Показати схожі тендери

Закупівля Клапани, фланці від Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківтепломережа".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-18-002746-a
Id Tender e9481662d78e4584a563ceae87540e82
План UA-P-2025-09-18-003425-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 18.09.2025 10:34
Остання зміна 13.12.2025 12:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
235 537 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.09.2025 10:32 до 29.09.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 18.09.2025 10:32
до 26.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.09.2025 10:32
до 26.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.09.2025 15:32
до 12.12.2025 16:50
Залишилось 2 днів 21 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.10.2025 10:40
до 18.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.12.2025 16:50
-
Період уточнень
з 18.09.2025 10:32 до 26.09.2025 00:00
Період оскарження
з 18.09.2025 10:32 до 26.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.09.2025 15:32 до 12.12.2025 16:50
Період кваліфікації
з 30.09.2025 15:32 до 12.12.2025 16:50
Основні параметри
Клапани, фланці
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
235 537 грн.
Клапани, фланці
Назва предмета закупівлі
Клапани, фланці
Очікувана вартість
235 537 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2355,37
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.09.2025 14:51
Закінчення аукціону
30.09.2025 15:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
Клапани, фланці
Код ДК 021:2015
42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Кількість
7
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
09100, Україна, Київська область, м.Біла Церква, вул. Мережна, буд. 3
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МЕТЕКС-2000"
Пропозиція:
219 381.35 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО"
Пропозиція:
145 462.32 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОГАН ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
189 070 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС"
Пропозиція:
134 994 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АРМАКС ГРУП"
Пропозиція:
113 179.2 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.09.2025 14:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.09.2025 10:34
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
18.09.2025 10:33
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
18.09.2025 10:33
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
18.09.2025 10:33
Проект договору
18.09.2025 10:33
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Ходань
Електронна пошта
Телефон
+380678031022
Сайт:
http://bctm.com.ua/ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04654336
Повна назва
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківтепломережа"
Поштовий індекс
09100
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Біла Церква
Адреса
вул. МЕРЕЖНА, 3
Кваліфікація
Лот № 1 Клапани, фланці
Період вимог/скарг з 02.10.2025 10:40 по 08.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.09.2025 15:32 по 08.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.10.2025 10:40
Довідка НАЗК
02.10.2025 10:40
Повідомлення про рішення
30.09.2025 15:33
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 20.10.2025 15:26 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 13:33 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.10.2025 15:26
Довідка НАЗК
20.10.2025 15:26
Повідомлення про рішення
17.10.2025 13:33
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 12.11.2025 16:44 по 18.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.11.2025 09:24 по 18.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
12.11.2025 16:44
Повідомлення про рішення
10.11.2025 09:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 14.11.2025 09:31 по 20.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.11.2025 16:44 по 20.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
14.11.2025 09:31
Повідомлення про рішення
12.11.2025 16:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 12.12.2025 16:50 по 18.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.11.2025 09:31 по 13.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.12.2025 16:51
Довідка НАЗК
12.12.2025 16:50
Повідомлення про рішення
21.11.2025 15:27
Електроний протокол про продовження строку
14.11.2025 09:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.09.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до п. 10. Ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з тим що за закупівлею Клапани, фланці ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої Ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-18-002746-a ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ було прийнято Рішення про початок моніторингу 21 лист 2025р НАКАЗОМ 21.11.2025 № 388 - необхідно продовжити строк розгляду пропозиції до 20 робочих днів. Уповноважена особа Ходань С.О. вирішив оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу рішення щодо розгляду пропозиції, про визначення переможця відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір - протягом одного дня з дня прийняття таких рішень, - відповідно до Ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Вирішив: 1. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції продовжити замовником до 20 робочих днів 2.Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу рішення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції - протягом одного дня з дня прийняття таких рішень, - відповідно до статті 29 Закону.
Дата продовження строку розгляду
21.11.2025 15:27
Дата кінця розгляду
13.12.2025 00:00
Угоди
UA-2025-09-18-002746-a-c3
Очікує підписання
145 462.32 грн.
145 462.32 грн.
З ПДВ
Номенклатура
7 (комплект)
Клапани, фланці
Номенклатура
Клапани, фланці
Кількість
7
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківтепломережа"
Повна назва
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківтепломережа"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04654336

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39775233

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-21-000008
Дата створення проекту
21.11.2025 11:14
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
21.11.2025 11:59
Дата завершення моніторингу
13.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 274-42-22
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.11.2025 № 388 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2025-09-18-002746-a 18.09.2025 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.11.2025 00:00
Документи рішення
21.11.2025 11:59
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є товар: Клапани, фланці (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-18-002746-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
24.11.2025 10:31
Орган перевірки
28.11.2025 00:00
Документи повідомлення
24.11.2025 10:32
-
Відповідь
Пояснення
На запит Державної аудиторської служби від 24.11.2025р КП БМР «БЦТМ» повідомляє, що відповідно до вимог Розділу ІІІ наказу № 275 Міністерства розвитку економіки Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: «1. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Способи, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг: 1) здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках; довідкові ціни на товари та послуги, що публікуються в спеціалізованих виданнях, які випускаються в друкованій та електронній формі або розміщуються в мережі Інтернет (у разі їх наявності); біржові котирування світових, регіональних, місцевих та профільних бірж (в разі біржового товару); 2) направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. Для розрахунку очікуваної вартості за методом порівняння ринкових цін рекомендується: 1) привести всі ціни, отримані з вищезазначених джерел інформації, до єдиних умов, враховуючі валюту, умови поставки, умови оплати тощо; 2) з масиву цінових даних (щонайменше 3 ціни) виключити, за необхідності, ціни, які суттєво (на 30 % і більше) відрізняються в меншу/більшу сторону від найближчої наступної/попередньої ціни. В разі, якщо після виключення таких цін залишилось менше 3 цінових пропозицій, слід використовувати метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін попередніх закупівель; {Абзац п'ятнадцятий пункту 1 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 649 від 07.04.2020} 3) визначити очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, На підставі ринкових досліджень було отримано рахунок –фактуру ПП Компанія Альянс ТМ вартістю 235 537,82 грн та рахунок фактуру ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АКВА ПРОМ» вартістю 252 293,50 грн. Закупівлю оголошено за меншою вартістю, що було підтверджено результатами аукціону. Технічні характеристики обладнання визначено інженерними працівниками КП «БМР БЦТМ» 2.Інформація щодо технічних, якісних характеристик предмету закупівлі розміщена на офіційному сайті Замовника http://bctm.com.ua/ua/about/richni_plani_ta_derzhavni_zakupivli 3. КП БМР БЦТМ не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) або суб’єктам господарювання державного сектору економіки у розумінні п.41 Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016р «Про ефективне використання державних коштів», не отримує коштів з державного бюджету та не проводить оплату з рахунків казначейства. Фінансування закупівлі обладнання планувалось за рахунок власних коштів підприємства.
Рішеня
25.11.2025 14:47
Замовник
Запит
Запит про надання інформації
Надати обґрунтовані пояснення, яким чином Замовником було виконано у строк, встановлений статтею 18 Закону № 922-VIІI, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.10.2025 № 15606-р/пк-пз, враховуючи інформацію наведену в мотивувальній частині цього рішення? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
04.12.2025 11:38
Орган перевірки
10.12.2025 00:00
Документи повідомлення
04.12.2025 11:39
-
Відповідь
Пояснення КП БМР БЦТМ
На запит Державної аудиторської служби від 04.12.2025р КП БМР «БЦТМ» щодо виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15606-р/пк-пз від 15.10.2025р щодо зобов’язання скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «АРМАКС ГРУП» переможцем процедури закупівлі: Клапани, фланціДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-18-002746-a, повідомляє наступне: Відповідно до ч.22 ст.18 Закону « Про публічні закупівлі» 22. Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Відповідно до вимог п.67 Постанови № 1178 від 12.10.22р. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. На підставі викладеного вище, уповноважена особа Ходань С.О. вирішив оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого рішення щодо скасування рішення при визначення товариства з обмеженою відповідальністю «АРМАКС ГРУП» переможцем процедури закупівлі: Клапани, фланці ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої– протягом одного дня з прийняття рішення, - відповідно до п.67 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.22р. та ч.22 ст.18 Закону «Про публічні закупівлі», Вирішив: 1. Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «АРМАКС ГРУП» переможцем процедури закупівлі: Клапани, фланці ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-18-002746-a та повернути пропозицію на кваліфікацію . 2.Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу рішення, - відповідно до п.67 Постанови № 1178 від 12.10.2022р. та ч.22 ст18 Закону «Про публічні закупівлі» протягом одного дня прийняття рішення Дата виконання рішення Замовником: 17.10.25, 13:58 Вказана інформація розміщена на сайті уповноваженого органу у розділі Скарги.
Рішеня
05.12.2025 08:52
Замовник
Документи повідомлення
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
235 537 грн.
Період подання пропозицій
до 29.09.2025 16:00
Замовник:
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківтепломережа"
Контактний телефон:
+380678031022
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
235 537 грн.
Період подання пропозицій
до 29.09.2025 16:00
Замовник:
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківтепломережа"
Контактний телефон:
+380678031022
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності