Показати схожі тендери

Закупівля Буряк столовий свіжий першого товарного сорту, урожаю 2025 року, капуста білоголова свіжа пізньостигла першого товарного сорту, урожаю 2025 року, цибуля ріпчаста свіжа першого товарного сорту, урожаю 2025 року, морква свіжа першого товарного сорту, урожаю 2025 року. від Військова частина 3028.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-09-18-006462-a
Id Tender 147a9ab54abf488c9e1a91f1965d8a72
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.09.2025 12:38
Остання зміна 20.10.2025 11:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
236 016 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.09.2025 12:40 до 27.09.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 18.09.2025 12:35
до 24.09.2025 12:40
Завершено
Період кваліфікації
з 29.09.2025 12:26
до 10.10.2025 10:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.10.2025 14:25
до 15.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.10.2025 10:39
до 20.10.2025 11:46
Період уточнень
з 18.09.2025 12:35 до 24.09.2025 12:40
Період кваліфікації
з 29.09.2025 12:26 до 10.10.2025 10:39
Період кваліфікації
з 29.09.2025 12:26 до 10.10.2025 10:39
Основні параметри
Буряк столовий свіжий першого товарного сорту, урожаю 2025 року, капуста білоголова свіжа пізньостигла першого товарного сорту, урожаю 2025 року, цибуля ріпчаста свіжа першого товарного сорту, урожаю 2025 року, морква свіжа першого товарного сорту, урожаю 2025 року.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
236 016 грн.
Буряк столовий свіжий першого товарного сорту, урожаю 2025 року, капуста білоголова свіжа пізньостигла першого товарного сорту, урожаю 2025 року, цибуля ріпчаста свіжа першого товарного сорту, урожаю 2025 року, морква свіжа першого товарного сорту, урожаю 2025 року.
Назва предмета закупівлі
Буряк столовий свіжий першого товарного сорту, урожаю 2025 року, капуста білоголова свіжа пізньостигла першого товарного сорту, урожаю 2025 року, цибуля ріпчаста свіжа першого товарного сорту, урожаю 2025 року, морква свіжа першого товарного сорту, урожаю 2025 року.
Очікувана вартість
236 016 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2360,16
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.09.2025 12:03
Закінчення аукціону
29.09.2025 12:26
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 5 500 (кілограми)
Буряк столовий свіжий першого товарного сорту, урожаю 2025 року.
Опис предмета закупівлі
Буряк столовий свіжий першого товарного сорту, урожаю 2025 року.
Код ДК 021:2015
03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Кількість
5 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Вінницька область
Дата постачання по
25.12.2025 12:40
Позиція : №2 3 000 (кілограми)
Капуста білоголова свіжа пізньостигла першого товарного сорту, урожаю 2025 року.
Опис предмета закупівлі
Капуста білоголова свіжа пізньостигла першого товарного сорту, урожаю 2025 року.
Код ДК 021:2015
03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Кількість
3 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Вінницька область
Дата постачання по
25.12.2025 12:40
Позиція : №3 5 400 (кілограми)
Цибуля ріпчаста свіжа першого товарного сорту, урожаю 2025 року.
Опис предмета закупівлі
Цибуля ріпчаста свіжа першого товарного сорту, урожаю 2025 року.
Код ДК 021:2015
03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Кількість
5 400
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Вінницька область
Дата постачання по
25.12.2025 12:40
Позиція : №4 5 400 (кілограми)
Морква свіжа першого товарного сорту, урожаю 2025 року.
Опис предмета закупівлі
Морква свіжа першого товарного сорту, урожаю 2025 року.
Код ДК 021:2015
03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Кількість
5 400
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Вінницька область
Дата постачання по
25.12.2025 12:40
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ПОЙДА АНДРІЙ ЯКОВИЧ
Пропозиція:
194 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТК ПЛЮС"
Пропозиція:
193 992 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.09.2025 12:03
Документи закупівлі
20.09.2025 10:26
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Контактна особа Контактна особа
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380432328120
Замовник
ЄДРПОУ
08803655
Повна назва
Військова частина 3028
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Калинівка
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Буряк столовий свіжий першого товарного сорту, урожаю 2025 року, капуста білоголова свіжа пізньостигла першого товарного сорту, урожаю 2025 року, цибуля ріпчаста свіжа першого товарного сорту, урожаю 2025 року, морква свіжа першого товарного сорту, урожаю 2025 року.
Період вимог/скарг з 03.10.2025 14:25 по 08.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.09.2025 12:26 по 07.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Враховуючи те, що Учасником ТОВ «ВТК ПЛЮС» не виправив виявлені Замовником невідповідності, пропозиція Учасника ТОВ «ВТК ПЛЮС» підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону з урахуванням пункту 8 Особливостей № 1275, пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні, оскільки, Учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником відповідного повідомлення в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
03.10.2025 14:25
Повідомлення про рішення
03.10.2025 14:23
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «ВТК ПЛЮС», щодо закупівлі за кодом ДК 021-2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи(буряк столовий свіжий першого товарного сорту, урожаю 2025 року, капуста білоголова свіжа пізньостигла першого товарного сорту, урожаю 2025 року, цибуля ріпчаста свіжа першого товарного сорту, урожаю 2025 року, морква свіжа першого товарного сорту, урожаю 2025 року), встановлено, що відповідно Додатку 1 до Оголошення, Замовником визначено перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідностей вимогам оголошення, а саме: … - Засвідчену відповідно до ДСТУ 4163:2020 скан-копію Декларації виробника та/або Сертифікат якості на запропонований товар. - Засвідчену відповідно до ДСТУ 4163:2020 скан-копію протоколу дослідження (випробувань) чи експертного висновку про відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ, ТУ, ТУ У, виданого державною лабораторією, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю. - Засвідчену відповідно до ДСТУ 4163:2020 скан-копію експлуатаційного дозволу чи рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужносте операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам». - Засвідчену відповідно до ДСТУ 4163:2020 скан-копію документа, що підтверджує впровадження системи НАССР оператором ринку, відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.12.2012 № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)». - Засвідчені відповідно до ДСТУ 4163:2020 та за наявності скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (згідно з вимогами наказу Міністерства економіки України від 21.01.2022 № 143-22, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.02.2022 за № 151/37487), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 р. № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2023 № 1503, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 вересня 2023 р. за № 1597/40653/ «Про затвердження форм актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, а також інших форм розпорядчих документів». - Засвідчену відповідно до ДСТУ 4163:2020 скан-копію договору який підтверджує відносини з виробником (дистриб’ютором, дилером) харчового продукту, який є предметом закупівлі. На виконання вищезазначених вимог, Учасником ТОВ «ВТК ПЛЮС» надано документи які не засвідчені відповідно до ДСТУ 4163:2020, що не відповідає вимогам Оголошення. Також, Учасником ТОВ «ВТК ПЛЮС» не виконана вимога, щодо надання «Довідки в довільній формі, з інформацією про виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та не надано інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 2 до Оголошення. Відповідно п.8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями), зазначено – «У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178». Враховуючи вищезазначене, вимагаємо додатково завантажити через електронну систему закупівель документи протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: - оновлені (засвідчені відповідно до ДСТУ 4163:2020) документи; - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 2 до Оголошення. Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Учасника ТОВ «ВТК ПЛЮС», щодо закупівлі за кодом ДК 021-2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи(буряк столовий свіжий першого товарного сорту, урожаю 2025 року, капуста білоголова свіжа пізньостигла першого товарного сорту, урожаю 2025 року, цибуля ріпчаста свіжа першого товарного сорту, урожаю 2025 року, морква свіжа першого товарного сорту, урожаю 2025 року), у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозиції. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-18-006462-a.
Створено
01.10.2025 12:49
Надати до
02.10.2025 12:49
Період вимог/скарг з 10.10.2025 10:39 по 15.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.10.2025 14:25 по 11.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
10.10.2025 10:39
Повідомлення про рішення
10.10.2025 10:38
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час розгляду пропозиції учасника ФОП Пойда Андрій Якович, щодо закупівлі за кодом ДК 021-2015 – 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (буряк столовий свіжий першого товарного сорту, урожаю 2025 року, капуста білоголова свіжа пізньостигла першого товарного сорту, урожаю 2025 року, цибуля ріпчаста свіжа першого товарного сорту, урожаю 2025 року, морква свіжа першого товарного сорту, урожаю 2025 року), встановлено, що відповідно Додатку 1 до Оголошення, Замовником визначено перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідностей вимогам оголошення, а саме: … - Засвідчену відповідно до ДСТУ 4163:2020 скан-копію Декларації виробника та/або Сертифікат якості на запропонований товар. - Засвідчену відповідно до ДСТУ 4163:2020 скан-копію протоколу дослідження (випробувань) чи експертного висновку про відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ, ТУ, ТУ У, виданого державною лабораторією, яка може проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю. - Засвідчену відповідно до ДСТУ 4163:2020 скан-копію експлуатаційного дозволу чи рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужносте операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам». - Засвідчену відповідно до ДСТУ 4163:2020 скан-копію документа, що підтверджує впровадження системи НАССР оператором ринку, відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.12.2012 № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)». - Засвідчені відповідно до ДСТУ 4163:2020 та за наявності скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (згідно з вимогами наказу Міністерства економіки України від 21.01.2022 № 143-22, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.02.2022 за № 151/37487), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 р. № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2023 № 1503, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 вересня 2023 р. за № 1597/40653/ «Про затвердження форм актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, а також інших форм розпорядчих документів». - Засвідчену відповідно до ДСТУ 4163:2020 скан-копію договору який підтверджує відносини з виробником (дистриб’ютором, дилером) харчового продукту, який є предметом закупівлі. На виконання вищезазначених вимог, Учасником ФОП Пойда Андрій Якович надано документи які не засвідчені відповідно до ДСТУ 4163:2020, що не відповідає вимогам Оголошення. Відповідно п.8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями), зазначено – «У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178». Враховуючи вищезазначене, вимагаємо додатково завантажити через електронну систему закупівель, оновлені (засвідчені відповідно до ДСТУ 4163:2020) документи в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Учасника ФОП Пойда Андрій Якович, щодо закупівлі за кодом ДК 021-2015 – 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (буряк столовий свіжий першого товарного сорту, урожаю 2025 року, капуста білоголова свіжа пізньостигла першого товарного сорту, урожаю 2025 року, цибуля ріпчаста свіжа першого товарного сорту, урожаю 2025 року, морква свіжа першого товарного сорту, урожаю 2025 року), у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозиції. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-18-006462-a.
Створено
03.10.2025 15:52
Надати до
04.10.2025 15:52
Договір
UA-2025-09-18-006462-a-a1
Підписаний і діє
Номер
144 ПС
193 980 грн.
193 980 грн.
Без ПДВ
Підписано
20.10.2025
Строк дії договору з
20.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 500 (кілограми)
Буряк столовий свіжий першого товарного сорту, урожаю 2025 року.
Номенклатура
Буряк столовий свіжий першого товарного сорту, урожаю 2025 року.
Кількість
5 500
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
8.4
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 000 (кілограми)
Капуста білоголова свіжа пізньостигла першого товарного сорту, урожаю 2025 року.
Номенклатура
Капуста білоголова свіжа пізньостигла першого товарного сорту, урожаю 2025 року.
Кількість
3 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
10.74
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
5 400 (кілограми)
Цибуля ріпчаста свіжа першого товарного сорту, урожаю 2025 року.
Номенклатура
Цибуля ріпчаста свіжа першого товарного сорту, урожаю 2025 року.
Кількість
5 400
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
11.15
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
5 400 (кілограми)
Морква свіжа першого товарного сорту, урожаю 2025 року.
Номенклатура
Морква свіжа першого товарного сорту, урожаю 2025 року.
Кількість
5 400
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
10.25
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина 3028
Повна назва
Військова частина 3028
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08803655

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ПОЙДА АНДРІЙ ЯКОВИЧ
Повна назва
Фізична особа-підприємець ПОЙДА АНДРІЙ ЯКОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2600613918

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.10.2025 11:18
Підписаний договір
20.10.2025 11:19
Повідомлення про договір
20.10.2025 11:59
Повідомлення про договір
Зміни до договору
20.10.2025
Статус
Опубліковано
Номер
1
Узгоджене зменшення ціни за одиницю товару.
Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Документи зміни договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
236 016 грн.
Період подання пропозицій
до 27.09.2025 08:00
Замовник:
Військова частина 3028
Контактний телефон:
+380432328120
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
236 016 грн.
Період подання пропозицій
до 27.09.2025 08:00
Замовник:
Військова частина 3028
Контактний телефон:
+380432328120
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності