Показати схожі тендери

Закупівля Кейтерингові послуги для організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Дослідницької гімназії Гребінківської селищної ради Білоцерківського району Київської області від ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГРЕБІНКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-18-003331-a
Id Tender 9c232f5906fc4efa872a3f16ebbfb65a
План UA-P-2025-09-18-003300-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.09.2025 11:23
Остання зміна 09.10.2025 10:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
242 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.09.2025 11:22 до 26.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.09.2025 11:22
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.09.2025 11:22
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.09.2025 00:00
до 29.09.2025 14:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.09.2025 14:50
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.09.2025 14:50
до 09.10.2025 10:09
Період уточнень
з 18.09.2025 11:22 до 23.09.2025 00:00
Період оскарження
з 18.09.2025 11:22 до 23.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.09.2025 00:00 до 29.09.2025 14:50
Період кваліфікації
з 26.09.2025 00:00 до 29.09.2025 14:50
Основні параметри
Кейтерингові послуги для організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Дослідницької гімназії Гребінківської селищної ради Білоцерківського району Київської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
242 000 грн.
Кейтерингові послуги для організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Дослідницької гімназії Гребінківської селищної ради Білоцерківського району Київської області
Назва предмета закупівлі
Кейтерингові послуги для організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Дослідницької гімназії Гребінківської селищної ради Білоцерківського району Київської області
Очікувана вартість
242 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1210,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Кейтерингові послуги для організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Дослідницької гімназії Гребінківської селищної ради Білоцерківського району Київської області
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
3 450
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Шпорт Руслан Миколайович
Пропозиція:
241 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.09.2025 11:49
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії оцінки
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Григоренко Ірина Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380969417380
Замовник
ЄДРПОУ
43973801
Назва (англійською мовою)
VIDDIL OSVITI, KULTURI, TURIZMU, MOLODI TA SPORTU GREBINKIVSKOYi SELISh'NOYi RADI BILOTsERKIVSKOGO RAIONU KIYiVSKOYi OBLASTI
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГРЕБІНКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва (англійською мовою)
VIDDIL OSVITI, KULTURI, TURIZMU, MOLODI TA SPORTU GREBINKIVSKOYi SELISh'NOYi RADI BILOTsERKIVSKOGO RAIONU KIYiVSKOYi OBLASTI
Поштовий індекс
08662
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Білоцерківський р-н., селище міського типу Гребінки
Адреса
проспект Науки, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Кейтерингові послуги для організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Дослідницької гімназії Гребінківської селищної ради Білоцерківського району Київської області
Період вимог/скарг з 29.09.2025 14:50 по 05.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.09.2025 00:00 по 04.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.09.2025 14:50
Довідка НАЗК
29.09.2025 14:50
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
26.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-18-003331-a-c1
Підписаний і діє
Номер
123
241 500 грн.
241 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
08.10.2025
Строк дії договору з
08.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 450 (послуга)
Кейтерингові послуги для організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Дослідницької гімназії Гребінківської селищної ради Білоцерківського району Київської області
Номенклатура
Кейтерингові послуги для організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Дослідницької гімназії Гребінківської селищної ради Білоцерківського району Київської області
Кількість
3 450
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГРЕБІНКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГРЕБІНКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43973801

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ФОП Шпорт Руслан Миколайович
Повна назва
ФОП Шпорт Руслан Миколайович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2821101834

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA763003350000000026005393226
ПІБ підписанта
Шпорт Руслан Миколайович
Посада підписанта
Фізична особа-підприємець
Діє на підставі
Виписка
Номер телефону
+380980458387
Електронна пошта
Документи договору
09.10.2025 10:09
-
09.10.2025 10:03
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-14-000015
Дата створення проекту
14.10.2025 10:28
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
14.10.2025 13:17
Дата публікації висновку про результати
30.10.2025 16:29
Дата завершення усунення порушень
14.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 422-82-12
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.10.2025 № 343 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 17 UA-2025-09-18-003331-a 18.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.10.2025 00:00
Документи рішення
14.10.2025 13:17
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у місті Брюссель та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.09.2025 б/н (далі – ТД) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 26.09.2025, тендерну пропозицію ФОП Шпорт Руслан Миколайович (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 29.09.2025 № 98 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.09.2025, договір про закупівлю від 08.10.2025 № 123, пояснення та документи надані Замовником від 17.10.2025 та від 30.10.2025 на запити органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що протоколом про прийняття уповноваженою особою рішення від 29.09.2025 № 98, Замовником визначено Переможцем торгів пропозицію єдиного учасника - ФОП Шпорт Руслан Миколайович, з остаточною пропозицією 241 500,00 гривень без ПДВ. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План України). Згідно з Постановою Кабінету України від 15 листопада 2024 року № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Моніторингом установлено, що закупівля за ID: UA-2025-09-18-003331-a, здійснюється в рамках реалізації заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility, у тому числі за бюджетною програмою: - КПКВК 0611021 - «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» - на суму 72 450,00 гривень; - КПКВ 0611403 – «Забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» - на суму 169 050,00 гривень. Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану України «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту», відповідальним за впровадження якої є Міністерство освіти і науки України. Враховуючи зазначене, на закупівлю за ID: UA-2025-09-18-003331-a поширюються умови Рамкової угоди, тож, Замовник зобов’язаний здійснювати закупівлю у тому числі з урахуванням вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження, забезпечення публічності та зберігання документів, передбачених статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди. Крім того, статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів: - Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди). Однак, Замовником в проєкті договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) та як наслідок в укладеному договорі про закупівлю від 08.10.2025 № 123 не враховані визначені вимоги статті 17 Рамкової угоди, чим, не дотримано вимоги статті 17 Рамкової угоди.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації, зокрема проєкту договору про закупівлю (Додаток 3 до ТД) установлено недотримання вимог статті 17 Рамкової угоди За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ФОП Шпорт Руслан Миколайович, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, зокрема Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо врахування в подальшому вимог статті 17 Рамкової угоди в умовах договору про закупівлю, недопущення у подальшому не дотримання вимог Рамкової Угоди та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
30.10.2025 00:00
Дата публікації
30.10.2025 16:29
Документи висновку
30.10.2025 16:29
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Гребінківської селищної ради у межах виконання висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2025-09-18-003331-a, оприлюдненого 30.10.2025, повідомляє наступне. Під час підготовки тендерної документації на зазначену закупівлю Замовником було враховано положення Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом від 21-22 травня 2024 року, ратифікованою Законом України № 3786-ІХ від 06.06.2024, зокрема вимоги статті 17 щодо зберігання документів, пов’язаних із реалізацією заходів, що фінансуються ЄС. Відповідна вимога міститься в тексті тендерної документації( розділ 5, пункт 2 Інша інформація ТД), що підтверджує дотримання Замовником умов Рамкової угоди при підготовці процедури закупівлі. Разом із тим, під час підготовки проєкту договору про закупівлю (Додаток 3 до ТД) зазначене положення не було дубльовано у тексті договору. Така ситуація мала технічний характер та не свідчить про неврахування вимог статті 17 Рамкової угоди, оскільки вимога щодо зберігання документів вже є частиною тендерної документації, що є невід’ємною складовою закупівлі. З метою усунення виявленого недоліку та недопущення його у подальшому, Замовником прийнято рішення: 1. Внести зміни до типового шаблону проєкту договору про закупівлю, передбачивши в ньому окремий пункт наступного змісту: «Сторони підтверджують, що під час виконання цього договору вони дотримуються вимог статті 17 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо зберігання документів. Замовник зобов’язується забезпечити зберігання всіх документів, пов’язаних із процедурою закупівлі та виконанням цього договору, протягом п’яти років із дати завершення заходу, що фінансується за кошти Європейського Союзу.» 2. Зазначену норму буде включено до всіх наступних договорів про закупівлю, які здійснюються в межах реалізації Плану України ( Ukraine Facility). Таким чином, Замовником вжито заходів для врахування вимог статті 17 Рамкової Угоди та усунення зауваження, викладеного у висновку про результати моніторингу. Додатки: Копія відповідного пункту з тендерної документації, де зазначено вимогу про зберігання документів.
Дата публікації
31.10.2025 14:00
Документи інформації про усунення порушення
31.10.2025 14:00
-
31.10.2025 14:01
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого кейтерингові послуги для організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Дослідницької гімназії Гребінківської селищної ради Білоцерківського району Київської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-18-003331-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
15.10.2025 11:50
Орган перевірки
21.10.2025 00:00
Документи повідомлення
15.10.2025 11:50
-
Відповідь
Відповідь
Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Гребінківської селищної ради розглянув запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 14 жовтня 2025 року та повідомляє наступне. Замовник: Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Гребінківської селищної ради Назва закупівлі: Кейтерингові послуги для організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Дослідницької гімназії Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-18-003331-a 1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості: Замовником здійснено обґрунтування очікуваної вартості закупівлі шляхом аналізу: - фактичних витрат на харчування за аналогічний період попереднього року; - середніх ринкових цін на кейтерингові послуги у відповідному регіоні (Київська область) на момент планування закупівлі; - норм харчування, визначених постановою КМУ № 305 від 24.03.2021 р. «Про затвердження норм харчування у закладах освіти»; - комерційних пропозицій (Додаток); - виходячи з розрахунку: Фактична потреба у харчуванні учнів 1-4 класів ( Кількість дітей – 69; орієнтована вартість гарячого харчування на дитину- 70 грн.; кількість навчальних днів- 50). Таким чином, очікувана вартість: 69х70х50=241 500 грн. Технічні та якісні характеристики визначені на підставі: - рекомендацій Держпродспоживслужби; - нормативно-правових актів у сфері безпечності харчових продуктів; - рекомендацій щодо енергетичної цінності, збалансованості раціону відповідно до віку дітей. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі- технічні вимого до предмета закупівлі (Додаток). Розмір бюджетного призначення на закупівлю кейтерингових послуг для організації гарячого харчування учнів 1-4 класів Дослідницької гімназії визначено на підставі: - планових потреб навчального закладу ( 69 учнів х 50 днів х70 грн= 241 500 грн) - Повідомлення Державної казначейської служби України №83 від 27.12.2024р. Про зміни до річного розпису асигнувань державного бюджету на 2024 рік. (додається) 2. Посилання на обґрунтування, розміщене на веб-сайті: Відповідне обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості закупівлі та розміру бюджетного призначення розміщено за посиланням: https://rada.info/upload/users_files/43973801/ba4ce0db6a4d77ec8e5504338a94ee5c.pdf 3. Джерело фінансування закупівлі: Закупівля здійснюється за рахунок двох джерел фінансування відповідно до умов Плану України в межах інструменту Ukraine Facility: - 30% вартості – співфінансування за рахунок коштів місцевого бюджету. - 70% вартості- кошти, отримані в рамках виконання заходів Плану України відповідно до інструментів Ukraine Facility. Видатки проводяться за КПКВК: 0611021 - «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» 0611403 - Забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам». Використання коштів місцевого бюджету за КПКВК 0611021 обумовлено необхідністю забезпечення безперебійного функціонування закладу освіти та дотримання норм Закону України «Про освіту» в частині фінансового забезпечення освітньої діяльності, що включає надання послуг для учнів 1-4 класів. Розподіл коштів здійснено згідно з Рішенням Гребінківської селищної ради № 901-42-VIII, яке передбачає включення цих видатків до загального фонду фінансування освіти громади. Підстава: - Рішення Гребінківської селищної ради «Про внесення змін до рішення Гребінківської селищної ради від 19.12.2024р. №899-41-VIII «Про бюджет Гребінківської селищної територіальної громади на 2025 рік» (код 1054000000)» від 30 січня 2025 року № 901-42-VIII - Повідомлення Державної казначейської служби України № 83 від 27.12.2024р. 4. Інформація щодо фінансування в межах Ukraine Facility Повідомляємо, що дана закупівля співфінансується в межах Плану України відповідно до інструменту Ukraine Facility (70%), згідно з умовами реалізації проєктів у сфері освіти, затверджених відповідними державними органами. Закупівля відноситься до напрямку реалізації державної політики у сфері освіти (забезпечення учнів початкових класів) та включена до заходів Плану, що підиримуються Європейським Союзом у межах зазначеного інструменту. Детальна інформація про відповідність закупівлі заходам Плану України наведена у Довідці Замовника( Додаток ). Надходження коштів підтверджується Повідомленням Державної казначейської служби України № 83 від 27.12.2024р. Додатки: 1. Лист-прохання директора Дослідницької гімназії Гребінківської селищної ради щодо організації гарячого харчування; 2. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі-технічні вимоги до предмета закупівлі; 3. Комерційні пропозиції; 4. Повідомлення Державної казначейської служби України №83 від 27.12.2024р. Про зміни до річного розпису асигнувань державного бюджету на 2024 рік; 5. Рішення Гребінківської селищної ради «Про внесення змін до рішення Гребінківської селищної ради від 19.12.2024р. №899-41-VIII «Про бюджет Гребінківської селищної територіальної громади на 2025 рік» (код 1054000000)» від 30 січня 2025 року № 901-42-VIII з додатками; 6. Довідка про зміни до плану спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) на 2025 рік; 7. Довідка про зміни до кошторису на 2025 рік; 8. Лист Міністерства освіти і науки України від 31.12.2024 № 1/24681-24 про надання роз’яснень щодо розрахунку та використання субвенції на забезпечення харчуванням учнів початкових класів. 9. Довідка щодо відповідності процедури закупівлі.
Рішеня
17.10.2025 14:52
Замовник
Документи повідомлення
17.10.2025 14:52
-
17.10.2025 14:54
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. Яким чином Замовником перевірено на відповідність тендерну пропозицію ФОП Шпорт Руслан Миколайович вимогам статтей 3 та 5 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX з долученням відповідних документів у разі наявності. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
28.10.2025 16:28
Орган перевірки
01.11.2025 00:00
Документи повідомлення
28.10.2025 16:30
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. Надати інформацію щодо розподілу джерел фінансування у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК за укладеним договором про закупівлю від 08.10.2025 № 123, а саме, із зазначенням обсягу коштів із загальної ціни договору передбаченої за рахунок субвенції Європейського Союзу (інструмент Ukraine Facility ). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
29.10.2025 12:10
Орган перевірки
04.11.2025 00:00
Документи повідомлення
29.10.2025 12:10
-
Відповідь
Пояснення
ПІВНІЧНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Надання додаткових пояснень/інформації/документів у межах проведення моніторингу закупівлі Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Гребінківської селищної ради розглянув додатковий запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 14 жовтня 2025 року щодо перевірки відповідності тендерної пропозиції ФОП Шпорт Руслан Миколайович вимогам статей 3 та 5 Рамкової угоди (Ukraine Facility ) та повідомляє наступне. 1. Обґрунтування застосування вимог (Інтеграція Ukraine Facility у ТД) Замовник підтверджує, що закупівля на 70% співфінансується за рахунок коштів, отриманих в рамках виконання заходів Плану України відповідно до інструментів Ukraine Facility. На виконання вимог Рамкової угоди, підписаною між Україною та Європейським Союзом (ратифікованої Законом № 3786-ІХ), Замовник у Тендерній документації (ТД) чітко встановим додаткові критерії та підстави для відхилення пропозиції, що слугують механізмом перевірки вимог, викладених у статтях 3 та 5 Угоди. - Перевірка санкційних списків ЄС (стаття 3 Угоди): у ТД встановлено пряму вимогу до переможця та субпідрядників про відсутність обмежувальних заходів у вигляді санкцій Європейського Союзу та перебування у санкційному списку ЄС. - Обмеження щодо країни походження/резиденства (стаття 5 Угоди): У ТД встановлено, що пропозиція відхиляється, якщо учасник є громадянином/резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран або пропонує товари походження з цих країн(крім встановлених винятків). 2. Обґрунтування перевірки ФОП Шпорт Р.М. (Документи Учасника). Тендерна пропозиція ФОП Шпорт Р.М. була перевірена на відповідність усім вимогам ТД, включно з додатковими вимогами Ukraine Facility. - Щодо відсутності санкцій (стаття 3 Угоди): ФОП Шпорт Р.М. надав Довідку про відсутність підстав відмови 9п.47 Особливостей), де підтвердив, що він не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення публічних закупівель згідно з Законом України «Про санкції»( п. 11 ч. 1 Довідки). - Крім того, ФОП Шпорт Р.М. надав інформацію про те, що він не користується товарами походженням Російської Федерації/Республіки Білорусь. - Замовник також перевірив публічні реєстри та не виявив інформації, що свідчила б про перебування ФОП Шпорт Р.М. у санкційних списках ЄС. - Щодо громадянства/резиденства (стаття 5 Угоди): ФОП Шпорт Р.М. надав Довідку-інформацію, в якій повідомив, що він є кінцевим бенефіціарним власником ФОП та має громадянство: України. Це повністю відповідає вимогам ТД щодо нерезиденства. - Щодо антикорупційних вимог (стаття 3 Угоди): ФОП Шпорт Р.М. підтвердив відсутність підстав для відхилення, пов’язаних із корупційними та антикорупційними порушеннями (п. 1,2,3,4,5 Довідки), а також надав Витяг з інформаційно-аналітичної системи МВС про відсутність відомостей щодо притягнення до кримінальної відповідальності та Інформаційну довідку НАЗК про відсутність інформації про корупційні правопорушення. Замовник підтверджує, що перевірка відповідності тендерної пропозиції ФОП Шпорт Р.М. вимог статей 3 та 5 Рамкової угоди була здійснена шляхом прямої інтеграції відповідних критеріїв у Тендерну документацію та ретельної перевірки наданих учасником підтверджуючих документів. На підставі наданої інформації та відсутності виявлених порушень, Замовник правомірно визнав ФОП Шпорт Р.М. переможцем процедури. Додатки: 1. Витяг з Тендерної документації, що містить додаткові підстави для відхилення( санкційні вимоги ЄС та вимоги щодо походження/резиденства). 2. Копія Довідки ФОП Шпорт Р.М. про відсутність підстав для відмови (п.47 Особливостей), із підтвердженням відсутності санкцій. 3. Копія Довідки- інформації ФОП Шпорт Р.М. про кінцевого бенефіціарного власника та громадянство. 4. Копія Інформації ФОП Шпорт Р.М. про непостачання товарів походження РФ/РБ. 5. Копія Протоколу про визнання ФОП Шпорт Р.М. переможцем.
Рішеня
30.10.2025 11:56
Замовник
Документи повідомлення
30.10.2025 11:56
-
30.10.2025 12:00
-
Відповідь
Пояснення
Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Гребінківської селищної ради розглянув додатковий запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 14 жовтня 2025 року щодо розподілу джерел фінансування, у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК за укладеним договором про закупівлю, а саме із зазначенням обсягу коштів із загальної ціни договору № 123 від 08.10.2025, передбачених за рахунок субвенції Європейського Союзу (інструмент Ukraine Facility), та повідомляє наступне. Інформація щодо джерел та розподілу фінансування: Загальна ціна Договору №123 від 08.10.2025 становить 241 500,00 грн. Фінансування предмета закупівлі здійснюється на умовах співфінансування відповідно до механізму, визначеного законодавством, та підтвердженого листом-роз’ясненням Міністерства освіти і науки України від 31.12.2024 № 1/24681-24, яким передбачено співфінансування у розмірі 30% за рахунок коштів місцевого бюджету. Розподіл фінансування за джерелами здійснено наступним чином: - 70 % субвенція з державного бюджету (інструмент Ukraine Facility), КПКВК 0611403, КЕКВ 2230, в сумі – 169 050,00 грн.; - 30% кошти місцевого бюджету, КПКВК 0611021, КЕКВ 2230 у сумі – 72 450,00 грн. Зазначений розподіл коштів підтверджується листом МОН, довідкою головного бухгалтера, а також довідками про зміни до кошторису та плану спеціального фонду бюджету. Додатки: 1. Лист-роз’ясненням Міністерства освіти і науки України від 31.12.2024 № 1/24681-24. 2. Довідка головного бухгалтера від 30.10.2025 3. Повідомлення Державної казначейської служби України №83 від 27.12.2024р. Про зміни до річного розпису асигнувань державного бюджету на 2024 рік; 4. Довідка про зміни до плану спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) на 2025 рік; 5. Довідка про зміни до кошторису на 2025 рік;
Рішеня
30.10.2025 15:49
Замовник
Документи повідомлення
30.10.2025 15:49
-
30.10.2025 15:50
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
242 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГРЕБІНКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380969417380
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
242 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГРЕБІНКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380969417380
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності