Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: 49083, м. Дніпро,вулиця Кожум'яки, буд. 11, Літ. А-9 від Дніпровський міський центр соціальних служб .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-18-007220-a
Id Tender 2690047627c9480a9afbc6032b83b195
План UA-P-2025-09-18-006106-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.09.2025 13:11
Остання зміна 13.10.2025 10:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 400 511 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.09.2025 13:10 до 03.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.09.2025 13:10
до 30.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.09.2025 13:10
до 30.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.10.2025 12:21
до 06.10.2025 10:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.10.2025 10:31
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.10.2025 10:31
до 13.10.2025 10:39
Період уточнень
з 18.09.2025 13:10 до 30.09.2025 00:00
Період оскарження
з 18.09.2025 13:10 до 30.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.10.2025 12:21 до 06.10.2025 10:31
Період кваліфікації
з 03.10.2025 12:21 до 06.10.2025 10:31
Основні параметри
Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: 49083, м. Дніпро,вулиця Кожум'яки, буд. 11, Літ. А-9
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 400 511 грн.
Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: 49083, м. Дніпро,вулиця Кожум'яки, буд. 11, Літ. А-9
Назва предмета закупівлі
Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: 49083, м. Дніпро,вулиця Кожум'яки, буд. 11, Літ. А-9
Очікувана вартість
3 400 511 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
34005,11
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.10.2025 11:58
Закінчення аукціону
03.10.2025 12:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: 49083, м. Дніпро,вулиця Кожум'яки, буд. 11, Літ. А-9
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Кожум'яки, буд. 11, Літ. А-9
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Замовником здійснюється за фактично надані Виконавцем Послуги на підставі підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (за формою № КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (за формою № КБ-3) протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня отримання Замовником. Підписані Сторонами Акти приймання виконаних будівельних робіт (за формою КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (за формою КБ-3) є підставою для здійснення проміжних розрахунків згідно з пунктом 4.3 цього Договору. Замовник здійснює прийняття остаточного (завершального) обсягу наданих Послуг (що має становити не менш ніж 30 % від обсягу наданих Послуг за Договором) за умови надання Виконавцем висновку експерта з технічного нагляду, оформленого у відповідності до вимог чинного законодавства. Після здійснення приймання остаточного (завершального) обсягу наданих Послуг за Договором, що підтверджується підписаними сторонами Актом приймання виконаних будівельних робіт (за формою КБ-2в) на завершений обсяг наданих Послуг за договором та Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (за формою КБ-3) із зазначенням вартості всього обсягу наданих Послуг по Договору, Замовник проводить остаточний розрахунок згідно з пунктом 4.3 Договору після отримання від Виконавця висновку експерта та підписання сторонами Акту про закінчення надання послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМИСЛОВО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ДНІПРОГРАД"
Пропозиція:
2 912 849.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Афінацентр"
Пропозиція:
3 291 000.25 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.10.2025 11:58
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.09.2025 21:42
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Шестакова
Електронна пошта
Телефон
+380983004563
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/dniprovskij-miskij-centr-socialnih-sluzhb
Замовник
ЄДРПОУ
21945667
Повна назва
Дніпровський міський центр соціальних служб
Поштовий індекс
49069
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
вулиця Новосільна, будинок 21
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: 49083, м. Дніпро,вулиця Кожум'яки, буд. 11, Літ. А-9
Період вимог/скарг з 06.10.2025 10:31 по 12.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.10.2025 12:21 по 11.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.10.2025 10:32
Довідка НАЗК
06.10.2025 10:31
Повідомлення про рішення
03.10.2025 12:21
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-18-007220-a-a1
Підписаний і діє
Номер
25/90
2 912 849.5 грн.
2 427 374.58 грн.
З ПДВ
Підписано
13.10.2025
Строк дії договору з
13.10.2025
по
25.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: 49083, м. Дніпро,вулиця Кожум'яки, буд. 11, Літ. А-9
Номенклатура
Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: 49083, м. Дніпро,вулиця Кожум'яки, буд. 11, Літ. А-9
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Дніпровський міський центр соціальних служб
Повна назва
Дніпровський міський центр соціальних служб
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21945667

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМИСЛОВО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ДНІПРОГРАД"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМИСЛОВО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ДНІПРОГРАД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31705813

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.10.2025 10:39
-
Додатки до договору
Додатки до договору
13.10.2025 10:37
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
13.10.2025 10:37
Додатки до договору
13.10.2025 10:37
Додатки до договору
Додатки до договору
13.10.2025 10:37
Додатки до договору
13.10.2025 10:37
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
13.10.2025 10:37
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-09-000051
Дата створення проекту
09.10.2025 17:11
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
16.10.2025 15:00
Дата завершення моніторингу
07.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 288-26-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 909-93-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 14.10.2025 № 273 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 14.10.2025 № 273 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 13 UA-2025-09-18-007220-a 18.09.2025 Дніпровський міський центр соціальних служб Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.10.2025 00:00
Документи рішення
16.10.2025 15:00
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 400 511 грн.
Період подання пропозицій
до 03.10.2025 00:00
Замовник:
Дніпровський міський центр соціальних служб
Контактний телефон:
+380983004563
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 400 511 грн.
Період подання пропозицій
до 03.10.2025 00:00
Замовник:
Дніпровський міський центр соціальних служб
Контактний телефон:
+380983004563
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності