Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 (CPV) 39290000-1 – Фурнітура різна (медаль «За волонтерство та добрі справи» у футлярі з посвідченням) від департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-18-005002-a
Id Tender d24abe08e3d6439d87d4745a276b8d83
План UA-P-2025-09-18-005664-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.09.2025 12:09
Остання зміна 08.10.2025 16:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
160 415.6 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.09.2025 12:09 до 26.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.09.2025 12:09
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.09.2025 12:09
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.09.2025 00:00
до 29.09.2025 14:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.09.2025 14:31
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.09.2025 14:31
до 08.10.2025 16:37
Період уточнень
з 18.09.2025 12:09 до 23.09.2025 00:00
Період оскарження
з 18.09.2025 12:09 до 23.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.09.2025 00:00 до 29.09.2025 14:31
Період кваліфікації
з 26.09.2025 00:00 до 29.09.2025 14:31
Основні параметри
ДК 021:2015 (CPV) 39290000-1 – Фурнітура різна (медаль «За волонтерство та добрі справи» у футлярі з посвідченням)
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 3 до тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. До розгляду не приймається пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
160 415.6 грн.
ДК 021:2015 (CPV) 39290000-1 – Фурнітура різна (медаль «За волонтерство та добрі справи» у футлярі з посвідченням)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 (CPV) 39290000-1 – Фурнітура різна (медаль «За волонтерство та добрі справи» у футлярі з посвідченням)
Очікувана вартість
160 415.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
802,08
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
медаль «За волонтерство та добрі справи» у футлярі з посвідченням
Код ДК 021:2015
39298700-4 - Нагороди
Кількість
160
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36, каб. 610
Дата постачання по
20.10.2025 11:43
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару проводиться Замовником у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, підписаної Сторонами.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКЛАУТ"
Пропозиція:
158 400 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.09.2025 12:09
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ковальчук Ксенія Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380472540121
Замовник
ЄДРПОУ
38764676
Повна назва
департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради
Поштовий індекс
18001
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Байди Вишневецького, 36, м. Черкаси
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 (CPV) 39290000-1 – Фурнітура різна (медаль «За волонтерство та добрі справи» у футлярі з посвідченням)
Період вимог/скарг з 29.09.2025 14:31 по 05.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.09.2025 00:00 по 04.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.09.2025 14:31
Довідка НАЗК
29.09.2025 14:31
Повідомлення про рішення
26.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 11:39
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 11:39
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Згідно вимог п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації: Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1.1. Учасник повинен мати досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами конкурентної процедури закупівлі (тендеру), оголошення про проведення якого було у публічному доступі, або договір, інформація про який оприлюднено замовником* на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (* замовник у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі»). Учасники повинні документально підтвердити факт проведення конкурентної процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)** щодо постачання аналогічного товару. ** Аналогічним вважається договір, у якому предметом договору є поставка нагрудних знаків та/або медалей та/або відзнак. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) повинна містити інформацію про найменування замовника (контрагента), предмет договору, його номер та дату, а також посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір. 1.1.2. На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), відповідно до вимог п.1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: а. аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; б. позитивний(і) відгук(и) від замовника(контрагента) щодо виконання аналогічного договору, із зазначенням номеру та дати договору (у відгуку обов’язково має міститися інформація про фактичне виконання договору); в. первинний(і) документ(и), що підтверджує(ють) фактичне виконання даного договору (приймання-передачу товару) (видаткова накладна/акт, тощо). Учасником ТОВ "Маклаут" на виконання вищезазначених вимог у складі тендерної пропозиції надано наступні документи: «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору наданого в публічному доступі» № 57 від 25.09.2025, Договір № 09-173/0909 від 09.09.2025, Лист-відгук від 25.09.2025 та видаткова накладна №70. Однак, надана учасником у складі пропозиції копія накладної не містять усіх реквізитів, визначених ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88, до первинних документів. Зокрема, видаткова накладна №70 не містить дата складання документа та відомостей про договір, що є підставою для здійснення операцій. За відсутності усіх реквізитів у накладній, яка міститься у складі пропозиції, неможливо встановити факт виконання договору № 09-173/0909 від 09.09.2025, який надано учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, що суперечить вимогам п.1.1.2. Додатку 1 до тендерної документації. З метою усунення вищевказаних невідповідностей Учасник повинен надати первинний(-і) документ(-и), що підтверджує (-ють) фактичне виконання договору № 09-173/0909 від 09.09.2025 (приймання-передачу товару) (накладна/акт, тощо).
Створено
26.09.2025 12:33
Надати до
27.09.2025 12:33
Договір
UA-2025-09-18-005002-a-b1
Підписаний і діє
Номер
102
158 400 грн.
158 400 грн.
Без ПДВ
Підписано
08.10.2025
Строк дії договору з
08.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
160 (штуки)
медаль «За волонтерство та добрі справи» у футлярі з посвідченням
Номенклатура
медаль «За волонтерство та добрі справи» у футлярі з посвідченням
Кількість
160
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 20 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради
Повна назва
департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38764676

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКЛАУТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКЛАУТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31332876

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.10.2025 16:37
Повідомлення про договір
08.10.2025 16:16
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
160 415.6 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 00:00
Замовник:
департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380472540121
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
160 415.6 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 00:00
Замовник:
департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380472540121
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності