Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з перезарядки вогнегасників (ДК 021:2015: 50610000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання) від Департамент освіти Полтавської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-18-008646-a
Id Tender 2c8203ca15874dfab81c788a0924dc93
План UA-P-2025-09-18-010353-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 18.09.2025 14:16
Остання зміна 16.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
288 242 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.09.2025 14:15 до 26.09.2025 14:17
Завершено
Період уточнень
з 18.09.2025 14:15
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.09.2025 14:15
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.09.2025 13:24
до 10.11.2025 14:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.10.2025 10:32
до 16.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 10.11.2025 14:44
-
Період уточнень
з 18.09.2025 14:15 до 23.09.2025 00:00
Період оскарження
з 18.09.2025 14:15 до 23.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.09.2025 13:24 до 10.11.2025 14:44
Період кваліфікації
з 29.09.2025 13:24 до 10.11.2025 14:44
Основні параметри
Послуги з перезарядки вогнегасників (ДК 021:2015: 50610000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
288 242 грн.
Послуги з перезарядки вогнегасників (ДК 021:2015: 50610000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання)
Назва предмета закупівлі
Послуги з перезарядки вогнегасників (ДК 021:2015: 50610000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання)
Очікувана вартість
288 242 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2882,42
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.09.2025 13:01
Закінчення аукціону
29.09.2025 13:24
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з перезарядки вогнегасників (ДК 021:2015: 50610000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання)
Код ДК 021:2015
50610000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
36000, Україна, Полтавська область, Полтавська міська ОТГ, заклади освіти та установи, згідно документації
Дата постачання по
31.12.2025 14:17
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 60 (шістдесят) календарних днів після підписання Сторонами Акту прийому-передачі наданих послуг
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОПТСТРОЙ+"
Пропозиція:
280 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Блейчик Олександр Валерійович
Пропозиція:
172 945.2 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.09.2025 13:01
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.09.2025 14:16
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марченко Юлія Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380532609546
Замовник
ЄДРПОУ
02145725
Назва (англійською мовою)
Department of Education of Poltava City Council
Повна назва
Департамент освіти Полтавської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education of Poltava City Council
Поштовий індекс
36000
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Poltava
Адреса
Sobornosti Street, 36
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з перезарядки вогнегасників (ДК 021:2015: 50610000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання)
Період вимог/скарг з 06.10.2025 10:32 по 12.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.09.2025 13:24 по 07.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.10.2025 10:32
Довідка НАЗК
06.10.2025 10:32
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.09.2025 13:24
Витяг з ЄДР
29.09.2025 13:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 14:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 14:12
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
29.09.2025 13:24
Надати до
01.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду пропозиції Учасника ФОП Блейчик Олександр Валерійович на відповідність вимогам тендерної документації виявлено такі невідповідності: 1) У складі тендерної документації Додаток 4 Замовник вимагав: «1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі: - Скан - копія довідки від учасника в довільній формі про виконання аналогічних договорів, у кількості не менше 2 (двох), із зазначенням назви, адреси, коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) контрагента та інформації про договір (предмет закупівлі, номер, дата). Інформація про здійснення закупівлі, що зазначена в п. 1.1. , має бути оприлюднена в електронній системі публічних закупівель (веб-портал за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua). Учасником надається зведена інформація із посиланням(и) в мережі Інтернет на сторінці(ки), що відображає(ють) інформацію із оприлюдненими договором(ами).» Учасник ФОП Блейчик Олександр Валерійович надав документ «Довідка договори.pdf» із зазначенням виконання двох договорів. Але не надав зведену інформація із посиланням(и) в мережі Інтернет на сторінці(ки), що відображає(ють) інформацію із оприлюдненими договором(ами) (веб-портал за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua). Учасник ФОП Блейчик Олександр Валерійович має виправити невідповідності у своїй тендерній пропозиції. 2) У складі тендерної документації Додаток 4 Замовник вимагав: «2.3. На підтвердження наявності офісу, складу, залученої матеріально-технічної бази Учасник надає актуальні/діючі договори оренди/послуг/лізингу тощо, з усіма додатками, що є невід’ємними частинами такого договору.» Учасник ФОП Блейчик Олександр Валерійович не надав на підтвердження наявності офісу актуальні/діючі договори оренди/послуг/лізингу тощо, з усіма додатками, що є невід’ємними частинами такого договору. Учасник ФОП Блейчик Олександр Валерійович має надати на підтвердження наявності офісу актуальні/діючі договори оренди/послуг/лізингу тощо, з усіма додатками, що є невід’ємними частинами такого договору. 3) У складі тендерної документації Додаток 6 Замовник вимагав такі документи та інформацію: «6) Підтвердження повноважень посадової особи та/або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: - відомості про керівника та/або особу/-іб (довідка в довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади кожної особи, зазначеної у довідці); - за наявності в установчих документах Учасника певних обмежень щодо підпису тендерної пропозиції (за строком, сумою тощо), такий учасник додатково у складі свої пропозиції дає документ (рішення та/або протокол та/або дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції. - в разі якщо документи тендерної пропозиції підписує представник учасника, то в складі пропозиції надаються Скан-копія одного з документів: витяг з протоколу Учасників та/або наказ про призначення та/або довіреність та/або доручення та/або інший документ, що підтверджує відповідні повноваження Орієнтований зразок довідки щодо відомостей про керівника та особу/-іб, якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції: (Назва Учасника) підтверджує, що директору (вказати прізвище, ім’я, по-батькові) та/або (в разі наявності) _______________ (вказати прізвище, ім’я, по-батькові, посаду особи) надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції Керівник» Учасник ФОП Блейчик Олександр Валерійович надав документ «Довідка Підтвердження повноважень посадової особи.pdf», у якому зазначає інформацію щодо підтвердження повноважень посадової особи учасника на право підпису договору, а не тендерної пропозиції. Учасник ФОП Блейчик Олександр Валерійович має надати підтвердження повноважень посадової особи та/або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. 4) У складі тендерної документації Додаток 2 Замовник вимагав: «5. Учасник повинен мати відповідні системи і методи управління якістю щодо виконання робіт, на підтвердження чого надається зазначений або аналогічний по своїй суті документ: 2) Копія сертифіката, згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)», виданий органом сертифікації акредитований НААУ (надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ)». Учасник ФОП Блейчик Олександр Валерійович надав документ «Сертифікат ФОП Блейчик_ДСТУ ISO 45001.PDF». Але не надав скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ. Учасник ФОП Блейчик Олександр Валерійович має виправити невідповідності у своїй тендерній пропозиції. 5) У складі тендерної документації Додаток 2 Замовник вимагав: «5. Учасник повинен мати відповідні системи і методи управління якістю щодо виконання робіт, на підтвердження чого надається зазначений або аналогічний по своїй суті документ: 3) Копія сертифіката, згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT)», виданий органом сертифікації акредитований НААУ (надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ).» Учасник ФОП Блейчик Олександр Валерійович надав документ «Сертифікат ФОП Блейчик_ДСТУ ISO 9001.PDF». Але не надав скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ. Учасник ФОП Блейчик Олександр Валерійович має виправити невідповідності у своїй тендерній пропозиції. 6) У складі тендерної документації Додаток 2 Замовник вимагав: «5. Учасник повинен мати відповідні системи і методи управління якістю щодо виконання робіт, на підтвердження чого надається зазначений або аналогічний по своїй суті документ: 4) Копія сертифіката, згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 14001:2015, IDT)», виданий органом сертифікації акредитований НААУ (надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ)». Учасник ФОП Блейчик Олександр Валерійович надав документ «Сертифікат ФОП Блейчик_ДСТУ ISO 14001.PDF». Але не надав скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ. Учасник ФОП Блейчик Олександр Валерійович має виправити невідповідності у своїй тендерній пропозиції. Згідно з пунктом 43 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Створено
02.10.2025 11:37
Надати до
03.10.2025 11:37
Період вимог/скарг з 15.10.2025 09:22 по 21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 09:02 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
Учасник-переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Документи кваліфікації
15.10.2025 09:22
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
13.10.2025 09:03
Витяг з ЄДР
13.10.2025 09:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 14:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 14:12
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
13.10.2025 09:02
Надати до
15.10.2025 00:00
Період вимог/скарг з 15.10.2025 09:33 по 21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.10.2025 09:22 по 23.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.10.2025 09:33
Довідка НАЗК
15.10.2025 09:33
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
15.10.2025 09:22
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 10.11.2025 14:44 по 16.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.11.2025 13:58 по 18.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
10.11.2025 14:44
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.11.2025 13:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 14:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 14:12
Торги не відбулися
Очікувана вартість
288 242 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 14:17
Замовник:
Департамент освіти Полтавської міської ради
Контактний телефон:
+380532609546
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
288 242 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 14:17
Замовник:
Департамент освіти Полтавської міської ради
Контактний телефон:
+380532609546
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності