Показати схожі тендери

Закупівля Послуги фізичної охорони об’єктів Комунального підприємства «Запоріжринок» (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги) від КП "Запоріжринок".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-18-004363-a
Id Tender f21f902f96934b2381ce41cc550f979e
План UA-P-2025-09-17-015899-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 18.09.2025 11:24
Остання зміна 20.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
921 666.67 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.09.2025 11:24 до 26.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.09.2025 11:24
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.09.2025 11:24
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.09.2025 00:00
до 02.10.2025 11:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.10.2025 11:56
до 08.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 02.10.2025 11:56
-
Період уточнень
з 18.09.2025 11:24 до 23.09.2025 00:00
Період оскарження
з 18.09.2025 11:24 до 23.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.09.2025 00:00 до 02.10.2025 11:56
Період кваліфікації
з 26.09.2025 00:00 до 02.10.2025 11:56
Основні параметри
Послуги фізичної охорони об’єктів Комунального підприємства «Запоріжринок» (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
921 666.67 грн.
Послуги фізичної охорони об’єктів Комунального підприємства «Запоріжринок» (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги)
Назва предмета закупівлі
Послуги фізичної охорони об’єктів Комунального підприємства «Запоріжринок» (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги)
Очікувана вартість
921 666.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9216,67
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги фізичної охорони об’єктів Комунального підприємства «Запоріжринок» (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги)
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69006, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України/Сталеварів, 47а/2; вул. Рекордна, 2; вул. Гоголя,32; вул. Поштова 141а; вул. Європейська,3; вул. Молодіжна, 89а; вул. Лахтінська, 12а; вул. Чарівна, 56
Дата постачання по
01.09.2026 11:25
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Замовником шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця суми коштів, після пред'явлення Виконавцем акту наданих послуг та рахунка на оплату послуг
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА ФІРМА "АВАНГАРД"
Пропозиція:
921 666.67 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Скасування
20.10.2025 00:00
неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
09.10.2025 16:16
Повідомлення про рішення
09.10.2025 16:06
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Акавова Яна Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Makarenkova Marina Mukolaevna
Електронна пошта
Телефон
+380612262334
Замовник
ЄДРПОУ
01559577
Назва (англійською мовою)
ME Zaporizhrynok
Повна назва
КП "Запоріжринок"
Повна назва (англійською мовою)
ME Zaporizhrynok
Поштовий індекс
69096
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м Запоріжжя
Адреса
вул Рекордна, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів Комунального підприємства «Запоріжринок» (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги)
Період вимог/скарг з 02.10.2025 11:56 по 08.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.09.2025 00:00 по 04.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.10.2025 11:56
Довідка НАЗК
02.10.2025 11:56
Повідомлення про рішення
02.10.2025 11:53
-
26.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 11:20
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 11:20
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На підтвердження вимог підпункту 1.2.2. пункту 1.2 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі») Додатку №1 до тендерної документації «Наявність охоронця-собаківника/інструктора службового собаківництва/ підтвердити: копією свідоцтва/або диплома/або іншого документу, підтверджуючого, що охоронець – собаківник/інструктор службового собаківництва зі службовою собакою, яких Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг, пройшли загальні курси дресирування (ЗКД) і захисній караульній службі та склали іспити з виставлянням балів, в державних установах або кінологічних організаціях, які мають національне чи міжнародне визнання". Учасник у складі свої пропозиції не надав копію свідоцтва/або диплома/або іншого документу, підтверджуючого, що охоронець – собаківник/інструктор службового собаківництва зі службовою собакою, яких Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг, пройшли загальні курси дресирування (ЗКД) і захисній караульній службі та склали іспити з виставлянням балів, в державних установах або кінологічних організаціях, які мають національне чи міжнародне визнання. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 1.2.2. пункту 1.2 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі») Додатку №1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен з використанням електронної системи надати: 3.1 Копію свідоцтва/або диплома/або іншого документу, підтверджуючого, що охоронець – собаківник/інструктор службового собаківництва зі службовою собакою, яких Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг, пройшли загальні курси дресирування (ЗКД) і захисній караульній службі та склали іспити з виставлянням балів, в державних установах або кінологічних організаціях, які мають національне чи міжнародне визнання.
Створено
30.09.2025 12:27
Надати до
01.10.2025 12:27
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-06-000096
Дата створення проекту
06.10.2025 15:12
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.10.2025 17:45
Дата публікації висновку про результати
13.10.2025 10:28
Дата завершення усунення порушень
28.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
28.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 881-80-44
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 61) 764-86-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.10.2025 № 106-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 06.10.2025 №106-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 4) UA-2025-09-18-004363-a, яку проводить КП "Запоріжринок";
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.10.2025 00:00
Документи рішення
06.10.2025 17:45
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: « 13 » жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Запоріжринок» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.09.2025 № б/н; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА ФІРМА «АВАНГАРД» (далі – ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА «АВАНГАРД»); протокольні рішення уповноваженої особи від 02.10.2025 № б/н та від 09.10.2025 № б/н; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 09.10.2025. В ході моніторингу досліджено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА «АВАНГАРД», якого Замовником визнано переможцем процедури закупівлі, відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 02.10.2025 № б/н, та встановлено наступне. Згідно даних електронної системи закупівель, учасник ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА «АВАНГАРД» знаходиться у зведених відомостях АМКУ щодо спотворення результатів торгів на підставі рішення Адмінколегії Південно-східного міжобласного ТВ від 21.08.2025 № 54/104-р/к. Відповідно до підпункту 4 пункту 47 Особливостей, Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. Підпунктом першим пункту 44 Особливостей Замовника зобов’язано відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей. Попри це, Замовником не прийнято рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі - ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА «АВАНГАРД», чим порушено вимоги підпункту 4 пункту 47 та підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону, орган державного фінансового контролю 07 жовтня 2025 року звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та відповідних документів) щодо вищезазначеного порушення. Згідно пояснень, наданих на запит органу державного фінансового контролю, уповноваженою особою Замовника визнано допущені нею порушення під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА «АВАНГАРД» та прийнято рішення про відміну Закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. В ході проведення моніторингу Замовником 09.10.2025 відмінено дану процедуру закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей відповідно до протоколу уповноваженої особи від 09.10.2025 № б/н.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог підпункту 4 пункту 47 та підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Відсутні у зв’язку із усуненням порушень в ході проведення моніторингу.
Дата висновку
13.10.2025 00:00
Дата публікації
13.10.2025 10:28
Документи висновку
13.10.2025 10:28
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто в ході проведення моніторингу
Результат
Усунуто
Дата публікації
03.11.2025 11:53
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
03.11.2025 11:54
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Послуги фізичної охорони об’єктів Комунального підприємства «Запоріжринок» (код ДК 021:2015: 79710000-4: Охоронні послуги) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-18-004363-a), яка проводиться Комунальним підприємством «Запоріжринок» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання. Чому Замовником не прийнято рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі - ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА «АВАНГАРД», оскільки учасник підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме: суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів (ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА «АВАНГАРД» знаходиться у зведених відомостях АМКУ щодо спотворення результатів торгів на підставі рішення Адмінколегії Південно-східного міжобласного ТВ від 21.08.2025 № 54/104-р/к)? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
07.10.2025 09:18
Орган перевірки
11.10.2025 00:00
Документи повідомлення
07.10.2025 09:19
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом - Послуги фізичної охорони об’єктів Комунального підприємства «Запоріжринок» (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги) (далі – Закупівля) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-18-004363-a) Комунальне підприємство "Запоріжринок" Запорізької міської ради надає пояснення з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу даної процедури закупівлі. 02.10.2025 року було прийнято рішення за №б/н (далі – Рішення), згідно з яким ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА ФІРМА "АВАНГАРД", ЄДРПОУ: 41773633 визначено переможцем Закупівлі. Замовником було встановлено, що ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА «АВАНГАРД» знаходиться у зведених відомостях АМКУ щодо спотворення результатів торгів на підставі рішення Адмінколегії Південно-східного міжобласного ТВ від 21.08.2025 № 54/104-р/к. Отже, Учасник підпадає під підстави, встановлені п.п. 4 п. 47 Особливостей – «суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів», у зв’язку з чим, тендерна пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.п. 1 п. 44 Особливостей – «учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей». У зв’язку з тим, що зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити, Замовником прийнято рішення про відміну Закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовником взято до відома зауваження, наведене у запиті Державної аудиторської служби України, та вжито організаційні заходи щодо посилення контролю під час перевірки інформації про учасників у відкритих державних реєстрах та офіційних джерелах. У подальшому Замовником буде вжито додаткових заходів контролю та забезпечено більш суворе дотримання процедур публічних закупівель, у тому числі ретельну перевірку інформації про учасників у відкритих реєстрах і офіційних джерелах Уповноважена особа Акавова Я.О.
Рішеня
09.10.2025 16:01
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом - Послуги фізичної охорони об’єктів Комунального підприємства «Запоріжринок» (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги) (далі – Закупівля) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-18-004363-a) Комунальне підприємство "Запоріжринок" Запорізької міської ради надає пояснення з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу даної процедури закупівлі. 02.10.2025 року було прийнято рішення за №б/н (далі – Рішення), згідно з яким ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА ФІРМА "АВАНГАРД", ЄДРПОУ: 41773633 визначено переможцем Закупівлі. Замовником було встановлено, що ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА «АВАНГАРД» знаходиться у зведених відомостях АМКУ щодо спотворення результатів торгів на підставі рішення Адмінколегії Південно-східного міжобласного ТВ від 21.08.2025 № 54/104-р/к. Отже, Учасник підпадає під підстави, встановлені п.п. 4 п. 47 Особливостей – «суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів», у зв’язку з чим, тендерна пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.п. 1 п. 44 Особливостей – «учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей». У зв’язку з тим, що зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити, Замовником прийнято рішення про відміну Закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовником взято до відома зауваження, наведене у запиті Державної аудиторської служби України, та вжито організаційні заходи щодо посилення контролю під час перевірки інформації про учасників у відкритих державних реєстрах та офіційних джерелах. У подальшому Замовником буде вжито додаткових заходів контролю та забезпечено більш суворе дотримання процедур публічних закупівель, у тому числі ретельну перевірку інформації про учасників у відкритих реєстрах і офіційних джерелах Уповноважена особа Акавова Я.О.
Рішеня
09.10.2025 16:04
Замовник
Документи повідомлення
Торги відмінено
Очікувана вартість
921 666.67 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 00:00
Замовник:
КП "Запоріжринок"
Контактний телефон:
+380612262334
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
921 666.67 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 00:00
Замовник:
КП "Запоріжринок"
Контактний телефон:
+380612262334
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності