Показати схожі тендери

Закупівля Вантажний транспортний засіб типу пікап (ДК 021:2015: 34131000-4 Пікапи) від Вовчанська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-18-006270-a
Id Tender 4f602d8667e84247ba1a9fcab1b08e09
План UA-P-2025-09-18-006876-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.09.2025 13:37
Остання зміна 08.10.2025 10:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 089 250 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.09.2025 13:33 до 26.09.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 18.09.2025 13:33
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.09.2025 13:33
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.09.2025 14:00
до 29.09.2025 10:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.09.2025 10:14
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.09.2025 10:14
до 08.10.2025 10:20
Період уточнень
з 18.09.2025 13:33 до 23.09.2025 00:00
Період оскарження
з 18.09.2025 13:33 до 23.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.09.2025 14:00 до 29.09.2025 10:14
Період кваліфікації
з 26.09.2025 14:00 до 29.09.2025 10:14
Основні параметри
Вантажний транспортний засіб типу пікап (ДК 021:2015: 34131000-4 Пікапи)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 089 250 грн.
Вантажний транспортний засіб типу пікап
Назва предмета закупівлі
Вантажний транспортний засіб типу пікап
Очікувана вартість
4 089 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
40892,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вантажний транспортний засіб типу пікап (ДК 021:2015:34131000-4 Пікапи)
Код ДК 021:2015
34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
14.11.2025 00:00
Документи позиції
Тендерна документація
18.09.2025 12:35
Проект договору
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
18.09.2025 12:32
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Автомобільна компанія Сівер-Авто
Пропозиція:
4 005 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.09.2025 18:10
Оголошення про проведення закупівлі
18.09.2025 12:27
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Русакова Вікторія
Електронна пошта
Телефон
380978126192
Замовник
ЄДРПОУ
04058663
Назва (англійською мовою)
Vovchanska miska rada
Повна назва
Вовчанська міська рада
Повна назва (англійською мовою)
Vovchanska miska rada
Поштовий індекс
62504
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Вовчанськ
Адреса
вулиця Соборна, будинок 92
Кваліфікація
Лот № 1 Вантажний транспортний засіб типу пікап
Період вимог/скарг з 29.09.2025 10:14 по 05.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.09.2025 14:00 по 04.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.09.2025 10:14
Довідка НАЗК
29.09.2025 10:09
Повідомлення про рішення
29.09.2025 10:07
Пропозиція, що перемогла
26.09.2025 14:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-18-006270-a-c1
Підписаний і діє
Номер
28/102025
4 005 000 грн.
4 005 000 грн.
З ПДВ
Підписано
06.10.2025
Строк дії договору з
06.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (штуки)
Вантажний транспортний засіб типу пікап (ДК 021:2015:34131000-4 Пікапи)
Номенклатура
Вантажний транспортний засіб типу пікап (ДК 021:2015:34131000-4 Пікапи)
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 112 500
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 14 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Вовчанська міська рада
Повна назва
Вовчанська міська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04058663

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Автомобільна компанія Сівер-Авто
Повна назва
ТОВ Автомобільна компанія Сівер-Авто
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36931417

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.10.2025 10:17
-
08.10.2025 10:10
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-13-000001
Дата створення проекту
13.10.2025 12:27
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
13.10.2025 13:00
Дата публікації висновку про результати
22.10.2025 11:49
Дата завершення усунення порушень
06.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
04.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 426-52-57
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.10.2025 № 83-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 08.10.2025 № 003100-18/12485-2025, почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 13 жовтня 2025 року № 83-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі: 1. UA-2025-09-18-006270-a від 18.09.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.10.2025 00:00
Документи рішення
13.10.2025 13:00
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю; виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі; дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця; правомірності внесення змін до договору; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вовчанської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-09-18-006876-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 18.08.2025 із змінами, внесеними 19.09.2025 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 26.09.2025; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю Автомобільна компанія Сівер-Авто (далі – ТОВ ТОВ «Автомобільна компанія «Сівер-Авто»»); протокол уповноваженої особи від 29.09.2025; повідомлення про намір укласти договір від 29.09.2025; договір про закупівлю товару від 06.10.2025 № 28/102025 (далі – Договір № 28/102025); Додаткові угоди від 09.10.2025 № 1, від 14.10.2025 № 2 до Договору № 28/102025; повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднені 09.10.2025 та 15.10.2025; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 17.10.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 24 Особливостей № 1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Абзацом третім пункту 54 Особливостей № 1178 визначено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178 та абзацу другого частини 2 статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Згідно з абзацом четвертим пункту 54 Особливостей № 1178 та пунктом 3 частини 1 статті 10 Закону зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення. Моніторингом встановлено, що Замовником внесено зміни до тендерної документації (зокрема, внесено зміни до Додатку 1.1 «Технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації), початкову редакцію якої затверджено протоколом уповноваженої особи Замовника від 18.08.2025 та оприлюднено 18.09.2025. Нову редакцію тендерної документації оприлюднено 19.09.2025. Проте, разом із новою редакцією тендерної документації Замовник не оприлюднив в окремому документі у машинозчитувальному форматі перелік змін, що вносяться, чим порушив вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178 та пункту 3 частини 1 статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178 та пункту 3 частини 1 статті 10 Закону. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; виконання Постанова № 710; відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону та Особливостей № 1178; дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ ТОВ «Автомобільна компанія «Сівер-Авто»»; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця; правомірності внесення змін до договору; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом направлення на навчання осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
22.10.2025 00:00
Дата публікації
22.10.2025 11:49
Документи висновку
22.10.2025 11:49
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 22.10.2025. Вовчанська міська рада повідомляє, що з метою здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому, з 03.11.2025р. заступник начальника бухгалтерського обліку та звітності Вовчанської міської ради – уповноважена особа Вікторія РУСАКОВА, буде проходити навчання (дистанційно). Додаток: копія гарантійного листа, проект Договору. ПРОЄКТ ДОГОВІР № 05/11/08-874 місто Київ 31 жовтня 2025 р. Товариство з обмеженою відповідальністю «Консалтингова група «Центр державних замовлень» (далі – Виконавець), в особі директора Петра Євгеновича КАЛІНІЧЕНКО, діючого на підставі Статуту, з однієї Сторони, та Вовчанська міська рада (далі – Замовник), в особі першого заступника міського голови Наталі Володимирівни ЧАЙКИ, діючої на підставі діє на підставі розпорядження начальника Вовчанської міської військової адміністрації від 10.08.2023р. № 120-ОС , з іншої Сторони, що спільно називаються Сторони, уклали даний Договір про нижченаведене: 1. Предмет договору 1.1. Виконавець бере на себе зобов’язання надати Замовнику послугу, щодо проходження одним спеціалістом курсу навчання у сфері публічних закупівель, що згідно ДК 021:2015 відповідає коду 80410000-1 - послуги різних навчальних закладів, а Замовник зобов’язується оплатити вартість такої послуги у розмірі та в порядку, визначених Договором. 2. Обов’язки і права сторін 2.1. Виконавець зобов’язується: 2.1.1. Надати Замовнику послуги зазначені в п.1.1. Договору. 2.1.2. Надати послуги на відповідному якісному рівні. 2.1.3. Забезпечити спеціаліста Замовника комплектом методичних матеріалів з питань здійснення публічних закупівель. 2.1.4. Завчасно повідомляти Замовника про час та місце проведення заняття. 2.2. Замовник зобов’язується: 2.2.1. Забезпечити присутність на заняттях спеціаліста Замовника. 2.2.2. Підписати Акти приймання-передачі наданих послуг не пізніше 3-х (трьох) календарних днів після проходження навчання у сфері публічних закупівель. Сторони погодили, що у випадку якщо Замовник протягом 3-х (трьох) календарних днів, не поверне Виконавцю підписаний зі своєї сторони Акт приймання-передачі наданих послуг та/або не надасть Виконавцю письмових обґрунтованих зауважень щодо наданих послуг, такий Акт, підписаний тільки Виконавцем, є вагомим доказом належного виконання останнім всього обсягу послуг, зазначених в цьому Акті. 2.2.3. Своєчасно оплатити вартість наданих Виконавцем послуг в розмірі та у порядку визначених цим Договором. 2.3. Права Замовника: 2.3.1. Вимагати від Виконавця якісного надання послуг. 2.3.2. Перевіряти безпосередньо хід та якість надання Виконавцем послуг, не втручаючись в процес проведення семінару та діяльність Виконавця. 2.3.3. Замовник має право вносити пропозиції щодо вдосконалення організації проведення семінару. 2.4. Права Виконавця: 2.4.1. Самостійно обирати місце, приміщення для проведення заняття; самостійно визначати коло викладачів (лекторів), що будуть проводити лекції та семінари-практикуми; самостійно визначати/обирати навчальні програми. 2.4.2. Залучати третіх осіб в процесі надання послуг. 2.4.3. Об’єднувати разом декілька груп при проведенні лекційних та практичних занять. 3. Порядок розрахунків 3.1. Вартість наданих послуг з проходження курсу навчання одного спеціаліста Замовника становить 2 250 грн 00 коп. (Дві тисячі двісті п’ятдесят гривень 00 копійок) без ПДВ. 3.2. Загальна сума Договору становить 2 250 грн 00 коп. (Дві тисячі двісті п’ятдесят гривень 00 копійок) без ПДВ та підлягає оплаті Замовником в безготівковому порядку платіжним дорученням на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акту приймання-передачі наданих послуг. 4. Відповідальність сторін 4.1. У випадку порушення своїх зобов’язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність визначеному цим Договором та чинним законодавством України. Порушенням зобов’язання є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов’язання. 4.2. У разі порушення умов Договору винна сторона відшкодовує іншій стороні збитки, в порядку, передбаченому законодавством України. 5. Строк дії договору 5.1. Договір набирає чинності з моменту його засвідчення підписами та печатками Сторін і діє до 31.12.2025 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх договірних зобов’язань. 5.2. Умови даного Договору можуть бути змінені за взаємною згодою Сторін з обов’язковим складанням письмового документу. 6. Інші умови 6.1. Усі зміни і доповнення до цього Договору дійсні тільки в тому випадку, якщо вони складені в письмовій формі і підписані Замовником і Виконавцем та скріплені печатками Сторін. 6.2. У випадку виникнення між Сторонами протиріч при виконанні даного Договору, такі протиріччя повинні бути врегульовані між Сторонами шляхом переговорів. У випадку не досягнення згоди Сторін по спірних питаннях, такі суперечки підлягають розгляду в суді в порядку, передбаченому чинним законодавством України. 6.3. Виконавець є платником єдиного податку 3-ї групи без ПДВ. 6.4. У випадках, не передбачених Договором, Сторони керуються чинним законодавством України. 6.5. Договір укладено в двох автентичних примірниках українською мовою, за результатами переговорів Сторін, з урахуванням умов, запропонованою кожною із Сторін, по одному для кожної з них, обидва примірники мають однакову юридичну силу. 7. Адреси, реквізити та підписи сторін ЗАМОВНИК: Вовчанська міська рада Місцезнаходження: Україна, 62504, Харківська обл., Чугуївський р-н, м. Вовчанськ, вул. Соборна, 92; тел.: (097) 812-61-92 Р/р UA568201720344270028000053453 в ДКСУ м. Київ, ЄДРПОУ 04058663, не платник ПДВ, статус неприбуткової організації ВИКОНАВЕЦЬ: Товариство з обмеженою відповідальністю «Консалтингова група «Центр державних замовлень» Юридична адреса: Україна, 04053, м. Київ, вул. Рейтарська, 30, офіс 13; адреса для листування: Україна, 23652, Вінницька обл., Тульчинський р-н, смт Кирнасівка, вул. Космонавтів, 1; тел.: (044) 223-14-62 Р/р UA033003350000000002600896301 у Шевченківському відділенні № 8 АТ «Райффайзен Банк», МФО 300335, ЄДРПОУ 35948021 Свідоцтво платника єдиного податку: Серія А № 093199 від 23.01.2012 ел. адреса: [email protected] категорія: суб’єкт малого підприємництва Перший заступник міського голови ______________________ Наталя ЧАЙКА Директор Петро КАЛІНІЧЕНКО
Дата публікації
31.10.2025 13:17
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Вантажний транспортний засіб типу пікап (ДК 021:2015: 34131000-4 Пікапи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-18-006270-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Чому Вами разом із змінами до тендерної документації, внесеними 19.09.2025, в окремому документі у машинозчитувальному форматі не оприлюднено перелік змін, що вносяться? 4. Чому у проекті договору та в договорі про закупівлю товару від 06.10.2025 № 28/102025 (пункт 13.2 розділу 13) при зазначенні випадків зміни істотних умов договору не враховані зміни, внесені до пункту 19 Особливостей № 1178 Постановою КМУ від 1 вересня 2025 р. № 1067? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
14.10.2025 11:47
Орган перевірки
18.10.2025 00:00
Документи повідомлення
14.10.2025 11:48
-
Відповідь
Пояснення на запит від 14.10.2025р.
У відповідь на запитувану моніторингом закупівлі інформацію за предметом «Вантажний транспортний засіб типу пікап (ДК 021:2015: 34131000-4 Пікапи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-18-006270-a) повідомляємо наступне. 1. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Формування очікуваної вартості проводилось з урахуванням запланованих поточних завдань замовника, шляхом аналізу ринку аналогічного товару, інформація про який міститься у відкритих джерелах (в тому числі на сайтах постачальників) та отриманої інформації від постачальників в комерційних пропозиціях. Комерційні пропозиції: ПАТ «МЕТЕК» - Mitsubishi L200 – 2199000 грн., ПАТ «МЕТЕК» - Peugeot Landtrek – 1497400 грн., ТОВ «СІВЕР-АВТО» - Changan Hunter – 1330000 грн. Дані з сайту vidi.ua : Maxus T60 Comfort 1203085,0 грн. (https://vidi.ua/ua/mg/maxus-t60.html?variation=12610) Peugeot LANDTREK PRO 1483900,0 грн. (https://vidi.ua/ua/peugeot/peugeot-landtrek.html?variation=14758) Toyota HILUX Business 1607920,0 грн. (https://vidi.ua/ua/toyota/hilux.html?variation=8831) Проведений аналіз закупівель ідентичних товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «Prozorro»: https://gov.e-tender.ua/tender/transportne-obladnannya/UA-2025-04-28-005691-a-vantazhnyj-transportnyj-zasib-typu-pikap-foton-tunland-g7-4x4-abo-ekvivalent https://gov.e-tender.ua/tender/transportne-obladnannya/UA-2025-05-02-012539-a-speczializovanyj-avtomobil-na-bazi-a-m-peugeot-landtrek-active https://gov.e-tender.ua/tender/transportne-obladnannya/UA-2025-04-24-001151-a-avtomobil-pidvyshhenoyi-proxidnosti-mitsubishi-l-200-abo-ekvivalent В результаті порівняння цін зроблено висновок, що очікувана вартість 1 одиниці автомобілю типу пікап, яка відповідає замовленим характеристикам може становити 1363083 грн. за одиницю. 2. Посилання на сторінку, доступну для перегляду, щодо оприлюднення на вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) : https://vovchmrada.gov.ua/images/2025/BUH/Obgr_pik_up.pdf 3. Cтосовно порушенняя абз. 4 п. 54 Особливостей в частині не оприлюднення переліку змін до тендерної документації повідомляємо, що на даному етапі процедури закупівлі усунути порушення не є можливим. 4. Додатковою угодою №2 від 14.10.2025р. до Договору від 06 жовтня 2025 р. № 28/102025 враховано зміни, внесені до п. 19 Особливостей № 1178 Постановою КМУ від 01.09.2025 р. № 1067 щодо зміни істотних умов вищезазначеного Договору.
Рішеня
17.10.2025 12:14
Замовник
Документи повідомлення
17.10.2025 12:16
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 089 250 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 14:00
Замовник:
Вовчанська міська рада
Контактний телефон:
380978126192
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 089 250 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 14:00
Замовник:
Вовчанська міська рада
Контактний телефон:
380978126192
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності