888 грн.
З ПДВ
Номенклатура
20 (штуки)
Скоба такелажна
Номенклатура
Скоба такелажна
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Скоба такелажна
Номенклатура
Скоба такелажна
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Скоба такелажна
Номенклатура
Скоба такелажна
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
Скоба такелажна
Номенклатура
Скоба такелажна
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Стяжний пристрій (талреп, ретчет)
Номенклатура
Стяжний пристрій (талреп, ретчет)
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Стяжний пристрій (талреп, ретчет)
Номенклатура
Стяжний пристрій (талреп, ретчет)
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОАД-ТЕХ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОАД-ТЕХ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38935167

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
351 600 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380509460790
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
351 600 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380509460790
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності