Показати схожі тендери

Закупівля Двері металопластикові арочні , вікна металопластикові (з монтажем) від ДП ВСП"Бережанський фаховий коледж НУБіП України".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-18-007960-a
Id Tender f60874b75f084a8b9eaf0501b24b69e3
План UA-P-2025-09-18-009270-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.09.2025 14:15
Остання зміна 28.10.2025 14:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 000 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.09.2025 14:15 до 28.09.2025 13:50
Завершено
Період уточнень
з 18.09.2025 14:15
до 25.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.09.2025 14:15
до 25.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.09.2025 12:17
до 21.10.2025 09:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.10.2025 11:41
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.10.2025 09:26
до 28.10.2025 14:56
Період уточнень
з 18.09.2025 14:15 до 25.09.2025 00:00
Період оскарження
з 18.09.2025 14:15 до 25.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.09.2025 12:17 до 21.10.2025 09:26
Період кваліфікації
з 29.09.2025 12:17 до 21.10.2025 09:26
Основні параметри
Двері металопластикові арочні , вікна металопластикові (з монтажем)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 000 000 грн.
Двері металопластикові арочні , вікна металопластикові (з монтажем
Назва предмета закупівлі
Двері металопластикові арочні , вікна металопластикові (з монтажем
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.09.2025 11:54
Закінчення аукціону
29.09.2025 12:17
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Двері металопластикові арочні
Опис предмета закупівлі
Двері металопластикові арочні
Код ДК 021:2015
44221200-7 - Двері
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.11.2025 13:50
Позиція : №2 70 (штуки)
Вікна металопластикові
Опис предмета закупівлі
Вікна металопластикові
Код ДК 021:2015
44221100-6 - Вікна
Кількість
70
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.11.2025 13:50
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводитьсяза фактично поставлений Товар, відповідно до видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у Специфікації, шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника, протягом 10-ти робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачання Товару здійснюється силами і за рахунок Постачальника на адресу: 47501, м. Бережани, вул. Сонячна 4 А Тернопільська область,вікна 8 штук та 47501, м. Бережани, вул. Академічна 20 Тернопільська область ,вікна 62 штука та 1 штука двері арочні
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА"
Пропозиція:
840 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Малопінський Ігор Юрійович
Пропозиція:
839 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.09.2025 11:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.09.2025 14:24
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
23.09.2025 14:18
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
23.09.2025 14:18
Критерії прийнятності
Тендерна документація
18.09.2025 13:46
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
18.09.2025 13:46
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мартинюк Любов Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380354824990
Факс
+380354824990
Замовник
ЄДРПОУ
39214900
Повна назва
ДП ВСП"Бережанський фаховий коледж НУБіП України"
Поштовий індекс
47501
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Бережани
Адреса
вул. Сонячна, 4
Кваліфікація
Лот № 1 Двері металопластикові арочні , вікна металопластикові (з монтажем
Період вимог/скарг з 03.10.2025 11:41 по 09.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.09.2025 12:17 по 07.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.10.2025 11:41
Довідка НАЗК
03.10.2025 11:41
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.09.2025 12:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 13:46
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 13:46
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Формулювання у вимозі / листі на виправлення (на 24 години) 1. У зв’язку з розглядом Вашої тендерної пропозиції, повідомляємо, що відповідно до частини 16 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, Вам надається строк 24 години з моменту отримання цього повідомлення на усунення наступних невідповідностей: ? У поданому Вами документі - Таблиця 1 від 27 вересня 2025 року зазначено вікна у кількості 70 шт. з такими однаковими характеристиками: • Колір: білий • Профільна система з монтажною глибиною 76 мм • Склопакет: енергоефективний 42 мм (4і-16-4-14-4і) • Армування стулки і рами: 1,5 мм • Профіль: 5 камер • Фурнітура: корозієстійка, нахильно-поворотна Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації передбачено: Вікна у кількості 69 шт. із такими характеристиками: • Колір: білий • Профільна система з монтажною глибиною 76 мм • Склопакет: енергоефективний 42 мм (4і-16-4-14-4і) • Армування стулки і рами: 1,5 мм • Профіль: 5 камер • Фурнітура: корозієстійка, нахильно-поворотна та Вікно у кількості 1 шт. із такими характеристиками: • вікно – металопластикове кругле глухе, діаметром 1260 мм, з такими характеристиками: o Профіль: 5 камер o Склопакет: 40 мм (4і-14-4-14-4і) o Глухий тип (без фурнітури). "Просимо привести дані, зазначені в Таблиці 1, у відповідність до встановлених технічних характеристик, визначених у тендерній документації (Додатку 2). 2. В п. Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» на підтвердження якісних характеристик товару Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи, які по строку дії мають бути чинні на день розгляду замовником пропозиції учасника та відповідати чинним ДСТУ і ДБН, зокрема: сертифікат відповідності на пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних блоків, підтверджений протоколом випробувань, що підтверджує відповідність продукції вимогам ДСТУ Б В.2.6-39:2008 п.5.3-5.6, п.п. 5.2.3, 5.2.4 та сертифікат відповідності на будівельну фурнітуру – замки для дверей, підтверджений протоколом випробувань, що підтверджує відповідність продукції чинним вимогам ДСТУ – вказані сертифікати відповідності Вами надані у складі тендерної пропозиції. Однак у складі тендерної пропозиції Ви не надали протоколи випробувань, що підтверджують відповідність продукції чинним вимогам ДСТУ Б В.2.6-39:2008 п.5.3-5.6, п.п. 5.2.3, 5.2.4. Зі змісту абз. 12 і 13 «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» вбачається, що, окрім сертифікатів відповідності на пристрої та на будівельну фурнітуру, слід надати ще і протоколи випробувань, на які є посилання у відповідних наданих Вами сертифікатах. Проте у складі тендерної пропозиції Вами не надано таких документів, як протоколи випробувань, незважаючи на те, що необхідність надати саме такі документи вбачається із абз. 12 і 13 у додатку 2 до тендерної документації - адже чи відповідає продукція чинним вимогам ДСТУ, можна встановити на підставі протоколів випробувань, на підставі яких і видається сертифікат відповідності. Саме тому ми вважаємо за необхідне надання таких протоколів випробувань разом із сертифікатами відповідності і просимо надати вказані протоколи випробувань згідно із вимогами процедури проведення відкритих торгів з особливостями. Просимо у строк до 24 годин з моменту отримання повідомлення надати оновлену Технічну специфікацію, яка точно відповідатиме вимогам тендерної документації (п. п. 1, 2 формулювання на виправлення). У разі неусунення невідповідності у визначений строк, Ваша пропозиція буде відхилена згідно з чинним законодавством.
Створено
01.10.2025 12:37
Надати до
02.10.2025 12:37
Період вимог/скарг з 20.10.2025 16:28 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 16:18 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
На кінець робочого дня 20.10.2025, що з урахуванням ч. 5 ст.254 Цивільного кодексу України є останнім днем оприлюднення підписаного договору в електронній системі Prozorro (останнім днем був 18.10.2025, який припав на вихідний день - суботу), учасник-переможець ФОП Малопінський І.Ю. не подав Коледжу як замовнику підписаний договір, що згідно із рядком 4 ч. 7 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом) – є підставою того, що замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначених норм.
Документи кваліфікації
20.10.2025 16:28
Повідомлення про рішення
20.10.2025 16:26
-
20.10.2025 16:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 13:46
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 13:46
Період вимог/скарг з 21.10.2025 09:26 по 27.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 16:28 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.10.2025 09:26
Довідка НАЗК
21.10.2025 09:25
Повідомлення про рішення
21.10.2025 09:24
Пропозиція, що перемогла
20.10.2025 16:28
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-09-18-007960-a-c2
Підписаний і діє
Номер
№135
840 000 грн.
700 000 грн.
З ПДВ
Підписано
28.10.2025
Строк дії договору з
28.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Двері металопластикові арочні
Номенклатура
Двері металопластикові арочні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 15 листопада 2025 р.
Номенклатура
70 (штуки)
Вікна металопластикові
Номенклатура
Вікна металопластикові
Кількість
70
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП ВСП"Бережанський фаховий коледж НУБіП України"
Повна назва
ДП ВСП"Бережанський фаховий коледж НУБіП України"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39214900

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА"
Повна назва
ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40207010

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.10.2025 14:52
Підписаний договір
28.10.2025 14:56
Повідомлення про договір
30.10.2025 10:43
Повідомлення про договір
Зміни до договору
30.10.2025
Статус
Опубліковано
Номер
№1 до договору №135 від 28.10.2025
1. У зв'язку з проведенням перезамірів, Сторони домовились внести зміни до Додатку № 1 «Специфікація» та викласти його в новій редакції, що додається, без зміни ціни, визначеної Основним договором. 2. Внести зміни до п. 3.2. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.2. Строк поставки Товару – до 20.12.2025р.» 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. У зв’язку з виконанням умов договору No 135 від «28» жовтня 2025 року товариство з обмеженою відповідальністю «ВІКНА ВІКОНДА» повідомляє про виникнення обставин, які унеможливлюють своєчасну поставку товару у визначені договором строки. Причинами затримки є: - перебої в енергопостачанні (відключення електроенергії), що призводять до зупинки виробничого процесу та унеможливлюють своєчасне виготовлення і підготовку товару до відвантаження; - затримка постачання комплектуючих та матеріалів від виробників і логістичних компаній з причин, які не залежать від Постачальника; - необхідність забезпечення належної якості та відповідності технічним вимогам, визначеним договором, що потребує додаткового часу на перевірку та контроль якості. Зазначені обставини є незалежними від волі Постачальника та носять тимчасовий характер. З метою забезпечення поставки продукції у повному обсязі, належної якості та відповідно до вимог договору, просимо продовжити термін поставки товару до «20» грудня 2025 року включно. Продовження строків не призведе до зміни ціни договору та не вплине на інші істотні умови.
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.09.2025 13:50
Замовник:
ДП ВСП"Бережанський фаховий коледж НУБіП України"
Контактний телефон:
+380354824990
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.09.2025 13:50
Замовник:
ДП ВСП"Бережанський фаховий коледж НУБіП України"
Контактний телефон:
+380354824990
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності