Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 - 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач). від Виконавчий комітет Гребінківської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-18-004422-a
Id Tender 15af0f452fa24401868588e4d9e53e19
План UA-P-2025-09-18-005559-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.09.2025 11:36
Остання зміна 09.10.2025 09:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 500 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.09.2025 11:35 до 26.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.09.2025 11:35
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.09.2025 11:35
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.09.2025 00:00
до 30.09.2025 10:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.09.2025 10:48
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.09.2025 10:48
до 09.10.2025 09:20
Період уточнень
з 18.09.2025 11:35 до 23.09.2025 00:00
Період оскарження
з 18.09.2025 11:35 до 23.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.09.2025 00:00 до 30.09.2025 10:48
Період кваліфікації
з 26.09.2025 00:00 до 30.09.2025 10:48
Основні параметри
Код ДК 021:2015 - 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 500 000 грн.
Код ДК 021:2015 - 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач).
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 - 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач).
Очікувана вартість
4 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 - 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач).
Код ДК 021:2015
43262100-8 - Механічні екскаватори
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
37400, Україна, Полтавська область, Гребінка, провулок Олексія Припутня, будинок 1
Дата постачання по
14.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Констракшн Машинері"
Пропозиція:
4 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.09.2025 11:36
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії оцінки
Критерії оцінки
Критерії оцінки
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ніколаєнко Інна Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
380664476979
Сайт:
http://hrebinka.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04057406
Назва (англійською мовою)
Vikonavchii komitet Grebinkivskoyi miskoyi radi
Повна назва
Виконавчий комітет Гребінківської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Vikonavchii komitet Grebinkivskoyi miskoyi radi
Поштовий індекс
37400
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Гребінка
Адреса
провулок Олексія Припутня, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015 - 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач).
Період вимог/скарг з 30.09.2025 10:48 по 06.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.09.2025 00:00 по 04.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.09.2025 10:48
Довідка НАЗК
30.09.2025 10:47
Повідомлення про рішення
30.09.2025 10:24
Пропозиція, що перемогла
26.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-18-004422-a-a1
Підписаний і діє
Номер
538
4 500 000 грн.
3 750 000 грн.
З ПДВ
Підписано
09.10.2025
Строк дії договору з
09.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (Одиниця)
Код ДК 021:2015 - 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач).
Номенклатура
Код ДК 021:2015 - 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач).
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 14 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Гребінківської міської ради
Повна назва
Виконавчий комітет Гребінківської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04057406

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Констракшн Машинері"
Повна назва
ТОВ "Констракшн Машинері"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32828388

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.10.2025 09:20
-
09.10.2025 09:19
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-14-000047
Дата створення проекту
14.10.2025 15:03
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
14.10.2025 15:43
Дата завершення моніторингу
05.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області НАКАЗ 14.10.2025 № 68-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2025-09-18-004422-a 18.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.10.2025 00:00
Документи рішення
14.10.2025 15:43
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Екскаватор-навантажувач» код ДК 021:2015 - 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка, очікуваною вартістю 4 500 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-18-004422-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
15.10.2025 16:45
Орган перевірки
21.10.2025 00:00
Документи повідомлення
15.10.2025 16:46
-
Відповідь
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Якісні та технічні характеристики техніки, складені на підставі реальних виробничих потреб комунального підприємства міста. Необхідність закупівлі безпосередньо спеціальної техніки марки JCB пов’язана з необхідністю виробничого процесу та функціями, які покладені на комунальне підприємство міста, для виконання робіт на території громади. Екскаватор- навантажувач повинен бути новим і таким, що не був у використанні (дата випуску не пізніше 2025 року), гарантійний термін (строк) експлуатації на обладнання повинен становити- 12 місяців без обмеження напрацювання мотогодин, технічно справним, комплектуючи та матеріали-такі, що не були у вживані, відповідати вимогам технічних регламентів, мати гарантійну та сервісну підтримку. Характеристики та модифікація машини повинні відноситься до нового покоління техніки та забезпечувати високу продуктивність, але в той же час економічними та екологічними. Для формування якісних і технічних характеристик проведено відстеження та оцінка загальнодоступної інформації у відкритих джерелах на сайтах постачальників відповідної спеціальної техніки, електронних каталогах, прайс-листах, реклами, в електронній системі закупівель "Prozorro", на аналогічних торговельних електронних майданчиках. Для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі були визначені підприємства які мають досвід в постачанні спеціалізованої техніки потрібного нам напрямку та якості. На ці підприємства були відправлені комерційні запити: ТОВ «Констракшн Машинері» №03-28/1813 від 06.08.2025, ПрАТ «Аргіматко-Україна» №03-28/1829 від 07.08.2025, ТОВ «ЗС Авто Центр» №03-28/1818 від 07.08.2025. Вищезазначені підприємства надали комерційні пропозиції, а саме: ТОВ «Констракшн Машинері» від 07.08.2025, ТОВ «ЗС Авто Центр» №51/14 від 11.08.2025, ПрАТ «Агріматко – Україна» від 11.08.2025. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://www.hrebinka.org.ua/data/files/new/%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B8/%D0%95%D0%BA%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%2018_09_2025.pdf
Рішеня
17.10.2025 15:45
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Гребінківської міської ради
Контактний телефон:
380664476979
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Гребінківської міської ради
Контактний телефон:
380664476979
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності